SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 26-10-2014 om 19:24:48Louis van Gaal, zojuist live op de Engelse televisie: 'it was again the same song.' (Via @Brug17) reageer retweet
Zou hij het opzettelijk doen omdat hij geilt op de reacties die hij krijgt?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 26-10-2014 om 19:24:48Louis van Gaal, zojuist live op de Engelse televisie: 'it was again the same song.' (Via @Brug17) reageer retweet
HAHAHHAHA XD FUCKING GRAPPIG MAN HIJ KAN GEEN ENGELS LOLOLOLOLOL SPREEKWOORD VERANDERD 2 KEER LOLOLOLOXD IEDEREEN LACHEN WAAR IS DE NOS!!!! WAAR IS DE NOS!!?!?!? RTL TELEFAAG PLS COMT U ZIEN.quote:
Ik denk dat deze wel expres was ja.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Zou hij het opzettelijk doen omdat hij geilt op de reacties die hij krijgt?
Beterschap.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
HAHAHHAHA XD FUCKING GRAPPIG MAN HIJ KAN GEEN ENGELS LOLOLOLOLOL SPREEKWOORD VERANDERD 2 KEER LOLOLOLOXD IEDEREEN LACHEN WAAR IS DE NOS!!!! WAAR IS DE NOS!!?!?!? RTL TELEFAAG PLS COMT U ZIEN.
YES AND THE FIRST 93 MINUTES WE WERE WATCHING THE PUSSY FROM THE TREE.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik denk dat deze wel expres was ja.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nee, sommige mensen zijn gewoon ontzettend slecht in taal, dit blijft zo.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Zou hij het opzettelijk doen omdat hij geilt op de reacties die hij krijgt?
heb je hem weer hoor, lamlulquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:41 schreef Yi-Long het volgende:
Klagen over zoveel gemiste kansen maar dan wel steeds die waardeloze lamlul Van Persie in de spits zetten... (!) Tja....
Het is wachten tot wanneer ie "That does the door too" begint te gebruiken ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |