Wat doet dat er toe?quote:
Omdat het opmerkelijk is dat iemand een compete cameraset aanschaft en na 5 maanden weer alles verkoopt.quote:
Waarom is dat opmerkelijk? Als het ding vaker niet dan wel gebruikt wordt, is het volgens mij juist opmerkelijker hem in de kast te laten liggen terwijl de waarde daalt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat het opmerkelijk is dat iemand een compete cameraset aanschaft en na 5 maanden weer alles verkoopt.
De set is blijkbaar al 40% in waarde gedaald, juist zonde om hem dan nu weg te doen. Voor je zo'n aankoop doet bedenk je toch zelf eerst goed of je er wel gebruik van gaat maken lijkt me?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom is dat opmerkelijk? Als het ding vaker niet dan wel gebruikt wordt, is het volgens mij juist opmerkelijker hem in de kast te laten liggen terwijl de waarde daalt.
Sommige mensen niet, die kopen iets goeds in de verwachting er een leuke hobby van te maken. Als blijkt dat ze hem toch niet genoeg gebruiken om de prijs te rechtvaardigen, kiezen ze ervoor hun verlies te nemen en het door te verkopen op het moment dat het voor een ander nog van waarde kan zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
De set is blijkbaar al 40% in waarde gedaald, juist zonde om hem dan nu weg te doen. Voor je zo'n aankoop doet bedenk je toch zelf eerst goed of je er wel gebruik van gaat maken lijkt me?
Het is niet mijn camera, maar ik kan het altijd voorleggen. Om welke camera gaat het, wat zit er allemaal bij en wat is de staat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:15 schreef screenxxl het volgende:
Doe je ook aan inruil tegen een canon DSLR?
Voor een habbekrats gaat hij niet weg, inderdaad. Ik denk dat camera's steeds meer luxeproducten worden, nu iedereen zijn smartphone gebruikt om foto's mee te maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:32 schreef dick_laurent het volgende:
Valt tegen he. Ik heb mijn fullframe dslr complete set inclusief lenzen op marktplaats gezet en daar krijg ik ook bar weinig reacties op.
En de reacties die ik kreeg waren mensen die echt vierhonderd euro ofzo onder mijn (al behoorlijk scherpe) vraagprijs gingen bieden.
Ja hoor, ik ga het een beetje voor 'n habbekrats verkopen..... not.
Wat voor soort foto's zijn er mee gemaakt?quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hoogste bod via de mail is 675. Minder dan de helft van de nieuwprijs is wel heel erg laag, maar in ieder geval bedankt voor de interesse
Eigenlijk voornamelijk foto's zijn dochter, die nu zeven maanden oud is. Verder sociale foto's op feestjes.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:28 schreef borbit het volgende:
[..]
Wat voor soort foto's zijn er mee gemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |