Dit ja.quote:
o je bent er al wegquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben al weg, maar ook als ik er niet ben word ik nog lastig gevallen.
Daar woon ik, maar de dagelijkse verzorging van mijn paard is mijn verantwoordelijkheid. En voor deel de verzorging van het paard van iemand anders, waar ik ook geld voor krijg.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:27 schreef madeliefff het volgende:
Nou lekker dan. Ik vind dat echt niet kunnen, ouders die hun kinderen op deze manier behandelen als er een nieuwe partner in t spel is. Je kind moet op nmr 1 komen.
Kun je niet bij je moeder gaan wonen?
Ze hebben elkaar op SecondLove ontmoet.quote:
jammere zaak, heeft een boer wel tijd voor die onzin dan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar op SecondLove ontmoet.!!
Terwijl zij op dat moment single was, vieze hoer, beetje mengen in andermans huwelijken.
En je pa is daar natuurlijk, hoe naief, per ongeluk ingetrapt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl zij op dat moment single was, vieze hoer, beetje mengen in andermans huwelijken.
Ik heb heel lang alles gerelativeerd en me zo neutraal mogelijk opgesteld, maar nu ben ik gewoon boos.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:32 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nounou, dat klinkt wel een beetje bevooroordeeld.
De OP is een grote klaagzang.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:33 schreef Homijn het volgende:
De OP bevat geen klacht, maar alleen conclusies. Maar wel terechte conclusies.
TS moet voor haar eigen welzijn het contact met haar vader op een laag pitje zetten en fijn bij haar moeder gaan wonen.
En terecht.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb heel lang alles gerelativeerd en me zo neutraal mogelijk opgesteld, maar nu ben ik gewoon boos.
ah vandaar, vroeg me al af hoe iemand zonder werk en sociale contacten in contact is gekomen met je vader. lekker figuur.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu is je pa in dat gedeelte ook niet heel eerlijk geweestquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik het zo lees heeft hij niet echt een eigen leven meer, als hij zo onder de plak zit bij dat wijf.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:38 schreef Karig_Hutje het volgende:
Je vader heeft toch gewoon ook recht op zijn eigen leven?
Nee het zou kunnen hoor. Maar ik hou niet zo van verhalen met één kant.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ik het zo lees heeft hij niet echt een eigen leven meer, als hij zo onder de plak zit bij dat wijf.
Tsja, ik denk niet dat dat wijf hier ook post, dus we moeten het er maar mee doen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:41 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Nee het zou kunnen hoor. Maar ik hou niet zo van verhalen met één kant.
LOL, ja.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, ik denk niet dat dat wijf hier ook post, dus we moeten het er maar mee doen.
Red je broertje, red je knol. Je vader is verloren.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat deed ik dus, nu loop ik niet meer binnen. Ook omdat ik Enkelbijter eng vind.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:35 schreef hugecooll het volgende:
Meh, is dus alleen maar achteruit gegaan sinds de laatste update
Komt misschien wel goed als je er af en toe op visite gaat, da's anders dan ergens wonen
Ja heel goed, die is gelukkiger dan ooit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:35 schreef Adames het volgende:
[..]
ah vandaar, vroeg me al af hoe iemand zonder werk en sociale contacten in contact is gekomen met je vader. lekker figuur.
en hoe is t met moeders?
Klopt, maar van hem wist ik dat al langer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu is je pa in dat gedeelte ook niet heel eerlijk geweest
Ja hoor, maar met je eigen kinderen mag je wel iets meer communiceren dan dit. 1,5 maand van tevoren zo'n grote verhuizing aankondigen is wel erg laat. Op dat moment woonden wij er nog en dachten er nog een tijdje te kunnen wonen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:38 schreef Karig_Hutje het volgende:
Je vader heeft toch gewoon ook recht op zijn eigen leven? Dat dat niet jouw soort leven is wat jij wilt leven doet niks af aan het feit dat het zijn leven is. Dit is trouwens één kant van het verhaal. De andere kant is onduidelijk. Misschien is het wel een terechte klacht, maar net zo goed zijn er nog veel meer andere dingen gebeurt die hierin niet ter sprake komen.
Dat klopt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ik het zo lees heeft hij niet echt een eigen leven meer, als hij zo onder de plak zit bij dat wijf.
Nee dat niet gelukkig. Ze hebben 2 ps4's en 2 ps3's oid, dus ze komen niet zoveel buiten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:51 schreef -niemand- het volgende:
Mijn god wat een ellende
Mij leek het het beste om daar gewoon niet meer te komen, maar als je paard daar staat zul je wel moeten![]()
En als je niet meer naar binnen gaat kom je die kwallen zeker tegen in de stal
Nee totaal de andere kant op.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:53 schreef BlueMage het volgende:
Terechte klacht. Goed dat je uit huis bent. Verhaal klinkt trouwens best wel bekend je vader werkt toch niet toevallig in de metaalindustrie in Noord-Limburg?Zo ja: best kans dat ik 'm ken.
Ze zei patat, dus ik gok van nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:53 schreef BlueMage het volgende:
Terechte klacht. Goed dat je uit huis bent. Verhaal klinkt trouwens best wel bekend je vader werkt toch niet toevallig in de metaalindustrie in Noord-Limburg?Zo ja: best kans dat ik 'm ken.
Gelukkig maar, maar de verhalen lijken wel akelig veel op elkaar en die kerel is ook zo'n slappe zak hooi.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:54 schreef Toto69 het volgende:
Bijna een ToraDora topic dit. Maar niet leuk. Sterkte Chai.
Welkom op een forum dan. Want dat er maar één kant van het verhaal door de TS wordt verteld is natuurlijk in bijna alle topics zo.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:41 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Nee het zou kunnen hoor. Maar ik hou niet zo van verhalen met één kant.
ToraDora topics zijn een bron van vermaak, ze zijn volgens mij ook allemaal gewoon verzonnen dus eigenlijk is het trollen maar wel leuk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:54 schreef Toto69 het volgende:
Bijna een ToraDora topic dit. Maar niet leuk. Sterkte Chai.
De namen Swiebertje en Wigger zijn net zo debiel als hun echte namen.quote:
Ik heb niet alle reacties doorgelezen maar je bent daar nu wel weg?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
De namen Swiebertje en Wigger zijn net zo debiel als hun echte namen.
Ben echt benieuwd wat voor naam mijn babybroertje krijgt.
Ja.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:11 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Ik heb niet alle reacties doorgelezen maar je bent daar nu wel weg?
Dat doe ik nu dus ook. Had ook helemaal niet het idee dat dit zoveel voorkwam, ja natuurlijk zorgt het voor strubbelingen, maar dan maar je eerste kinderen in de steek laten? Dat gaat wel heel ver.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:10 schreef snakelady het volgende:
Ik zou daar komen om de paarden te verzorgen en verders zo min mogelijk contact.
Ik herken het overigens wel, mijn vader is ook weggegaan voor een ander met drie kinderen, later nog twee kinderen met haar gekregen en mijn broer en ik zijn naar de achtergrond geschoven, we hebben dan ook al jaren geen contact meer.
Sterkte.
Naar verjaardagen ga ik sowieso nog wel als ik kan, want met de rest van de familie heb ik wel een goede band. En ik ga echt niet bijvoorbeeld opa's verjaardag laten schieten vanwege hem.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:12 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik zou het contact breken met jouw vader.
Zou 'm dan niet meer willen zien al zou hij tussen zes planken liggen.
Nu ik het zo lees klinkt dit trouwens ook weer erg hard.
Toch zou ik het contact beperken tot het minst mogelijke.
(geen verjaardagen meer enz.)
Nu al? Ze zijn vanaf februari bezig geweest, dus heeft 4 maanden geduurd ongeveer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:15 schreef Godshand het volgende:
Alsof Chai zo'n lieverdje is. Ik wil Cecilia dr verhaal wel horen
In ieder geval kan ze goed neuken, nu al zwanger
Nou als je op de manier waarop je Cecilia, de honden en de kinderen beschrijft hen ook zo tegemoet treedt, maak je jezelf wel populairquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:20 schreef Chai het volgende:
Nu al? Ze zijn vanaf februari bezig geweest, dus heeft 4 maanden geduurd ongeveer.
En ik ben inderdaad een lieverdje, ben heel gemoedelijk, kan met iedereen door een deur en zo.
Die vader is niet goed bij zijn kop. Waarom zou het door die vrouw komen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:20 schreef nikky het volgende:
Ach, vrouwen en het verstoren van de relatie tussen vader en de kinderen die niet van haar zijn... hoe herkenbaar.
Sterkte TS.
Vaker dan je denkt helaas, vaak als er een nieuwe liefde in het spel komt zijn de kinderen met ex ineens niet zo belangrijk meer, ik zie het ook met de vader van mijn kinderen en bij andere om me heen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe ik nu dus ook. Had ook helemaal niet het idee dat dit zoveel voorkwam, ja natuurlijk zorgt het voor strubbelingen, maar dan maar je eerste kinderen in de steek laten? Dat gaat wel heel ver.
Bel de politiequote:Op zondag 26 oktober 2014 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat duurt nog wel even denk ik. Pas als die baby doorslaapt en zijn libido weer begint te stijgen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:25 schreef Pharkus het volgende:
Wat een verhaal.Sterkte Chai. En laat ze maar lekker even in hun sop gaar koken, je vader secondlovet er nog wel lustig op los neem ik aan?
Ik zou het inderdaad wel grappig vinden als hij ook dit gezin "dumpt."quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:25 schreef Pharkus het volgende:
Wat een verhaal.Sterkte Chai. En laat ze maar lekker even in hun sop gaar koken, je vader secondlovet er nog wel lustig op los neem ik aan?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:14 schreef penny-wise het volgende:
Ben wel benieuwd naar de foto's......
quote:
überhaupt is vier kinderen al veel en nu nog eentje erbij. Zijn die andere van dezelfde vader of wilt ze bij elke man een liefdesbaby?quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat duurt nog wel even denk ik. Pas als die baby doorslaapt en zijn libido weer begint te stijgen.
Die anderen zijn van dezelfde vader. Ja ik vind het ook veel en al helemaal als je 42 bent.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
überhaupt is vier kinderen al veel en nu nog eentje erbij. Zijn die andere van dezelfde vader of wilt ze bij elke man een liefdesbaby?
Wie was Jannes ook al weer?quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja fictieve namen, maar ze hebben srs debiele namen.
Valt wel mee. In andere culturen hebben ze rond die leeftijd al 10 op de wereld gebracht en gaan ze voor de 14quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Die anderen zijn van dezelfde vader. Ja ik vind het ook veel en al helemaal als je 42 bent.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Mijn vader en zijn '77 Celica.
[ afbeelding ]
Daar zou ik.nooit op wachtenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is wachten tot je vader ontdekt dat hij gewoon grote fouten heeft gemaakt
Beetje vreemd qequoot.. Ik doelde dat ze maar gewoon moet wegwezen en helaas niet veel aan kan doen dan slechts wachten tot haar vader doorheeft dat hij dom bezig isquote:
Laat Enkelbijter even uit, anders blijft het hommeles met je stieffamiliequote:
En in weer andere culturen hebben ze er 1 en mogen ze er niet meer van de overheid.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Valt wel mee. In andere culturen hebben ze rond die leeftijd al 10 op de wereld gebracht en gaan ze voor de 14
En zijn vriendin uit de Filipijnen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Mijn vader en zijn '77 Celica.
[ afbeelding ]
Bom in het huis en van de explosie weggalopperenquote:Op maandag 27 oktober 2014 02:17 schreef Skillstorm het volgende:
Je hebt ze echt in mijn gedachten opgebouwd zo dat ik nu denk dat die mensen niet meer te redden zijn.
Heb je niet fantasieën van het oude huis in de fik zetten met die hele familie er nog in(minus je pa) en dan gezamenlijk met je oude normale gezin Kumbaya zingen.
Samenvatting?quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:46 schreef gianni61 het volgende:
OP helemaal gelezen, want: Chai
maar ze heeft je pa wel goed ingepakt zo te lezen
vader en moeder scheidenquote:
Dank voor de samenvatting. Ik ga straks de OP ook even lezen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vader en moeder scheiden
vader krijgt nieuwe vriendin incl 4 satanskinderen en 4 minder valide honten
vader maakt 5de kind bij nieuwe vrouw.
vrouw is een lui varken die niet werkt en niks doet in het huishouden.
Chai en haar broertje worden uit huis gepest door nieuwe gezinnetje en pa is een apathische lul die daar niets tegen doet.
(zeg ik het zo goed, chai?)
maar lees de OP gewoon. is de moeite waard
Lees eens onderaan de OP.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:29 schreef Peunage het volgende:
Haha heet 1 van de kinderen serieus Wigger?
Tot hier dacht ik nog dat dat psychotische wijf haar kinderen inderdaad Wigger en Swiebertje had genoemd.quote:Toevoeging 2: De namen zijn fictief en Cecilia is van Nederlandse afkomst.
Doe normaal gek dat is mijn zus!quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:42 schreef Copthorne het volgende:
[..]
En zijn vriendin uit de Filipijnen?
Jij bent hier de downy die niet leest en er niet tegen kan als iemand daarop wijst.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vind je dat leuk, zo'n downy zijn?
Die in een midlifecrisis zitten. Toen hij 27 jaar geleden mijn moeder ontmoette zijn ze ook niet overhaast gaan samenwonen en kinderen baren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:10 schreef Godshand het volgende:
Verliefde mensen doen nu eenmaal rare dingen
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op zondag 26 oktober 2014 20:44 schreef Catkiller het volgende:
Is dat mens zo knap en neukt ze zo goed of wat?
21.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:54 schreef Postbus100 het volgende:
Hoe oud ben je zelf dan? (evt bij benadering)
Ook al kan ze dat, dat zal er nu niet veel van komen. Er slapen kinderen bij ze op de slaapkamer.quote:
Heeft ze niet. Ze doet de hele dag halfslachtig binnenshuis het huishouden, 's ochtends en 's middags kinderen brengen/halen en boodschappen doet ze op momenten dat het druk is en gaat daar dan later over klagen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
DM me haar dagrooster en ik wacht haar op achter de graansilo.
Laat de sleutel achter bij de kippenhokken. 3e van rechtsachter.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft ze niet. Ze doet de hele dag halfslachtig binnenshuis het huishouden, 's ochtends en 's middags kinderen brengen/halen en boodschappen doet ze op momenten dat het druk is en gaat daar dan later over klagen.
Ik woon nu bij mijn moeder, maar als ik op mezelf woon heb ik evenveel contact met hem als nu.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
ALtijd kut als je gescheiden ouders besluiten een nieuw gezin te stichten, maar goed het zijn ook maar mensen. Zo snel mogelijk op jezelf gaan wonen en respecteren dat je pa een slappe zak is, komt over een aantal jaartjes wel weer goed.![]()
Sterkte
Kwestie van slikken. Tegen de tijd dat je achter in de twintig bent kun je het er fatsoenlijk met hem over babbelen. Alle begin is kut.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik woon nu bij mijn moeder, maar als ik op mezelf woon heb ik evenveel contact met hem als nu.
Wowquote:
Ik ben niet zo vergevingsgezind.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kwestie van slikken. Tegen de tijd dat je achter in de twintig bent kun je het er fatsoenlijk met hem over babbelen. Alle begin is kut.
De vriendin van mijn pa heeft me verteld dat ze de eerste jaren op eierschalen liep als het om mij en mijn zus ging en dat het allemaal verschrikkelijk was. Nu zuipen we een paar glazen wijn en lachen erom.
Alhoewel dat natuurlijk niet altijd het verhaal is
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik ooit zwanger raak dan wil ik hem dat ook als allerlaatste vertellen bijv. Als wraak :$
Klappen die hoer!quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
haha dat had ik niet achter je gezochtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vergevingsgezind.
Als ik ooit zwanger raak dan wil ik hem dat ook als allerlaatste vertellen bijv. Als wraak :$
+1quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:15 schreef deadprez het volgende:
Helemaal gelezen, geen spijt. Man man man, wat klinkt dit als een aidssituatie.
Nee dat kan ik niet betalen en dat wil ik ook niet zomaar opgeven vanwege dit. Als ik 's avonds in het donker ga kom ik haar ook sws niet tegen trouwens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:14 schreef jogy het volgende:
Holy shit wat een cracknek is dat wijf zeg. Gelukkig woon je er niet meer. Kan je dat paard trouwens niet ergens anders stallen of zo?
Begrijpelijk. In ieder geval sterkte gewenst en hopelijk helpt om het van je af te schrijven. Lijkt me geen pretje om zo uit je huis gejaagd te worden en je te voelen als een tweederangs kind van je vader.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet betalen en dat wil ik ook niet zomaar opgeven vanwege dit. Als ik 's avonds in het donker ga kom ik haar ook sws niet tegen trouwens.
Goede samenvatting. Het is niet dat ik voor altijd thuis wilde blijven wonen, maar op deze manier weggejaagd worden is gewoon verschrikkelijk. Ik loop niet eens naar binnen voor een kopje koffie zoals ik bij de rest van mijn familie doe, omdat je weet dat je echt welkom bent.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Begrijpelijk. In ieder geval sterkte gewenst en hopelijk helpt om het van je af te schrijven. Lijkt me geen pretje om zo uit je huis gejaagd te worden en je te voelen als een tweederangs kind van je vader.
Nou ja, wees blij dat je dit niet op je tiende oid mee hebt hoeven maken (je bent nu 20 oid toch!?)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Goede samenvatting. Het is niet dat ik voor altijd thuis wilde blijven wonen, maar op deze manier weggejaagd worden is gewoon verschrikkelijk. Ik loop niet eens naar binnen voor een kopje koffie zoals ik bij de rest van mijn familie doe, omdat je weet dat je echt welkom bent.
wat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:35 schreef Spongeboss het volgende:
Lange op niet helemaal gelezen maar wedstrijden trailer je paard? Serieus beetje verwaand paard rijden. Je pa heeft je helaas in de steek gelaten maar ga dan naar je ma en laat het paard zitten je kan niet alles in het leven. Het is of het een of het ander, en als je iets wilt zul je offers moeten maken.
Da is wel tering kinderachtig. Het blijft toch je pa.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vergevingsgezind.
En het blijft ook zijn dochter, maar dat is zeker niet relevant als je dit zo leest? Is toch geen flikker van te merken man!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Da is wel tering kinderachtig. Het blijft toch je pa.
paard rijden is een dure hobby. Voor rijke mensen.quote:
Wat..?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
paard rijden is een dure hobby. Voor rijke mensen.
Dat een paard vrij duur is en men jou niet steeds rond kan laten scheuren met de trailer. En dat er soms dingen tussen komen.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat een paard vrij duur is en men jou niet steeds rond kan laten scheuren met de trailer. En dat er soms dingen tussen komen.
Ts kan dus gewoon weg bij pa lijkt mij maar dan moet het paard worden opgegeven of het is het paard houden en de bullshit van pa en die stiefma slikken.
Je kan niet en en.
is een manege geen optie? Heb meerdere in mijn omgeving die een eigen paard daar stallen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar woon ik, maar de dagelijkse verzorging van mijn paard is mijn verantwoordelijkheid. En voor deel de verzorging van het paard van iemand anders, waar ik ook geld voor krijg.
Nee ik heb daar geen geld voor en de verkoop moet ik ook samen met mijn vader doen, dus dan rijd ik liever zelf nog even door.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is een manege geen optie? Heb meerdere in mijn omgeving die een eigen paard daar stallen.
Wat nu weer mensen in Afrika hebben niet eens schoon water overal. En hier gaan de struggles om een paard en een vader die keuzes maakt die slecht uitkomen voor zijn dochter. We moeten allemaal voor onszelf vechten in deze wereld.quote:
tja zo gaat het wel vaak als mensen uit elkaar gaan..vooral wanneer een van beide een nieuwe partner heeft, dan kan t niet meer door 1 deurquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:02 schreef Chai het volgende:
Mijn opa en oma organiseren binnenkort een etentje vanwege hun trouwdag. Ze hadden mijn moeder wel willen uitnodigen, want die zien ze nog steeds als familie, maar onder druk van mijn vader en Cecilia hebben ze dat niet gedaan.![]()
Opa en oma hadden natuurlijk daadkrachtiger kunnen zijn, maar het zijn goede mensen die dan de lieve vrede willen bewaren en hier niet tussen willen komen te staan, dus ik begrijp hun keus.
Ik vind het alleen walgelijk van mijn vader en Cecilia dat ze mijn grootouders wens niet respecteren en zulke egoïstische eisen gaan stellen.
Maar dat was uitdrukkelijk niet de wens van mijn opa en oma en overige familie, dus dat krijgen ze nog wel te horen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tja zo gaat het wel vaak als mensen uit elkaar gaan..vooral wanneer een van beide een nieuwe partner heeft.
Zeg tegen je opa en oma dat je alleen komt als je moeder ook wordt uitgenodigdquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dat was uitdrukkelijk niet de wens van mijn opa en oma en overige familie, dus dat krijgen ze nog wel te horen.
Nee dan verlaag ik me tot het niveau van mijn vader en zijn teefje.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeg tegen je opa en oma dat je alleen komt als je moeder ook wordt uitgenodigd
Verlagen van niveau? Wablief?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dan verlaag ik me tot het niveau van mijn vader en zijn teefje.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Da is wel tering kinderachtig. Het blijft toch je pa.
Ik kreeg net weer een raar mailtjequote:Op zaterdag 1 november 2014 22:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Verlagen van niveau? Wablief?
Je neemt er alleen een standpunt tegen in en terecht het gaat hier namelijk om je moeder, dat je pa en zijn vriendin blijkbaar zo erg zijn doorgedraaid dat ze dit soort dingen doen.
Persoonlijk moet ik altijd kotsen van dat soort mensen![]()
![]()
en zou ik ze nooit meer willen spreken, maar dat ben ik dan weer.
Ik weet nu niet welk einde hij bedoelt. Einde van het jaar? Einde van de zwangerschap van de teef? Of zijn contact met mij?quote:Hoi Chai,
Hopelijk wil je normaal met me om blijven gaan. Het einde komt in zicht.
Dan zijn er belangrijkere dingen dan[antwoord op mijn vraag]
Hij is terminaal ziekquote:Op zondag 2 november 2014 15:32 schreef Chai het volgende:
Ik weet nu niet welk einde hij bedoelt. Einde van het jaar? Einde van de zwangerschap van de teef? Of zijn contact met mij?
Nou dat weet ik niet, maar ze vond het iig wel schattig dat ze op zijn bed zaten terwijl ze weet hoe ranzig ze zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 10:10 schreef Big-B het volgende:
Die moeder is ook zo gek in dr kop dat toen de hond in je broertjes bed had lopen poepen je stiefmoeder de hond in bescherming nam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |