Een doorsnee middelbare vrouw.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:18 schreef Elvi het volgende:
Niet van een restaurant, maar ik vind het nog steeds een schokkende foto:
[ afbeelding ]
Wat is dat in godsnaam![]()
![]()
Een blije huisvrouw op leeftijd die een schep eigentijdse goulash heeft bereidt en het vol trots toont.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:18 schreef Elvi het volgende:
![]()
Godverquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:09 schreef silverhill het volgende:
Nog een plaatje van diezelfde toko, nu van hun cateringwerkzaamheden:
[ afbeelding ]
Is dat satésaus met blaadjes peterselie en basilicum erin?
Dit zegt niets natuurlijk, zonder te weten wat het is in die pan. Wat vind je zo schokkend dan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:18 schreef Elvi het volgende:
![]()
Haha, kom we maken het culinair verantwoord en doen er een blaadje basil op!quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:09 schreef silverhill het volgende:
Nog een plaatje van diezelfde toko, nu van hun cateringwerkzaamheden:
[ afbeelding ]
Is dat satésaus met blaadjes peterselie en basilicum erin?
Het lijkt toch net stront wat ze staat te roeren?!quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:48 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Dit zegt niets natuurlijk, zonder te weten wat het is in die pan. Wat vind je zo schokkend dan?
Dat betekent dat je deze week moet toeslaan om de aardappelen met rijst voor die spotprijs te krijgen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:19 schreef qltel het volgende:
Opmerkelijk dat deze bijzonder smakelijk uitziende goulash met aardappels rijst en groente op de indexpagina 8 euro kost en als je er dan op klikt kost het ineens 9,50
[ afbeelding ]
Lolquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:41 schreef MonkNL het volgende:
Gelukkig zijn de foto's vrijwel allemaal onscherp.. man man man, hoe kan je dit op je website zetten.. Rob geus langs sturen?
Ik heb de chefkok gevonden! HILDO!
http://www.twolefthands.nl/gourmet/gourmet.htm
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[ afbeelding ]
Het is rood en het vliegt over je bord..?
what.de.fuck is datquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:41 schreef MonkNL het volgende:
Gelukkig zijn de foto's vrijwel allemaal onscherp.. man man man, hoe kan je dit op je website zetten.. Rob geus langs sturen?
Ik heb de chefkok gevonden! HILDO!
http://www.twolefthands.nl/gourmet/gourmet.htm
quote:Menu 'Bruidmeel'
Of het nu bruitmeel of bruidmeel is weet Hildo niet, en dat maakt verder ook weinig uit. De naam heeft waarschijnlijk te maken met 'gebroeid' meel. Dit is een echte klassieker uit tijden van Hildo's betovergrootouders, en misschien nog wel veel eerder ook. Hildo's moeder (bouwjaar 1920) maakte dit geregeld, maar niet al te vaak want dan begint het je tegen te staan. Het vreemde is dat dit gerecht nergens meer te vinden is, zelfs niet op het wereldwijde web, maar gelukkig komt daar nu verandering in.
Benodigdheden: Boekweitmeel (gewoon meel schijnt ook te kunnen), kokend water, suiker, boter.
U gooit wat meel in een schaal, neem niet teveel. Intussen brengt u een fluitketel met water aan de kook.
Als het water kookt gooit u een scheut kokend water op de meel die u vervolgens direct doorroert. Intussen zet u de fluitketel weer op het fornuis want het is absoluut noodzakelijk dat het water goed blijft koken. Weer een scheut kokend water op de meel, weer doorroeren. Zo blijft u doorgaan. Als uw bruidmeel naderhand wat slijmerig lijkt te zijn heeft u het water niet heet genoeg gehad! Goed roeren is belangrijk. De consistentie die u moet bereiken ligt in de buurt van stopverf, uw vork moet er gewoon recht op in blijven staan als het klaar is. Het mag geen papje worden.
Vervolgens schept u een portie op een bord en maakt een kuiltje in het midden. In de kuil doet u boter. Over de boter en de bruidmeel zelf strooit u kwistig met suiker. Klaar!
U neemt wat bruidmeel op uw vork wat u vervolgens in het plasje gesmolten boter dipt alvorens het tot u te nemen. Als het te weinig smaak heeft, meer suiker toevoegen.
quote:En, het moet gezegd, Hildo is op geen enkele manier aansprakelijk te stellen voor maagkrampen, darmklachten, verstoppingen, stuiptrekkingen, scheurbuik, ondervoeding, overvoeding, of enig andere aandoening of ziekte van welke aard dan ook die maar in de verste verte gerelateerd zou kunnen worden aan Hildo's menu's.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:22 schreef MiestOr het volgende:
meer, meer!
Wat ook grappig is, zijn eetgelegenheden met een menukaart van diverse kantjes...
http://www.cafe-baumann.nl/cafe_baumann/menu.htm
briljant!
Wie verzint dat nouquote:Kipfilet met zalm en warme knoflooksaus
Dit staat op de kaart waar ik afgelopen zomer even als kok heb gewerktquote:Voorgerechten
Franse huisgemaakte uiensoep
Soep, stokbrood met kaas geratineerd uit de oven
Wat mij al gelijk op het verkeerde been zet is dat die drab in een pan met "Prins en Dingemanse" opdruk zit. Ik denk dat als eerste; "hey, vast iets met mosselen, maar hoe dan ?".quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:18 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
10,75 is niet duur voor een hele pallet met vis.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:22 schreef MiestOr het volgende:
meer, meer!
Wat ook grappig is, zijn eetgelegenheden met een menukaart van diverse kantjes...
briljant!
don't underestimate the power of googlequote:Op maandag 27 oktober 2014 17:39 schreef mascara-klodder het volgende:
stokbrood met kaas geratineerd uit de oven
I knowquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
don't underestimate the power of google
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
10,75 is niet duur voor een hele pallet met vis.
HAHAHA dit is echt geweldig! ik ga stuk hier!quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
10,75 is niet duur voor een hele pallet met vis.
Als je het verschil tussen hun en hen niet weet is het een beetje triest om te zeuren over spelling..quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit staat op de kaart waar ik afgelopen zomer even als kok heb gewerktIk heb nog gezegd dat geratineerd geen bestaand woord is.
Ik had het helemaal fout volgens hunEn het staat dus nog steeds zo op de site dus ik neem aan op de menu-kaarten ook.
Zijn ook gewoon 5000 flyers verspreid met dit erop![]()
De foto's op de site zijn btw ook om te janken maar die post ik niet want ik hou het graag voor mezelf waar ik elke dag met tegenzin naar toeging
Ik hoef geen menu-kaart te schrijvenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 03:15 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Als je het verschil tussen hun en hen niet weet is het een beetje triest om te zeuren over spelling..
"Gordonbleu"quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:22 schreef MiestOr het volgende:
meer, meer!
briljant!
quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:22 schreef MiestOr het volgende:
meer, meer!
briljant!
quote:carlicbrood
Wat is dát voor ietsquote:Schnitzel Jamaica met perzik, ananas en kaas
Nummer 39?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:12 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Die heb ik bij meerdere restaurants op het menu zien staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |