Ik heb al een paar weken niets besteldquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:58 schreef Iemand91 het volgende:
Wat heeft de rest nog te verwachten? Qua interessant spul dan?
Geen gevolgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:29 schreef kanem0chi het volgende:
Nu praten jullie wel zo leuk over die Awai, xaomi en alle andere merken oordopjes, maar wat als je de oordopjes voor geen meter vind zitten qua pasvorm? De enige oortjes die nog enigszins redelijk qua geluid zijn, zijn het ‘nieuwe model’ iPhone EarPods, oftewel de 5/5s oordopjes. Is er dan echt niks voor personen zoals ik?![]()
Wanneer ik een Nillkin 2A charger op een telefoon (Xperia Z2) welke normaal met 1,5A laad aansluit heeft dit alleen positieve gevolgen voor de oplaad duur of negatieve?
Shure SE seriequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:29 schreef kanem0chi het volgende:
Nu praten jullie wel zo leuk over die Awai, xaomi en alle andere merken oordopjes, maar wat als je de oordopjes voor geen meter vind zitten qua pasvorm? De enige oortjes die nog enigszins redelijk qua geluid zijn, zijn het ‘nieuwe model’ iPhone EarPods, oftewel de 5/5s oordopjes. Is er dan echt niks voor personen zoals ik?![]()
Wanneer ik een Nillkin 2A charger op een telefoon (Xperia Z2) welke normaal met 1,5A laad aansluit heeft dit alleen positieve gevolgen voor de oplaad duur of negatieve?
dan heb je t verkeerde rubbertje erop.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:17 schreef jeroendh het volgende:
Zijn er ook goede oortjes te koop die niet in-ear zijn?
Deze vallen bij mij er altijd uit.
Nee helaas, alle 3 de maten geprobeerd die meegeleverd worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:24 schreef wootahH het volgende:
[..]
dan heb je t verkeerde rubbertje erop.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:17 schreef jeroendh het volgende:
Zijn er ook goede oortjes te koop die niet in-ear zijn?
Deze vallen bij mij er altijd uit.
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:20 schreef shiznuts het volgende:
ES10.Omdat er ook weleens mensen zeurenvragen om gewone oordopjes. Had toen eens Phrodi's gehaald omdat dat er wel geinig uitzag, maar bleek prut, nu eens gekeken wat AWEI kan betekenen.
Erg comfortabel. Iets koeler/killer dan de ES800M, natuurlijk blijft de bassimpact ook wat achter, logisch. Verder had ik er eigenlijk een stuk minder van verwacht, maar klinken ze verrassend okay nog qua soundstage, diepte en range, voor normale oordopjes dan. Hebbûh? Ff hier kijken dan: http://chinaprices.us?q=awei%20earphone%20-huawei .
that's what she said...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:24 schreef wootahH het volgende:
[..]
dan heb je t verkeerde rubbertje erop.
http://m.aliexpress.com/i(...)ail2mobilesitedetailquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:34 schreef G-NiLES het volgende:
http://www.endclothing.co(...)tch-13240-sa-t-2-nk/
Iemand een idee hoe ik zoiets moet omschrijven in china?
Ik hoef niet een imitatie van dit merk te hebben per se, maar het type klok + bandje...
Heb toevallig vorige week 1 besteld bij Banggood.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:34 schreef Downstar het volgende:
Iemand hier toevallig nog een chestmount liggen voor een gopro/sj4000 waar die vanaf wil?
Probeer het eens en laat het ons weten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:14 schreef Jiang153 het volgende:
Onder de 22 eu geen invoerkosten toch?
Ook niet als ik 10 pakketjes van 20 laat overkomen?
Maar dat drukt op mijn studentenbudget en al helemaal als er extra kosten bijkomenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:15 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Probeer het eens en laat het ons weten.
Waarom moet je dat model zo vaak bestellen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Maar dat drukt op mijn studentenbudget en al helemaal als er extra kosten bijkomen
Ik weet niet of ze ook de pakketjes bij elkaar gaan optellen of niet omdat ze mijn naam zien
Vorige maand had ik wat besteld via EU DX en toen kwam die alsnog uit China.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik dacht dat het EU depot van DX sneller z
hmmzz.. bij bijde artikelen staat netjes handeling time 2-4 working days.. meer dan een week geleden besteld.. en nog niet shipped :|quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:20 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Vorige maand had ik wat besteld via EU DX en toen kwam die alsnog uit China.
Model?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:19 schreef relativity het volgende:
[..]
Waarom moet je dat model zo vaak bestellen?
Dat studentenbudget excuus hebben we hier ook al vaak genoeg voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Maar dat drukt op mijn studentenbudget en al helemaal als er extra kosten bijkomen
Ik weet niet of ze ook de pakketjes bij elkaar gaan optellen of niet omdat ze mijn naam zien
Oh in dat geval mijn zakgeld dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat studentenbudget excuus hebben we hier ook al vaak genoeg voorbij zien komen.
quote:
Wat moet je met 40 stuks van hetzelfde model of wat ben je van plan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:14 schreef Jiang153 het volgende:
Ook niet als ik 10 pakketjes van 20 laat overkomen?
Geen 40 eerder 3quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:26 schreef relativity het volgende:
[..]
[..]
Wat moet je met 40 stuks van hetzelfde model of wat ben je van plan?
Met China shopping word je geduld op de proef gesteld. Je moet iets kopen, vervolgens vergeten dat je het hebt besteld en dan blij zijn met de postbode aan je deur.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmmzz.. bij bijde artikelen staat netjes handeling time 2-4 working days.. meer dan een week geleden besteld.. en nog niet shipped :|
dat de shipping tijd afwijken kan per order wist ik alsommige orders uit China binnen 4 dagen in huis.. anderen hadden 8 weken nodig... en dat vind ik ook niet erg.. maar dan bestel je het bij het EU depot.. omdat je t wat sneller in huis wilt hebben... en ze suggereren ook dat het sneller is voor EU klanten... maar het waar maken lijkt nog onmogelijk..
Haha inderdaad.. "Hmm ik had toch niks meer besteld, of toch wel? Huh?"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:27 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Met China shopping word je geduld op de proef gesteld. Je moet iets kopen, vervolgens vergeten dat je het hebt besteld en dan blij zijn met de postbode aan je deur.
Nou deze dus ff 3x besteld voor de familie. Apart van elkaar zoals je zei dus bedankt!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:28 schreef relativity het volgende:
[..]
Haha inderdaad.. "Hmm ik had toch niks meer besteld, of toch wel? Huh?"
Naar mijn ervaring kijken ze alleen naar aparte pakketjes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nou deze dus ff 3x besteld voor de familie. Apart van elkaar zoals je zei dus bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |