moslims toelaten in beschaafde landen heeft duidelijk niet gewerkt dus we trekken de stekker eruitquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:01 schreef 99.999 het volgende:
Het moslimexperiment, interessant. Wat bedoel je daar precies mee?
Waaruitquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
moslims toelaten in beschaafde landen heeft duidelijk niet gewerkt dus we trekken de stekker eruit
jazeker. nederland heeft ze hier naartoe gehaald als goedkope arbeidskrachten (jaren... 70 ofzo?)quote:
Nee nee nee, niet op basis van etnische achtergrond. Ik kan me ook niet voorstellen dat, ik noem maar wat, koningin Máxima* of Ahmed Marcouch voor hetzelfde vergrijp strenger veroordeeld zou worden dan een autochtoon.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vind dat toch net iets anders dan dat een rechter (een van de steunpilaren van de democratische rechtsstaat) mensen harder gaat straffen op basis van etnische achtergrond.
Dat kan nooit de bedoeling zijn. Je kunt dat ook niet op een lijn stellen met profiling op een vliegveld.
Als je harder wil straffen prima, maar een overheid hoort staatsburgers niet anders te behandelen gebaseerd op etniciteit. Zéker in het strafrecht niet.
Kan je net zo goed meteen een NL variant van het begrip dhimmi invoeren.
Je bent te generaliserend bezig. Je moet mensen niet op hun religie beoordelen, maar op hun gedrag. Daarmee zeg ik niet dat we geen problemen hebben rondom de integratie van moslims, maar als je bepaalde maatregelen neemt, zul je naar het individu moeten kijken, niet naar complete groepen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
moslims toelaten in beschaafde landen heeft duidelijk niet gewerkt dus we trekken de stekker eruit
Net als de joden in de 2e Wereldoorlog dus!!!quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moslims moeten dan een halve maan dragen op hun jas of shirt.
Een dergelijk sinterklaaskabinet zou dit land binnen vier jaar de afgrond in storten waarna wij om ontwikkelingshulp uit Afrika zullen moeten gaan bedelenquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
No way, een dergelijk kabinet zou een zegen zijn voor het land.
lijkt me prima ja, maar het sentiment van baby met waswater weggooien begint toch aardig te wortelenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent te generaliserend bezig. Je moet mensen niet op hun religie beoordelen, maar op hun gedrag. Daarmee zeg ik niet dat we geen problemen hebben rondom de integratie van moslims, maar als je bepaalde maatregelen neemt, zul je naar het individu moeten kijken, niet naar complete groepen.
Dus pak niet de moslim die zich hier in Nederland normaal gedraagt, maar pak de extremisten; de haatzaaiers, de jihadisten, de geradicaliseerde figuren. En onderneem iets tegen mensen die (ongeacht religie) bepaalde gedragsregels en wetten overtreden.
Behalve het integratiebeleid en de EU standpunten zijn ze zo links als de SP hoorquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
PVV is niet links.
Al probeert Wilders wel kiezers weg te trekken bij de SP. Maar in stemgedrag en onderhandelingsresultaten is de PVV alles behalve links.
Scheelt dat de man die het roept feitelijk toch niks klaarspeelt in de politiek.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:11 schreef Re het volgende:
[..]
lijkt me prima ja, maar het sentiment van baby met waswater weggooien begint toch aardig te wortelen
Wat scherp van jou. PVV-stemmer zeker?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:10 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Net als de joden in de 2e Wereldoorlog dus!!!
Kneus.
Als de PVV aan de macht komt krijgen we hier toestanden gelijk aan NAZI Duitsland. De treinen zullen weer gaan rijden want Wilders is de reïncarnatie van Hitler.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat scherp van jou. PVV-stemmer zeker?
Neusje van de zalm van het Nederlandse electoraat.
doen we ook. opsporingverzocht.nl / bestgore.com. enjoy!quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent te generaliserend bezig. Je moet mensen niet op hun religie beoordelen, maar op hun gedrag. Daarmee zeg ik niet dat we geen problemen hebben rondom de integratie van moslims, maar als je bepaalde maatregelen neemt, zul je naar het individu moeten kijken, niet naar complete groepen.
Dus pak niet de moslim die zich hier in Nederland normaal gedraagt, maar pak de extremisten; de haatzaaiers, de jihadisten, de geradicaliseerde figuren. En onderneem iets tegen mensen die (ongeacht religie) bepaalde gedragsregels en wetten overtreden.
Yup. Met de nadruk op ziek.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:26 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Als de PVV aan de macht komt krijgen we hier toestanden gelijk aan NAZI Duitsland. De treinen zullen weer gaan rijden want Wilders is de reïncarnatie van Hitler.
Dit is in een notendop hoe jouw zieke geest over de PVV denkt, toch?
ach na de oorlog is de hele politiek al mislukt dus deze partij kan het eigenlijk al niet meer verziekenquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:54 schreef Inaithnir het volgende:
Weet je, laat ze maar winnen, laat ze regeren. En dan kan wel-denkend Nederland lachen wanneer dat hilarisch mislukt.
Indien ze goede bestuurders kunnen vinden hoop ik dat ook. Gewoon 4 jaar lang een rechts-conservatief kabinet. Wie wil dat nou niet?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
Nu is het alleen wel te hopen dat de PVV de volgende keer ook daadwerkelijk mee gaat regeren.
Politiek heeft ons land na WOII inderdaad naar de klote geholpen. Onze leiders hebben er zo'n potje van gemaakt dat we nu in een van de meest welvarende landen ter wereld leven.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:43 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach na de oorlog is de hele politiek al mislukt dus deze partij kan het eigenlijk al niet meer verzieken
Juist de partijen als de PVV laten zien hoe verrot deze politiek al was voor de opkomst van partijen zo als PVV LPF CP D66
Dat zijn partijen die zijn gekomen om dat het systeem keer op keer gefaald heeft
Hoeveel mensen zitten nu werkelijk te wachten op een of andere extreemrechtse partij in het kabinet? Zelfs de VVD voelt daar niet echt meer voor.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Indien ze goede bestuurders kunnen vinden hoop ik dat ook. Gewoon 4 jaar lang een rechts-conservatief kabinet. Wie wil dat nou niet?
De onvrede over de EU speelt zeker een rol bij de uitkomst van deze peiling, denk ik. Maar ook zo'n charlatan als Quinsy Gario heeft eigenhandig en onbedoeld zijn steentje bijgedragen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:
Goh, dit heeft vast niets te maken met het nieuws over de europese naheffing
Ik bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Indien ze goede bestuurders kunnen vinden hoop ik dat ook. Gewoon 4 jaar lang een rechts-conservatief kabinet. Wie wil dat nou niet?
Dat mensen daardoor pvv gaan stemmen geeft wel aan hoe achterlijk deze mensen zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:49 schreef trucker3 het volgende:
[..]
De onvrede over de EU speelt zeker een rol bij de uitkomst van deze peiling, denk ik. Maar ook zo'n charlatan als Quinsy Gario heeft eigenhandig zijn steentje bijgedragen.
De VVD verkoopt zelfs haar ziel om maar in het kabinet te komen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zitten nu werkelijk te wachten op een of andere extreemrechtse partij in het kabinet? Zelfs de VVD voelt daar niet echt meer voor.
Dat zei jij 4 jaar geleden ook en toen kwam er ook eenzelfde kabinet tot stand. Onmogelijk is het allerminst.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zitten nu werkelijk te wachten op een of andere extreemrechtse partij in het kabinet? Zelfs de VVD voelt daar niet echt meer voor.
Nee, tuurlijk niet. Die mensen zien dat de PVV voor traditie opkomt en vinden dat zwarte piet bedreigd worden e.d, dus dat is gewoon een gefundeerde reden om te stemmen op zo'n partij, zelfs al doe ik het niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat mensen daardoor pvv gaan stemmen geeft wel aan hoe achterlijk deze mensen zijn.
Ik zou het toejuichen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zei jij 4 jaar geleden ook en toen kwam er ook eenzelfde kabinet tot stand. Onmogelijk is het allerminst.
Weer een nieuw woord geleerdquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:00 schreef bolker het volgende:
[..]
iedereen is er zelf bij geweest. ik neem niemand wat kwalijk alleen is de uitkomst van het moslim experiment er niet 1 die ik positief beoordeel.
het is geen woord, het zijn twee woorden en omschrijft prima de situatie die in de jaren 70 is ontstaan.quote:
Het is een samengesteld woord. Dat had je geweten als je had opgelet bij Nederlands.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:58 schreef bolker het volgende:
[..]
het is geen woord, het zijn twee woorden en omschrijft prima de situatie die in de jaren 70 is ontstaan.
je vergist je en nu weer terug on topicquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is een samengesteld woord. Dat had je geweten als je had opgelet bij Nederlands.
Dit gaat helemaal niet gebeuren en dat weet je dondersgoed. Dit zeg je alleen om de PVV en haar aanhang in een kwaad daglicht te stellen. Tevens hoop je met deze ziekelijke leugens potentiële PVV-stemmers af te schrikken.quote:
Denk ik ook en dat is het meest storende, dan gaan mensen uit rancune weer PVV stemmen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:12 schreef Jigzoz het volgende:
Als dit de uitslag van de verkiezingen zou zijn, dan krijg je PvdA, VVD, D66, CDA. Vier jaar stilstand, maar andere opties zijn er niet.
De PVV in de regering? En dan puur om te laten zien dat het debielen zijn die niks kunnen en niks willen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk ik ook en dat is het meest storende, dan gaan mensen uit rancune weer PVV stemmen.
Geef ze dan een keer die verantwoordelijkheid.
Gelijke behandeling in gelijke gevallen. Gelukkig verschillen de culturen dus die vlieger gaat niet op.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Welk multiculturele verhaaltje hang ik op?
Ik geloof niet in een multicultureel staatsapparaat, gelijke behandeling op verticaal niveau bitte. Dat de samenleving multicultureel is, is gewoon een feit. Hoeft ook niet problematisch te zijn.
Juist om dat te laten zien, dit gaat niet vanzelf over.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De PVV in de regering? En dan puur om te laten zien dat het debielen zijn die niks kunnen en niks willen?
Laat maar lekker gillen en schuimbekken in de oppositie. Als niemand er meer aandacht aan besteedt, dan gaat het vanzelf wel weer over.
In de gedoogconstructie heeft de PVV al laten zien dat ze niet met verantwoordelijkheid kunnen omgaan. Maar dat is de PVV-aanhang allang weer vergeten. Of die vinden het zelfs positief dat Wilders voet bij stuk hield en liever de regering liet omvallen en z'n eigen positie als quasi-coalitiepartner opgaf, ipv. concessies te doen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk ik ook en dat is het meest storende, dan gaan mensen uit rancune weer PVV stemmen.
Geef ze dan een keer die verantwoordelijkheid.
In dat gedoogkabinet hebben ze al de kans gehad te laten zien dat ze incompetent zijn en die kans hebben ze met beide handen aangegrepen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Juist om dat te laten zien, dit gaat niet vanzelf over.
Heb je het nu over de PVV of juist over de andere partijen die allemaal al een keer hebben laten zien dat ze niets kunnen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De PVV in de regering? En dan puur om te laten zien dat het debielen zijn die niks kunnen en niks willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |