Nike pakt ie gewoon zo te zien als je de basket vult.quote:
Ik zag het. Stond in de mail dat Nike ook uitgesloten was. Nu wilde ik vandaag even een nieuw paar hardloopschoenen passen van nike, maar in de nike winkel was het personeel in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:02 schreef CklokC het volgende:
[..]
Nike pakt ie gewoon zo te zien als je de basket vult.
Jason mark kan prima. Wat ook goed helpt is gewoon een handdoek onder warm water doen, goed uitwringen en cleanen maar.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:42 schreef Masturbaas het volgende:
Pickup:
[ afbeelding ]
Wat een kwaliteitjeEr zitten alleen een paar vlekken op, zou ik er Jason Markk op kunnen gebruiken? Of is dit zachte suede/deze kleur veel te kwetsbaar en wordt het dan alleen maar erger?
Zag deze toevallig tegenkomen:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:44 schreef KutMug het volgende:
Iemand die toevallig weet of de Asics Gel Lyte iii Black/tan: http://cdn.sneakernews.com/wp-content/uploads/2013/08/asics-gel-lyte-iii-black-brown-tan.jpg nog ergens te koop zijn? Overal waar ik kijk zijn ze uitverkocht of in 1 maat die niet eens in de buurt komt. (Zijn ook al een behoorlijk lange tijd uit ja) Ik heb maat 45,5 gok ik zo. Het zal wel niet maar kan het proberen.
Er kwam een beetje kots omhoogquote:Op maandag 3 november 2014 18:32 schreef friekin_ het volgende:
De Liberty's staan weer online bij Liberty! Net de mijne besteld. JEE!
[ afbeelding ]
Wel een beetje too much door die polka dots jaquote:Op maandag 3 november 2014 19:20 schreef droommoord het volgende:
[..]
Er kwam een beetje kots omhoog![]()
Maar als jij ze leuk vind, top !
ik ben een vrouw hequote:Op maandag 3 november 2014 19:20 schreef droommoord het volgende:
[..]
Er kwam een beetje kots omhoog![]()
Maar als jij ze leuk vind, top !
quote:Op maandag 3 november 2014 19:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niks van aantrekken girl, ik vind/t ze hard.
Als ik zo kijk geen GR, alleen voor select asics retailers. Geen Footlocker schoentje.quote:Op maandag 3 november 2014 19:51 schreef Masturbaas het volgende:
Ik zag vanmiddag ook dat ze weer op de site stonden in alle maten! Op zich wel leuk, maar die roze stippen vind ik misschien een beetje teveel van het goeie.
Die all white GL3's vind ik echt hard. Vorige maand alleen een stuk of 5 paar schoenen gekocht en ik moet sparen voor m'n trip naar de VS dus ik vrees dat het niet lukt. Zijn nu te pre-orderen bij oa. END. Zullen ze moeilijk te krijgen zijn of liggen ze straks ook bij Footlocker?
[ afbeelding ]
Die vind ik ook persoonlijk het overwegen waard, maar denk dat ik de komende tijd weinig anders zal dragen naast m'n common projectsquote:Op maandag 3 november 2014 19:51 schreef Masturbaas het volgende:
Ik zag vanmiddag ook dat ze weer op de site stonden in alle maten! Op zich wel leuk, maar die roze stippen vind ik misschien een beetje teveel van het goeie.
Die all white GL3's vind ik echt hard. Vorige maand alleen een stuk of 5 paar schoenen gekocht en ik moet sparen voor m'n trip naar de VS dus ik vrees dat het niet lukt. Zijn nu te pre-orderen bij oa. END. Zullen ze moeilijk te krijgen zijn of liggen ze straks ook bij Footlocker?
[ afbeelding ]
Het is zeker een comfortabele schoen, alleen vind ik persoonlijk de 2 comfortabeler dan de 3. De 2 is ook wat lichter.quote:Op maandag 3 november 2014 20:41 schreef Masturbaas het volgende:
Lopen ze ook echt super comfortabel? Of is het vergelijkbaar met All Stars?
Gvd meen je niet en nu is de maat die ik zoek wegquote:Op maandag 3 november 2014 18:32 schreef friekin_ het volgende:
De Liberty's staan weer online bij Liberty! Net de mijne besteld. JEE!
[ afbeelding ]
Ik heb geen paar die van soepeler leer is en beter in elkaar steekt. Moest ze ff inlopen, maar nu lopen ze bijzonder fijn. Ben er heel blij mee.quote:Op maandag 3 november 2014 20:51 schreef Masturbaas het volgende:
Oh excuus, ik bedoelde je Common Projects, don-diablo.
Vind ze vet, maar dat zit nu echt niet meer in mijn budgetquote:Op maandag 3 november 2014 23:37 schreef DaveDave09 het volgende:
Ben ik de enige die op deze wacht:
http://www.nike.com/nl/nl_nl/c/nikeid/pendleton
Air max lunar 1 of air max mid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |