Dat!quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:24 schreef larry_flynt het volgende:
Zag het gisteren op tv voorbij komen. Ben benieuwd naar de spectaculaire ontknoping!
Denk ik ook.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Of misschien heeft hij een vriendin!
Maar ik denk dat hij eindelijk een geschikt onderkomen heeft gevonden.
Ik hoop hetquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Of misschien heeft hij een vriendin!
Maar ik denk dat hij eindelijk een geschikt onderkomen heeft gevonden.
Autisme. Maakt het uit?quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:57 schreef empa1010 het volgende:
Wat voor vorm van autisme heeft hij? Klassiek? Ik heb er geen verstand van...
quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik wilde je belangstelling niet de grond in boren.
Denk het niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hij heeft een relatieDaar zet ik mijn geld op.
Hij kan natuurlijk nooit de hypotheek e.d. betalen..quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:07 schreef empa1010 het volgende:
Hij zou toch daar kunnen blijven en in het huis van z'n ouders kunnen trekken ooit?
Ja, er is geld bijeengebracht door vrienden van vader Momma voor een huis waar Kees kan gaan wonen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:47 schreef larry_flynt het volgende:
En al bekend wat het grote nieuws is?
Netjes! Maar ja ouders zitten ook goed in de slappe wasquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:48 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ja, er is geld bijeengebracht door vrienden van vader Momma voor een huis waar Kees kan gaan wonen.
Ja, het verbaasde me ergens, maargoed, zal ook wel geen rijtjeshuisje in de Schilderswijk worden denk ik zo.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:54 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Netjes! Maar ja ouders zitten ook goed in de slappe was
quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:07 schreef bombmannl het volgende:
Echt gelachen om het stukje dat hij zijn Japanse "huiswerk" gaat nakijken en een 10 geeft en daaronder schrijft "Ga zo door!". Geniale vent
Ik bedoel de herhaling van deze Ivo Niehe.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:47 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Was een stukje uit de documentaire.
Oquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoel de herhaling van deze Ivo Niehe.
Is toch mooi manquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:05 schreef tong80 het volgende:
Tijdje geleden een documentaire over autisten met uitzonderlijke kwaliteiten gezien.
De één kon alle weerberichten opnoemen sinds de meting in Amerika.
Een ander kende alle telefoonnummers van New York uit z'n hoofd.
Weer een ander "alle" belangrijke gebeurtenissen met datum van de laatste 200 jaar.
Die laatste kon niet eens zelf z'n veters strikken.
Zeker. Er was er ook één die kon alle gebouwen natekenen als ie ze één keer gezien had.quote:
Zijn er vast al geweest.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:12 schreef Jaapvaak het volgende:
Waarom zetten we die mensen niet in op complexe wiskundige vraagstukken vraag ik me altijd af.
Gebeurt ook. Is een speciaal centrum voor in de UK geloof ik.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:12 schreef Jaapvaak het volgende:
Waarom zetten we die mensen niet in op complexe wiskundige vraagstukken vraag ik me altijd af.
DAN MAAK JE MAAR TIJD!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:05 schreef Ole het volgende:
Komende week een presentatie van de documentairemaakster op mijn werk. Ga ik wel even naartoe als ik tijd heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |