SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twee goals al gezien. En jij?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken ze Twente ipv Joenaitet-Sjelsie, mi gado.
Ik schakel over als er gescoord wordt want deze wedstrijd is echt verschrikkelijk saaiquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees in dit topic mee. Ik kijk gewoon Man Utd v Chelsea.
geen zin om een stream te zoeken. Daarnaast United en Chelseaquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken ze Twente ipv Joenaitet-Sjelsie, mi gado.
Ik heb intussen de afwas van gister maar gedaanquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik schakel over als er gescoord wordt want deze wedstrijd is echt verschrikkelijk saai
Wil je mijne ook ff doen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb intussen de afwas van gister maar gedaan
Volgens mij werd er in de eerste helft al "daar moet een piemel in" gezongen toen ze bezig waren, heeft blijkbaar niet veel effect gehad.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen die kutwijven even hun bek dichthouden
Tegen Dordrecht ook gelijkspelen, gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:08 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie wel iets in de tactiek van Schreuder. Gewoon elke wedstrijd gelijk spelen, zodat je in alle microfoons kunt spugen dat je nog ongeslagen bent.
En zeggen dat je een goede wedstrijd met veel inzet hebt gezien.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:08 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie wel iets in de tactiek van Schreuder. Gewoon elke wedstrijd gelijk spelen, zodat je in alle microfoons kunt spugen dat je nog ongeslagen bent.
In Rotterdam hebben ze allemaal een kutstem, ongeacht geslacht.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoor ik nou elke keer een stel kinderen zingen of hebben die wijven allemaal zo'n kutstem?
Dat zijn gillende keukenmeiden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoor ik nou elke keer een stel kinderen zingen of hebben die wijven allemaal zo'n kutstem?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Al heb ik gehoord dat Twente mee wil doen om het kampioenschap. Dus, ik denk dat we nog wel vuurwerk van Twente mogen verwachten dit seizoen.
Hopelijk doet 'ie het zelfde als tegen AZ vorig seizoen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente heeft een doelpunt nodig dus dan breng je maar Youness Mokhtar in.
In de studio fappen ze zich een ongeluk op het geweldige middenveldquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wát een waardeloze takkezooi is het toch ook. Geen feestje om Twentesupporter te zijn
Ziyech is wel baas hoor, die had best bij Ajax mogen spelen in plaats van prutsers als Serero of Duartequote:Op zondag 26 oktober 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de studio fappen ze zich een ongeluk op het geweldige middenveld.
oh he madquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, kappen met die kutgrappen.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, kappen met die kutgrappen.
Schade beperken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Engelaar verricht nuttig verdedigend werk.
1,7 miljoen per jaarquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom hebben ze die gast überhaupt een contract gegeven? Hij kon bij PSV al niet meer mee. Verloor zelfs kopduels van Nick Hofs.
waar is die eigenlijk gebleven?quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom hebben ze die gast überhaupt een contract gegeven? Hij kon bij PSV al niet meer mee. Verloor zelfs kopduels van Nick Hofs.
Die is met zijn #viesdikke lichaam gestopt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waar is die eigenlijk gebleven?
eerste jaar wel een heerlijke spelerquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waar is die eigenlijk gebleven?
tetten.quote:
Die zou een goed bommetje kunnen maken.quote:
Vites ook.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:34 schreef hottentot het volgende:
Twente na 10 ronden net zoveel punten als Willem II
2014-2015
Wop wop wopquote:
Mooiquote:
gerechtigheidquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen buitenspel, lol.
Excelsior wint, 2-1.
Jelly?quote:
quote:
quote:
Die gozer die de bal aanraakt na dat schot stond wel buitenspel. Terecht afgekeurd dus. Jammer, onterecht was leuker geweest.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:36 schreef Scorpie het volgende:
Haha Twente goal onterecht afgekeurd in de 93e minuutheerlijk
Je moest eens weten hoeveel zieltjes er baalden van de miraculeuze ontsnappingen van FC Twente in het seizoen 2009/2010 .quote:
Dit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gozer die de bal aanraakt na dat schot stond wel buitenspel. Terecht afgekeurd dus.
BEDANKT MAX23 DIT HAD JE OOK ZONDER CAPS LOCK KUNNEN VERTELLENquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:38 schreef Max23 het volgende:
WEL TERECHT AFGEKEURD, KUSK STOND WEL BUITENSPEL EN RAAKTE HEM AAN
Ik niet. Liever Twente kampioen dan AFCA. En Ruiz is een baas.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel zieltjes er baalden van de miraculeuze ontsnappingen van FC Twente in het seizoen 2009/2010 .
heerlijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:38 schreef Ties02 het volgende:
Heb liever een verlies dan weer zo'n kanjer gelijkspel, misschien begrijpt Alfred het nu
Zijn we het ééns, ik zie Twente ook liever verliezen dan gelijkspelen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:38 schreef Ties02 het volgende:
Heb liever een verlies dan weer zo'n kanjer gelijkspel, misschien begrijpt Alfred het nu
WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJDquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BEDANKT MAX23 DIT HAD JE OOK ZONDER CAPS LOCK KUNNEN VERTELLEN
DAAR HEB JE GELIJK IN MAN, BEDANKT VOOR JE REACTIEquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BEDANKT MAX23 DIT HAD JE OOK ZONDER CAPS LOCK KUNNEN VERTELLEN
Je hoeft niet zo te schreeuwen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:38 schreef Max23 het volgende:
WEL TERECHT AFGEKEURD, KUSK STOND WEL BUITENSPEL EN RAAKTE HEM AAN
En misschien volgende week wel onder Excelsior, alles is mogelijk dit jaar.quote:
Excelsior heeft genoeg kans bij AZ.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
En misschien volgende week wel onder Excelsior, alles is mogelijk dit jaar.
Ruizquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet. Liever Twente kampioen dan AFCA. En Ruiz is een baas.
Goeie ouwe tijdquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet. Liever Twente kampioen dan AFCA. En Ruiz is een baas.
Dit zou een mooie eindstand zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Knotsgekke competitie.
Pffff, Groningen veel te laag. Kost me een kratje.quote:
Toch valt het in punten wel mee hoe dicht het bij elkaar zit als je bijvoorbeeld vergelijkt met PL.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Knotsgekke competitie.
Ik vind PSV niet beter dan de afgelopen seizoen en toen startten ze steeds ook super goed maar wonnen niet.quote:
Ja vooral vorig jaar super goed. Winterstop 9de ofzo maargoed.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind PSV niet beter dan de afgelopen seizoen en toen startten ze steeds ook super goed maar wonnen niet.
En na speelronde 10 tweede klapharkquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja vooral vorig jaar super goed. Winterstop 9de ofzo maargoed.
Groot verschil met vorig seizoen.Dan heb jij toch echt geen verstand van voetbal.Vorig seizoen de helft van de punten minder.Team is stabieler nu.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind PSV niet beter dan de afgelopen seizoen en toen startten ze steeds ook super goed maar wonnen niet.
1 2 3 4 5 6 | G P +/- 1 PSV 10 24 22 2 AJA 10 20 8 3 FEY 10 17 8 4 ZWO 10 17 4 5 HEE 10 16 4 |
* zerokil klopt af.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:03 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Groot verschil met vorig seizoen.Dan heb jij toch echt geen verstand van voetbal.Vorig seizoen de helft van de punten minder.Team is stabieler nu.
Schandalig dat Europese voetbal!!!!quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:47 schreef Tchock het volgende:
Wat een dramatische planning eigenlijk dat de hele top 5 vanavond speelt en morgen alleen Vitesse, Cambuur en de lage middenmoot
Ja, Twente en Heerenveen moeten wel de tijd hebben om bij te komen voor hun avondje op de bank Champions League kijken. En Feyenoord en PSV kunnen natuurlijk absoluut niet met een dag minder rust, want dan hebben ze net zo veel als Ajax.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schandalig dat Europese voetbal!!!!
Lekker man, heb je meteen alles wat een beetje boeit gehad.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:47 schreef Tchock het volgende:
Wat een dramatische planning eigenlijk dat de hele top 5 vanavond speelt en morgen alleen Vitesse, Cambuur en de lage middenmoot
Daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lekker man, heb je meteen alles wat een beetje boeit gehad.
Kan je de andere dag andere dingen doen.
Omdat ze bij de KNVB erop rekenen bij het maken van het schema dat Twente ook EL speelt. Denk toch eens na.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, Twente en Heerenveen moeten wel de tijd hebben om bij te komen voor hun avondje op de bank Champions League kijken. En Feyenoord en PSV kunnen natuurlijk absoluut niet met een dag minder rust, want dan hebben ze net zo veel als Ajax.
Waarom?quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens: Twente, PSV hebben het liefst avondwedstrijden.
In het schema van de KNVB wordt Groningen ook meegenomen als EL-ploeg, dus je redenering gaat niet echt op.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ze bij de KNVB erop rekenen bij het maken van het schema dat Twente ook EL speelt. Denk toch eens na.
Regi Blinker. Die blaat zoveel zonder 0,0 procent zinnigs te zeggenquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:48 schreef Syntix het volgende:
Wie is die neger met zijn kutaccent bij Fox?![]()
Dat was binnen 10 sec. inderdaad al duidelijk. Kunnen ze niet wat anders neerzettenquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Regi Blinker. Die blaat zoveel zonder 0,0 procent zinnigs te zeggen.
Hoe gaat het met Roma?quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lekker man, heb je meteen alles wat een beetje boeit gehad.
Kan je de andere dag andere dingen doen.
Spraakgebrek? Cocu?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:00 schreef tompsv18 het volgende:
Nu weer die neger en die vent met dat spraakgebrek? Die hebben we na donderdag toch wel genoeg gezien..
ava? Geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Moest jij geen Ajax-ava nemen, omdat je een weddenschap had verloren?
Ik zou voor die dochters gaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:11 schreef tompsv18 het volgende:
Misschien heeft Milik het met de vrouw van Frank gedaan, kan natuurlijk ook
hey tom lang niet gesprokenquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:11 schreef tompsv18 het volgende:
Misschien heeft Milik het met de vrouw van Frank gedaan, kan natuurlijk ook
straks genieten van Depay en Willems, uiteraardquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja man, straks beetje genieten van siggy
bij jou?
depay is wel een goede speler ja zou ik weleens in een team met eriksen willen zienquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
straks genieten van Depay en Willems, uiteraard
strootman erbij en het feest is compleetquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
depay is wel een goede speler ja zou ik weleens in een team met eriksen willen zien
Dan kan je denken aan een CL finale.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
strootman erbij en het feest is compleet
Tegen Dordrecht.Onmogelijk dat het niet gebeurt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het zou natuurlijk wel leuk zijn als Ajax punten laat liggen.
watquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Dordrecht.Onmogelijk dat het niet gebeurt.
You never know.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Dordrecht.Onmogelijk dat het niet gebeurt.
ik ging er met fm14 de eredivisie in en werd 3de in mijn derde seizoenquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Den Bosch het zo matig doet, had wat meer verwacht.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:18 schreef GGMM het volgende:
Ik ga vanavond weg, kan PSV niet zien en misschien zelfs de 2e helft van Ajax niet.
#struggles.
wat ga je doen ggmmquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:18 schreef GGMM het volgende:
Ik ga vanavond weg, kan PSV niet zien en misschien zelfs de 2e helft van Ajax niet.
#struggles.
De echte.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:18 schreef GGMM het volgende:
#struggles.
En Ajax heeft Siggyquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De bal is rond, het is 11 tegen 11, je hebt 2 helften
Ik zal zorgen dat het hier allemaal rustig verloopt vanavondquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:18 schreef GGMM het volgende:
#struggles.
Iets wat jij zou omschrijven als een chilsessie.quote:
Daar hoopte ik al op.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat het hier allemaal rustig verloopt vanavond
Wel een zware taak. Misschien komt de grote Are You Mad trein van Blup weer langs.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
GGMM is nu LR aan het appen dat het zijn beurt is.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, ik vraag me af waarom ik nog geen Pathe Unlimited heb eigenlijk. Laatst The Equalizer en The Drop gezienquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
schijnt wel aardig te zijn, john wick moet je eigenlijk kijken
Helaas woon ik niet vlakbij Pathe, anders had ik dat wel genomen iddquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, ik vraag me af waarom ik nog geen Pathe Unlimited heb eigenlijk. Laatst The Equalizer en The Drop gezien. Prima films!
johannes_vermeer heeft wel Pathe Unlimited.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, ik vraag me af waarom ik nog geen Pathe Unlimited heb eigenlijk. Laatst The Equalizer en The Drop gezien. Prima films!
ADO speelt pas om 20:45quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh ja. Ze beginnen tegenwoordig om 18:30.
Terecht. Al is het wel kut dat je een half uur van tevoren aanwezig moet zijn om je kaartje op te halen. Gelukkig woon ik op 5 minuten fietsen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
johannes_vermeer heeft wel Pathe Unlimited.
Ik ga niet kijken. Het wordt toch een slachtpartij en ik heb andere plannen. Rottijd is het.quote:
Psv uitquote:
Dan zou ik ook de voorkeur geven aan je andere plannen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken. Het wordt toch een slachtpartij en ik heb andere plannen. Rottijd is het.
[..]
Psv uit
daaromquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk dat de gehandicapte jongeren als mascotte mee het veld op mogen.
Alleen, waarom staat Sigthorsson nog op het veld???
Dit is niet grappig.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk dat de gehandicapte jongeren als mascotte mee het veld op mogen.
Alleen, waarom staat Sigthorsson nog op het veld???
sowieso.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je met een half oog naar Bayern? Zieke opstelling wel ghoor.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:32 schreef Shreyas het volgende:
Ik was bezig te typen: "Ik hoop dat Ajax vandaag eens thuis de nul houdt'' maar dat lijkt ijdele hoop
Ik ben benieuwd of Davy al weer vreest voor een nederlaag tegen Ado.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
davy had niet helemaal door dat dit de grap al was, dus die kopte hem alsnog in.
Die nederlaag komt er volgende week wel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Davy al weer vreest voor een nederlaag tegen Ado.
Tegen hekkensluiter Heracles?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die nederlaag komt er volgende week wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, volgende week speelt PSV tegen Juventus toch?quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben jij dom zeg.
Allejezus.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, volgende week speelt PSV tegen Juventus toch?
Mad?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Deze reacties! Hier doe je het voor
jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Davy al weer vreest voor een nederlaag tegen Ado.
Je had ze goed te pakken!quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Deze reacties! Hier doe je het voor
quote:
En Stijn loopt zoals altijd weer direct mee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Moisander dit jaar het pispaaltje van de Ajax-aanhang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |