Tering zeg.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:09 schreef ISeeStars het volgende:
even een update
ouders hebben met hulp van een computerwinkel in de buurt die bit coins gekocht en het bedrag voldaan want mijn ouders hebben voor hun praktijk veel op de nieuwe computer laten zetten. patienten software ofzo, en ze kregen inderdaad netjes hulp van die mensen en alles werkt weer.
Ze waren wel vriendelijk verder
hoezo ik dan??quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:36 schreef Mord_Sith het volgende:
Misschien kunnen TS EN haar ouders van dat geld beter een computercursus nemen, en een cursus ' veilig omgaan met internet' .
quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:09 schreef ISeeStars het volgende:
even een update
ouders hebben met hulp van een computerwinkel in de buurt die bit coins gekocht en het bedrag voldaan want mijn ouders hebben voor hun praktijk veel op de nieuwe computer laten zetten. patienten software ofzo, en ze kregen inderdaad netjes hulp van die mensen en alles werkt weer.
juist wel.. die paar extra writes maakt ook geen zak meer uit tegenwoordig..quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
op een SSD zet je geen pagefile. Scheelt alweer.
Godverdomme man ze zouden je ouders direct het vak uit moeten gooien. Op een niet beveiligde computer even prive-informatie pleuren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:09 schreef ISeeStars het volgende:
even een update
hoe weet jij dan dat het niet beveiligd was?? Ongelukjes gebeuren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:22 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Godverdomme man ze zouden je ouders direct het vak uit moeten gooien. Op een niet beveiligde computer even prive-informatie pleuren.
1) Je ouders zijn stompzinnig als ze klikken op dergelijke scam.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:24 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
hoe weet jij dan dat het niet beveiligd was?? Ongelukjes gebeuren.
Dit wel ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:18 schreef Catch22- het volgende:
Toch stuitend dat er zo met patienteninformatie wordt omgegaan...
Zou me niets verbazen als dit even snel geregeld is zodat de baas er niet achter komt. Want anders hadden je ouders het wel overlegd over wat te doen ipv zoveel centjes te lappen...quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:24 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
hoe weet jij dan dat het niet beveiligd was?? Ongelukjes gebeuren.
Dit is dus wat er gebeurt met families in Nederland waarbij er geen handig neefje is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:09 schreef ISeeStars het volgende:
even een update
mijn ouders hebben een eigen praktijk dus niets geen baas waar ze iets aan moeten verantwoorden hoor. Helaasquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:33 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dit even snel geregeld is zodat de baas er niet achter komt. Want anders hadden je ouders het wel overlegd over wat te doen ipv zoveel centjes te lappen...
Bestaat er geen dienst die erop toeziet dan? Je kan toch niet zo met gegevens omgaan???quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:35 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een eigen praktijk dus niets geen baas waar ze iets aan moeten verantwoorden hoor. Helaas
Nogmaals een beveiliging hadden ze wel en zoals eerder in een topic aangegeven ook al is je virusscanner up to date kunnen er nog steeds zulke dingen gebeuren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:37 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Bestaat er geen dienst die erop toeziet dan? Je kan toch niet zo met gegevens omgaan???
Zie het al voor me dat de GGZ me opbelt, ja je gegevens liggen op straat omdat wij geen beveiliging hadden en geen idee hadden waar we mee bezig waren...
Dan hebben ze echt een probleem met me.
Ja kan gebeuren met een recente virusscanner, maar je ouders hebben toch mooi op een linkje geklikt en ze hebben er duidelijk de ballen verstand van.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:39 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
Nogmaals een beveiliging hadden ze wel en zoals eerder in een topic aangegeven ook al is je virusscanner up to date kunnen er nog steeds zulke dingen gebeuren.
en geen idee, zo ver weet ik het ook weer niet.
En het zou mij niets verbazen als je inderdaad bij de GGZ zit.
Ze hebben toch echt iets verkeerds gedaan om dat te krijgen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:39 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
Nogmaals een beveiliging hadden ze wel en zoals eerder in een topic aangegeven ook al is je virusscanner up to date kunnen er nog steeds zulke dingen gebeuren.
Beter hadden ze bij dat verzoek de computer op de vloer stukgesmeten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:09 schreef ISeeStars het volgende:
even een update
Nee alleen maar klanten joh, en nog te gierig wat kennis in te huren zodat niet alle gegevens op straat liggenquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:35 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een eigen praktijk dus niets geen baas waar ze iets aan moeten verantwoorden hoor. Helaas
Van welke mensen? Ik kan niet geloven dat die boeven ook nog wat gaan zitten helpen nadat je betaald hebt....quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:09 schreef ISeeStars het volgende:
en ze kregen inderdaad netjes hulp van die mensen en alles werkt weer.
ik heb er even over nagedacht, en op een SSD hoort wel een swapfile; want er wordt tientallen vaker gelezen in de swap dan geschreven. Bovendien moet je wel een swapfile hebben om memory dumps te kunnen hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
op een SSD zet je geen pagefile. Scheelt alweer.
Dat het gebeurt, oké, tot daar aan toe. Maar waarom hebben je ouders in godsnaam geen backup van deze data?quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:39 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |