Die gast had hormonen waar ie last van had?quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, sta ik gisteren in de pauze van de muziekquiz te praten met een andere deelnemer, begint die gast meteen over "ja, wij zijn even eindelijk weg van de kinderen, blabla, ik weet niet eens of ik het nou leuk vind door hormomen of niet" had ie aan mij een goeie natuurlijk.
We hadden er vorig jaar nog 25. We moesten er 5 inleveren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
20 is wel erg weinig, ik vind 26 net te doen bij ons.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, sta ik gisteren in de pauze van de muziekquiz te praten met een andere deelnemer, begint die gast meteen over "ja, wij zijn even eindelijk weg van de kinderen, blabla, ik weet niet eens of ik het nou leuk vind door hormomen of niet" had ie aan mij een goeie natuurlijk.
Mja, heb al bedacht dat ik elke maand wat spaar om elk jaar 2 weken extra te kopen, ALS dat daar kan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb er 24.. Ach vind het wel genoeg. Maak het toch zelden op![]()
En straks weer wat soms wat TVT, wat weer lekker erbij op komt
De kinderen zitten nu in de adoptieprocedure?quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja, zoiets ofzoquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die gast had hormonen waar ie last van had?
Alsof dat niet meer kan als je kinderen hebtquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
was stikjaloers dat ik wel met die lekkere wijven van mijn team op stap kon.
Hey, mijn woorden waren het niet, misschien had ie wel een enorm jaloers wijfquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Alsof dat niet meer kan als je kinderen hebt.
Dan trek je je daar toch gewoon niets van aan? Doe ik ook nietquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, mijn woorden waren het niet, misschien had ie wel een enorm jaloers wijf.
He, alles kan. Het gebeurt alleen veel veel veel veel veel minder.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Alsof dat niet meer kan als je kinderen hebt.
Dat ligt dan niet per se aan de kids.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, mijn woorden waren het niet, misschien had ie wel een enorm jaloers wijf.
Dat geloof ik wel ja. Maar ik ben van mening dat je als ouder elkaar ook de vrijheid moet blijven gunnen. Je moet wel dingen blijven doen die je leuk vindt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, alles kan. Het gebeurt alleen veel veel veel veel veel minder.
Het eerste wat ie zei was dat ze eindelijk weer eens zonder koters iets konden doenquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ligt dan niet per se aan de kids.
Mits daar de tijd voor is. De opvoeding van dat kind waar voor gekozen is, komt op prio 1.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja. Maar ik ben van mening dat je als ouder elkaar ook de vrijheid moet blijven gunnen. Je moet wel dingen blijven doen die je leuk vindt.
Ja, het plan: nooit kinderen produceren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het eerste wat ie zei was dat ze eindelijk weer eens zonder koters iets konden doen.
Maareh, zijn er plannen bij jou dan?.
Maar dr zal er toch altijd eentje thuis moeten blijven voor de kids, dus de mogelijkheden gaan wel gedeeld door 2.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja. Maar ik ben van mening dat je als ouder elkaar ook de vrijheid moet blijven gunnen. Je moet wel dingen blijven doen die je leuk vindt.
Je kunt prima een paar uur of een dagje lang een kind in je eentje opvoeden, dan kan de doen waar ie zin in heeft. Zoals stappen met lekkere wijven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mits daar de tijd voor is. De opvoeding van dat kind waar voor gekozen is, komt op prio 1.
Wijsquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het plan: nooit kinderen produceren.
Van het weekend een nachtje mijn één jarige nichtje te logeren om ons zelf extra te doen beseffen hoe gezegend wij zijn met geen kinderen.
Ik ben nu ook niet elk weekend weg, dus effectief zal ik er weinig last van hebben dat de mogelijkheden halveren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar dr zal er toch altijd eentje thuis moeten blijven voor de kids, dus de mogelijkheden gaan wel gedeeld door 2.
Niet later komen zeuren bij de maatschappij of ze alsjeblieft willen betalen voor het repareren van het ongelukkige kind. Dan vind ik het allemaal best.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kunt prima een paar uur of een dagje lang een kind in je eentje opvoeden, dan kan de doen waar ie zin in heeft. Zoals stappen met lekkere wijven.
Dat je niet elk weekend weg bent zegt dan weinig. Je hebt nu een weekend thuis voor jezelf, doen wat je wil. Dat is even wat anders dan een weekend thuis voor de kinderen zorgen en dingen moeten doen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:36 schreef Bart het volgende:
Ik ben nu ook niet elk weekend weg, dus effectief zal ik er weinig last van hebben dat de mogelijkheden halveren.
Ja een kind wordt ook echt ongelukkig als een van zijn ouders af en toe een paar uurtjes weg is als het kind slaaptquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet later komen zeuren bij de maatschappij of ze alsjeblieft willen betalen voor het repareren van het ongelukkige kind. Dan vind ik het allemaal best.
Breng wat langsquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ga zo maar eens taart halen om te vieren dat ik mijn examen gehaald heb. Niet omdat het iemand op mijn werk wat boeit maar omdat ik er gewoon zin in heb
Dat het wat anders is doet er toch niet toequote:Op maandag 27 oktober 2014 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je niet elk weekend weg bent zegt dan weinig. Je hebt nu een weekend thuis voor jezelf, doen wat je wil. Dat is even wat anders dan een weekend thuis voor de kinderen zorgen en dingen moeten doen.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ga zo maar eens taart halen om te vieren dat ik mijn examen gehaald heb. Niet omdat het iemand op mijn werk wat boeit maar omdat ik er gewoon zin in heb
Als dat niet neuken wordt...quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:
En ik kwam er achter dat ik binnenkort gezellig bij Cue_ op bezoek ga in dr stamkroeg.
Nou, we komen met een buslading iigquote:
Met Stichting de Zonnebloem?quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, we komen met een buslading iig.
Gangbangquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, we komen met een buslading iig.
Erger nog, met Metalbar The Cavequote:
Dat zeg ik niet. Maar het kan. En niet komen zeuren om begeleiding als je zelf niet 100% hebt gegevenquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja een kind wordt ook echt ongelukkig als een van zijn ouders af en toe een paar uurtjes weg is als het kind slaapt.
Samen stappen is ook overratedquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat het wat anders is doet er toch niet toe. Als ik kinderen zou hebben en mijn vrouw zou willen gaan stappen met vriendinnen dan wens ik haar veel plezier en neem ik die paar uur wel de volledige zorg op me. En vice versa. Wij hebben er geen zin in om dat soort dingen te laten omdat er een kind is.
Dat doen we niet heel veel inderdaadquote:
primaquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Buiten afspreken?
(zie je al door de gangen lopen met een stuk taart)
Oh dat is wel tofquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Praktijkexamen Zweefvlieginstructie
Dat is het idee jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh dat is wel tof. Maar instructie, dus dan mag je lesgeven in zweefvliegen?
Het verschil is minimaal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erger nog, met Metalbar The Cave.
Krijgt je favoriete DIG-mod nog korting als ie een keer een vlucht wil maken?quote:
Truequote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat doen we niet heel veel inderdaad. Samen zitten we liever gewoon lekker op de bank, lekker burgerlijk
.
Ik weet niet of Sjowhan daar zin in heeft?quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Krijgt je favoriete DIG-mod nog korting als ie een keer een vlucht wil maken?
Ik verwachtte een reactie met DD erin.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik weet niet of Sjowhan daar zin in heeft?
Samen dingen doen zal inderdaad lastiger worden. Maar ja, daar kies je bewust voor (althans, dat mag ik hopen als je een kind krijgtquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ik zie heus bij vrienden met kinderen wel dat ze af en toe nog wel leuke dingen doen. Maar over het algemeen is het allemaal (veel) lastiger geworden om iets te doen. Je moet of een oppas regelen, of mensen moeten bij hun langskomen (ook lastig, aangezien er meerderen zijn met kinderen), of inderdaad apart stappen. Wat meteen weer een extra last is voor de partner, niet alleen de avond/nacht, maar ook de ochtend. Diegene die tot diep in de nacht is gaan stappen is niet in staat om 's ochtends het kind te verzorgen
Ik ben blij dat ik me daar niet druk om hoef te maken.
Hmm.. is dat de moeite waard?quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Ff kijken wat de Hema heeft liggen. Appel-kruimel zal het wel worden
Deels.. 1 persoonquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True.
Wel grappig dat Cue_ dus deels dezelfde mensen kent, ookal wonen we ver van elkaar af.
Lotte.
Die is heul niet recalcitrant genoeg om mijn favoriet te zijnquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik verwachtte een reactie met DD erin.
Vast nog wel meer van daarquote:
Ik denk dat DD en ik allebei toch wel een factor duizend recalcitranter zijn dan onze collegaquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die is heul niet recalcitrant genoeg om mijn favoriet te zijn
Wanhopig op zoek?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:01 schreef HeatWave het volgende:
Ach ik ben nog druk bezig met iemand te vinden om samen geen kinderen mee te krijgen.
Dat zou kunnen idd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Vast nog wel meer van daar.
Maar je mag me gewoon negeren hoor.
Neuh, wel druk op zoek de laatste tijdquote:
Gewoon, dat ik het niet erg vindquote:
Hoezo op zoek danquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, wel druk op zoek de laatste tijd.
Je krijgt er zoveel voor terugquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Samen dingen doen zal inderdaad lastiger worden. Maar ja, daar kies je bewust voor (althans, dat mag ik hopen als je een kind krijgt).
Ik overdrijf hoorquote:
Dat wel. Of je die dingen wil, dat verschilt per persoon.quote:
Pics.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik overdrijf hoor. Maar kwamen wat dingen op mijn pad opeens dit weekend
.
Zorgen, je krijgt er heel veel zorgen voor terug. En de enige reden dat je niet alsnog het kind post-nataal laat aborteren zijn die hormonen waar die kerel uit HW's kroeg het over had.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat wel. Of je die dingen wil, dat verschilt per persoon.
Schaam je je?quote:
Dat ookquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zorgen, je krijgt er heel veel zorgen voor terug. En de enige reden dat je niet alsnog het kind post-nataal laat aborteren zijn die hormonen waar die kerel uit HW's kroeg het over had.
Gun je medemens ook wat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou hij in godsnaam foto's van anderen op het internet zetten /laten zien![]()
Totaal niet zelfsquote:
Creepy? Dat is nieuw voor me.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Maar wat Cue_ zegt, tikje creepy he?.
Oh my.............quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel tussen, morsdood, of " ik kan echt heel erg goed tegen alcohol".
Als het weggeefmeuk shots zijn, zou ik nog wel staan. Als het shots whiskey/tequilla oid is, dan lig ik, al dan niet dood.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel tussen, morsdood, of " ik kan echt heel erg goed tegen alcohol".
jij vind foto's van andere mensen plaatsen zonder dat zij dat weten niet creepy?quote:
Ik vind 'pics' roepen op FOK niet creepy nee, dat is eigenlijk niet meer dan normaal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij vind foto's van andere mensen plaatsen zonder dat zij dat weten niet creepy?
Ja, het wordt pas creepy als je ze daadwerkelijk verwacht.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind 'pics' roepen op FOK niet creepy nee, dat is eigenlijk niet meer dan normaal.
Nee, dat kan ook prima, maar ik ga ze niet posten, dat is wel creepyquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind 'pics' roepen op FOK niet creepy nee, dat is eigenlijk niet meer dan normaal.
Ja, dat dan weer wel. Dacht iemand dat serieus dan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het wordt pas creepy als je ze daadwerkelijk verwacht.
Per DM mag ook hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat kan ook prima, maar ik ga ze niet posten, dat is wel creepy.
Heel misschien laat ik wat zien op mijn telefoon Zaterdagquote:
Seks als in penetratie? Alleen oraal is geen seks?quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Oh wacht, vingeren en trekken ook.
Seks is als je gaat klooien met iemands edele delen (en/of andersom)
Jij bent zo vaak volgepompt dat je leeggepompt moet worden?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:35 schreef Cue_ het volgende:
Mijn maag zou leeggepompt moeten worden denk ik
Oraal+ dus, oraal en verder, maar dus eigenlijk al handwerk+quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seks als in penetratie? Alleen oraal is geen seks?
O dan ben ik pas laat aan seks begonnen
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Jij bent zo vaak volgepompt dat je leeggepompt moet worden?
O zoquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oraal+ dus, oraal en verder, maar dus eigenlijk al handwerk+
JIj bent al dood als het om vorige week gaat als periodequote:Op maandag 27 oktober 2014 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O zo
Handwerk+ vind ik wel een vrij vroeg startende definitie, maar goed, het zou kunnenHoe dna ook ben ik dood.
Tantra seks heet niet voor niets seks inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind seks iig handelingen waarbij het doel is een orgasme verkrijgen al dan niet bij alle 2/3/300.
Ohhh! Niet waar!quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj bent al dood als het om vorige week gaat als periode.
Het doel van wie? Van jezelf of van de ander om jou een orgasme te geven. Ook een groot verschilquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind seks iig handelingen waarbij het doel is een orgasme verkrijgen al dan niet bij alle 2/3/300.
Dat maakt dus niet uit lijkt me, als de een de ander pijpt is het seks, vingeren is ook gewoon seks natuurlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het doel van wie? Van jezelf of van de ander om jou een orgasme te geven. Ook een groot verschil
En dan is het seks voor de pijper en de pijpee beide? Ik denk van wel toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat maakt dus niet uit lijkt me, als de een de ander pijpt is het seks, vingeren is ook gewoon seks natuurlijk.
Ja, lijkt me ook wel, je doet het toch met het idee seks neem ik aanquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan is het seks voor de pijper en de pijpee beide? Ik denk van wel toch?
Jij zegt "met als doel een orgasme te verkrijgen"quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Dat maakt dus niet uit lijkt me, als de een de ander pijpt is het seks, vingeren is ook gewoon seks natuurlijk.
Ja ok, handelingen die evt zouden kunnen leiden tot een orgasme danquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zegt "met als doel een orgasme te verkrijgen"
MAargoed, dan is het "handelingen waardoor iemand een orgasme zou kunnen krijgen"
en dan past tantra er ook weer bij
deze definitie is ook niet mijn favorietquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]O. Dat is dan wel weer snel.
Dus zegmaar 2nd base is seks?
O dear........
Waarom niet, het getal dan te hoog, en dan voel je je teveel een slet?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
deze definitie is ook niet mijn favoriet
nee ik ben gelukkig niet zo van de slutshamingquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom niet, het getal dan te hoog, en dan voel je je teveel een slet?
In dat geval zou ik wel aardig tipsy zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oraal+ dus, oraal en verder, maar dus eigenlijk al handwerk+
Daar is niet iedereen het mee eensquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook wel, je doet het toch met het idee seks neem ik aan.
Ach, het was ook geen serieus onderzoek verder natuurlijkquote:
Mja, handwerk+ los van of het orgasme een doel ik, vind ik wel een goede.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik ben gelukkig niet zo van de slutshaming
Ik vond de 'waarbij een orgasmen een optie is' beter klinken. Of hoe het ook was
getal blijft daardoor bijna het zelfde
Wat als jouw doel wel is om die ander klaar te laten komen maar dat niet een optie is voor die ander? Ingewikkeld
Uhu, goeie redding die disclaimerquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou echt ontiegelijk dronken zijn trouwens. Maar ik kan dan ook altijd maar een paar spotjes aan
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:52 schreef Ang3l het volgende:
Maar soms kun je ook seks hebben, met niet als doel een orgasme, maar gewoon omdat de handeling zo gezellig is
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:43 schreef Cue_ het volgende:
handelingen waardoor iemand een orgasme zou kunnen krijgen"
ja precies. Tellen die dan niet?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:52 schreef Ang3l het volgende:
Maar soms kun je ook seks hebben, met niet als doel een orgasme, maar gewoon omdat de handeling zo gezellig is
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, handwerk+ los van of het orgasme een doel ik, vind ik wel een goede.
nee echt. Ik denk dat een beetje geroutineerde drinker mijn hoeveelheid wel weg kan tikkenquote:
Ik drink altijd heel traag. Dan ben ik aan t dansen en kletsen en flirten en dan komt t volgende flesje er aan... is de mijne nog half vol. Ik sta om de zoveel tijd met 2 flesjes in m'n handquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee echt. Ik denk dat een beetje geroutineerde drinker mijn hoeveelheid wel weg kan tikken
Of de oorlelquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:54 schreef Cue_ het volgende:
Als iemand al een orgasme krijgt van tepels aanraken bv.. tja waar leg je de grens
Mja, zat vrouwen die niet zo makkelijk klaarkomen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik zie t dan ook helemaal voor me.
"Ik wil je best ff aftrekken hoor, Maar dan niet klaarkomen!"
Joh. Rot lekker op.
Ik was nog aan t typen! Ik deed net zo lang over die zin als over mijn bier!quote:
Ja, daar zit ik dan in mijn werkveld weer niet echt meequote:Op maandag 27 oktober 2014 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, zat vrouwen die niet zo makkelijk klaarkomen.
Maar maakt dat het minder seks.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, zat vrouwen die niet zo makkelijk klaarkomen.
Mja, complex maken om het complex maken. Seks is meer dan zoenen en meer dan alleen penetratie.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
En wat als ik iemand aan een neukmachine onderwerp?
En wat als daarbij mijn doel niet een orgasme is?
Te complex!!
Nee dat denk ik niet. Want het doel was er. Kijk, dat jij dan een frigide kier hebtquote:
Nee vind ik niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar maakt dat het minder seks.
Dan kan ik sowieso de eerste jaren van mijn seksuele leven wel wegstrepen
Frigide kierquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:57 schreef Ang3l het volgende:
Nee dat denk ik niet. Want het doel was er. Kijk, dat jij dan een frigide kier hebtCARICE!
wie weet hoe vaak ik mensen onderwerp aan een neukmachine en ze verbied klaar te komenquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, complex maken om het complex maken. Seks is meer dan zoenen en meer dan alleen penetratie.
Awesome auto-correctquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Want het doel was er. Kijk, dat jij dan een frigide kier hebtCARICE!
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, complex maken om het complex maken. Seks is meer dan zoenen en meer dan alleen penetratie.
Het was bewustquote:
Oh, shamequote:Op maandag 27 oktober 2014 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was bewust
Mijn laptop heeft geen autocorrect
I have no shame!quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]Zoals een ex van me zei, toen heet nog niet een ex was:
Ja maar, oke... ik ben wel met een ander naar bed gekomen, maar ik ben niet klaargekomen bij! Dus ik ben niet vreemdgegaan!!
Sure
Leer alle spelers, coaches en elftallen van de top 10 competities uit je hoofd.quote:
Hier bij de inzet allemaal eventjes verrast, maar wel blij voor me.quote:
De holocaust bijvquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier bij de inzet allemaal eventjes verrast, maar wel blij voor me.
Eerste reactie terug van collega van daar: "er zijn slechtere dingen in het leven"
Dat was iets heel moois volgens een groeiend deel van onze samenlevingquote:
Idd.quote:
En een ander deel wil dat dat deel het ondergaat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was iets heel moois volgens een groeiend deel van onze samenleving.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leer alle spelers, coaches en elftallen van de top 10 competities uit je hoofd.
Leer daarna alle deelnemede landen van het afgelopen WK, EK, Azie en Afrikacup uit je hoofd inc reservespelers.
Uiteraard inc de eindstanden van de afgelopen 5 jaar. In elk geval de top 5
Beetje stampen!quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jeumig hallo. Maar idd het laatste WK is wel een goeie om sowieso door te nemen.
Tot nu toe bij mij altijd gebeurdquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Opperde ik nou serieus om te bellen naar een provider met de verwachting dat ze je daadwerkelijk gaan helpen?
Op internationaal voetbal, haaien, oprah winfrey, dansjes, filmscript en in mij?quote:
Dat is bij haaien en oprah nog wle te doen, maar "internationaal voetbal" is wat te breedquote:
Skip het stampen in jou.. dan heb je zeeen van tijd overquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op internationaal voetbal, haaien, oprah winfrey, dansjes, filmscript en in mij?De tijd de tijd....
Op je werk doe je toch niksquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op internationaal voetbal, haaien, oprah winfrey, dansjes, filmscript en in mij?De tijd de tijd....
Als je net zo de diepte in gaat, zijn haaien ook lastig. En dat geldt ook voor Oprah.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is bij haaien en oprah nog wle te doen, maar "internationaal voetbal" is wat te breed
Dat is nou juist het leukste onderdeelquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Skip het stampen in jou.. dan heb je zeeen van tijd over
Je hebt geen tijd voor leukquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is nou juist het leukste onderdeel
Welnee. Die zijn veel duidelijker afgebakend. Natuurlijk is daar veel over te weten en leren, maar het betreft een diersoort en 1 persoon. Dan kom je al snel gerichter uit dan "internationaal voetbal". Neem bv alleen al t feit dat die andere 2 direct een wiki hebben en "internationaal voetbal" nietquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je net zo de diepte in gaat, zijn haaien ook lastig. En dat geldt ook voor Oprah.
Geen idee, niets op de planning iig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:24 schreef Cue_ het volgende:
HW .. is er nog iets van een leuk Halloweenfeestje in Adam?
Je kan haar natuurlijk altijd je huisadres DM'en en zeggen dat daar een tof feestje is met dresscode: onschuldige, studentikoze meisjes.quote:
Dresscode: Barely legal callcenter slut.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan haar natuurlijk altijd je huisadres DM'en en zeggen dat daar een tof feestje is met dresscode: onschuldige, studentikoze meisjes.
Een dier met veeeeeeeeeeeeeeele soorten. Met enorme onderlinge verschillen (hondshaai of walvishaai staan verder van elkaar af dan Liechtenstein en Brazilliëquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee. Die zijn veel duidelijker afgebakend. Natuurlijk is daar veel over te weten en leren, maar het betreft een diersoort en 1 persoon. Dan kom je al snel gerichter uit dan "internationaal voetbal". Neem bv alleen al t feit dat die andere 2 direct een wiki hebben en "internationaal voetbal" niet
quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:34 schreef AirwiN het volgende:
Je kan haar natuurlijk altijd je huisadres DM'en en zeggen dat daar een tof feestje is met dresscode: onschuldige, studentikoze meisjes.
Of boeren en hoeren, maar dan komt ze straks al boerin.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Dresscode: Barely legal callcenter slut.
Ja, of nietquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurd dat je zo'n kans laat liggen?quote:
Dingen, zaken en gevalletjesquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurd dat je zo'n kans laat liggen?
Je kan kansen benutten, vergroten maar ook afwijzen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kans? Dan zou ik toch eerst ook moeten willen komenquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:38 schreef AirwiN het volgende:
Wat een omslachtige manier om aan te geven dat je niet meer beschikbaar bent.quote:
Het is HW he, Die wijst toch niet zoveel af?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:41 schreef Godtje het volgende:
Je kan kansen benutten, vergroten maar ook afwijzen.
Ben je Cue nu een negatief zelfbeeld aan het geven?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is HW he, Die wijst toch niet zoveel af?
Als daar al sprake van zou zijn, dan zou ze dat in de eerste plaats zelf doen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:43 schreef Godtje het volgende:
Ben je Cue nu een negatief zelfbeeld aan het geven?
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dr. Who mag binnenkort weer regenereren als 'ie niet oppast.
[ afbeelding ]
Dna nog is ie veel makkelijker te googlen om op een pagina te komen met zeer uitgebreide info. En oprah mag dan omvangrijk zijn, haar carriere is maar 1 paginaquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een dier met veeeeeeeeeeeeeeele soorten. Met enorme onderlinge verschillen (hondshaai of walvishaai staan verder van elkaar af dan Liechtenstein en Brazillië)
Niet echt een aantrekkelijke aanbieding voor mijquote:Lensworld schenkt je 2 gratis cinematickets bij elke bestelling met een bestelbedrag van minimaal ¤75, geldig in alle Kinepolis bioscopen in België.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet echt een aantrekkelijke aanbieding voor mij
Nee hoor, heel groot in de mail die ik kreeg van ze. Maar het zorgt er niet voor dat ik ineens wat ga kopen bij zequote:Op maandag 27 oktober 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]stond dat in de kleine letters, onleesbaar zonder lenzen?
Ik heb al jaren lens express. Super fijnquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor, heel groot in de mail die ik kreeg van ze. Maar het zorgt er niet voor dat ik ineens wat ga kopen bij ze
Ik kijk gewoon waar ik m'n lenzen het goedkoopste kan krijgen. Heb wel vast merkquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al jaren lens express. Super fijn
Ideale plekken om als homo-voetbalfan lekker naar toe te gaan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Aha, we gaan dus in 2018 in Rusland voetballen en in 2022 in Qatar
*leert verder*
Er bestaat geen homoseksualiteit in de voetbalwereld, weet je toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ideale plekken om als homo-voetbalfan lekker naar toe te gaan.
Vergeet niet dat er tussen de spuuglelijke voetballers ook wat smakelijke hapjes rondlopen! Dan kan je zorgen dat je wat meer affiniteit met het onderwerp krijgt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Aha, we gaan dus in 2018 in Rusland voetballen en in 2022 in Qatar
*leert verder*
Geen idee wat een FokBiosAvond is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat degene is van de FokBiosAvond.. tja, vond er weinig aan. Maar je moet er van houden
Zo'n Fokmeet in de biosquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:57 schreef Belsezar het volgende:
Geen idee wat een FokBiosAvond is.
Maar mocht ik er niks aan vinden is de delete knop zo gevonden
Kan niet, want:quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Een FokBiosAvond is een DIGmeeting waar men het de hele tijd over biossen heeft.
Deel 1 was idd goed te doenquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond hem wel vet, maar ik vond deel 1 ook erg goed. Je moet er idd van houden.
Gelukkig loop je niet achterquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Deel 1 was idd goed te doen
Ik moet trouwens ook nog eens Django Unchained kijken
Er komt teveel uit wat ik graag wil zien. Films, series en dan ook nog fokken. Pfff...quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig loop je niet achter. Maar daar zijn herfst en winter voor.
Ik ben wel een beetje bij, paar films nog. Gistermiddag The Turtles zitten kijken, ik weet het, maar ik vond hem gewoon echt weer erg vermakelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er komt teveel uit wat ik graag wil zien. Films, series en dan ook nog fokken. Pfff...
Turtles, die heb ik over geslagen. Ik wil mijn herinneringen zo latenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje bij, paar films nog. Gistermiddag The Turtles zitten kijken, ik weet het, maar ik vond hem gewoon echt weer erg vermakelijk.
Geen last van jeugdsentiment, hij was gewoon best cool gedaan en best grappige stukken ook. Verhaal stelt natuurlijk geen moer voor, maar het kijkt best lekker weg.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Turtles, die heb ik over geslagen. Ik wil mijn herinneringen zo laten
Gister wel The Inbetweeners 2 gekeken, mijn god
Maar gelukkig wel Belinda Stewart Wilson
Was Shredder een beetje cool gedaan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen last van jeugdsentiment, hij was gewoon best cool gedaan en best grappige stukken ook. Verhaal stelt natuurlijk geen moer voor, maar het kijkt best lekker weg.
Enorm over the top, soort mechanisch pantser, maar wel cool ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was Shredder een beetje cool gedaan?
Hmmm, misschien toch maar eens kijken dus.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enorm over the top, soort mechanisch pantser, maar wel cool ja.
Nee precies, net zo min als corruptiequote:Op maandag 27 oktober 2014 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er bestaat geen homoseksualiteit in de voetbalwereld, weet je toch?
Het is geen hoogstaande film verder hoor, maar prima popcornvermaakquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmmm, misschien toch maar eens kijken dus.
Het lijkt er tenminste nog een beetje op.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Beter vind ik ff zo snel niet, maar best een cool armor.
En daar is echt helemaal niets mis mee. Als je gewoon verwacht wat je redelijkerwijs kan verwachten. Het zijn films gebaseerd op tekenfilms, daar maakt hij gewoon real life tekenfilms van, ik vind het prachtig.quote:
Inderdaad, als je gewoon verwacht dat het allemaal om de explosies en zo gaat kan het niet mis gaanquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daar is echt helemaal niets mis mee. Als je gewoon verwacht wat je redelijkerwijs kan verwachten. Het zijn films gebaseerd op tekenfilms, daar maakt hij gewoon real life tekenfilms van, ik vind het prachtig.
Daar is een hele hoop mis mee met die man als regisseur. Met het genre popcorn en cartoonvermaak idd totaal niet neequote:Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daar is echt helemaal niets mis mee. Als je gewoon verwacht wat je redelijkerwijs kan verwachten. Het zijn films gebaseerd op tekenfilms, daar maakt hij gewoon real life tekenfilms van, ik vind het prachtig.
Of puberale humor over neukende hondjes, tieten en sloopkogels als ballen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, als je gewoon verwacht dat het allemaal om de explosies en zo gaat kan het niet mis gaan
Actie, geen diepgang, wel humor, veel special effects en knokken, wat verwacht je van een film over Ninja Turtles precies dan iddquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, als je gewoon verwacht dat het allemaal om de explosies en zo gaat kan het niet mis gaan
Er zijn er wel meer die dat doen helaas. The A-team was ook een tegenvaller.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar is een hele hoop mis mee met die man als regisseur. Met het genre popcorn en cartoonvermaak idd totaal niet neeMaar ik hoop echt dat ie niet nog meer jeugdsentiment verneukt.
Als t aan die man had gelegen waren de turtles geen turtles geweest, maar aliens. Want aliens zijn cool *insert beavis en buthead lachje* Het is maar goed dat fans gingen mopperenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Actie, geen diepgang, wel humor, veel special effects en knokken, wat verwacht je van een film over Ninja Turtles precies dan idd.
Wat was de doelgroep van de originele tekenfilms? Hoe kan je dan als volwassene eisen dat het nu een serieuze film wordt, waarom zou hij?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar is een hele hoop mis mee met die man als regisseur. Met het genre popcorn en cartoonvermaak idd totaal niet neeMaar ik hoop echt dat ie niet nog meer jeugdsentiment verneukt.
Dat zegt me niks eigenlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of puberale humor over neukende hondjes, tieten en sloopkogels als ballen.
Pacific Rim vond ik geen bal aan eigenlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk 10x liever naar Pacific Rim dan naar Michael "Haha ik ben een puber" Bay.
Zo'n weergaloze film was dat ook niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Deel 1 was idd goed te doen
Ik moet trouwens ook nog eens Django Unchained kijken
Ga jij nou maar Lucy kijkenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo'n weergaloze film was dat ook niet.
Die doelgroep is echter uiteindelijk ouder. En die generatie ziet de films ook graag. Maar het gaat me niet eens zozeer om leeftijd, en er is natuurlijk humor te verwachten... maar die man HEEFT geen humor. Alleen van die echt verschrikkelijke puberale humor. Transformers is com-pleet verneukt door die man, door de seksuele en racistische stereotype grappen. Het is de American Pie versie van Transformers geworden die reeks. Zo zondequote:Op maandag 27 oktober 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat was de doelgroep van de originele tekenfilms? Hoe kan je dan als volwassene eisen dat het nu een serieuze film wordt, waarom zou hij?
Ik hoop dat ie z'n licentie of zo verliestquote:Ik hoop dat ie nog heel veel van dit soort films maakt eigenlijk.
Ik heb toch bij Tarantino's dat ik ze steeds beter ga vinden, vooral bepaalde dialogen etc worden na verloop van tijd om de een of andere reden leukerquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo'n weergaloze film was dat ook niet.
De 2e Transformer film niet gezien?quote:
Oneens, intens genoten van alle 3 delenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die doelgroep is echter uiteindelijk ouder. En die generatie ziet de films ook graag. Maar het gaat me niet eens zozeer om leeftijd, en er is natuurlijk humor te verwachten... maar die man HEEFT geen humor. Alleen van die echt verschrikkelijke puberale humor. Transformers is com-pleet verneukt dfoor die man, meer seksuele en racistische stereotype grappen. Het is de American Pie versie van Transformers geworden die reeks. Zo zonde
[..]
Ik hoop dat ie z'n licentie of zo verliest
Het zijn er 4.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneens, intens genoten van alle 3 delen.
Dat is idd wel zo, maar ik vond Django niet echt de moeite waard om nog een keer te kijken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb toch bij Tarantino's dat ik ze steeds beter ga vinden, vooral bepaalde dialogen etc worden na verloop van tijd om de een of andere reden leuker.
Vond Inglorious Basterds de eerste keer, wel ok, maar pas weer een keer gezien en dan vallen je opeens hele andere dingen op.
Jawel, maar sloopkogels als ballen staat me niet bij om eerlijk te zijn.quote:
Zit er toch wel degelijk in. In de woenstijn. Dat staat me zo goe dbij omdat op dat moment echt de bodem onder me uitzakte met een "Seriously...?!"quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jawel, maar sloopkogels als ballen staat me niet bij om eerlijk te zijn.
Ik vond de eerste nog oke, daarna ging t bergafwaarts. Steeds minder "verhaal", steeds meer ontploffingen en onoverzichtelijke actiescenes en nog erger "steeds ergere platte humor". Het is echt American Pie de robotmovie, en dat hadden de Transformers niet verdiendquote:En ik vond alle transformer films vermakelijk eigenlijk, alleen de laatste vond ik iets minder. Maar in elke reeks zit wel een zwakke broeder.
Afe of extinction is de laatste. Sloeg helaas niet op de regisseur zelf. Toen ik t nieuws las over hem voor TMNT en t feit dat ie er aliens van wilde maken dacht ik alleen maar SKIP!quote:
Ook die heeft wel geniale stukken, maar het hoeft uiteraard ook nietquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is idd wel zo, maar ik vond Django niet echt de moeite waard om nog een keer te kijken.
Heb me laatst doodgelachen om mijn moeder die Kill Bill 2 op tv had gezien en uitgebreid uiteenzette wat ze had gezien maar er toch geen klap aan vond. Zei toen ook al, mam, Tarantino is ff wennen.
Niet elke film moet toch hoogstaand zijn om leuk te zijn?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit er toch wel degelijk in. In de woenstijn. Dat staat me zo goe dbij omdat op dat moment echt de bodem onder me uitzakte met een "Seriously...?!"
[..]
Ik vond de eerste nog oke, daarna ging t bergafwaarts. Steeds minder "verhaal", steeds meer ontploffingen en onoverzichtelijke actiescenes en nog erger "steeds ergere platte humor". Het is echt American Pie de robotmovie, en dat hadden de Transformers niet verdiend
Heb je die recent nog gekeken dan? Ik betrap mezelf ook vaak erop dat ik vals nostalgisch ben hoor, en dat het allemaal niet zo best was als je toen vondquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Afe of extinction is de laatste. Sloeg helaas niet op de regisseur zelf. Toen ik t nieuws las over hem voor TMNT en t feit dat ie er aliens van wilde maken dacht ik alleen maar SKIP!
Jammer, vond de cartoons heel leuk
Kan wel kloppen, die chihuahua's trillen net zo erg als de echte Ozzyquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Wisten jullie dat Oprah Winfrey een puppy heeft met de naam Ozzy Osborne?
Ik kan ze ook niet allemaal waareren van m. Ik vind pv Pulp Fiction, itt vele andere mensen, geen fuck aan. En Reservoir dogs ook niet. Kill Bill vind ik wel leuk, inglorious bastards openingsscene met die melk is schitterend (rest mwa). Django heb ik nog niet gezien.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is idd wel zo, maar ik vond Django niet echt de moeite waard om nog een keer te kijken.
Heb me laatst doodgelachen om mijn moeder die Kill Bill 2 op tv had gezien en uitgebreid uiteenzette wat ze had gezien maar er toch geen klap aan vond. Zei toen ook al, mam, Tarantino is ff wennen.
Helemaal mee eens. Ik hou wel van lekke rpopcorn vermaak. Zeker na een drukek werkdagquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet elke film moet toch hoogstaand zijn om leuk te zijn?
Die heb ik toevallig aan een collega uitgeleend vandaag, want Eddie Vedder.quote:Ik heb ook weleens, op aanraden van vrouwen, bepaalde films gezien die geweldig zouden moeten zijn maar ik vond het 10x niks. Into the wild bijvoorbeeld.
Ja als je t nu terugkijk is t ook slecht natuurlijk ja. Maar niet plat en puberaal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je die recent nog gekeken dan? Ik betrap mezelf ook vaak erop dat ik vals nostalgisch ben hoor, en dat het allemaal niet zo best was als je toen vond.
True, maar ik heb daar met dit soort films geen problemen mee, heb ik liever dan dat ze er geforceerd diepgang in gaan proberen aan te brengen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als je t nu terugkijk is t ook slecht natuurlijk ja. Maar niet plat en puberaal.
Diepgang hoef ik ook niet in dit genre. Maar "een logisch verhaal" en "leuke humor" is wat anders dan "diepgang".quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik heb daar met dit soort films geen problemen mee, heb ik liever dan dat ze er geforceerd diepgang in gaan proberen aan te brengen.
Jij linkt plot aan iets diepzinnigs. Da's jouw probleem.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:
Meer, goes to cartoon based movie, expects plot.
#teamikneemmettroepgeengenoegenquote:
Ga je nu nieuwe eisen op de tafel leggen? Tegenbod?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:48 schreef stbabylon het volgende:
Babs is net klaar met zijn gesprek en het is eigenlijk net te weinig.
Tsja, weet dat dat wel hoort, maar vind het raar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je nu nieuwe eisen op de tafel leggen? Tegenbod?
Die kijk ik nog niet eens als je me ervoor zou betalen. Overigens ook andere films, zo weiger ik nog steeds titanic te kijken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat die sharknado films nog meer humor en verhaal hebben dan de gemiddelde Bay
Ik heb geen idee wat "hoort" in deze.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, weet dat dat wel hoort, maar vind het raar.
Wat ik lees is dat je nooit het eerste bod moet accepteren. Want dief eigen portemonnee en je toont zwakte.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat "hoort" in deze.
Geld heb je nooit genoeg.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:48 schreef stbabylon het volgende:
Babs is net klaar met zijn gesprek en het is eigenlijk net te weinig.
Wat vind je te weinig? T loon, de andere voorwaarden?quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:07 schreef stbabylon het volgende:
Denk er over om dit te accepteren, met als kanttekening dat ik bij goed functioneren gegarandeerd de volgende salarisstap oversla. Daarvan zeiden ze nu al dat dat misschien gebeurt. Dan is het voor hun lekker veilig, en heb ik over een jaar meer geld.
Het geld in net te weinig. Tijdens het gesprek niet onderhandeld.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:11 schreef Cue_ het volgende:
En hoeverre heb je tijdens t gesprek al onderhandeld?
Dan altijd net iets boven hun bod gaan zitten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het geld in net te weinig. Tijdens het gesprek niet onderhandeld.
Was ook blij dat t via de mail ging. In persoonlijk gesprek zou ik t ook niet snel doenquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
Pff. Ik ben daar zo slecht in dat soort dingen.
Ik kan nog niet met een Turk onderhandelen op de markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |