SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Waar solliciteer je naar?
Alleen foto er bij doen als je er ook daadwerkelijk lekker uit ziet natuurlijkFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Wat een verschil tussen Higuainen lower rated spitsen zeg
Die wordt toch onbetaalbaar (voor mij tenminstequote:Op zondag 26 oktober 2014 12:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huuuuu, IF CAM Sanchez please [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]).
![]()
Tevez is nog veul beterquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:08 schreef DutchSL het volgende:
Wat een verschil tussen Higuainen lower rated spitsen zeg
[..]
Die wordt toch onbetaalbaar (voor mij tenminste).
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tevez op de plek van Mertensquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Denk het niet, maar die past sowieso niet in mijn team
[ afbeelding ]Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
De Bruyne chem en Mertens is met Higuain juist de uitblinkerquote:![]()
Ik kan altijd nog eens een ander team met Tevez maken als ik dat wil.![]()
Tevez is sowieso de beste spits die ik tot nu toe heb gehadquote:Veel beter dan Higuain
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wel ironisch dat je rechtsback duurder is dan die andere 10 bij elkaarquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Denk het niet, maar die past sowieso niet in mijn team
[ afbeelding ]
Mertens ook een eindbaas trouwens, bevalt beter dan IF De Bruyne (al hebben ze wel evenveel goals).![]()
Balotelli > iedereenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tevez is sowieso de beste spits die ik tot nu toe heb gehadVeel beter dan Higuain
![]()
Die RB is gehaald voor toekomstige winst, nu al bijna 40k meer waard dan ik hem voor haaldequote:Op zondag 26 oktober 2014 13:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel ironisch dat je rechtsback duurder is dan die andere 11 bij elkaarkan ik "gratis" de NIF voor terughalen en wsl geen enkel verschil merken.
![]()
Ah, dacht alquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die RB is gehaald voor toekomstige winst, nu al bijna 40k meer waard dan ik hem voor haaldekan ik "gratis" de NIF voor terughalen en wsl geen enkel verschil merken.
![]()
![]()
IF AmrabatAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Je zoekt een baan als grafisch vormgever? Anders zou ik zo ver mogelijk weg bij dergelijke layouts blijvenFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Inderdaad. Het cv moet aansluiten bij de baan die je zoekt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:31 schreef The_Yakuza het volgende:
Je zoekt een baan als grafisch vormgever? Anders zou ik zo ver mogelijk weg bij dergelijke layouts blijven![]()
Hoe ziet die van jou er dan uit?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:31 schreef The_Yakuza het volgende:
Je zoekt een baan als grafisch vormgever? Anders zou ik zo ver mogelijk weg bij dergelijke layouts blijven![]()
Ik solliciteer niet naar een baan als grafisch vormgever, dus compleet andersquote:
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
en Kiid is expert op het gebied van cv's volgens mijFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik ook niet. Ik ga bij Starbucks proberen als bijbaan. Dus iets hips lijkt me beter.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:37 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik solliciteer niet naar een baan als grafisch vormgever, dus compleet anders![]()
Het is alleen zo lullig als je als recruiter vijf dezelfde templates binnenkrijgt van sollicitantenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:43 schreef Rijst het volgende:
http://www.asatalent.nl/1672/cv-template.html
nice nice![]()
Pleur dit in je motivatiebrief en gebruik een niet te hip format voor je cv.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:43 schreef Rijst het volgende:
http://www.asatalent.nl/1672/cv-template.html
nice nice
http://www.starbucks.com/careers/interview-tipsFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Gear your objective to Starbucks and the specific position you are applying to.
Simple is better. Include experience from the last 10 years, starting with most recent. Ensure dates are accurate.
Include your education, relevant professional achievements or awards. Personal information should not be included.
List accomplishments from your previous experiences. Highlight how you added value in your last role.
Be concise.
Spell check
Van de starbucks websiteFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik heb morgen weer een leuke assessment dag; psychologisch gesprek van een uur, een iq test en een rollenspel.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Research the team you are meeting with on LinkedIn so you know their background and experience.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:51 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Pleur dit in je motivatiebrief en gebruik een niet te hip format voor je cv.
http://www.starbucks.com/careers/interview-tips
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik mag toch hopen dat dat niet bedoeld is voor de mensen die gewoon in die winkel staatquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Research the team you are meeting with on LinkedIn so you know their background and experience.![]()
![]()
![]()
Gewoon een simpel (beknopt) cv met informatie en werkverleden. Denk niet dat een hip cv van toegevoegde waarde is als je chef broodjes wilt worden.
Beter is dan om een goede brief te schrijven. En dan geen standaard brief waar je bedrijf X vervangt voor bedrijf Y. Dan kan je het net zo goed niet doen.![]()
Ja, ik doelde meer op de algemene richtlijnen die ze aangevenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Research the team you are meeting with on LinkedIn so you know their background and experience.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
eensquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:57 schreef Kiid het volgende:
Gewoon een simpel (beknopt) cv met informatie en werkverleden. Denk niet dat een hip cv van toegevoegde waarde is als je chef broodjes wilt worden.
Beter is dan om een goede brief te schrijven. En dan geen standaard brief waar je bedrijf X vervangt voor bedrijf Y. Dan kan je het net zo goed niet doen.
eensquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:00 schreef Rijst het volgende:
Ik doe gewoon mooie foto van mezelf en dan klaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar als je zegt dat je Rijst van fok bent dan ben je toch al aangenomen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vergeet niet Bardo als referentie op te geven!quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:02 schreef Tim86 het volgende:
Maar als je zegt dat je Rijst van fok bent dan ben je toch al aangenomen.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Filmpje erbij dat je Bardo kent en je krijgt meteen managementfunctiequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Godverquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:03 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Vergeet niet Bardo als referentie op te geven!
Elke dag![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Filmpje erbij dat je Bardo kent en je krijgt meteen managementfunctie![]()
Jij hebt het filmpje kennelijk niet gezien.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:06 schreef Kiid het volgende:
Was dat filmpje niet geschoten in de Macdonald's? Dan zou ik het niet doen![]()
Dat heb ik wel, maar is alweer een tijdje terug en om 1 of andere reden stond dat mij bijquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij hebt het filmpje kennelijk niet gezien.![]()
![]()
Net een wedstrijd gewonnen door de GeaWat een baas
Hij had 5 schoten op doel, 4 goals. Ik had 5 schoten op doel, 5 goals
Maar diep van binnen lach ik.![]()
was bij wagamama jongequote:Op zondag 26 oktober 2014 14:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, maar is alweer een tijdje terug en om 1 of andere reden stond dat mij bij![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, maar is alweer een tijdje terug en om 1 of andere reden stond dat mij bijAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Net een wedstrijd gewonnen door de GeaWat een baas
Hij had 5 schoten op doel, 4 goals. Ik had 5 schoten op doel, 5 goalskut spel
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Verhoeven op doel, genieten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pogbaasquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Marcelo halen nu?
[ afbeelding ]
Of heeft iemand anders een geniaal idee?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, al issie ook beter dan Vidal.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmmmm die kan ik dus weer niet betalen. Voor de plek van De Rossi neem ik aan?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
IF Ouwe manDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vind Vidal helemaal zo goed (als cdm dan) dit jaarquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, al issie ook beter dan Vidal.Marchisio en De Rossi wel
Vind Vidal ook niet meer zo goed als afgelopen jaren... Maar wil hem wel graag in mijn team houden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik vind Vidal helemaal zo goed (als cdm dan) dit jaarMarchisio en De Rossi wel
![]()
Iemand ervaringen met een chromebook? Eigenlijk gebruik ik de laptop alleen maar voor het internet, en die chromebook dingen zien er leuk uit en zijn een stuk lichter, en goedkoper.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Chromebookquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:41 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Iemand ervaringen met een chromebook? Eigenlijk gebruik ik de laptop alleen maar voor het internet, en die chromebook dingen zien er leuk uit en zijn een stuk lichter, en goedkoper.
Vriendin van me had er een, kon nieteens Skype op installeren toen.
Lukte het wel toen ze er een man bij haalde?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Chromebook
Vriendin van me had er een, kon nieteens Skype op installeren toen.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Nope, gewoon niet beschikbaar op dat kut apparaat van google.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Lukte het wel toen ze er een man bij haalde?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb even gegoogled, en inderdaad, het kan nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nope, gewoon niet beschikbaar op dat kut apparaat van google.Maar gebruik skype toch zelden. Alleen lijken al die chromebooks op elkaar. En mijn favoriete merk, Samsung levert de chromebook 2 niet in Nederland, blijken helemaal gestopt met het leveren van laptops aan Nederland
Ja, dat heb ik ook maar dan is de balans op mijn middenveld gewoon totaal weg. Daarom nu maar De Rossi op 8 chemquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind Vidal ook niet meer zo goed als afgelopen jaren... Maar wil hem wel graag in mijn team houden.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Gewoon voor een normale laptop gaan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, en inderdaad, het kan nietMaar gebruik skype toch zelden. Alleen lijken al die chromebooks op elkaar. En mijn favoriete merk, Samsung levert de chromebook 2 niet in Nederland, blijken helemaal gestopt met het leveren van laptops aan Nederland
kutrechtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
thnxquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net een potje gespeeld. tegenstander had zijn mic open staan en kon samen met zijn vriendje niet echt tegen zijn verlies, verder hadden ze helium geslikt want ze klonken als smurfen.
Het was echt hilarisch jammer dat ik het niet kon opnemen.
teksten als:
"gofferdomme kut scheids, hij haalt me neer dat zie je toch blinde."
"dit ga je toch niet mene he? geef me die kut bal."
dit 10 minuten lang.![]()
En je punt is... ? Vind het nog vrij mild klinken eigenlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:10 schreef 44rdbei het volgende:
Net een potje gespeeld. tegenstander had zijn mic open staan en kon samen met zijn vriendje niet echt tegen zijn verlies, verder hadden ze helium geslikt want ze klonken als smurfen.
Het was echt hilarisch jammer dat ik het niet kon opnemen.
teksten als:
"gofferdomme kut scheids, hij haalt me neer dat zie je toch blinde."
"dit ga je toch niet mene he? geef me die kut bal."Maar diep van binnen lach ik.![]()
Dit jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En je punt is... ? Vind het nog vrij mild klinken eigenlijk.Moet je Trapz eens horen
![]()
![]()
Ein. De. Lijk. Een Reid verkocht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, ik vind het een wonder dat ik nog geen klachten van buren heb ontvangen. Alle dodelijke ziektes vliegen mn strot uit. Deze Fifa is het nog veel erger dan de andere edities. Ook alle wedstrijden die ik speel ontaarden vroeg of laat in schoppartijen inclusief rode kaarten.quote:
Blinde, en kut bal roepen is voor de rustige mensen onder ons.Maar diep van binnen lach ik.![]()
![]()
Bohhh dit team lijkt me echt jizzzz. Standaar BPL, maar spelers als Mané, Valencia, Anderson, Diame en Emre Can zien er echt goed uit.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ze hebben ook wel goede stats.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh dit team lijkt me echt jizzzz. Standaar BPL, maar spelers als Mané, Valencia, Anderson, Diame en Emre Can zien er echt goed uit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sakho > Enner denk ikquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh dit team lijkt me echt jizzzz. Standaar BPL, maar spelers als Mané, Valencia, Anderson, Diame en Emre Can zien er echt goed uit.Ook ivm skills.
![]()
Als Enner 4* skils had was het echt een opperbaas.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je kunt bij Zwolle letterlijk gesprekken verstaan op de tribuneNet iemand die eerst een Cola wilde maar zich bedacht en toch maar koffie nam. Koffie
![]()
![]()
Zie soms gezichten langskomen in die bronze packs... Moet iemand eigenlijk hetzelfde mee doen als Jimmy Fallon met de NFL.
Jake Nicholson
"Most likely to forget in which goal he was supposed to score"![]()
Mooie items zijn datquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Zie soms gezichten langskomen in die bronze packs... Moet iemand eigenlijk hetzelfde mee doen als Jimmy Fallon met de NFL.
Jake Nicholson
[ afbeelding ]
"Most likely to forget in which goal he was supposed to score"
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie heeft botox Ronald aangekleed joh..die combinatie kan echt niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahaha ja.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Jake Nicholson
[ afbeelding ]
"Most likely to forget in which goal he was supposed to score"Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
het was niet heel grof ofzo, gewoon grappig.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En je punt is... ? Vind het nog vrij mild klinken eigenlijk.![]()
Verkoop net een non rare bronzen speler, wil hem van mijn trade list halen en ik zie dat hij geen contracten meer heeft. Die heeft binnen 5 minuten 7 contracten gebruikt?![]()
Mooie wisselquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan is die gelijk doorverkocht of gediscard.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Verkoop net een non rare bronzen speler, wil hem van mijn trade list halen en ik zie dat hij geen contracten meer heeft. Die heeft binnen 5 minuten 7 contracten gebruikt?![]()
nee, dat gebeurt wel vaker. Dan ben je hem kwijt/verkochtquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Verkoop net een non rare bronzen speler, wil hem van mijn trade list halen en ik zie dat hij geen contracten meer heeft. Die heeft binnen 5 minuten 7 contracten gebruikt?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Toch ibra maar gekocht. Ook in deze fifa weer een grote baas.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dan heeft hij hem gediscard of verkocht..of naar zijn trade account gestuurd in andere jaren, maar dat kan nu niet meer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Verkoop net een non rare bronzen speler, wil hem van mijn trade list halen en ik zie dat hij geen contracten meer heeft. Die heeft binnen 5 minuten 7 contracten gebruikt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zit ff Fox Go te kijken op PS4, op zich prima te doen maar ik schrik me steeds kapot van die party-notificaties![]()
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan is die gelijk doorverkocht of gediscard.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:34 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
nee, dat gebeurt wel vaker. Dan ben je hem kwijt/verkochtHeb wel eens gezien dat iemand een kaart kreeg met de speler maar een waardeloze speler kopen en dan discarden... Vind het maar een beetje gek.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heeft hij hem gediscard of verkocht..of naar zijn trade account gestuurd in andere jaren, maar dat kan nu niet meer.
Ging om deze speler![]()
![]()
Als PEC en Heerenveen gelijk spelen blijft Feyenoord 3e staan, kan alleen Twente ons nog voorbij...
Fred Rutten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kevin van Veen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat dan? kan je wedstrijden streamen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:36 schreef Zhano het volgende:
Zit ff Fox Go te kijken op PS4, op zich prima te doen maar ik schrik me steeds kapot van die party-notificaties'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gewoon de Fox Go site openen in de PS4 browser...quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat dan? kan je wedstrijden streamen?![]()
ohquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon de Fox Go site openen in de PS4 browser...
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Buijs naar het middenveld en Otigbagod cbquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:44 schreef Zhano het volgende:
Oh god, heb je t al... 1 van de 4 middenvelders die we hebben blessa(waarvan nr. 4 op LW speelt)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fuck it, heb gewoon Marcelo gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar sparen voor Pogba.... of IF Lacazette.... of IF Menez.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Fuck it, heb gewoon Marcelo gehaald.Hoe bevalt Gourcuff?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar sparen voor Pogba.... of IF Lacazette.... of IF Menez.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ayoze Perez...zat gister in een bronze pack, en in mijn club gedaan. Ik mompelde nog zoiets als: 'ach, je weet nooit.'
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zou kunnen ja. Maar komt deze wedstrijd niet meer goed, gaan dit verliezenquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Buijs naar het middenveld en Otigbagod cb
UBERJINX![]()
![]()
hihiquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Maar komt deze wedstrijd niet meer goed, gaan dit verliezenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toen lag die bal allang in het netje johquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh ja mijn stream loopt best wel achter denk ik.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen lag die bal allang in het netje joh![]()
Mjah het kan nog steeds. Bij elke wissel komt er in principe een mindere speler in, zo smal is de selectie.![]()
Ik ben er nog niet helemaal uit. Het is een soort Lichtsteiner, je ziet hem de hele wedstrijd niet en aan het einde is hij MotM. Ik vind hem wel traag aanvoelen, hij is volgens mij niet veel sneller dan Totti. Moet denk ik ook nog een beetje aan hem wennen, nog geen 10 potjes met hem gespeeld.quote:![]()
Thanks. Wil hem nog weleens proberen in mijn Franse team, maar dan moet ik teveel verdedigende kwaliteiten opofferen denk ik. Heb nu Menez op 10 en dan Cabella - Gonalons (CDM) - Pogba. Cabella en Pogbaas blijven sowieso en dan zou Pogba naar het midden gaan en Gourcuff naar rechts, maar of dat nou verstandig is..quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit. Het is een soort Lichtsteiner, je ziet hem de hele wedstrijd niet en aan het einde is hij MotM. Ik vind hem wel traag aanvoelen, hij is volgens mij niet veel sneller dan Totti. Moet denk ik ook nog een beetje aan hem wennen, nog geen 10 potjes met hem gespeeld.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PSV wel heel brak na rust zeg..had zomaar al 2-3 kunnen zijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zet hem maar even uit ZhanoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
pff, kut NEC
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je kan hem voor discard value krijgen dus proberen kan altijd. Het hangt er een beetje af waar je Pogba neer wil zetten. Denk dat er wel een aantal spelers beter zijn dan Gourcuff, maar door Menez in te wisselen voor Gourcuff kon ik Modric halen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks. Wil hem nog weleens proberen in mijn Franse team, maar dan moet ik teveel verdedigende kwaliteiten opofferen denk ik. Heb nu Menez op 10 en dan Cabella - Gonalons (CDM) - Pogba. Cabella en Pogbaas blijven sowieso en dan zou Pogba naar het midden gaan en Gourcuff naar rechts, maar of dat nou verstandig is..![]()
KumshotAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Eto'oAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze kereltwitter:Dele_Adebola twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 00:00:43Just been to the doctors
I definitely don't have Ebola guys but I may have Chlamydia #SadDeleDele :-( reageer retweet
![]()
![]()
Parody btwquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Deze kereltwitter:Dele_Adebola twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 00:00:43Just been to the doctors
I definitely don't have Ebola guys but I may have Chlamydia #SadDeleDele :-( reageer retweet
![]()
Wat voor driehoek speel je ook al weer vaak tegen. Doumbia, Emenike Musa?
Ik kom maar op 6 chem voor ze uit. :/![]()
Doumbia - Koevermansquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:36 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik kom maar op 6 chem voor ze uit. :/
Rest MLS![]()
I have a relationship with every people I met
Dan moet je ze nog wel aan andere spelers linken hèquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:36 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik kom maar op 6 chem voor ze uit. :/Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
thats a pityquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet je ze nog wel aan andere spelers linken hè'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
De Gea Rafael Smalling Rojo Shaw, Blind Januzaj Mata Di Maria Fellaini Van Persie
Courtois; Ivanović, Terry, Cahill, F. Luís; Oscar, Matić; Willian, Fàbregas, Hazard; DrogbaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah ik het op zichzelf 9 chem was.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet je ze nog wel aan andere spelers linken hè![]()
Haha, speciale tribune voor meiden van 16 tot 24 jaar vandaag bij Excelsior om de talentenontwikkeling in het damesvoetbal te promoten. Yeah right![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
5 atb spelen en dan die CMs en CB 50 pacequote:Op zondag 26 oktober 2014 16:45 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Iemand goede suggesties voor de voorste 3 postities?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geile wijven johnny!quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:44 schreef Tim86 het volgende:
Haha, speciale tribune voor meiden van 16 tot 24 jaar vandaag bij Excelsior om de talentenontwikkeling in het damesvoetbal te promoten. Yeah right![]()
![]()
![]()
Bohhhhhhhhhhh IF Castaignos![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon ultra aanvallend met custom tacticus hoor. Niet je traditionele 5atb en op de counter.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
5 atb spelen en dan die CMs en CB 50 pace![]()
![]()
Dan had je weinig aan die matige pacehoertjes gehad als driehoekje voorin..die kunnen alleen rennenquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:48 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Gewoon ultra aanvallend met custom tacticus hoor. Niet je traditionele 5atb en op de counter.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die Doumbia heb ik wel mee gespeeld, die kan behalve rennen wel aardig voetballen. Maar goed, ik vraag hier dan ook om suggesties voor de voorste 3. Geef er je invulling aan zou ik zeggen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan had je weinig aan die matige pacehoertjes gehad als driehoekje voorin..die kunnen alleen rennen![]()
Ken je budget verder niet, maar Busquets heeft nog een link nodig, dus je opties zijn beperkt. Thiago op CAM kan wel handig zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:53 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Die Doumbia heb ik wel mee gespeeld, die kan behalve rennen wel aardig voetballen. Maar goed, ik vraag hier dan ook om suggesties voor de voorste 3. Geef er je invulling aan zou ik zeggen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan eventueel die Braziliaanse CVM uit de Bundesliga op zijn plek zetten maar dan zit je met een Braziliaanse aanval. Dat werkt ook niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ken je budget verder niet, maar Busquets heeft nog een link nodig, dus je opties zijn beperkt. Thiago op CAM kan wel handig zijn.
![]()
![]()
Uche - Dos Santos met een Spaanse BBVA 10 erachter wellicht? Heb je toch aardig wat pace ook. Op 10 zijn Iniesta en Isco de beste opties dan, maar zoals gezegd ken ik je budget niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:00 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Kan eventueel die Braziliaanse CVM uit de Bundesliga op zijn plek zetten maar dan zit je met een Braziliaanse aanval. Dat werkt ook niet.
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Streams zijn altijd op dezelfde 2 of 3 sites te vinden en toch vragen mensen hier bij iedere wedstrijd weer om streams
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:07 schreef Tim86 het volgende:
Streams zijn altijd op dezelfde 2 of 3 sites te vinden en toch vragen mensen hier bij iedere wedstrijd weer om streamsHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:07 schreef Tim86 het volgende:
Streams zijn altijd op dezelfde 2 of 3 sites te vinden en toch vragen mensen hier bij iedere wedstrijd weer om streams![]()
gebruikelijke sites meestal poep kwaliteitquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:07 schreef Tim86 het volgende:
Streams zijn altijd op dezelfde 2 of 3 sites te vinden en toch vragen mensen hier bij iedere wedstrijd weer om streamsEn soms iemand net een goede 720p stream
Blergh Sif NaldoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Di Maria
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Hup lijkt me ook wel wat.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uche - Dos Santos met een Spaanse BBVA 10 erachter wellicht? Heb je toch aardig wat pace ook. Op 10 zijn Iniesta en Isco de beste opties dan, maar zoals gezegd ken ik je budget niet.![]()
![]()
Die heb je toch niet voor 200 erop gezet?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb wel eens gezien dat iemand een kaart kreeg met de speler maar een waardeloze speler kopen en dan discarden... Vind het maar een beetje gek.
Ging om deze speler
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb je toch niet voor 200 erop gezet?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een Nigeriaanse bronze is sowieso al meer dan 400 waard nu (op de Xbox) dus ik denk dat degene die hem kocht hem heel snel doorverkocht voor meer.![]()
Al die paupers zijn op de xbox veel duurder. Daar is bronzepacken nog wel rendable..op PS maak ik echt nooit winst. Misschien eens 1k winst na tig packs, maar die tijd kan ik beter bestedenquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een Nigeriaanse bronze is sowieso al meer dan 400 waard nu (op de Xbox) dus ik denk dat degene die hem kocht hem heel snel doorverkocht voor meer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
200c of 400c maakt ook geen fuck uit. Gewoon snel verkopen die zooi.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een Nigeriaanse bronze is sowieso al meer dan 400 waard nu (op de Xbox) dus ik denk dat degene die hem kocht hem heel snel doorverkocht voor meer.![]()
Alleen Saudi League spelers zijn duurder op de PS. Door dat offline toernooi zijn Nigerianen en Turken ineens iets waard op de Xbox. Maar ik krijg er bijna nooit 1 in een pack.![]()
Op xbox zijn ze zeker rendabel, op minstens 75% van de packs maak je winst.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die paupers zijn op de xbox veel duurder. Daar is bronzepacken nog wel rendable..op PS maak ik echt nooit winst. Misschien eens 1k winst na tig packs, maar die tijd kan ik beter besteden![]()
RvP kan beter stoppen
Hala Madrid !
RVP
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij had hem af moeten geven op Huntelaarquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze ref
Hala Madrid !
Scheids geeft Fabregas even een beuk
Hala Madrid !
Mata
Hala Madrid !
Hahahaha ja.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:37 schreef Ozz-03 het volgende:
https://vine.co/v/OhLB9JnOzhE
IF Manuel FernandesRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sukkel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
LOL Napoli
Hala Madrid !
Snelste goal in Serie A dit
Hala Madrid !
lol_twenteAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou, voordat jij die onsball postte wist ik het bestaan van die site niet. Dus het vragen heeft wel nutquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:07 schreef Tim86 het volgende:
Streams zijn altijd op dezelfde 2 of 3 sites te vinden en toch vragen mensen hier bij iedere wedstrijd weer om streams
Kans van Eden mocht er ook wel inquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mannetje op de lijn heeft weinig zin zo..wat een mongooltje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
RvP toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:12 schreef Tim86 het volgende:
Mannetje op de lijn heeft weinig zin zo..wat een mongooltje![]()
![]()
Mannetje op de lijn in Fifa bij vrije trappen is weer een ergernis. Dit jaar effectiever dan vorig jaarquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:12 schreef Tim86 het volgende:
Mannetje op de lijn heeft weinig zin zo..wat een mongooltje
Vrije trappen zijn ook wel echt schandalig simpel. Gewoon 80% kans op een goal als het binnen 25 meter is. Kan de mensen met een mannetje op de lijn niet eens ongelijk geven eigenlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:13 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Mannetje op de lijn in Fifa bij vrije trappen is weer een ergernis. Dit jaar effectiever dan vorig jaarjupquote:
Blijft gewoon niet bij de paal staan. Als hij gewoon normaal doet is het nooit een goal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik doe het zelf ook natuurlijk, maar ik haat het als de tegenstander het ook doet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vrije trappen zijn ook wel echt schandalig simpel. Gewoon 80% kans op een goal als het binnen 25 meter is. Kan de mensen met een mannetje op de lijn niet eens ongelijk geven eigenlijk.
[..]
jup
Blijft gewoon niet bij de paal staan. Als hij gewoon normaal doet is het nooit een goal.Maar diep van binnen lach ik.![]()
nicequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pingel InterHala Madrid !
IF Witsel aubAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die trainer van Cesena lijkt op een uitsmijter
Hala Madrid !
Het was wel duidelijk dat Chelsea hier niet mocht winnen
Hala Madrid !
Louis timequote:Op zondag 26 oktober 2014 18:55 schreef BDIL het volgende:
Het was wel duidelijk dat Chelsea hier niet mocht winnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij staat nog wel 10 punten achter op Chelsea en moet uit nog spelen. Zal weer een kut seizoen zijn voor United.quote:Hala Madrid !
Fury erg goede film
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
SIF HamsikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Galatasaray
wat heb je tegen united?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:10 schreef Kiid het volgende:
United
Vies geluk ook weer, maar de komende weken zitten ze weer zonder puntenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, hij is geniaal.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:25 schreef Kiid het volgende:
Iemand met Aguero gespeeld? Wil hem graag halen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoe graag ik ook wil dat Aguero de pannen van het dak speelt, hij is het voor mij niet helemaal. Ik mis lengte/kracht en pure sprintsnelheid.quote:![]()
![]()
Als Aguero al te traag voor je is dan is het wel echt heel erg hoorquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook wil dat Aguero de pannen van het dak speelt, hij is het voor mij niet helemaal. Ik mis lengte/kracht en pure sprintsnelheid.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bingo + dat ze geloof ik 200+ mil hebben uitgegeven en het team is nog niet eens voor de helft United waardigquote:![]()
Galatasaray 3-0 achter, tweede keer Mossoro die 5* skills had en nu niet in FIFA zit.
Ik heb tijdje met Costa/Balotelli en eventjes met Di Maria als ST, maar laatst genoemde was niet zo heel super met dat high/high. Heb nou Silva CAM met high/low en Aguero en dan hoop ik op wat betere aanvallenquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als Aguero al te traag voor je is dan is het wel echt heel erg hoor![]()
Heb Aguero een Hunter chemstyle laten eten, ben benieuwd of ik ingame het verschil opmerkHangt helemaal van jezelf af. En welke positie je hem gebruikt etcquote:![]()
Die assist van sinkgraven
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hamsik 2 goals en 1 assist nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
4-0quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:29 schreef Ozz-03 het volgende:
Galatasaray 3-0 achter, tweede keer Mossoro die 5* skills had en nu niet in FIFA zit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:![]()
Had gewoon 2-0 ofzo moeten blijven. Nu zullen ze eindelijk inzien dat die Prandelli een prutser is.
Ik vind ook dat Aguero geen hoge sprint speed heeft
ik vond Aguero maar kut. Vind jovetic veel beter.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En nu ook niet denk ik. Want Higuain maakt er 3 in dezelfde wedstrijdquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Back to back IF's zijn er nooit geweest of wel?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Higuain vd week nog verkocht...
Had hem gewoon moeten bewaren, die ging vroeg of laat wel een if krijgen.![]()
Meest typische FIFA 15 wedstrijd ooit gespeeld net.87e minuut kwam ik terug op 1-1 via een vrije trap. Het juichen begon en de herhaling stopte steeds voordat de bal over de lijn ging, dus geen idee of hij eigenlijk wel zat.
In de verlenging werd het 2-1 en 3-1 voor de tegenstander. Dribbelend vanaf de aftrap werd het 3-2. In de 120e minuut 3-3, 4-3 voor de tegenstander en dribbelend vanaf de aftrap weer 4-4.
Gewonnen met penalty's.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Doen jullie uit jezelf mee aan die kickoff cheese? Of alleen als de ander het eerst doet?quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:03 schreef Reemi het volgende:
Meest typische FIFA 15 wedstrijd ooit gespeeld net.87e minuut kwam ik terug op 1-1 via een vrije trap. Het juichen begon en de herhaling stopte steeds voordat de bal over de lijn ging, dus geen idee of hij eigenlijk wel zat.
In de verlenging werd het 2-1 en 3-1 voor de tegenstander. Dribbelend vanaf de aftrap werd het 3-2. In de 120e minuut 3-3, 4-3 voor de tegenstander en dribbelend vanaf de aftrap weer 4-4.
Gewonnen met penalty's.
Vorig jaar deed ik de KO glitch echt nooit..ook niet als de tegenstander het steeds probeerde. Nu wel gewoon als hij ermee begint
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan die keeperquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of dit beter speelt dan mijn hybrids.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hier hetzelfde, ik ben ook zo triest dat ik de kick off dribble (of hoe het ook mag heten) doequote:Op zondag 26 oktober 2014 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doen jullie uit jezelf mee aan die kickoff cheese? Of alleen als de ander het eerst doet?
Vorig jaar deed ik de KO glitch echt nooit..ook niet als de tegenstander het steeds probeerde. Nu wel gewoon als hij ermee begint
Nee, het lukt me meestal toch niet dus zonde van het balverliesquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doen jullie uit jezelf mee aan die kickoff cheese? Of alleen als de ander het eerst doet?
Vorig jaar deed ik de KO glitch echt nooit..ook niet als de tegenstander het steeds probeerde. Nu wel gewoon als hij ermee begintMaar op cruciale momenten: waarom niet...
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bohh if Higuainquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En nu ook niet denk ik. Want Higuain maakt er 3 in dezelfde wedstrijd![]()
![]()
Die vargas scoort echt altijd tegen mijquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:23 schreef Tim86 het volgende:
Als IF Alexis er komt als CAM is dit team echt de ultieme jizzmachine
[ afbeelding ]
Ik vind sirigu echt veeeeul beter dan handanovic trouwens![]()
![]()
Speel je seasons met dit team? En waarom Vargas?quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Alexis zit niet eens in dat team?quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
http://www.futhead.com/players/176894/quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:29 schreef Ozz-03 het volgende:
Altijd 3* skills gehad ?![]()
na een dag studeren en voorbereiden ga ik de gold cup nog even proberen; D1 doe ik wel als ik wat relaxter ben
#liefdagboekFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Vargas is baasquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Speel je seasons met dit team? En waarom Vargas?quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alexis zit niet eens in dat team?![]()
![]()
Die ga ik nog wel proberen ja..alleen zijn lage handling lijkt me wat kudt. Handanovic is wel oke, maar niet echt bijzonder. Wel een penaltykiller, maar dat zijn al mijn keepers eigenlijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die vargas scoort echt altijd tegen mij
Ik vind sirigu echt veeeeul beter dan handanovic trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
derpquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alexis zit niet eens in dat team?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Soms seasons, meestal cups. En Vargas omdat hij achterlijk goed is. Niet vanwege zijn guitige snoetje.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Speel je seasons met dit team? En waarom Vargas?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou wel heel nice zijnquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]Bij mij op de plek van Cabella dan.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vraag me ook wel af hoe duur hij zou worden. Icm de positiewijziging ben ik wel bang voor een tonnetje of 6quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zou wel heel nice zijnBij mij op de plek van Cabella dan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet zeker dat hij 5* skills had in FIFA12 of 13.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/players/176894/
Altijd 3* skills gehad ?
Of ik ben in de war met iemand anders van Braga.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hij had 5* skills ja bij Braga.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij 5* skills had in FIFA12 of 13.
Of ik ben in de war met iemand anders van Braga.![]()
Ik zit net ff MOTD terug te kijken, maar die hebben Alexis weer op links staan
Hij speelde wel echt centraal, maarja
edit: in de analyse zeggen ze wel dat hij op 10 speelde
[ Bericht 16% gewijzigd door Tim86 op 26-10-2014 20:51:56 ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nvm danquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vraag me ook wel af hoe duur hij zou worden. Icm de positiewijziging ben ik wel bang voor een tonnetje of 6
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hopelijk zit ik ernaast. Wat dacht jij dan?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In H2H misschien, maar zeker niet in FUT anders hebben zowel futhead als futjizz het fout en dat lijkt mij sterk.quote:
Varela was de enige 5* skiller in de Portugese competitie in 12 en Kelvin de enige in 13. In 11 waren er een heleboel, maar geen Braga speler.![]()
Z'n NIF is ook nog behoorlijk zie ik ja.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hopelijk zit ik ernaast. Wat dacht jij dan?Ik dacht/hoopte een tonnetje of 2.5
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Amrabat speelde blijkbaar als spits
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel in FUT. 100% zeker.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In H2H misschien, maar zeker niet in FUT anders hebben zowel futhead als futjizz het fout en dat lijkt mij sterk.
Varela was de enige 5* skiller in de Portugese competitie in 12 en Kelvin de enige in 13. In 11 waren er een heleboel, maar geen Braga speler.![]()
Gaat het wel goed ouwe?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan niet beter, net paar uur terug van Utrecht - PSV en zijn we ook nog is kampioen van het weekend.quote:![]()
heeft geen 5* skills gehad hoor http://sofifa.com/player/146360-jose-marcio-da-costaquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:01 schreef Zhano het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1121892.page
Forum Opties Forumhop: Hop naar: