Zelfs ten opzichte van de PvdA is de PVV nog een ongelofelijke baggerpartij.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Heb je het nu over de PVV of juist over de andere partijen die allemaal al een keer hebben laten zien dat ze niets kunnen?
Dat is iedereen al vergeten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
In dat gedoogkabinet hebben ze al de kans gehad te laten zien dat ze incompetent zijn en die kans hebben ze met beide handen aangegrepen.
Die andere partijen kunnen zo ontzettend weinig dat Nederland een vervallen 3e wereldland is ja.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Heb je het nu over de PVV of juist over de andere partijen die allemaal al een keer hebben laten zien dat ze niets kunnen?
Dus om de vier jaar een tokkiekabinet omdat zwakbegaafd Nederland niet zo'n goed geheugen heeft?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is iedereen al vergeten.
In de praktijk scoren ze standaard 20-25 zetels omdat er blijkbaar behoefte aan is.
Zie niet hoe dit anders is met de PvdA en VVD in de regering.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus om de vier jaar een tokkiekabinet omdat zwakbegaafd Nederland niet zo'n goed geheugen heeft?
GroenLinks toelaten is helemaal geem goed idee, boef.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:42 schreef xpompompomx het volgende:
Maar goed. Een dictatoriaal figuur toelaten tot de regering is natuurlijk het allerbeste idee ever.![]()
![]()
Bosma Minister van Buitenlandse zaken, Fleur Minister van Volksgezondheid. Topshow.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:42 schreef Monolith het volgende:
Een kabinet met de PVV en Dion Graus als minister van VROM lijkt me wel hilarisch. Zou er bijna PVV voor stemmen.
VROM bestaat niet meer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:42 schreef Monolith het volgende:
Een kabinet met de PVV en Dion Graus als minister van VROM lijkt me wel hilarisch. Zou er bijna PVV voor stemmen.
Klopt. Alleen een land besturen is geen geintje. Misschien kan Dion Graus minister worden van Vlieland.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:42 schreef Monolith het volgende:
Echt welquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:43 schreef waht het volgende:
[..]
GroenLinks toelaten is helemaal geem goed idee, boef.
Mwoah. Ik vond Paars 1 misschien wel het beste kabinet ooit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie niet hoe dit anders is met de PvdA en VVD in de regering.
Fundamenteel verandert er toch niks.
Man, wat hadden we het in de jaren 90 slecht ookquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah. Ik vond Paars 1 misschien wel het beste kabinet ooit.
Infrastructuur en milieu bedoel ik inderdaad.quote:
Ligt er een beetje aan wat je beschouwt als veranderingen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie niet hoe dit anders is met de PvdA en VVD in de regering.
Fundamenteel verandert er toch niks.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die andere partijen kunnen zo ontzettend weinig dat Nederland een vervallen 3e wereldland is ja.![]()
Ow wacht, we zijn één van de rijkste landen op de wereld. Ff vergeten.
ja alleen jij bent slimquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:56 schreef Elfletterig het volgende:
Woorden en daden liggen bij Wilders vaak ontzettend ver uit elkaar. Maar kiezers zijn te dom en te lui om dat te snappen.
Balen dat niemand naar mij luistert.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:24 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal niet gebeuren en dat weet je dondersgoed. Dit zeg je alleen om de PVV en haar aanhang in een kwaad daglicht te stellen. Tevens hoop je met deze ziekelijke leugens potentiële PVV-stemmers af te schrikken.
Deze peiling laat o.a. zien dat mensen niet meer buigen voor linkse terreur, propaganda en hersenspoeling. Jammer joh.
Is dat niet zo dan? Nederland is niet een van de rijkste en meest welvarende landen ter wereld?quote:
Ja gaat een stuk beter met dit kabinetquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
Het huidige kabinet timmert aardig aan de weg.
Een kabinet met Elflettering zou ik ook wel leuk vinden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja alleen jij bent slim
en kiezers zijn dom.
ze moeten gewoon het stemmen alleen aan jou overlaten
Kip en het ei.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja gaat een stuk beter met dit kabinet
meer faillissementen hogere staatsschuld en dubbel aantal werklozen , de bouw ligt stil en armoe slaat toe
Nou ja zeg dat maar niet tegen Theo Hiddema.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Scheelt dat de man die het roept feitelijk toch niks klaarspeelt in de politiek.
Ik ben alvast benieuwd hoe dat straks in maart gaat. Wilders roeptoetert weer wat en kiezers stemmen massaal PVV. Ze stemmen dan massaal op provinciale fracties waaruit de afgelopen jaren kweet-niet-hoe-veel politici zijn opgestapt; het ene schandaal na het andere.
En zoiets wordt dan door kiezers niet afgestraft, maar beloond. Nederlandse kiezers zijn verschrikkelijk lui en dom. Dat taboe moet misschien maar eens maatschappelijk bespreekbaar worden gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |