Die gast had hormonen waar ie last van had?quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, sta ik gisteren in de pauze van de muziekquiz te praten met een andere deelnemer, begint die gast meteen over "ja, wij zijn even eindelijk weg van de kinderen, blabla, ik weet niet eens of ik het nou leuk vind door hormomen of niet" had ie aan mij een goeie natuurlijk.
We hadden er vorig jaar nog 25. We moesten er 5 inleveren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
20 is wel erg weinig, ik vind 26 net te doen bij ons.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, sta ik gisteren in de pauze van de muziekquiz te praten met een andere deelnemer, begint die gast meteen over "ja, wij zijn even eindelijk weg van de kinderen, blabla, ik weet niet eens of ik het nou leuk vind door hormomen of niet" had ie aan mij een goeie natuurlijk.
Mja, heb al bedacht dat ik elke maand wat spaar om elk jaar 2 weken extra te kopen, ALS dat daar kan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb er 24.. Ach vind het wel genoeg. Maak het toch zelden op![]()
En straks weer wat soms wat TVT, wat weer lekker erbij op komt
De kinderen zitten nu in de adoptieprocedure?quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja, zoiets ofzoquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die gast had hormonen waar ie last van had?
Alsof dat niet meer kan als je kinderen hebtquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
was stikjaloers dat ik wel met die lekkere wijven van mijn team op stap kon.
Hey, mijn woorden waren het niet, misschien had ie wel een enorm jaloers wijfquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Alsof dat niet meer kan als je kinderen hebt.
Dan trek je je daar toch gewoon niets van aan? Doe ik ook nietquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, mijn woorden waren het niet, misschien had ie wel een enorm jaloers wijf.
He, alles kan. Het gebeurt alleen veel veel veel veel veel minder.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Alsof dat niet meer kan als je kinderen hebt.
Dat ligt dan niet per se aan de kids.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, mijn woorden waren het niet, misschien had ie wel een enorm jaloers wijf.
Dat geloof ik wel ja. Maar ik ben van mening dat je als ouder elkaar ook de vrijheid moet blijven gunnen. Je moet wel dingen blijven doen die je leuk vindt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, alles kan. Het gebeurt alleen veel veel veel veel veel minder.
Het eerste wat ie zei was dat ze eindelijk weer eens zonder koters iets konden doenquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ligt dan niet per se aan de kids.
Mits daar de tijd voor is. De opvoeding van dat kind waar voor gekozen is, komt op prio 1.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja. Maar ik ben van mening dat je als ouder elkaar ook de vrijheid moet blijven gunnen. Je moet wel dingen blijven doen die je leuk vindt.
Ja, het plan: nooit kinderen produceren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het eerste wat ie zei was dat ze eindelijk weer eens zonder koters iets konden doen.
Maareh, zijn er plannen bij jou dan?.
Maar dr zal er toch altijd eentje thuis moeten blijven voor de kids, dus de mogelijkheden gaan wel gedeeld door 2.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja. Maar ik ben van mening dat je als ouder elkaar ook de vrijheid moet blijven gunnen. Je moet wel dingen blijven doen die je leuk vindt.
Je kunt prima een paar uur of een dagje lang een kind in je eentje opvoeden, dan kan de doen waar ie zin in heeft. Zoals stappen met lekkere wijven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mits daar de tijd voor is. De opvoeding van dat kind waar voor gekozen is, komt op prio 1.
Wijsquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het plan: nooit kinderen produceren.
Van het weekend een nachtje mijn één jarige nichtje te logeren om ons zelf extra te doen beseffen hoe gezegend wij zijn met geen kinderen.
Ik ben nu ook niet elk weekend weg, dus effectief zal ik er weinig last van hebben dat de mogelijkheden halveren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar dr zal er toch altijd eentje thuis moeten blijven voor de kids, dus de mogelijkheden gaan wel gedeeld door 2.
Niet later komen zeuren bij de maatschappij of ze alsjeblieft willen betalen voor het repareren van het ongelukkige kind. Dan vind ik het allemaal best.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kunt prima een paar uur of een dagje lang een kind in je eentje opvoeden, dan kan de doen waar ie zin in heeft. Zoals stappen met lekkere wijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |