SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
DI 28-10 Nominatie
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Meer op: UTO / De kandidaten van oktober 2014
Poll: Wie mag van jou de nieuwe bewoner worden?
• Chris
• Esza
• René
Tussenstand:
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Ivan heeft met iemand gezoend, en dat had hij aan Fles moeten vertellen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:39 schreef Baconbus het volgende:
Waar doet de Fles nu precies moeilijk over?![]()
Haha, Ivan is ook zwaar onder de indruk van die confessionquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanes stopt met koken voor de groep....
Gisteren wéér kapot gewerkt én een pan op moeten ruimen![]()
![]()
Ik zie ook, dat al die dames daar zich opdringen, behalve misschien Nico, die hoefde dat niet te doen. Maar LauB, Nes, Isa, Billy, Marije, Robin, Collie en Nicole is ook al pogingen aan het wagen....die mannen ontkomen er niet aan...quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is nog steeds onduidelijk wat ze ineens in dat kantoortje moet. Ik zou toch bijna zeggen dat ze zich zit op te dringen![]()
Die KS wilde het er toch niet meer over hebben?
Waarom draaft ze dan zo door?
Oh ja, een vrouw hé? Als die een blauwtje lopen, dan zijn het de ergste wezens op aarde....![]()
![]()
Wat ik jullie gisteren allemaal heb horen zeggen ..
Ivan: Wat hebben we gezegd dan?
Daar gaat het niet om ..
wooblabalurg![]()
Inderdaad, en Ivan lijkt er ook niet gelukkig mee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is wel heel duidelijk. Beetje sneu, op die leeftijd.![]()
Vrouwendingenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:39 schreef Baconbus het volgende:
Waar doet de Fles nu precies moeilijk over?.... ik begrijp er geen reet van
![]()
![]()
Dat had geen enkel verschil gemaaktquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:39 schreef Urb het volgende:
Alsof Vanes niet beus geweest was als hij het haar uit zichzelf verteld had![]()
![]()
Vanes is niet gekwetst. Het ging niet alleen daarom, er was niet opgeruimd en toen kwam dit er nog eens overheen. Ze had een rustige avond verwacht, had ze ook verdient vindt ze zelf.![]()
Serieus. Haha. Oma is jaloers. En ze hebben niet eens wat.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ivan heeft met iemand gezoend, en dat had hij aan Fles moeten vertellen.
wooblabalurg![]()
Sara een hele fijne vakantiequote:Op zondag 26 oktober 2014 13:30 schreef sararaats het volgende:
zo, ik ben helemaal klaar voor mijn vakantie.
tot binnenkort
![]()
Honesty is the best policy.![]()
Utopia is volgens mij gemaakt voor GTST-kijkersquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ivan heeft met iemand gezoend, en dat had hij aan Fles moeten vertellen.
SOONY![]()
Vanes beweerd "FOK!king heur bast tu doewn um duh geroep bijelkoar tu houwen, khou ermeej up"
Bij elkaar houden? Ze zei toch echt dat ze Isa enGio kapot wilde maken, maar is niet gelukt.
Wat erg die kutnijd zeg pff![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:40 schreef Baconbus het volgende:
Wat ik jullie gisteren allemaal heb horen zeggen ..
Ivan: Wat hebben we gezegd dan?
Daar gaat het niet om ..
![]()
Vrouwen hè... geen discussie met argumenten... néé... Ivan moet voelen!
Dus wat je ook aan draagt... dáár gaat het niet om
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Volgens Ivan inderdaad niet, die begrijpt er daarom ook geen zak van. Maar in het hoofd van Fles klonken er al kerkklokken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Serieus. Haha. Oma is jaloers. En ze hebben niet eens wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |