quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:53 schreef Hooidraad het volgende:
In het MMA-topic viel het wel mee, hij deed weinig moeite qua spelling en leestekens maar hij kraamde nog niet zoveel onzin uit.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nog niet, ik begin net met lezen.
Nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet kiezen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:01 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet kiezen![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:01 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet kiezenquote:Op zondag 26 oktober 2014 03:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ja, ik dacht ik ga niet drinken mmaar toen opeens was re jagermeister en toen dacht hmmmmmmmmmmmmm niceeeeeeee.. en toen van het ne naar het andere
Hoe is met jou?quote:
Goed hoor.quote:
Ja, ik vroeg me af of we al vrienden waren.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nick hoort dat ik single ben en stuurt een friend request, verdacht
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:13 schreef DrNick het volgende:
In je wachtwoord mogen geen onderdelen van je naam zijn opgenomen._!!!!
even je facebookaccount verneukenquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:13 schreef DrNick het volgende:
In je wachtwoord mogen geen onderdelen van je naam zijn opgenomen._!!!!
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
even je facebookaccount verneuken![]()
gewoon je voornaam achternaam en woonplaats in je wachtwoord verwerken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
als je serieus je naam in een wachtwoord wil verwerken ben je een intense sukkel
ip adresquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gewoon je wachtwoord als username gebruiken
Mijn ip-adres is 192.168.2.1quote:
je bent zelf een flikker xdxdquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je bent zelf een flikker xdxd
Lightroomquote:
Ik snap niks van mn leerstof meerquote:
quote:
Ah, da's minder. Eerst wel?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik snap niks van mn leerstof meer
halfquote:
mijne 127.0.0.1quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ip-adres is 192.168.2.1
jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:25 schreef BBQSausage het volgende:
Beetje jammer dat het wijzigen van een PI ook al zo'n wijzigingsdinges geeft. Die melding hoort niet te komen als je een abo hebt.
jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:25 schreef BBQSausage het volgende:
Beetje jammer dat het wijzigen van een PI ook al zo'n wijzigingsdinges geeft. Die melding hoort niet te komen als je een abo hebt.
what the fuckquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.skoften.net/it(...)is_voor_echte_mannen
icebucket challenge the retard edition
quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
Zag de TT.. ik dacht dat moet LB zijn gweest.. en ja hoor
Wat een idioot.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.skoften.net/it(...)is_voor_echte_mannen
icebucket challenge the retard edition
Geen leven hebbenquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben blijkbaar 5 plaatsen verschoven in top 500
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |