Ik maakte zelf pompoensoepquote:
La Maison d'Hooidraadquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij welk traag bunt restaurant ben jij dan
Ahquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik maakte zelf pompoensoepMaar dat was zo machtig dat ik daarna geen honger meer had.
Heb nu hamburgers.
[..]
La Maison d'Hooidraad
Oquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik denk nu steeds dat je BitterLemon bent.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dat is weg, wel nog gaar![]()
En ben ik al champ ja? Niet eens felicitaties niks
Bohhh, mannen die kunnen kokenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik maakte zelf pompoensoepMaar dat was zo machtig dat ik daarna geen honger meer had.
Heb nu hamburgers.
[..]
La Maison d'Hooidraad
Geo, Geo. Natuurlijk zou dat niet zonder felicitaties zijn. Heb inmiddels al zo'n 10x in het topic gezegd dat 180 de eindstreep is. Ik zou liever nu stoppen maar dat is een beetje lullig voor Omega, die maakt theoretisch nog kans.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dat is weg, wel nog gaar![]()
En ben ik al champ ja? Niet eens felicitaties niks
Ah okequote:Op zondag 26 oktober 2014 21:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Geo, Geo. Natuurlijk zou dat niet zonder felicitaties zijn. Heb inmiddels al zo'n 10x in het topic gezegd dat 180 de eindstreep is. Ik zou liever nu stoppen maar dat is een beetje lullig voor Omega, die maakt theoretisch nog kans.
Ik heb ook pompoensoep gemacht vandaagquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb nu hamburgers.
[..]
La Maison d'Hooidraad
Ah, goeie tip voor de volgende keer. Was best lang bezig om die schillen eraf te halen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:39 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb ook pompoensoep gemacht vandaag
ik snij er partjes van die ik in de oven met roomboter bak tot ze een beetje verkleuren, dan gaan de schilletjes er heel makkelijk vanaf , dan soep maken ervan.
dan kwartier laten afkoelen en met een lepel erlangs, makkelijker dan met meloenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, goeie tip voor de volgende keer. Was best lang bezig om die schillen eraf te halen.
Heb wel eens erwtensoep gemaakt voor 1200 man, maar dat was op de kazernequote:Op zondag 26 oktober 2014 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
Pompoensoep is wel lekker ja. Ooit gemaakt op school voor 80 man ofzo.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:43 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Heb wel eens erwtensoep gemaakt voor 1200 man, maar dat was op de kazerne
Als er ruimte op m'n kamer was dan stond er een laag bed.. Maar mijn bureau staat onder m'n bed en dat was het zo'n beetjequote:Op zondag 26 oktober 2014 21:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom slaap je in een hoogslaper je bent 17
Was een eenvouidig receptquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nice
Ik vond het voor 80 man al een gigantisch gedoe.
Stel je voor als je al die wortels zou moeten gaan schoonmakenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Was een eenvouidig recept
Iets van 75 kilo spliterwten 15 kilo prei en 80 blokjes maggie boullion . gebruikt
en natuurlijk wat knolselderei en wortels, maar die waren al schoongemaakt
Ah nice, erwtensoep kan ook bijna niet fout gaan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Was een eenvouidig recept
Iets van 75 kilo spliterwten 15 kilo prei en 80 blokjes maggie boullion . gebruikt
en natuurlijk wat knolselderei en wortels, maar die waren al schoongemaakt
Ik zou dankbaar zijn als ik jou was. Once in a lifetime experience.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:47 schreef d4v1d het volgende:
Moet je blij zijn met een adoratietopic gemaakt door Paul?
Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet
die werden gewoon gewassen in een grote ketel met zo een draaiarm. 3 keer water erover en zand is wegquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Stel je voor als je al die wortels zou moeten gaan schoonmaken
Geen smoesjes vriendquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, oke.
Kan nog grappig zijn maar ik kende hem ook niet
quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:47 schreef d4v1d het volgende:
Moet je blij zijn met een adoratietopic gemaakt door Paul?
Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet
quote:
Als het nodig is een beetje water erbij. Die soepketels waren erg makkelijk, deksel erop en een draaiarm erin die automatisch roertquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah nice, erwtensoep kan ook bijna niet fout gaan.Gewoon lekker lang door laten pruttelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |