In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Van Persie blij met een punt, echte Feyenoorderquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)I1UEjWVcjQ2wDg5ouU3K
Zit speelt?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:55 schreef Kopsterk het volgende:
Boilesen zit speelt langer in het eerste dan Schone.
Zijn kleinzoon speelde mee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:55 schreef opperkleurder het volgende:
Sjek kijkt toevallig naar een jeugdteam van Ajax
inderdaad, halve team van Ajax was 1e jaars A'tjes.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:55 schreef Kopsterk het volgende:
Barca jonger team dan Ajax? Klopt sowieso niet
Inb4: bedankt Hanstwitter:UberFootFact twitterde op zondag 26-10-2014 om 22:39:09South Africa captain and Orlando Pirates' Senzo Meyiwa has been shot dead. RIP. Our thoughts are with his close ones. http://t.co/Z0EgtTOq0C reageer retweet
Bedankt Hans en hier is al een topic overquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Goedenavond mannen! Leuke uitzending?
BTW:Inb4: bedankt Hanstwitter:UberFootFact twitterde op zondag 26-10-2014 om 22:39:09South Africa captain and Orlando Pirates' Senzo Meyiwa has been shot dead. RIP. Our thoughts are with his close ones. http://t.co/Z0EgtTOq0C reageer retweet
Bedankt Hans, hier is al een topic over.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
BTW:Inb4: bedankt Hanstwitter:UberFootFact twitterde op zondag 26-10-2014 om 22:39:09South Africa captain and Orlando Pirates' Senzo Meyiwa has been shot dead. RIP. Our thoughts are with his close ones. http://t.co/Z0EgtTOq0C reageer retweet
Oke Hans, dank je.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Nee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Gramulanion postte dit ook al en we verwezen hem naar het topic.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Bedankt Hansquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gramulanion postte dit ook al en we verwezen hem naar het topic.
Ik heb 1:36 van m'n leven weggegooid.quote:
Ik welquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:01 schreef tompsv18 het volgende:
Niemand geeft een fuck om buitenlands voetbal
quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:01 schreef tompsv18 het volgende:
Ok Tom PSV. Ok.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:01 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:01 schreef tompsv18 het volgende:
Niemand geeft een fuck om buitenlands Nederlands voetbal
Zo hoog?quote:
Nee, nog erger: Jinekquote:
Leuk, hopelijk heeft zij via haar ex Moskovic, zijn zoon Nathan, de ex-manager van Dave Roelvink. Nog een primeur.quote:
Vast niet, want ze is deze dagen zo ongeveer het domste wicht dat op televisie te zien isquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Leuk, hopelijk heeft zij via haar ex Moskovic, zijn zoon Nathan, de ex-manager van Dave Roelvink. Nog een primeur.
Nou vind ik je toch iets te pessimistisch/kort door de bocht hoor. Onderschat bijv. Linda de Mol of Patty Brard aub niet. Zij zijn eveneens erg dom.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vast niet, want ze is deze dagen zo ongeveer het domste wicht dat op televisie te zien is
Je hoeft als analist maar een paar dingen te weten:quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:39 schreef El_jefe07 het volgende:
maar hoe kan Ruud Gullit hier zitten terwijl hij gisteren nog bij Match of the Day zat? Maw geen wedstrijd van de eredivisie kunnen kijken.
Cola Light is de voorkeur van mijn vader, wij hebben thuis altijd Cola Light.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Cola Zero is voor mannen. Ik kan nu niet anders concluderen dan dat jij een enorme faggot bent.
nee grapje
Waar hangt Co de laatste tijd uit, jongens.twitter:vkwillemvissers twitterde op zondag 02-11-2014 om 21:31:33Straks #studiovoetbal, met @KeesJansmaNL, Jan Mulder, Henk ten Cate en @jackvangelder. reageer retweet
Haha grapjasquote:Op zondag 2 november 2014 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Oh jezus die immer depressieve Henk ten Cate.
En hij heeft een lekkere dochter.quote:Op zondag 2 november 2014 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Haha grapjas. Henk is een baas joh en hij doet het waarschijnlijk ook nog eens voor niks!
Die gaat het ongetwijfeld weer hebben over Guus Hiddink.quote:Op zondag 2 november 2014 22:15 schreef Kopsterk het volgende:
Wel jammer dat Willem 'enorme nerd' Vissers steeds weer aan mag schuiven.
Iedereen vindt de pot van woensdag belangrijker.quote:Op zondag 2 november 2014 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Henk de Jong gaat Ajax verkrachten
Hoezo ? die win je toch nietquote:Op zondag 2 november 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen vindt de pot van woensdag belangrijker.
Vraag het hen. Niemand rept nog over Cambuur terwijl ik vrees dat Ajax daar gaat verliezen en 7 punten achter gaat raken op PSV.quote:
Bidden dat Cambuur een slechte dag heeftquote:Op zondag 2 november 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag het hen. Niemand rept nog over Cambuur terwijl ik vrees dat Ajax daar gaat verliezen en 7 punten achter gaat raken op PSV.
Nee joh, PSV moet naar Almelo.quote:Op zondag 2 november 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag het hen. Niemand rept nog over Cambuur terwijl ik vrees dat Ajax daar gaat verliezen en 7 punten achter gaat raken op PSV.
Na Stroopwafel Piet nu ook Kunstgras Piet.quote:Op zondag 2 november 2014 22:19 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Zwarte Piet = Racisme
Kunstgras = Zwarte Piet
Of vechtpartijen te sussen.quote:Op zondag 2 november 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees ga maar weer naar de Haaglanden of naar Alphen om de nieuwe Jens Toornstra te ontdekken.,
Dat is Jack. Hij is de presentator.quote:Op zondag 2 november 2014 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik vergeet altijd wat deze vent z'n naam is en waarom het relevant zou zijn dat hij er bij zit.
Dat is Kees Jansma, hij presenteert bij FOX.quote:Op zondag 2 november 2014 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik vergeet altijd wat deze vent z'n naam is en waarom het relevant zou zijn dat hij er bij zit.
GGMM vindt deze grap niet leuk.quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat is Jack. Hij is de presentator.
Die hebben al even niet meer gewonnen dus die azen wel op weer een driepuntertje.quote:Op zondag 2 november 2014 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bidden dat Cambuur een slechte dag heeft
Meleg zien we ook niet meer btwquote:Op zondag 2 november 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hebben al even niet meer gewonnen dus die azen wel op weer een driepuntertje.
Je bent zelf een speciaal kind.quote:Op zondag 2 november 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
50 kinderen op de school van Willem Vissers.
Vast een school voor speciale kinderen.
Tsja, als De Ridder de voorkeur geniet.. Al is hij nu wel geblesseerd.quote:Op zondag 2 november 2014 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meleg zien we ook niet meer btw
aanbieding van wijnvoordeel.nlquote:Op zondag 2 november 2014 22:22 schreef regiliopeace het volgende:
Ineens hebben alle gasten een glas wijn.
Bedankt voor je compliment.quote:Op zondag 2 november 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een speciaal kind.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat is Jack. Hij is de presentator.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is Kees Jansma, hij presenteert bij FOX.
Dat begrijp ik. Ik had m eigenlijk over Kees moeten makenquote:Op zondag 2 november 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM vindt deze grap niet leuk.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
aanbieding van wijnvoordeel.nl
Vanaf de eerste minuut scherp zijn.quote:
Nee, je bent op tijd.quote:Op zondag 2 november 2014 22:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hallo ik ben er weer jongens,
Heb ik het Nederlands Elftal al gemist?
Nee, sterkte alvast.quote:Op zondag 2 november 2014 22:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee, we gaan zo meteen de WK finale van 2010 analyseren.quote:Op zondag 2 november 2014 22:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sjoerd Mossou en Ruud Gullit zitten er niet, dus nee.quote:Op zondag 2 november 2014 22:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kees = Marokkaanquote:Op zondag 2 november 2014 22:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Terwijl ik zit te typen steelt Kees mijn tekst
LOFLquote:Op zondag 2 november 2014 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, we gaan zo meteen de WK finale van 2010 analyseren.
Cambuur heeft Saushampton en Man Utd ook afgeslagen voor een oefenpotje. Ja, dan valt Ajax al standaard af.quote:Op zondag 2 november 2014 22:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind Henk de Jonge best een toffe vent maar dit was wel misplaatste verontwaardiging. Alsof de jongens bij Cambuur niet uitkijken naar Feyenoord en Ajax.
Op weg naar, Op weg naar.quote:Op zondag 2 november 2014 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, we gaan zo meteen de WK finale van 2010 analyseren.
Co heb ik al een tijdje niet gezien. Hoe zou het met hem zijn?quote:Op zondag 2 november 2014 22:27 schreef regiliopeace het volgende:
Co had dit moment moeten toelichten
Moest lachenquote:Op zondag 2 november 2014 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Zwarte Chinees.
Wilfred Genee als commentatorquote:Op zondag 2 november 2014 22:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dat moment hebben ze uit dit filmpje:
Omdat zaterdag niks boeiends gebeurde.quote:Op zondag 2 november 2014 22:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom praten we over Utrecht Vitesse
Topclubs bestaan niet meerquote:Op zondag 2 november 2014 22:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Verrassing van het weekend.quote:Op zondag 2 november 2014 22:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Booymansgodquote:Op zondag 2 november 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Die 2-1 van Boymans was wel fantastisch verdedigd.
Errug knap van Vitesse.
EN DAN NOG EEN FOUT VAN HEM TWEE ACHTER ELKAAR HOE IS HET MOGELIJK WAT DOET IE???!!quote:Op zondag 2 november 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wilfred Genee als commentator
Genot.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Doe je ogen dicht en luister naar Willem Visser, je zult Pierre van Hooijdonk voor je zien.
Nee, Willem 2 is te kloppen.quote:Op zondag 2 november 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag verliezen van Willem II.
Nee, Willem II gaat winnen. 1-3.quote:Op zondag 2 november 2014 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, Willem 2 is te kloppen.
Ik ga een afscheiding van ADO starten
Piet van der Pennen?quote:Op zondag 2 november 2014 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Die voorzitter van RKC vroeger was wel baas
Hoi Caland.quote:Op zondag 2 november 2014 22:33 schreef Caland het volgende:
Waarom mogen Limburgers nog steeds op nationale televisie verschijnen? #dtv
Ik vind het wel leuk hoe af en toe zijn Limburgse tonatie er door sijpelt, hij heeft wel zo hard geoefend om er af te raken.quote:Op zondag 2 november 2014 22:33 schreef Caland het volgende:
Kazim weer niet gescoord dit weekend.quote:Op zondag 2 november 2014 22:33 schreef Caland het volgende:
Ja , kon niet op de naam komenquote:
Staat in de wet dat de NPO ook homo's, negers en Limburgers als gast moet uitnodigen.quote:Op zondag 2 november 2014 22:33 schreef Caland het volgende:
Hehequote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef regiliopeace het volgende:
Willem heeft weer een n=1 onderzoekje gedaan
Geweldige man inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja , kon niet op de naam komen
Lekker met de limo het veld op met veel enveloppen
Tijdens dat verhaaltje over Van Seumeren kwam ik er opeens opquote:Op zondag 2 november 2014 22:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Geweldige man inderdaad.
Heeft Johan Derksen ooit nog bedreigd![]()
Hoe kwam je hierbij trouwens?
Meer schuld van Zoet.quote:Op zondag 2 november 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
Domme actie van Hendrix.
En dat terwijl hij zo goed was, volgens veel mensen die toevallig voor PSV zijn.
Ik hoorde van een aantal mensen die toevallig voor PSV zijn dat dit de kampioenswedstrijd was.quote:Op zondag 2 november 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
Domme actie van Hendrix.
En dat terwijl hij zo goed was, volgens veel mensen die toevallig voor PSV zijn.
Vind je dat echt? Ik vind hem een lul.quote:Op zondag 2 november 2014 22:38 schreef Kopsterk het volgende:
Willem zegt een partij interessante dingen zeg#goedeploeg
Wow.quote:Op zondag 2 november 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik vind hem een lul.
Ik ook stiekem. En een nerd.quote:Op zondag 2 november 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nou nou nouquote:Op zondag 2 november 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |