SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
DI 28-10 Nominatie
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Meer op: UTO / De kandidaten van oktober 2014
Poll: Wie mag van jou de nieuwe bewoner worden?
• Chris
• Esza
• René
Tussenstand:
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Ivan heeft met iemand gezoend, en dat had hij aan Fles moeten vertellen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:39 schreef Baconbus het volgende:
Waar doet de Fles nu precies moeilijk over?![]()
Haha, Ivan is ook zwaar onder de indruk van die confessionquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanes stopt met koken voor de groep....
Gisteren wéér kapot gewerkt én een pan op moeten ruimen![]()
![]()
Ik zie ook, dat al die dames daar zich opdringen, behalve misschien Nico, die hoefde dat niet te doen. Maar LauB, Nes, Isa, Billy, Marije, Robin, Collie en Nicole is ook al pogingen aan het wagen....die mannen ontkomen er niet aan...quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is nog steeds onduidelijk wat ze ineens in dat kantoortje moet. Ik zou toch bijna zeggen dat ze zich zit op te dringen![]()
Die KS wilde het er toch niet meer over hebben?
Waarom draaft ze dan zo door?
Oh ja, een vrouw hé? Als die een blauwtje lopen, dan zijn het de ergste wezens op aarde....![]()
![]()
Wat ik jullie gisteren allemaal heb horen zeggen ..
Ivan: Wat hebben we gezegd dan?
Daar gaat het niet om ..
wooblabalurg![]()
Inderdaad, en Ivan lijkt er ook niet gelukkig mee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is wel heel duidelijk. Beetje sneu, op die leeftijd.![]()
Vrouwendingenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:39 schreef Baconbus het volgende:
Waar doet de Fles nu precies moeilijk over?.... ik begrijp er geen reet van
![]()
![]()
Dat had geen enkel verschil gemaaktquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:39 schreef Urb het volgende:
Alsof Vanes niet beus geweest was als hij het haar uit zichzelf verteld had![]()
![]()
Vanes is niet gekwetst. Het ging niet alleen daarom, er was niet opgeruimd en toen kwam dit er nog eens overheen. Ze had een rustige avond verwacht, had ze ook verdient vindt ze zelf.![]()
Serieus. Haha. Oma is jaloers. En ze hebben niet eens wat.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ivan heeft met iemand gezoend, en dat had hij aan Fles moeten vertellen.
wooblabalurg![]()
Sara een hele fijne vakantiequote:Op zondag 26 oktober 2014 13:30 schreef sararaats het volgende:
zo, ik ben helemaal klaar voor mijn vakantie.
tot binnenkort
![]()
Honesty is the best policy.![]()
Utopia is volgens mij gemaakt voor GTST-kijkersquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ivan heeft met iemand gezoend, en dat had hij aan Fles moeten vertellen.
SOONY![]()
Vanes beweerd "FOK!king heur bast tu doewn um duh geroep bijelkoar tu houwen, khou ermeej up"
Bij elkaar houden? Ze zei toch echt dat ze Isa enGio kapot wilde maken, maar is niet gelukt.
Wat erg die kutnijd zeg pff![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:40 schreef Baconbus het volgende:
Wat ik jullie gisteren allemaal heb horen zeggen ..
Ivan: Wat hebben we gezegd dan?
Daar gaat het niet om ..
![]()
Vrouwen hè... geen discussie met argumenten... néé... Ivan moet voelen!
Dus wat je ook aan draagt... dáár gaat het niet om
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Volgens Ivan inderdaad niet, die begrijpt er daarom ook geen zak van. Maar in het hoofd van Fles klonken er al kerkklokken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Serieus. Haha. Oma is jaloers. En ze hebben niet eens wat.![]()
Wat zet ze zichzelf voor lul door maar te roepen dat ze dit niet verdient, maar dat ze zich niet gekwetst voelt.![]()
Yeahhhhh ze doet het!quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
KOM OP, JANKEN KRENG!!!!!!!!!
Je kan het.....![]()
![]()
![]()
Ze zit nu serieus te janken. Wat een grap.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:41 schreef Tayu het volgende:
[..]
Volgens Ivan inderdaad niet, die begrijpt er daarom ook geen zak van. Maar in het hoofd van Fles klonken er al kerkklokken.wooblabalurg![]()
Ze staat fokking de hele dag te koken, wilde een leuke avond, want dat had ze verdiend blablabla. Ze wordt als sloofje gebruikt. Niemand heeft haar ooit gevraagd om te doen wat ze doet. Sterker nog, ze doen liever zelf dingen, wat niet mag van gestapo Heijmans. Maar nu is het hullies schuld allemaal.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:39 schreef Ransjih het volgende:
er wordt niet met respect omgegaan met vanes
Ivan heeft haar niet gekwetst, maar ze loopt wel jankend naar buiten.![]()
![]()
Het is gewoon te sneu voor woorden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze zit nu serieus te janken. Wat een grap.![]()
Gelukkig houdt Ivan stand, hij gaat Vanas niet troostenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Vrouwen hè... geen discussie met argumenten... néé... Ivan moet voelen!
Dus wat je ook aan draagt... dáár gaat het niet om
![]()
![]()
Hoe kan je janken als je niks met iemand hebt... wat ook nog is uitgesproken...![]()
Dat ze hem zak een keer leegt in douche geeft haar toch geen alleenrecht op zijn eiwitproductie![]()
![]()
Ivan kan wel zeggen dat hij het niet begrijpt....
Maar hij begrijpt het echt wel
Wij zaten hier al twee weken geleden te wachten totdat Ivan door ging hebben dat hij nu "verkering" met Vanes had.
Hij hoeft zich idd niet te verantwoorden.. maar maak mij niet wijs dat hij het niet snapt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
[quote]Op zondag 26 oktober 2014 13:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
De Fles stopt met koken voor de groep . en wie kookt er voor haar dan ?
[/quote
Zegt ze nu, die veranderd nog wel van gedachten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:44 schreef Urb het volgende:
Lot loopt rolt weer eens rond zonder zender
Een relatie is altijd een wederzijdse afspraak, dat is niet iets wat je nog "door moet hebben".quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wij zaten hier al twee weken geleden te wachten totdat Ivan door ging hebben dat hij nu "verkering" met Vanes had.
Hij hoeft zich idd niet te verantwoorden.. maar maak mij niet wijs dat hij het niet snapt.![]()
De enige bel die hem nog hoort is die in de kroeg als er een rondje wordt gegevenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:41 schreef Tayu het volgende:
[..]
Volgens Ivan inderdaad niet, die begrijpt er daarom ook geen zak van. Maar in het hoofd van Fles klonken er al kerkklokken.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Snap ook niet dat iedere keer als er een feest is er met die vrouwen gezoend moet worden.
En snap die vrouwen niet dat ze dit doen, wat denken ze een beetje bekendheid te krijgen of zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk dat er zeker bij meer als de helft van de bewoners weinig of geen traantjes gepinkt worden om deze ingrijpende beslissingquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 26 oktober 2014 13:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
De Fles stopt met koken voor de groep . en wie kookt er voor haar dan ?
[/quote
Zegt ze nu, die veranderd nog wel van gedachten.![]()
![]()
Zoenen is lekkerquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Snap ook niet dat iedere keer als er een feest is er met die vrouwen gezoend moet worden.
En snap die vrouwen niet dat ze dit doen, wat denken ze een beetje bekendheid te krijgen of zo.
Jankt ze nu omdat Ivan het niet tegen haar gezegd heeft zonder dat hij onder dwang stond of omdat hij een andere vrouw gezoend heeft.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zei het al eerder als grap, als ie niet oppast zit ie zo vast aan alimentatie. Maar het begint er bijna echt op te lijken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij hoeft zich idd niet te verantwoorden.. maar maak mij niet wijs dat hij het niet snapt.![]()
![]()
Lot wil de Laptop niet aan Vanes geven
Utopia, liefde, gunnen, de ideale samenleving
Ik denk dat ze jankt omdat ze nu zeker weet dat Ivan echt geen relatie met haar wil?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Jankt ze nu omdat Ivan het niet tegen haar gezegd heeft zonder dat hij onder dwang stond of omdat hij een andere vrouw gezoend heeft.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou Nes weleens gehoord hebben van een onenightstand? Volgens mij heeft Ivan wél duidelijk aangegeven dat hij er spijt van had.![]()
De pleegouders van Oma hebben Jari al geleerd om 'Papa' te zeggen als Ivan op streams is.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder als grap, als ie niet oppast zit ie zo vast aan alimentatie. Maar het begint er bijna echt op te lijken.wooblabalurg![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:47 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze jankt omdat ze nu zeker weet dat Ivan echt geen relatie met haar wil?Ze voelt zich gewoon afgewezen...
En laten we eerlijk zijn... dat vind niemand fijn
( Heb ik van horen zeggen)
Nou wie is de volgende die met hem komt praten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze jankt omdat HEM alles persoonlijk opvat wat erin de loods gebeurdquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Jankt ze nu omdat Ivan het niet tegen haar gezegd heeft zonder dat hij onder dwang stond of omdat hij een andere vrouw gezoend heeft.
SOONY![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De pleegouders van Oma hebben Jari al geleerd om 'Papa' te zeggen als Ivan op streams is.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt, dat is nooit leuk. Maar volgens mij heeft Ivan haar nooit iets anders voorgespiegeld?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ze voelt zich gewoon afgewezen...
![]()
Wat zijn jullie gemeen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Hoe kan ze zich afgewezen voelen als er niets was, hij heeft toch na de eerste keer al gezegd dat hij spijt heeft en dat er niets is.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ze voelt zich gewoon afgewezen...
Ze blijft zelf met haar 'zwoele' stem en haar 'geile' blik achter hem aan lopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kloptquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Klopt, dat is nooit leuk. Maar volgens mij heeft Ivan haar nooit iets anders voorgespiegeld?![]()
ZO jammer dat het vanavond niet is gebeurd ipv gisteren, morgen is die allemaal al weer bedaard.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:47 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hai hai Vanessa, hehehehehe
Eensch.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Klopt, dat is nooit leuk. Maar volgens mij heeft Ivan haar nooit iets anders voorgespiegeld?
Maar ook al heeft die ander je nooit zien staan.. of aanleiding gegeven.. als je een beetje verliefd op iemand bent... kan je je nog afgewezen voelen als de ander jou niet leuk (genoeg ) vind.
Ach,... we snappen elkaar wel
En der komt er misschien nog wel een bij, lang leven Hornbachquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:49 schreef Urb het volgende:
Wat een herrie weer op de streams, heb die klussers echt niet gemistWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk het ookquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch.
Maar ook al heeft die ander je nooit zien staan.. of aanleiding gegeven.. als je een beetje verliefd op iemand bent... kan je je nog afgewezen voelen als de ander jou niet leuk (genoeg ) vind.
Ach,... we snappen elkaar wel![]()
![]()
En omdat het vandaag is.... Tel ik er een uur af ! 23 uur enquote:
Ze lijkt zich vast te willen houden aan zelf nog een jonge (nog maar 38!) mooie dame te zijn maar daat lijkt ze nu erg onzeker over.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch.
Ach,... we snappen elkaar wel
Ik zeg gooi die dansmarieke er maar in woensdag![]()
![]()
Er zal wel een stukadoor in komenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En der komt er misschien nog wel een bij, lang leven Hornbach
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze lijkt zich vast te willen houden aan zelf nog een jonge (nog maar 38!) mooie dame te zijn maar daat lijkt ze nu erg onzeker over.
Nu Kees Robin heeft, vind ik dat hij ons ook weer wat moet gunnen !
Slimme zet van Ivan. Zodra hij tegen Vanessa zegt dat hij haar wél snapt, zit hij pas echt aan haar vast. In haar heufd dan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
Ze is minstens 68, ik snap niet waarom ze daarover blijft liegen. Haar ouders zijn ook maar acteurs, die zijn allang dood natuurlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze lijkt zich vast te willen houden aan zelf nog een jonge (nog maar 38!) mooie dame te zijn maar daat lijkt ze nu erg onzeker over.
Ik zeg gooi die dansmarieke er maar in woensdagwooblabalurg![]()
Hem staat voor schut nu voor thuis, Hem heeft dit niet gewild, Hem wil alleen dat zoonlief op school aangesproken woord over het gedrag van hem moeder. En hem moet daar dan gezellig om lachen als hem dat tegen Joey verteld op de stream.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind het wel weer apart dat Vanessa net maar weer eens zdoor liet schemeren er van uit te gaan tot 31 dec te blijven, heeft ze vaker gedaan.
Ze is veel te zeker van hem positie, maarja komt ook doordat niemand daar hem meer aan durft te pakken.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Slimme zet van Ivan. Zodra hij tegen Vanessa zegt dat hij haar wél snapt, zit hij pas echt aan haar vast. In haar heufd dan.![]()
It takes one, to know one !
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hem staat voor schut nu voor thuis, Hem heeft dit niet gewild, Hem wil alleen dat zoonlief op school aangesproken woord over het gedrag van hem moeder. En hem moet daar dan gezellig om lachen als hem dat tegen Joey verteld op de stream.
SOONY![]()
Dat ze geen 38 is, dat wisten we vanaf dag één. Ik begrijp eigenlijk niet hoe ze ooit heeft kunnen denken zich zo voor te kunnen doen? Alles aan haar is oud. Haar manier van spreken, haar manier van handelen, zelfs haar manier van lopen. En dan heb ik het nog niet eens over het uiterlijk...quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij Ivan door zijn hoofd spookt dat zijn moeder meekijkt. Dus probeert hij alles om ervoor te zorgen dat zijn ma hem weer gaat vertrouwen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
68 Lijkt me niet, maar ze ziet er wel uit als 58.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze is minstens 68, ik snap niet waarom ze daarover blijft liegen. Haar ouders zijn ook maar acteurs, die zijn allang dood natuurlijk.![]()
![]()
Lot wil de mp3 speler niet aan Elsje geven. "Dan ga je zingen en kunnen ze de gesprekken niet meer gebruiken"![]()
![]()
Kreeg het niet helemaal mee maar Elze wilde Lot's mp3 spelers gebruiken en Lot zei dat er dan minder gesprekken (?) komen en dat ze em dus niet meer uitdeelt. En toen SLquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:53 schreef Baconbus het volgende:
RKV zegt iets interessants tegen Kutcake en boem, SL op je billen.![]()
Juist, onderschat de familie invloed niet bij dat soort culturen ( No offense )quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:53 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij Ivan door zijn hoofd spookt dat zijn moeder meekijkt. Dus probeert hij alles om ervoor te zorgen dat zijn ma hem weer gaat vertrouwen.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gisteren zei ze, dat ze er alles ervoor zou doen om te mogen blijven een paar maanden in 2015.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:52 schreef Urb het volgende:
Vind het wel weer apart dat Vanessa net maar weer eens zdoor liet schemeren er van uit te gaan tot 31 dec te blijven, heeft ze vaker gedaan.
Ze is veel te zeker van hem positie, maarja komt ook doordat niemand daar hem meer aan durft te pakken.SOONY![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
It takes one, to know one !
Been there, done that en het T-shirt was ook kut.![]()
![]()
Nou als er toch één zangverbod zou moeten krijgen.....quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:54 schreef ledn81 het volgende:
Lot wil de mp3 speler niet aan Elsje geven. "Dan ga je zingen en kunnen ze de gesprekken niet meer gebruiken"
Aha, tsja Elze zingt mooier als Lot he dus dan moet ze nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:54 schreef ledn81 het volgende:
Lot wil de mp3 speler niet aan Elsje geven. "Dan ga je zingen en kunnen ze de gesprekken niet meer gebruiken"![]()
Leuk, voor Jari.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gisteren zei ze, dat ze er alles ervoor zou doen om te mogen blijven een paar maanden in 2015.![]()
![]()
Dus Lot mag wel MP3 tjes luisteren...quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Kreeg het niet helemaal mee maar Elze wilde Lot's mp3 spelers gebruiken en Lot zei dat er dan minder gesprekken (?) komen en dat ze em dus niet meer uitdeelt. En toen SL
Maar anderen niet...
Prinsesje met ingebouwde erwtenIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gisteren was dat ook met die boxenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Kreeg het niet helemaal mee maar Elze wilde Lot's mp3 spelers gebruiken en Lot zei dat er dan minder gesprekken (?) komen en dat ze em dus niet meer uitdeelt. En toen SL
SOONY![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:54 schreef ledn81 het volgende:
Lot wil de mp3 speler niet aan Elsje geven. "Dan ga je zingen en kunnen ze de gesprekken niet meer gebruiken"Wat een machtswellustelingen van de FEBO.
![]()
Ik vermoed dat ze niet goed ligt in de groepquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:55 schreef isax het volgende:
wat gemeen dat ze haar steeds cupcake noemen allemaal.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:54 schreef ledn81 het volgende:
![]()
Wat een walgelijk mens is het toch ook
![]()
Lot heeft iets nodig en LaurA kan dat wel aan haar moeder vragen, hoe dan?
Lot "Nee want ik moet er veel hebben. Anders moet je vragen waar we dan kunnen inkopen"![]()
maar die sukkels hebben haar zelf gekozen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:56 schreef selam het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze niet goed ligt in de groep![]()
hoezo dat mag niet van de regie alleen met sporten kan lot toch niks aan doenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:56 schreef R0T29 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een walgelijk mens is het toch ook
![]()
gewoon via brief vragenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:56 schreef Urb het volgende:
Lot heeft iets nodig en LaurA kan dat wel aan haar moeder vragen, hoe dan?
Lot "Nee want ik moet er veel hebben. Anders moet je vragen waar we dan kunnen inkopen"![]()
Moet kunnen af en toe...quote:
Maar dan niet alleen Lot natuurlijk....
Kan zijn dat Lot het zelf verzint om niet te hoeven delen...
Of dat de Febo haar voortrekt...
Kies maar
Of die breiende vent die ook niet goed lag in de groepquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:56 schreef isax het volgende:
[..]
maar die sukkels hebben haar zelf gekozen.
SOONY![]()
Als de regie iets niet goed vindt, hoort Elzewieke dat wel van de regie zelf...Lot is gewoon een egoïstisch varken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:57 schreef miertje36 het volgende:
[..]
hoezo dat mag niet van de regie alleen met sporten kan lot toch niks aan doen![]()
nee hoor ze wil sjaals voor chably uitgeven dus ze is bezig met chablyquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lot weer bezig met haar verslaving...... kleertjes![]()
Echt hoor... Zit je in een Utopia...
Lig je de fucking dag op bed te wachten op kleren en een feestje 1x in de maand...
Wat een nutteloze kutwijven zijn het toch
Je zult met zoiets per ongeluk trouwen !
Edit: Fair enough... Chablis sjaaltjes schijnbaar... maar dat zijn ook kleren!
Beide opties zijn realistischquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet kunnen af en toe...
Maar dan niet alleen Lot natuurlijk....
Kan zijn dat Lot het zelf verzint om niet te hoeven delen...
Of dat de Febo haar voortrekt...
Kies maar
SOONY![]()
Klussen met Kijkers en Kutcakes maken met Kijkers.
Daar zakt je broek toch vanaf. Wat een misère.
wooblabalurg![]()
Daarom past ze ook zo goed bij Einstein.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
is ook nog maar 'n meisje van 22 en het iq van 'n bosui
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
+1quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:59 schreef Baconbus het volgende:
Daar zakt je broek toch vanaf. Wat een misère.![]()
"Beste Wilco, omdat jij dat putje stond te lepelen, hebben wij nu 24 monitoren op zwart.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:58 schreef asini het volgende:
Wilco ZK. Hij mag natuurlijk niet graven.![]()
Hoe ga je dat oplossen?"![]()
![]()
Ze gaan vanmiddag vast ook nog bloemschikken ...quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:59 schreef Baconbus het volgende:
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:59 schreef Baconbus het volgende:
![]()
![]()
Vind ze volgens mij niet zo erg,quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:55 schreef isax het volgende:
wat gemeen dat ze haar steeds cupcake noemen allemaal.
ze wil zelfs een schort met miss cupcake laten maken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Misschien hadden ze die kabels dan iets dieper moeten ingraven. En niet met 2cm grond eroverheen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
"Beste Wilco, omdat jij dat putje stond te lepelen, hebben wij nu 24 monitoren op zwart.
Kasjmir is een wolsoort, draagt altijd zo fijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En elegant dat ze is ..quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
is ook nog maar 'n meisje van 22 en het iq van 'n bosuiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg![]()
En dan Wilco "Houd je muil kabouter plop of ik vreet je op en schijt je 6 keer binnenstebuiten uit, en dat lukt me makkelijk met zo'n ventje"quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
"Beste Wilco, omdat jij dat putje stond te lepelen, hebben wij nu 24 monitoren op zwart.
" Ik ben godverdommme UTOPIA 2.0. Zien jullie dan niet wat voor een tv ik heb gemaakt de afgelopen weekquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoe ga je dat oplossen?"."
SOONY![]()
Kan, maar dan had ik dit matige grapje niet kunnen maken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:01 schreef asini het volgende:
[..]
Misschien hadden ze die kabels dan iets dieper moeten ingraven. En niet met 2cm grond eroverheen.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En elegant dat ze is ..Oei,.... mindurrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik zie dat Elz. wel de mp3 speler heeft is deze van Isa dan, die doet hier niet zo moeilijk over meestal![]()
Heeft iemand eigenlijk Vanessa vanmorgen die pannen ook ZIEN afwassen?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Zo lees net dat Gio en Isa een goed gesprek hebben gehad gisteravond, Gio heeft dus wel gevoelens voor Isa al een hele tijd, was ook wel te zien aan hem vooral hoe die vrijdag stond te kijken naar haar en als je ziet hoe Gio ook naar Isa toetrekt
Erg jammer dat het gesprek niet op de streams is geweest!![]()
Dat mens is niet te snappen, en zal ook nooit te snappen zijn ook,quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:01 schreef R0T29 het volgende:
Begrijpen de vrouwen in de Cos Vanes wel? Ik begrijp haar namelijk echt niet en snap Ivan volkomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ook het gevoel dat alles daar om Lot en Isa draaitquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lot weer bezig met haar verslaving...... kleertjes
Nee ik begrijp,haar ook niet. Wie weet begrijpen vrouwen uit Helmond haar wel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:01 schreef R0T29 het volgende:
Begrijpen de vrouwen in de Cos Vanes wel? Ik begrijp haar namelijk echt niet en snap Ivan volkomen.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:01 schreef Urb het volgende:
[..]
En dan Wilco "Houd je muil kabouter plop of ik vreet je op en schijt je 6 keer binnenstebuiten uit, en dat lukt me makkelijk met zo'n ventje"Misschien moet de voltallige regie wel bij hem op audiëntie komen in het kakhok.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
" Ik ben godverdommme UTOPIA 2.0. Zien jullie dan niet wat voor een tv ik heb gemaakt de afgelopen week."
![]()
![]()
Nu komt de aap uit de mouw:
Het was Ivan zijn idee destijds om gezamelijk te eten.
Dus moet het gezamelijk eten nu kapot, helemaol kapot jongheuh !!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee ik begrijp,haar ook niet. Wie weet begrijpen vrouwen uit Helmond haar wel.
En het erge er van is we kijken er ook nog naarquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Echt hoor... Zit je in een Utopia...
Lig je de fucking dag op bed te wachten op kleren en een feestje 1x in de maand...
Wat een nutteloze kutwijven zijn het toch
Je zult met zoiets per ongeluk trouwen !
Edit: Fair enough... Chablis sjaaltjes schijnbaar... maar dat zijn ook kleren!![]()
Ik snap haar wel, ze vindt Ivan leuker dan leuk en vindt het moeilijk als hij een andere vrouw zoent. Maar goed, dat zegt ze dus allemaal niet, maakt het heel groot en sleept er van alles bij.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:01 schreef R0T29 het volgende:
Begrijpen de vrouwen in de Cos Vanes wel? Ik begrijp haar namelijk echt niet en snap Ivan volkomen.Logisch dat Ivan dat niet begrijpt.
![]()
Nee, totaal niet. Ivan is duidelijk genoeg geweest tegen haar. Maar sowieso begrijp ik haar echt nooit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:01 schreef R0T29 het volgende:
Begrijpen de vrouwen in de Cos Vanes wel? Ik begrijp haar namelijk echt niet en snap Ivan volkomen.![]()
Als je maar snapt dat het ook hem z'n Utopia is en dat mensen een beetje respect voor hem z'n persoontje moeten hebben. Want voor minder doet hem 't niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mens is niet te snappen, en zal ook nooit te snappen zijn ook,
wooblabalurg![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik mezelf af en toe ook niet begrijpquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:03 schreef selam het volgende:
[..]
En het erge er van is we kijken er ook nog naar![]()
( Is het een excuuus als ik zeg dat ik het meestal als "radio" op de achtergrond heb staan terwijl ik werk?? )
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee ik begrijp,haar ook niet. Wie weet begrijpen vrouwen uit Helmond haar wel.![]()
![]()
![]()
Even kijken of ik heel snel mijn vorige post kan weghalen.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
De Fless voelt zich in haar nek gescheten![]()
Triest.........SOONY![]()
Ik Zie het, haar hele hoofd zit onder...:Yquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
De Fless voelt zich in haar nek gescheten
Ooh.. wacht ff...Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nee, geen excuus.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik mezelf af en toe ook niet begrijp![]()
( Is het een excuuus als ik zeg dat ik het meestal als "radio" op de achtergrond heb staan terwijl ik werk?? )
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:05 schreef 37metrijst het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik een spel op de pc doe met de dopjes in me orenquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik mezelf af en toe ook niet begrijp![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Even kijken of ik heel snel mijn vorige post kan weghalen.
[..]![]()
![]()
![]()
Even kijken of ik heel snel mijn vorige post kan weghalen.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speciale dagquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:06 schreef puzziepie het volgende:
Voor wie maakt Cupcake deze taart dan weer?![]()
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:03 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik snap haar wel, Ik snap haar wel, Ik snap haar wel, Ik snap haar wel, Ik snap haar wel, Ik snap haar wel, Ik snap haar wel, Ik snap haar wel, Ik snap haar wel, Ik snap haar wel, Ik snap haar wel, Ik snap haar wel![]()
In 2015 blijft deze Smooth Criminalquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
vaness nu 'n Tupperware-hostess, gaat ze party's organiseren.
SOONY![]()
Voor ons streamers, zodat we weten dat ze taarten bakt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:06 schreef puzziepie het volgende:
Voor wie maakt Cupcake deze taart dan weer?![]()
![]()
Mevr wil graag 500 dopjes gratis gevenquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
vaness nu 'n Tupperware-hostess, gaat ze party's organiserenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke, dacht dat het een man vrouw ding was, thanks Cos dames!quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:03 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik snap haar wel, ze vindt Ivan leuker dan leuk en vindt het moeilijk als hij een andere vrouw zoent. Maar goed, dat zegt ze dus allemaal niet, maakt het heel groot en sleept er van alles bij.Logisch dat Ivan dat niet begrijpt.
![]()
Nou het is net eigenhuis en tuin, gezellig klussen en bakken de tuinman komt er woensdag in dus die kan de tuinklusjes op zich nemen en het stel is compleetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tja, ik snap wel waarom Cupcake zo gezet is ,.....quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:07 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Voor ons streamers, zodat we weten dat ze taarten bakt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ook, die eet en bakt zich een goed gevoel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
tja, ik snap wel waarom Cupcake zo gezet is ,.....![]()
Ik ben het enige echte stoere Coswijf. De rest durft niet toe te geven dat ze er heus wel iets van snappen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:07 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Oke, dacht dat het een man vrouw ding was, thanks Cos dames!![]()
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:09 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik ook, die eet en bakt zich een goed gevoel.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Snap niet dat Lot en zij niet klikkenquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:09 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik ook, die eet en bakt zich een goed gevoel.![]()
Lot lijkt zelfs dun naast Els...
Germiste kans LotjeIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Oei je klinkt zo een beetje als Lauwtje.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:10 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik ben het enige echte stoere Coswijf. De rest durft niet toe te geven dat ze er heus wel iets van snappen.
Je ziet het goed denk ik en zoals jij het uitlegt snap ik het ook. Zou Vanes tegen Ivan moeten zeggen, dan snapt hij het ookquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:10 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik ben het enige echte stoere Coswijf. De rest durft niet toe te geven dat ze er heus wel iets van snappen.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:10 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik ben het enige echte stoere Coswijf. De rest durft niet toe te geven dat ze er heus wel iets van snappen.![]()
![]()
Nou ik snap het wel, maar niet, dat zij zich zo vernederd voelt en zichzelf daardoor nog meer vernederd...quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:10 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Oei je klinkt zo een baatje als Lauwtje.![]()
![]()
Ik heb geen 1 tatoe.
![]()
![]()
Die klikt pas met Elzewieke als de oven open gaat en de cupcakes warm naar buiten komenquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap niet dat Lot en zij niet klikken![]()
Lot lijkt zelfs dun naast Els...
Germiste kans Lotje![]()
![]()
Freubels streams... wat denken jullie?
- Regie heeft overleg?
- Regie heeft geen zin?
- Regie heeft een schema dat er x % van alles in beeld moet?
- Streamertjes pesten?
- Kees zit op de stagiere?
- Niets van hierboven, zodemieter op!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ze klikt meer met de cupcakes, vermoed ikquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:12 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die klikt pas met Elzewieke als de oven open gaat en de cupcakes warm naar buiten komen![]()
![]()
Nou je kan er onderhand een bij Einstein laten zetten.quote:
Allemaalquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
- Regie heeft overleg?
- Regie heeft geen zin?
- Streamertjes pesten?
- Niets van hierboven, zodemieter op!![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:11 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Je ziet het goed denk ik en zoals jij het uitlegt snap ik het ook. Zou Vanes tegen Ivan moeten zeggen, dan snapt hij het ookJe moet mannen nu eenmaal in Jip en Janneketaal toespreken als het gaat om emotionele issues.
![]()
![]()
Gangbang met Robin?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
- Regie heeft overleg?
- Regie heeft geen zin?
- Streamertjes pesten?
- Niets van hierboven, zodemieter op!![]()
Wss van Isa, en Elze zingt. Ojee laat Lot dat maar niet horenquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:12 schreef selam het volgende:
Heeft ze nu toch de MP3 speler![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:13 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Je moet mannen nu eenmaal in Jip en Janneketaal toespreken als het gaat om emotionele issues.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En niet meer voor iedereen wil koken en de was doen en en enquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nou ik snap het wel, maar niet, dat zij zich zo vernederd voelt en zichzelf daardoor nog meer vernederd...![]()
![]()
Goede tip.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou je kan er onderhand een bij Einstein laten zetten.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:14 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Lach er maar om, het is triest genoeg![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:14 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Lach er maar om, het is triest genoeg![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet ik ook een lompe man zijn. En dat ben ik beslist nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:15 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n lompe mannen reactie
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik begrijp je, ik snap je, je hebt gelijk...zo beter?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:15 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n lompe mannen reactie![]()
Wat is er mis met duidelijkheid?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:14 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Lach er maar om, het is triest genoeg
Nee, de hele focking dag hints spelen.... daaar zijn we idd niet goed in..
Is er wat schatje? Nee... niets... laat maar....
Ok doei !![]()
Tja...
Type Lau dan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan moet ik ook een lompe man zijn. En dat ben ik beslist niet![]()
![]()
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 26 oktober 2014 14:16 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik begrijp je, ik snap je, je hebt gelijk...zo beter?![]()
![]()
In de verste verte nietquote:
Maar wat een onzin zeg...
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Uit respect voor Joey heeft hij dat niet gedaanquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:17 schreef R0T29 het volgende:
Lot denkt dat ze Ivan het bed in had kunnen krijgen..... geen enkel probleem
Ik denk dat ze gelijk heeft. Als Ivan het zelfs op Vanessa kan, kan hij het ook op Lot. Die gast kan hem gewoon overal in stoppen. Al was het de de stofzuiger!quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:17 schreef R0T29 het volgende:
Lot denkt dat ze Ivan het bed in had kunnen krijgen..... geen enkel probleemIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zo blij dat ze daar geen schapen hebben!quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gelijk heeft. Als Ivan het zelfs op Vanessa kan, kan hij het ook op Lot. Die gast kan hem gewoon overal in stoppen. Al was het de de stofzuiger!
Ze denkt dat iedereen haar wil, LaurA, Jim, Joey, Ivan etc, ze kwamen er allemaal voor haar inquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:17 schreef R0T29 het volgende:
Lot denkt dat ze Ivan het bed in had kunnen krijgen..... geen enkel probleem![]()
![]()
![]()
Als mannen onder elkaar praten is het niet altijd vrouwvriendelijk...
"Lot kent echte mannen en die praten echt niet zo hoor... "
Nee...niet als je er bij bent Lot...maar als je weg bent, ben jij ook gewoon die net iets te dikke snol met grote tieten die ze allemaal wel een keer zouden aandouwen....![]()
![]()
Never goor kindquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:19 schreef formule het volgende:
Lot denk dat iedere man haar wil veroveren,netjes gezegt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I will do what i must !!![]()
Lot : JIj denkt gewoon der en der uit
Iwan: Nee, dat heb ik n iet bewust gedaan
Lot vind dat Ivan heeft lopen sollen met Vanes. "Er in, er uit en bedankt"...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ze doen niet voor niets een koe wegquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo blij dat ze daar geen schapen hebben!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
RKV dringt haar realiteit weer op aan Ivan. Want waarom zou je vragen hoe iets zit als je zelf iets kan verzinnen met je bosui-hoofd.
wooblabalurg![]()
Die snotneus gaat Ivan wel even vertellen wat hij moet doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo blij dat ze daar geen schapen hebben!
Anders werden die ook onder de mannen verdeeld: als jij nou die met die blauwe stip neemt, jij die groene, dan neem ik die rode.
![]()
![]()
WAARSCHUWING: Persoonlijke aanvallen op mede-users zijn niet gewenst. Beperk je tot ontopic commentaar.quote:There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Schapen mét stippen zijn al gebruikt!quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:20 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Anders werden die ook onder de mannen verdeeld: als jij nou die met die blauwe stip neemt, jij die groene, dan neem ik die rode.
![]()
( Ze doen een zakje met kleurstof onder de Ram, zodat iedere schaap die gedekt is een kleurtje heeft.. )Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Lot : "Stel dat er hier een onwijs lekker wijf binnenkomt, lang haar dikke tieten, beetje moeilijk kijken"
Ivan zegt het ook tegen haar "je beschrijft gewoon jezelf"![]()
![]()
Ja natuurlijk ze is ook al 22 jaar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:22 schreef R0T29 het volgende:
Lot weet het zo goed te vertellen hoe het werkt in relaties......
Lot heeft liever dat gozers eerlijk tegen haar zijn als ze haar niet moeten.
Nou ik weet nog hoe ze los ging toen Joey dat deed![]()
Wat is het toch heerlijk dat die twee ransapen weg zijn!
Ik snap Vanessa ook niet. Snap best dat het pijn doet als je zelf verliefd bent en de ander dus overduidelijk niet maar om je dan zo te laten kennen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:01 schreef R0T29 het volgende:
Begrijpen de vrouwen in de Cos Vanes wel? Ik begrijp haar namelijk echt niet en snap Ivan volkomen.Utopia!![]()
Vandaar dat Bill voor 80% volgekleurd isquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Schapen mét stippen zijn al gebruikt!![]()
( Ze doen een zakje met kleurstof onder de Ram, zodat iedere schaap die gedekt is een kleurtje heeft.. )
Kan Ivan niet gewoon opstaan en ergens anders heen lopen. Dit gesprek gaat hem echt niet wijzer maken.
wooblabalurg![]()
yups nu oma en lot nogquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:22 schreef mazaru het volgende:
Wat is het toch heerlijk dat die twee ransapen weg zijn!I will do what i must !!![]()
Maar, maar...hoor je wat Lot zegt? Ze had hem ook wel in haar bed kunnen krijgen...Die vrouwen doen het zelf hoor, die kerels hebben niks te zeggen, als de vrouw het wil, dan gebeurt het gewoon..![]()
Precies. Als je zoveel verwachtingen had en het blijkt niet zo te zijn kun je toch niet als een klein kind zo gaan zeiken en janken. Ga lekker in je bedje zielig zijn ofzo, maar val anderen er niet mee lastig.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:23 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik snap Vanessa ook niet. Snap best dat het pijn doet als je zelf verliefd bent en de ander dus overduidelijk niet maar om je dan zo te laten kennen?
wooblabalurg![]()
Dat zijn ook rare mensen, maar die twee ransapen vond ik zo ontzettend vies! Met die gore praat en dat neus etenquote:
Te grappig.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:25 schreef Rhosyn het volgende:
Lot heeft gelijk in deze.. Ik begrijp ook niks van Isa LB
wooblabalurg![]()
Ik zie hoe ze denkt maar het is volslagen idioot en Ivan heeft volkomen gelijk. Het drama wat er van gemaakt wordt is tenenkrommend.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:01 schreef R0T29 het volgende:
Begrijpen de vrouwen in de Cos Vanes wel? Ik begrijp haar namelijk echt niet en snap Ivan volkomen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat weet ik, maar dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Schapen mét stippen zijn al gebruikt!![]()
( Ze doen een zakje met kleurstof onder de Ram, zodat iedere schaap die gedekt is een kleurtje heeft.. )![]()
![]()
Ik mag Nicole tot nu toe welquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:25 schreef Baconbus het volgende:
Nicole is on point. Extra credits voor haar.
Ivan: Ik vind 'ik wil niks' heel duidelijk hoor.
En gelijk heb je gozer. Dat die wijven niet luisteren kan jij niks aan doen, lekker laten gaan.
wooblabalurg![]()
Yep!quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Maar, maar...hoor je wat Lot zegt? Ze had hem ook wel in haar bed kunnen krijgen...Die vrouwen doen het zelf hoor, die kerels hebben niks te zeggen, als de vrouw het wil, dan gebeurt het gewoon..No mercy for animal abusers![]()
Ik ook, bij de vrouwen staat ze bij mij op 1, maar daar was ook niet heel veel voor nodigquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik mag Nicole tot nu toe wel![]()
![]()
Wat lult Lot over Isa en Gio, die weten best wat ze aan elkaar hebben, als enigen daar zo'n beetje, naja en Nico mag daar ook nog bij, die 3 zijn (bijna?) altijd eerlijk naar elkaar![]()
Ze liet zich door Vanessa het bed uitsturen! Ik had haar gemogen als ze bij Ivan was blijven liggen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik mag Nicole tot nu toe welIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja hij heeft zeker gelijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:26 schreef Baconbus het volgende:
En gelijk heb je gozer. Dat die wijven niet luisteren kan jij niks aan doen, lekker laten gaan.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Dat is toch top!quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:22 schreef mazaru het volgende:
Wat is het toch heerlijk dat die twee ransapen weg zijn!![]()
![]()
Ze doet het veel slinkser, volgens mij vindt zij Ivan wel leuk en probeert ze nu een wit voetje te halenquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze liet zich door Vanessa het bed uitsturen! Ik had haar gemogen als ze bij Ivan was blijven liggen.![]()
De streams zien er nu zoveel schoner uit!quote:
Volgens mij is Ivan duidelijk genoeg geweest. Het is niet alsof hij Fles aan het lijntje heeft gehouden of haar dingen in het vooruitzicht heeft gesteld.![]()
Als die twee wat met elkaar krijgen, dan krijgen we pas echt leuke streams!quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ze doet het veel slinkser, volgens mij vindt zij Ivan wel leuk en probeert ze nu een wit voetje te halen
Ze zei dat Ivan gelijk heeft en dat als hij duidelijk is geweest er niets aan de hand is.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die twee wat met elkaar krijgen, dan krijgen we pas echt leuke streams!![]()
![]()
![]()
Hij heeft toch seks met haar gehad? Dat is toch minstens hoopgevend geweest.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:28 schreef Tayu het volgende:
Volgens mij is Ivan duidelijk genoeg geweest. Het is niet alsof hij Fles aan het lijntje heeft gehouden of haar dingen in het vooruitzicht heeft gesteld.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Letterlijk weet ik het niet meer, maar de strekking was dat als Ivan en Vanes van te voren duidelijk hadden besproken dat ze niks met elkaar hadden, Vanes nu dan ook niet moet zeiken als Ivan met een ander zoent.quote:![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft toch seks met haar gehad? Dat is toch minstens hoopgevend geweest.![]()
wooblabalurg![]()
Die Nicolequote:Op zondag 26 oktober 2014 14:29 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Letterlijk weet ik het niet meer, maar de strekking was dat als Ivan en Vanes van te voren duidelijk hadden besproken dat ze niks met elkaar hadden, Vanes nu dan ook niet moet zeiken als Ivan met een ander zoent.![]()
![]()
Dan wil ik Fles nog wel eens een paar keer horen opperen dat ze iig nog 8 weken blijft en wellicht nog een paar maanden langerquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die twee wat met elkaar krijgen, dan krijgen we pas echt leuke streams!![]()
![]()
mwa..nee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft toch seks met haar gehad? Dat is toch minstens hoopgevend geweest....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ze was gewoon overdonderd, flabbergasted.... had geen tijd om na te denken...quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze liet zich door Vanessa het bed uitsturen! Ik had haar gemogen als ze bij Ivan was blijven liggen.
Overigens vind ik dat ze helemaal niet bij Ivan moet gaan liggen in de eerste plaats.
Hoeft niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft toch seks met haar gehad? Dat is toch minstens hoopgevend geweest.![]()
Sommige vrouwen ( type Vanessa en LaB) verwachten dat het ze wel lukt een man aan ze te binden dmv sex, eten maken, troep opruimen.....andere vrouwen bij ze weg houden...quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:26 schreef Baconbus het volgende:
En gelijk heb je gozer. Dat die wijven niet luisteren kan jij niks aan doen, lekker laten gaan.![]()
Zoals Billy en Ruud...bij Ruud lukte het maar dat is een dombo
No mercy for animal abusers![]()
Orgie toch?There's a virus in my system
Waarom gaat Vanes niet gewoon aan de zuip.lekker je verdriet wegdrinken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Desnoods, in het uiterste geval 'de pil vergeten', of 'misselijk geweest'quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Sommige vrouwen ( type Vanessa en LaB) verwachten dat het ze wel lukt een man aan ze te binden dmv sex, eten maken, troep opruimen.....andere vrouwen bij ze weg houden...![]()
Zoals Billy en Ruud...bij Ruud lukte het maar dat is een dombo![]()
Hij heeft de ochtend erna al aangegeven dat hij er spijt van had enzo, en toen ging Vanessa al passive aggreisve bij anderen lullen alsof zijzelf afstand wilde, en da's al hoelang terug een maand ofzo?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij zei die KS een half uurtje geleden dat ze het er niet meer over wilde hebben.
Nu begint ze wéér te zeiken tegen Joey.![]()
gelukkig niet altijd zegquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft toch seks met haar gehad? Dat is toch minstens hoopgevend geweest.
Ze heeft best een drankje verdientquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
Waarom gaat Vanes niet gewoon aan de zuip.lekker je verdriet wegdrinken.![]()
![]()
Dan zijn sommige vrouwen een beetje gestoord. Als een man zegt 'ik wil niks', dan betekent dat 10 van de 10 keer dat hij niks wil. Wat daar dan nog onduidelijk aan zou zijn is mij een raadsel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Sommige vrouwen ( type Vanessa en LaB) verwachten dat het ze wel lukt een man aan ze te binden dmv sex, eten maken, troep opruimen.....andere vrouwen bij ze weg houden...![]()
Zoals Billy en Ruud...bij Ruud lukte het maar dat is een dombo
wooblabalurg![]()
Vertel?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:31 schreef R0T29 het volgende:
Vanes gaat nu haar hart luchten bij Joey....![]()
Ze moest eens weten hoe hij erover denkt
wooblabalurg![]()
Joey is nog erger dan Ivan..die zit er tenminste nog mee en probeert het te snappen..Joey is een respectloze eikelquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:31 schreef R0T29 het volgende:
Vanes gaat nu haar hart luchten bij Joey....![]()
Ze moest eens weten hoe hij erover denktNo mercy for animal abusers![]()
Vanes: "Hoe dom kun je zijn door hem blindelings te vertrouwen, het is niet erg dat het gebeurd is maar hij heeft het niet zelf verteld"
"Hij moet ook aan mij denken zoals ik aan hem gevoel denk"...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Speciale dagquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
Waarom gaat Vanes niet gewoon aan de zuip.lekker je verdriet wegdrinken.![]()
![]()
Ik ga straks met Wilco zijn ex wat drinkenAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Wat een Helmondse dwaas. Fuckin' inbreds.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:32 schreef Voxs het volgende:
Vanes: "Hoe dom kun je zijn door hem blindelings te vertrouwen, het is niet erg dat het gebeurd is maar hij heeft het niet zelf verteld"
"Hij moet ook aan mij denken zoals ik aan hem gevoel denk"
wooblabalurg![]()
dat zijn ook de vrouwen die zeggen niks als je vraagt of er wat is.. niks betekent kennelijk iets anders op Venusquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan zijn sommige vrouwen een beetje gestoord. Als een man zegt 'ik wil niks', dan betekent dat 10 van de 10 keer dat hij niks wil. Wat daar dan nog onduidelijk aan zou zijn is mij een raadsel.There's a virus in my system
Smeuïge verhalen straks?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Speciale dag![]()
![]()
Ik ga straks met Wilco zijn ex wat drinken![]()
![]()
Die zal wel 2 maanden geslapen hebben toen het uit wasquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Speciale dag![]()
![]()
Ik ga straks met Wilco zijn ex wat drinken
Dat was na die douchescene.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij heeft de ochtend erna al aangegeven dat hij er spijt van had enzo, en toen ging Vanessa al passive aggreisve bij anderen lullen alsof zijzelf afstand wilde, en da's al hoelang terug een maand ofzo?
Maar daarna heeft hij het toch nog een keer gedaan met haar?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Echt wat een ongelofelijke muts is het ook. Hij is haar niks verplicht om wat dan ook te vertellen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:32 schreef Voxs het volgende:
"Hij moet ook aan mij denken zoals ik aan hem gevoel denk"Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: