hugeyquote:
Clonenquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
FB / Voor de liefhebbers Deel 4 Clonen
Wat is daar te zien?
Kan wel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom kan je oude topics niet quoten
Zonder enige textquote:
quote:
quote:
jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:47 schreef DrNick het volgende:
Tijd voor een topic in BUG.
Tevens usernames met een spatie
Toen kreeg /me nog font-color purple mee. Die code staat hard in de database, en is dus altijd zo gebleven in oude topics.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wou alleen weten waarom "/me" daar paars is
picsquote:
ohquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toen kreeg /me nog font-color purple mee. Die code staat hard in de database, en is dus altijd zo gebleven in oude topics.
Nee. Die bestaat niet.quote:
quote:
quote:
oh die ken ik wel nvmquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee. Die bestaat niet.
Wat je nu probeert is niet mogelijk: een pagina opvragen die helemaal niet bestaat. Sorry. Het kan natuurlijk zijn dat je een linkje hebt gevolgd, wat betekent dat het helemaal jouw schuld niet is, maar in dat geval ben je dus misleid. Misschien wel bewust. Misschien is het een complot! Iemand probeert je kostbare tijd te verspillen door je op een dood spoor te zetten! Ik zou niemand meer vertrouwen. Wie weet wat de volgende stap is?
Wat je kunt doen:
Ga een pagina terug en kijk of je een ander linkje kunt volgen. Wie weet kom je dan op iets heel moois uit.
Gebruik de zoekfunctie. Misschien kan die je verder helpen. Je vindt het zoekboxje hieronder.
Probeer een andere, volledig willekeurige URL in te tikken, om te kijken of die wel bestaat. Je weet immers maar nooit waar je dan op uit kunt komen. Wees avontuurlijk! Succes.
Zoeken
Vuur hier een nieuw avontuur af via de zoekfunctie:
Tagje?quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:52 schreef LittleBrownie het volgende:
je hebt zeker op mn tagje gedrukt Nick?
Redactie Games tagjequote:
quote:
Tijdreizenquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen gaan we terug in de tijd
quote:
Ik ga zo even naar beneden om de thermostaat- en magnetronklok te verzettenquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Gelukkig gebeurt dat automatisch.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ga zo even naar beneden om de thermostaat- en magnetronklok te verzetten
Magnetron staat hier al een een uurtje verkeerd, dus die zal straks wel goed staan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ga zo even naar beneden om de thermostaat- en magnetronklok te verzetten
Veel, chrome crashte bij het ladenquote:
Gaat nog niet zoveel over hoeveel, maar meer over wat de inhoud is.quote:
Dan is het ergquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Veel, chrome crashte bij het laden
Picsquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gaat nog niet zoveel over hoeveel, maar meer over wat de inhoud is.Heb wel wat screenshotjes gezien ooit.
Nee, chromequote:Op zondag 26 oktober 2014 02:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan is het erg
Crashte je laptop ook niet bij de fobo van BrandX?
ey wpquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:02 schreef BBQSausage het volgende:
Woah, chrome extensies zijn awesome.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |