SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Waar solliciteer je naar?
Alleen foto er bij doen als je er ook daadwerkelijk lekker uit ziet natuurlijkFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Wat een verschil tussen Higuainen lower rated spitsen zeg
Die wordt toch onbetaalbaar (voor mij tenminstequote:Op zondag 26 oktober 2014 12:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huuuuu, IF CAM Sanchez please [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]).
![]()
Tevez is nog veul beterquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:08 schreef DutchSL het volgende:
Wat een verschil tussen Higuainen lower rated spitsen zeg
[..]
Die wordt toch onbetaalbaar (voor mij tenminste).
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tevez op de plek van Mertensquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Denk het niet, maar die past sowieso niet in mijn team
[ afbeelding ]Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
De Bruyne chem en Mertens is met Higuain juist de uitblinkerquote:![]()
Ik kan altijd nog eens een ander team met Tevez maken als ik dat wil.![]()
Tevez is sowieso de beste spits die ik tot nu toe heb gehadquote:Veel beter dan Higuain
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wel ironisch dat je rechtsback duurder is dan die andere 10 bij elkaarquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Denk het niet, maar die past sowieso niet in mijn team
[ afbeelding ]
Mertens ook een eindbaas trouwens, bevalt beter dan IF De Bruyne (al hebben ze wel evenveel goals).![]()
Balotelli > iedereenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tevez is sowieso de beste spits die ik tot nu toe heb gehadVeel beter dan Higuain
![]()
Die RB is gehaald voor toekomstige winst, nu al bijna 40k meer waard dan ik hem voor haaldequote:Op zondag 26 oktober 2014 13:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel ironisch dat je rechtsback duurder is dan die andere 11 bij elkaarkan ik "gratis" de NIF voor terughalen en wsl geen enkel verschil merken.
![]()
Ah, dacht alquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die RB is gehaald voor toekomstige winst, nu al bijna 40k meer waard dan ik hem voor haaldekan ik "gratis" de NIF voor terughalen en wsl geen enkel verschil merken.
![]()
![]()
IF AmrabatAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Je zoekt een baan als grafisch vormgever? Anders zou ik zo ver mogelijk weg bij dergelijke layouts blijvenFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Inderdaad. Het cv moet aansluiten bij de baan die je zoekt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:31 schreef The_Yakuza het volgende:
Je zoekt een baan als grafisch vormgever? Anders zou ik zo ver mogelijk weg bij dergelijke layouts blijven![]()
Hoe ziet die van jou er dan uit?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:31 schreef The_Yakuza het volgende:
Je zoekt een baan als grafisch vormgever? Anders zou ik zo ver mogelijk weg bij dergelijke layouts blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |