Ik bedoel de herhaling van deze Ivo Niehe.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:47 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Was een stukje uit de documentaire.
Oquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoel de herhaling van deze Ivo Niehe.
Is toch mooi manquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:05 schreef tong80 het volgende:
Tijdje geleden een documentaire over autisten met uitzonderlijke kwaliteiten gezien.
De één kon alle weerberichten opnoemen sinds de meting in Amerika.
Een ander kende alle telefoonnummers van New York uit z'n hoofd.
Weer een ander "alle" belangrijke gebeurtenissen met datum van de laatste 200 jaar.
Die laatste kon niet eens zelf z'n veters strikken.
Zeker. Er was er ook één die kon alle gebouwen natekenen als ie ze één keer gezien had.quote:
Zijn er vast al geweest.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:12 schreef Jaapvaak het volgende:
Waarom zetten we die mensen niet in op complexe wiskundige vraagstukken vraag ik me altijd af.
Gebeurt ook. Is een speciaal centrum voor in de UK geloof ik.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:12 schreef Jaapvaak het volgende:
Waarom zetten we die mensen niet in op complexe wiskundige vraagstukken vraag ik me altijd af.
DAN MAAK JE MAAR TIJD!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:05 schreef Ole het volgende:
Komende week een presentatie van de documentairemaakster op mijn werk. Ga ik wel even naartoe als ik tijd heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |