zemmel wat doe jai in turkentopicquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kan ik mn agressie kwijt en hier mn liefde
vinnik luek want daar is altijd wel iemand en hier nietquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zemmel wat doe jai in turkentopic
Ja ik als blanke hou het allemaal strak in de smiezen jeweetsquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:07 schreef Beach het volgende:
[..]
haha jatog even kijken of ik nog de AIVD in moet lichten over gevaarlijke lieden
ik hoorde dat wolfrolf marokko.nl in de gaten houdt
Ik vind je wel lief hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Can anybody fiiiiind me somebody to loooooove?
mijn neef is een nichtquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb je geen liev neefje? 25 jaar ofsowwww
nicht?quote:
ja je verteld ons toch nooit ietsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pfffff terwijl ik uiterst beleefd een berichtje hier plaatste en me daarna ging haasten om de bus te halen enzo.Mensen zijn niet meer dankbaar tegenwoordig.
heb weer het hele kantoor voor mij alleen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja op het randje! Hij zou om :12 komen en ik snelwandelde pas om :12 erheenwas wel een timing hoor! Poehhh.
Hoe is het daar?
ik hou ook niet zo van clownsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben geen clown, mn les begint straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |