Wil je geen afkortingen gebruiken als ik bier drink?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Afkorting van wat mij betreft
quote:
quote:
quote:
quote:
oh ja wmb ookquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Afkorting van wat mij betreft
Sorry hoor :Squote:Op zondag 26 oktober 2014 00:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wil je geen afkortingen gebruiken als ik bier drink?
Ah, ik dacht dat er op de pagina van de top 500 iets moest gebeurenquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gebruik 'm zelf niet, maar even aangezet.. Zoiets;
[ afbeelding ]
Wat is die 411 bij mijn naam?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gebruik 'm zelf niet, maar even aangezet.. Zoiets;
[ afbeelding ]
Je plek in de Top 500quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wat is die 411 bij mijn naam?
DAAquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wat is die 411 bij mijn naam?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:27 schreef DrNick het volgende:
BBQ, doe die LB-DM-code eens posten/toesturen.
quote:
Vanzelfsprekend toch.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tevens goed om te zien BBQ dat ik een forumvriendje ben
42?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel bloed, zweet, en tranen het ontwikkelen van die knop mij heeft gekost.
Nee, dan komen die hover knopjes van fobo enzo eroverheen zie ik netquote:
In DEVquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bestaat dat?!?!/!/1/!?!?!?!?!!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bestaat dat?!?!/!/1/!?!?!?!?!!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
Dus mouse-out is gewoon "normaal"?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Focus - blur
Mouse over - Mouse out
Maak 'm dan zelf maar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nou vooruit, een cent voor elk bloed, zweet, en traan.
Mja, 't is meer een reactie na een mouse-over. Dus je gaat eerst met je muis over het element, dan wordt 'ie zichtbaar, en als je vervolgens weer 'uit' het element gaat met je muis, verdwijnt 'ie weer.quote:
Ah ok, zo.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, 't is meer een reactie na een mouse-over. Dus je gaat eerst met je muis over het element, dan wordt 'ie zichtbaar, en als je vervolgens weer 'uit' het element gaat met je muis, verdwijnt 'ie weer.
Basiskennisquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:34 schreef Ro-ald het volgende:
Hallo ik begrijp dit niet godverdomme stoppen hiermee ja.
't is :after content, daar kan je vrij weinig mee qua style.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:32 schreef d4v1d het volgende:
Hmm bbq, ik zou toch gewoon :hover moeten hebben en dan display:none? het wil niet
Ik kon ook position absolute en top/left doen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't is :after content, daar kan je vrij weinig mee qua style.
Moet je leren, is leuk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:34 schreef Ro-ald het volgende:
Hallo ik begrijp dit niet godverdomme stoppen hiermee ja.
oh okequote:Op zondag 26 oktober 2014 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is te zwaar. Zelfde principe als die statstool van monitor etc.
Op welk element doe je dat?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kon ook position absolute en top/left doen.
Welke meet?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je krijgt wel wat van me op de volgende meet
Waarom wil je hem Nickquote:
Kan in principe wel als niet zoveel mensen er gebruik van maken, maar als je het realtime maakt, moet het script dus elke keer dat jij op FOK! een topic bekijkt, de top 500 pagina ook ophalen, en al die data er uitstrippen. Geef je FOK! dus een behoorlijke klap mee, als je dat met veel man doet.quote:
Jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:40 schreef DrNick het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die topics aan hun bookmarks toevoegen? Ik moet die knopjes er nog eens uitslopen.
leuke gifquote:
Fappen zeker?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja ik was ff wat anders doen
Ooit gedaan, pas na een jaar achter gekomen dat daar nog een verlaten topic in stond.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:40 schreef DrNick het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die topics aan hun bookmarks toevoegen? Ik moet die knopjes er nog eens uitslopen.
quote:
Vannacht was je dronken en je had diarree dus daarom zijn er nu bruine vlekken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zitten nu op mijn plafond ineens bruine vlekken die er gister nog niet opzaten
Tubgirl achtige praktijkenquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vannacht was je dronken en je had diarree dus daarom zijn er nu bruine vlekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |