Prevents you from winningquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:28 schreef Guard het volgende:
Daar gaan we weer, prevent defense...
Never works...
Die hebben wel een game gezien ja.. tale of two halvesquote:
De eerste wedstrijden beginnen om 18.00 toch al? Wintertijd enzoquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:41 schreef Guard het volgende:
Dik uurtje pregame kijken en dan redzone, prima te doen zo'n zondag
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:44 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
De eerste wedstrijden beginnen om 18.00 toch al? Wintertijd enzo
Nou ja op NFL network lullen ze gewoon door toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:47 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Als je pregame was gaan kijken was je er toch wel achter gekomen waarschijnlijk
Dat kun je niet missen neequote:Op zondag 26 oktober 2014 17:49 schreef rgras het volgende:
Je merkt het wel wanneer ze 'de tunnels doen'.
Geno mag snel douchen vandaagquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:37 schreef BobW het volgende:
[..]
Nog een INT, meer INTs dan completions
Ja, dat krijg je als je de Sanchize dumpt. Karma is a bitch.quote:
Ryan int. van vanmiddagquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:38 schreef The_Playmaker het volgende:
Man man man. Wat zijn er toch een hoop middelmatige domme QB's in de NFL. Ik dacht dat Brett Favre domme beslissingen nam maar hij is Einstein vergeleken met wat er tegenwoordig in de NFL staat te spelen.
Sherman had die bal gewoon moeten wegslaan in plaats van voor de interception gaan. Blijft een geweldige catch hoorquote:
Het hele seizoen van Seattle in 2 playsquote:
Die zullen niet in Chicago van de wagon afstappenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:29 schreef PirE het volgende:
Bonus, Seattle bandwagonfans stappen zo lekker snel over.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:25 schreef Smoofie het volgende:
Broncos - Pats Ravens wordt AFC champs game.
Waarom krijgt Lynch niet wat meer carries?quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Het hele seizoen van Seattle in 2 plays. Alles lukt net niet bij Seattle en bij de tegenstander lukt alles op key-moments...
Het maakt me overigens geen reet uit, ook al verliezen ze alle wedstrijden want Super Bowl gewonnen. Bonus, Seattle bandwagonfans stappen zo lekker snel over.
Dus.......quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:02 schreef Guard het volgende:
Panthers gonna loose...
Geen TD's scoren en een giveaway in de Redzone
Teveel carries is niet goed, zo blijft hij explosief en sleurt hij die defenders een paar yards extra mee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:37 schreef BobW het volgende:
[..]
Waarom krijgt Lynch niet wat meer carries?
Gewoon passrushen, dat werkt veel beter dan die uberdomme "prevent"quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:48 schreef PirE het volgende:
Ik zit klaar voor de prevent defense van Seattle, het werkte ook zo goed voor Atlanta![]()
Ik haat prevent defense.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Gewoon passrushen, dat werkt veel beter dan die uberdomme "prevent"
Als het zo doorgaat winnen die de NFC South met een 6-10 recordquote:
Of een failed screenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:52 schreef PirE het volgende:
Zo, en nu de 4th down bomb voor een 1st down of TD.
Niet met een screen... jezus wat een playcalling...quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:52 schreef PirE het volgende:
Zo, en nu de 4th down bomb voor een 1st down of TD.
Keurig een home play-off krijgenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat winnen die de NFC South met een 6-10 record![]()
NFC South verliest echt bijna alle wedstrijden buiten de eigen divisie, het zal zo maar kunnen dit jaar.
Senior duwde wel, maar die DB ging wel heel makkelijk neerquote:
Eerste (officiele) pass als een Raider...quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:55 schreef zjroentje het volgende:
Kwam Schaub nou voor die ene play het veld in?INT
Dat is niet nieuw, dat zijn throwback uni's...quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:18 schreef Silver_Shark het volgende:
sinds wanneer hebben de Steelers nieuwe tenue.. ik weet niet echt wat ik er van moet vinden...
Bucs gaan voor number 1 pick.. om die vervolgens weer om te wisselen voor een oude de oidquote:
Broncos @ Patriots aankomende week is gelukkig geen SNF game.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:09 schreef Boezeidekoe het volgende:
In de AFC weten de "kenners" dat het uiteindelijk toch wel neerkomt op Denver - New England als finale zoals vandaag eerder gepost.
Maar in de NFC ligt het een stuk dichter bij elkaar: Cardinals, Seahawks, Niners, Packers, Cowboys, Eagles en misschien zelfs wel de Lions, Panthers en Saints zijn toch allemaal wel kandidaten. De laatste 2 kunnen profiteren van een home game in de wild card round en wie weet hoe ver ze dan kunnen komen.
76 punten(34-42) en we zitten nog steeds in Q3!quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
Steelers en Colts: 55 punten in de 1e helft
Wel aan het begin van die laatste drive met 6 DBsquote:
Het is het kijken niet meer waard inderdaad. Broncos en Packers wedstrijden kijk ik ook niet meer.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:41 schreef SteveBudin het volgende:
2e game dit jaar zonder punts. Er zijn al wat commentatoren die de huidige regels voorzichtig veroordelen maarja veel punten is leuk voor fantasy football
. Fantasy Football is... illegal hands to the face defense, 5 yard penalty, automatic first down. Zucht
Het is ook echt heel moeilijk om gewoon je handen niet boven iemand z'n nek te brengen... Gewoon een goede regel, of wil je dat iedereen elkaar maar verblindt door een hand voor z'n masker te houden...quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:41 schreef SteveBudin het volgende:
2e game dit jaar zonder punts. Er zijn al wat commentatoren die de huidige regels voorzichtig veroordelen maarja veel punten is leuk voor fantasy football
. Fantasy Football is... illegal hands to the face defense, 5 yard penalty, automatic first down. Zucht
Dat was slechts een voorbeeldquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:11 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Het is ook echt heel moeilijk om gewoon je handen niet boven iemand z'n nek te brengen... Gewoon een goede regel, of wil je dat iedereen elkaar maar verblindt door een hand voor z'n masker te houden...
Ik denk meer dat ze zich daadwerkelijk meer bezighouden met de gezondheid van de spelers. Er blijkt nu gewoon dat de NFL van de afgelopen decennia 'dodelijk' is geweest voor de spelers. Het ouderwetse harde football blijkt gewoon onverantwoordelijk te zijn, dus dan heb je 2 mogelijkheden minder wedstrijden of meer regels om de spelers in bescherming te nemen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:52 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dat was slechts een voorbeeld. Het probleem zit hem erin dat de defense gewoon bijna niks meer mag doen omdat men graag een 52-49 wil zien met een 500-yard game van Manning/Brady/Rodgers/Brees. Goed voor de ratings en dan kunnen ze nog meer fantasy football pushen.
Het is jammer dat Big Ben gisteren 6 TDs gooide en 500+ yards had want dat mag hij helemaal niet doen, dat is gereserveerd voor de echt grote QBs.
Als Denver de Super Bowl wint (wat ik niet hoop, want reasons) dan is het dankzij hun defense. Het is echt niet allemaal Peyton. Al doet hij wel alles samen met een kerel die Omaha heet als ik ESPN/FOX/CBS moet geloven.
Tot slot. Percy Harvin gaat naar de Jets en Geno Smith speelt gelijk zijn slechtste wedstrijd ooit. Ik weet genoeg.
Ik mag graag overdrijven
Jets, want er is geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:53 schreef Mind_State het volgende:
ik ben vrij onbekend met de NFL en heb de afgelopen paar jaar wel sporadisch wat wedstrijden gezien maar ben sinds dit seizoen pas regelmatig aan het kijken. Dat betekent voor nu dat ik dus nog geen specifieke club aanhang en praktisch iedere week een willekeurige wedstrijd of 2 a 3 bekijk.
nu de vraag: Wat zijn momenteel de leukste clubs om te volgen? Ik heb tot nu toe voornamelijk wedstrijden gezien van de eagles, packers, bengals en patriots. En ga nu beginnen aan Colts - Steelers.
Packers doen het goed, gister wat minder maar was wel een aantrekkelijke game voor neutrale toeschouwerquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:53 schreef Mind_State het volgende:
ik ben vrij onbekend met de NFL en heb de afgelopen paar jaar wel sporadisch wat wedstrijden gezien maar ben sinds dit seizoen pas regelmatig aan het kijken. Dat betekent voor nu dat ik dus nog geen specifieke club aanhang en praktisch iedere week een willekeurige wedstrijd of 2 a 3 bekijk.
nu de vraag: Wat zijn momenteel de leukste clubs om te volgen? Ik heb tot nu toe voornamelijk wedstrijden gezien van de eagles, packers, bengals en patriots. En ga nu beginnen aan Colts - Steelers.
Kwam in de laatste minuten toch nog weer terug. Niet dat het geholpen heeft.quote:
Dat wordt nooit meer wat. Al 2 operaties aan zijn rug ondergaan, en zie een Peyton wonder niet gebeuren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kwam in de laatste minuten toch nog weer terug. Niet dat het geholpen heeft.![]()
Back injury is wat ik tijdens de game mee heb gekregen.
Het is vrij simpel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:04 schreef Mind_State het volgende:
Ik snap echt niks meer van die tijdsverschillen. Als er op nfl.com staat dat een wedstrijd aankomende zondag 10.25 PM CBS is. Hoelaat NLse tijd dan?
Ja stom zeg, die app heeft het gewoon al voor me in NLse tijd gezet (10.25 PM) vandaar dat ik er niks van begreep. Bedankt voor het antwoord!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:09 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Het is vrij simpel.
Vroege wedstrijden (1PM) beginnen 19:00
Afternoon slot is 4:05PM of 4:25 PM, dat is 22:05 en 22:25 NL tijd
Sunday night football is 8:30PM (02:30 voor ons).
Broncos, omdat ze momenteel de beste aanval en verdediging hebben. Daarnaast is het altijd leuk om de titelhouder te volgen, omdat ze vrij vaak niet meer hun eerdere niveau halen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:53 schreef Mind_State het volgende:
Season plus abonnement was ¤145. (15% korting met REP15 kortingscode). Ik zie nu dat hij ¤105 is, dus die wordt wel goedkoper. Season abonnement was volgens mij iets rond de ¤100 en die is nu nog maar ¤55.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:14 schreef Mind_State het volgende:
Zat net ff te kijken wat een gamepass kost, maar die wordt dus gewoon niet goedkoper naarmate het seizoen vordert? Hij was al 110 aan het begin van preseason toch?
Thnx, die twee door elkaar gehaald denk ik. 105 nog dus incl playoffs en SB.. Even over nadenken. Denk dat ik even kijk wat het kost als de playoffs beginnen. Wedstrijden tot die tijd kijk ik wel een dag later via de ene of andere weg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:54 schreef BobW het volgende:
[..]
Season plus abonnement was ¤145. (15% korting met REP15 kortingscode). Ik zie nu dat hij ¤105 is, dus die wordt wel goedkoper. Season abonnement was volgens mij iets rond de ¤100 en die is nu nog maar ¤55.
Lijkt me geen probleem als je pc met hdmi doorverbonden is met de tv?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:44 schreef Iwanius het volgende:
Dat jullie zo een gamepass kopen.Wat is fijner als in bed liggen,al kijkend naar zo een groot scherm (tv) en een wedstrijd zien? Beats kijken op je computerschermpje.
Enige waar ik aan moet wennen is de nieuwe line-up want ik was altijd the Mondaynight football gewend met zijn vele wedstrijden. Tegenwoordig merk ik dat het nu meer een Sunday night gebeuren is geworden.![]()
Goooo [ afbeelding ]
Foxsports. Sws zendt die alle playoffs uit dus season plus is overbodig. En BBC de superbowl.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:18 schreef Mind_State het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem als je pc met hdmi doorverbonden is met de tv?
Wat is het alternatief dan in NL, behalve achteraf via andere wegen.
Veel plezier met je Fox Sports: http://gamepass.nfl.com/nflgp/features.jspquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Foxsports. Sws zendt die alle playoffs uit dus season plus is overbodig. En BBC de superbowl.
Precies, ik kijk een hoop on-demand terug op het moment dat het mij uitkomt. En ik heb gewoon perfect beeld als ik mijn laptop via HDMI aan de TV hang. Tevens krijg ik al die commercials en handige reminders dat bepaalde series weer beginnenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:24 schreef rgras het volgende:
[..]
Veel plezier met je Fox Sports: http://gamepass.nfl.com/nflgp/features.jsp
En dat allemaal op een groot scherm terwijl je languit op de bank ligt..
Als je al Foxsports hebt, zou ik het waarschijnlijk ook wel daar kijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Foxsports. Sws zendt die alle playoffs uit dus season plus is overbodig. En BBC de superbowl.
Ik heb ook een 50' tv aangesloten met HDMI, alleen ik mis vaak de wedstrijden door werk op zondag en als ik thuis kom kan ik het vaak al downloadenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Als je al Foxsports hebt, zou ik het waarschijnlijk ook wel daar kijken.
Maar Gamepass kan zooooo veel meer.
Je kunt als je wilt 4 games tegelijk kijken, alles in full HD (mits je beetje fatsoenlijk internet hebt), rewind, elke play terug kijken en ga zo maar door.
Heb zelf een pc in de woonkamer en kijk alles op mijn 50" in perfecte kwaliteit.
En ik weer niet of Fox nog steeds nederlands commentaar heeft, maar als dat zou is zou ik altijd voor gamepass gaan want dat is echt verschrikkelijk.
Ik werk van uit huis en maak +/- me eigen urenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb ook een 50' tv aangesloten met HDMI, alleen ik mis vaak de wedstrijden door werk op zondag en als ik thuis kom kan ik het vaak al downloaden.
De maandag ochtend vrij zou een leuke toevoeging zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
Morgen Cowboys - Cardinals en Steelers - Ravens, wat wil een mens nog meer?
Ik noem bewust niet Pats - Broncos, ongeacht de uitslag zullen deze ploegen toch wel de nr. 1 en 2 seed voor zich opeisen.
Go boysquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik noem bewust niet Pats - Broncos, ongeacht de uitslag zullen deze ploegen toch wel de nr. 1 en 2 seed voor zich opeisen.
Fatsoenlijke wifi met genoeg bandbreedte om Gamepass te kunnen streamen in mijn hotelquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
Van der valk had anders behoorlijk goeie wifi toen ik daar vorige maand wasquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:55 schreef Guard het volgende:
Hahaha ja tuurlijk, ik heb het ook een keer geprobeerd, maar fatsoenlijk wifi en hotel, dat gaat gewoonweg niet samen
Welcome in Dallasquote:Op zondag 2 november 2014 03:31 schreef Smoofie het volgende:
Romo heeft twee kleine breuken in zn rug maar hij kan spelen hoor, met wat injecties
En volgende week spelen de Cowboys in Londen en ze houden er rekening mee dat hij in Dallas blijft. Die week daarna hebben ze een bye dus kan hij goed en lang uitrusten.quote:
Nogalquote:Op zondag 2 november 2014 17:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
Leuke bijkomstigheid: Het sneeuwt (hard) in New England
Nfl network doet het, dus hopelijk werkt het straks ook.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:55 schreef Guard het volgende:
Hahaha ja tuurlijk, ik heb het ook een keer geprobeerd, maar fatsoenlijk wifi en hotel, dat gaat gewoonweg niet samen
quote:Op zondag 2 november 2014 18:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Nfl network doet het, dus hopelijk werkt het straks ook.
Enjoy.quote:Op zondag 2 november 2014 18:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Wat ik in week 3 heb ervaren is dat de stream beter werd naarmate het later werd en mensen van de wifi af gingen.quote:Op zondag 2 november 2014 18:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Oh dear....quote:Op zondag 2 november 2014 19:43 schreef BobW het volgende:
Foles naar de locker room met een shoulder injury. Sancheztime
Gaat vast nog wel spectaculair fout vandaag... We hebben het wel over Mr Butt fumblequote:
Niet haten op de sanchizequote:Op zondag 2 november 2014 20:01 schreef Sasman het volgende:
Sanchez met de interception...Niks nieuws dus
Die zijn nog straftraining aan het lopen in London toch?quote:
Is er iets met Wilson? Hij heeft amper een punt voor me verdiend (en kijk nu de Patriots tegen de Broncos ipv Hawks).quote:
Defense scoort, en geeft hem een short field, beast mode en zelf niet echt accuraat, wordt geen monsterscore voor Wilsonquote:Op zondag 2 november 2014 23:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is er iets met Wilson? Hij heeft amper een punt voor me verdiend (en kijk nu de Patriots tegen de Broncos ipv Hawks).
Mag hij blij zijn dat het tegen Oakland is vandaag.quote:Op zondag 2 november 2014 23:21 schreef Guard het volgende:
Wilson is echt way-off vandaag, alles te hoog
Jammer dat het geen Safety werd, zou wel de meest bizarre zijn die ik ooit gezien heb.quote:Op zondag 2 november 2014 23:32 schreef Guard het volgende:
Austin... Dumbass![]()
Is volgens mij een safety, maar te weinig evidence to overturn
Zou wel apart zijn, 2 punten overhouden aan FG tryquote:Op zondag 2 november 2014 23:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Jammer dat het geen Safety werd, zou wel de meest bizarre zijn die ik ooit gezien heb.
A win is a winquote:Op maandag 3 november 2014 01:46 schreef BobW het volgende:
Seahawks nog billenknijpen thuis tegen de Raiders
AFC East heeft free wins met de jetsquote:Op maandag 3 november 2014 13:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
De teams in de AFC North slachten mekaar helemaal af waardoor waarschijnlijk alleen de winnaar naar de playoffs gaat als nr. 4 seed.
De Wild Cards zullen wel naar de AFC West en AFC East gaan.
Zo heeft bijna elke divisie toch free wins.quote:Op maandag 3 november 2014 15:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AFC East heeft free wins met de jets
De AFC South heeft ook nog Tennessee en Houston, ook niet bepaald hoogvliegers. Colts gaan gewoon 6-0 tegen deze teams en mede op basis hiervan wordt het minimaal de nr.3 seed.quote:Op maandag 3 november 2014 15:29 schreef Revolverocelot het volgende:
[..]
Zo heeft bijna elke divisie toch free wins.
Jacksonville Jaguars in de AFC South
Oakland Raiders in de AFC West
Tampa Bay Buccaneers in de NFC South
En het is nu toch wel duidelijk dat TOM BRADY de betere QB is van de 2
Division rivalry, dus zal wel een intense pot worden. Cowboys en Giants zijn de afgelopen paar weken niet op hun best, maar denk niet dat er nu een ploeg veel beter is dan de ander.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:17 schreef Droopie het volgende:
Is NY giants tegen Dallas cowboys over 2 weken een topper? Of gaat 1 ploeg dat in theorie makkelijk winnen.
En nee ik ga er niet op wedden maar ben dan in NY en ik vind de kaartjes een beetje erg prijzig. Aan de andere kant je bent er maar 1 keer. Maar voor Real Madrid betaal je ook niet 250 dollar als ze tegen Fc Dordrecht moeten 😉
bedankt voor je reactie.misschien buiten je vakgebied, is er ook collegefootball in de buurtquote:Op woensdag 5 november 2014 20:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Division rivalry, dus zal wel een intense pot worden. Cowboys en Giants zijn de afgelopen paar weken niet op hun best, maar denk niet dat er nu een ploeg veel beter is dan de ander.
Dus topper? nee dat niet. Kans op een vermakelijke pot, with some pushing and shoving? Dat wel
In NYC niet veel, althans Div I football.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
bedankt voor je reactie.misschien buiten je vakgebied, is er ook collegefootball in de buurt
Army is precies wat ik zocht. Leuke prijs, sfeer, normale prijs. Voor 260 zie je geen reet bovenin dat stadion van de giants.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:59 schreef Guard het volgende:
[..]
In NYC niet veel, althans Div I football.
Dan moet je al gauw richting westpoint om bij Army te gaan kijken (wat me wel fantastisch lijkt) of naar Rutgers in New Jersey.
In NYC zelf zou je bijvoorbeeld bij Columbia kunnen kijken (Ivy league)
twitter:49ers twitterde op woensdag 05-11-2014 om 20:59:45RB Marcus Lattimore has informed the #49ers he intends to retire.READ: http://t.co/2yOHa2HcxX http://t.co/ja2BSdeFfA reageer retweet
Ik vraag mij af wat dit soort mensen met hun leven gaan doen.. van zijn signing bonus zal ook wel niets meer over zijn.quote:Lattimore has a tax-free $1.7M permanent total disability insurance policy
Half-meh, meh en meh....quote:Op donderdag 6 november 2014 16:41 schreef zjroentje het volgende:
Chiefs-Lions, Dolphins-Jets en Jaguars-Bills volgend jaar in Londen.
Ik denk niet dat ik wil weten wat ik de afgelopen 7 jaar heb uitgegeven aan NFL games in London.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:49 schreef Seam het volgende:
Voor dat geld laat ik het sowieso liggen. Ik ga toch geen 250 euro uitgeven om een sportwedstrijd te zien
Zijn de tickets daar goedkoper?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik wil weten wat ik de afgelopen 7 jaar heb uitgegeven aan NFL games in London.
Maar wel iedere keer gaaf, nog nooit spijt van gehad.
Volgend jaar in november richting de States,daar een college of NFL game meepikken
Officieel niet, maar meestal kun je vlak voor de wedstrijd wel bij een scalper terecht, en zeker als het niet is uitverkocht kun je voor best een leuke prijs naar een wedstrijd.quote:
Maar.. maar.. ze hebben toch Manziel?!quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:18 schreef BobW het volgende:
Leuk om te zien die Browns. Defense is prima, running game ook, maar nu nog een goede QB en ze zouden echt gevaarlijk zijn.
Ik denk dat hij vaker in beeld is geweest dan alle andere 31 backup QBs bij elkaarquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:42 schreef rgras het volgende:
[..]
Maar.. maar.. ze hebben toch Manziel?!
Vast niet zo erg als Tebow destijds.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:43 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vaker in beeld is geweest dan alle andere 31 backup QBs bij elkaar
"good job of selling it" heet het dan ipv "a flop"quote:Op zondag 9 november 2014 22:17 schreef NCIS het volgende:
Offensive PI, maar wel een beetje een schwalbe
twitter:RapSheet twitterde op maandag 10-11-2014 om 01:34:15#Cardinals QB Carson Palmer is believed to have torn his ACL, per source. Tests to confirm coming reageer retweet
Gebeurde slechts 1 keer eerder en toen werd de QB eruit gehaald voor de tweede helft.quote:Op maandag 10 november 2014 04:10 schreef The_Playmaker het volgende:
Rodgers met 6 TD's......in de first half!![]()
![]()
![]()
Jij kijkt liever naar een game vol met punts en offensief geklungel? En daarnaast hebben we dit jaar echt gigantisch veel defense TD's gezien dus dat er te veel offense is durf ik sterk te betwijfelen.quote:Op maandag 10 november 2014 11:35 schreef Moonlighter het volgende:
Football![]()
Vind het niet meer leuk![]()
Te veel offense
Nee ik kijk graag naar physical football i.p.v. flag football.quote:Op maandag 10 november 2014 12:04 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar een game vol met punts en offensief geklungel? En daarnaast hebben we dit jaar echt gigantisch veel defense TD's gezien dus dat er te veel offense is durf ik sterk te betwijfelen.
Ja dat kan allemaal wel best, en de praktijk zal ook wel uitwijzen dat dit slimmer is.quote:Op maandag 10 november 2014 14:00 schreef Guard het volgende:
Dat doe je gewoon niet, met stats win je geen SB en winstmarge is dermate onbelangrijk dat je er niets mee opschiet. De fans hebben ook niet bepaald te klagen gehad en een victory formation is voor hen net zo hard toe te juichen als een garbage time TD.
En wat als een van je belangrijke spelers geblesseerd raakt op je stat-padding play?
Hou trouwens de Falcons in de gaten, met een 3-6 record staan ze maar 1 wedstrijd achter op de Saints. Echter hebben ze wel een 3-0 divisie record(met een win tegen de Saints) dus als ze de onderlinge wedstrijd in week 16 winnen zou het zo maar kunnen dat ze met een - .500 record de playoffs in gaan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:16 schreef Boezeidekoe het volgende:
Tot mijn stomme verbazing staan de Packers momenteel niet eens op een playoff plaats!
Niners gaan het sowieso niet halen, al 4 losses, dat is gewoon te veel hoe gek het ook klinkt met nog wedstrijden tegen de Hawks en Cards in het verschiet.
dat is ook geen unicum, paar jaar geleden flikten de 'Hawks dat kunstje, toen was de NFC West de zwakste divisie, dat is inmiddels ook wel anders.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:22 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Hou trouwens de Falcons in de gaten, met een 3-6 record staan ze maar 1 wedstrijd achter op de Saints. Echter hebben ze wel een 3-0 divisie record(met een win tegen de Saints) dus als ze de onderlinge wedstrijd in week 16 winnen zou het zo maar kunnen dat ze met een - .500 record de playoffs in gaan.
Zeker knap hoe ze blijven winnen ondanks een paar wedstrijden zonder Megatron. Nu krijgen ze wel twee zware uitwedstrijden tegen de Cardinals en Patriots. Ik als Packersfan heb wel hoop dat de Packers en Lions gelijk komen te staan voor week 17 en dat ze dan onderling gaan bepalen wie de division wint en daarmee #1 of #2 seed krijgt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:09 schreef Terreros85 het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven in de Lions. Ik zie ze de NFC North winnen en zelfs homefield advantage opeisen. Arizona houdt het niet vol nu Drew Stanton de qb is. Seahawks en 49ers staan te ver achter. Eagles en Cowboys laten ook nog wel een steekje vallen. Dit kan het jaar zijn dat de Lions all the way gaan.
Weet ik, eigenlijk hoop ik dat de NFC South alle resterende wedstrijden buiten de eigen divisie verlies en de winnaar met een 6-10 record ofzo naar de playoffs gaat en vervolgens zijn home game wint. Daar komt zoveel gezeik van en zal de NFL eindelijk moeten ingrijpen en een eerlijker playoff systeem invoeren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:51 schreef Guard het volgende:
[..]
dat is ook geen unicum, paar jaar geleden flikten de 'Hawks dat kunstje, toen was de NFC West de zwakste divisie, dat is inmiddels ook wel anders.
Oftwewel: The South shall rise again [ afbeelding ]
Een kleine, maar goede verandering zou al zijn als ze de seeds volledig zouden baseren op record, ongeacht uit welke division je komt. De winnaar van de NFC South mag best een playoff spot krijgen, maar dan wel de #6 seed en dus geen home game.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Weet ik, eigenlijk hoop ik dat de NFC South alle resterende wedstrijden buiten de eigen divisie verlies en de winnaar met een 6-10 record ofzo naar de playoffs gaat en vervolgens zijn home game wint. Daar komt zoveel gezeik van en zal de NFL eindelijk moeten ingrijpen en een eerlijker playoff systeem invoeren.
quote:
Grappig plaatje, maar wat wil je ermee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |