SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En maar blijven ontkennen dat je boos bentquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:55 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen ze weer van de partij zijn?
Ik geniet met volle teugquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En maar blijven ontkennen dat je boos bent
Nee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als ik je dus goed volg gaat hij in januari naar Man U, gelijk terug naar Heerenveen, in juli naar Ajax en tegelijkertijd nog 1 jaar naar Heerenveen?
Zou ook terecht zijn.quote:
Veel te lange post in dit topic.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee.
Ajax toont interesse en Sinkgraven heeft meerdere malen in zijn omgeving aangegeven dat Ajax zijn droomclub is (Meppel is sowieso Ajax minded). Dus het zou een logische stap zijn als hij aan het einde van het seizoen vertrekt naar Ajax. Hij zou namelijk niet nu al naar het buitenland gaan (al denk ik zelf dat hij dat wel aan zou kunnen). Maar een constructie met dat hij nog 1,5 bij SCH speelt en dan naar Man U gaat is wel mogelijk natuurlijk. Zou ook een goede keus zijn
quote:
net als heerenveen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |