SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel begrijpelijke wissels zo laat in de wedstrijd met deze stand.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En gewoon een leuke wedstrijd. Vooralsnog was het dit seizoen slaapverwekkend en frustrerend om naar te kijken.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Eerste 20 minuten waren goed. Daarna werd het echt een stuk minder. Gelukkig 3 puntjes maar Ajax mag wel eens wat beter omgaan met alle kansen zeg. In deze wedstrijden moet het bij rust toch 3,4,5 - 1 staan.![]()
Prima potje, heb genoten, lekker veel aanvallen, vleugels goed gezocht. Geen oeverloos getik achterin. Houden zo Frank![]()
Tweede deel van de eerste helft was niet best, maar de tweede helft was helemaal niet zo slecht hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:39 schreef PCSO het volgende:
Eerste 20 minuten waren goed. Daarna werd het echt een stuk minder. Gelukkig 3 puntjes maar Ajax mag wel eens wat beter omgaan met alle kansen zeg. In deze wedstrijden moet het bij rust toch 3,4,5 - 1 staan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Kleine dip vanaf 20e tot 45e minuut, verder prima.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima potje, heb genoten, lekker veel aanvallen, vleugels goed gezocht. Geen oeverloos getik achterin. Houden zo Frank![]()
Wel een gouden trio wat er in kwam. Duarte, Siggy en Zimling
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hopelijk puur voor de transfer window...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:42 schreef Pedroso het volgende:
Wel een gouden trio wat er in kwam. Duarte, Siggy en Zimling![]()
Nu morgen PSV en Feyenoord nog puntverlies en het feest is compleet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:50 schreef Gruisman het volgende:
Milik heeft vandaag wel aangetoond dat die voetballend 3x beter is dan Siggy. Lekker laten staan.![]()
Natuurlijk niet. Al was ik blij verrast dat hij en de staf 'm als man of the match verkozen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk is Frank nu eindelijk om wat betreft Milik.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Sowieso een paar prima doelpogingen en dan ook nog eens goeie combinaties. Dat heb ik Siggy nog niet zien doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:50 schreef Gruisman het volgende:
Milik heeft vandaag wel aangetoond dat die voetballend 3x beter is dan Siggy. Lekker laten staan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ajax moet ook echt elke wedstrijd meer geven. Meer energie erin steken, scherper, niet zo nonchalant etc. Ik word er ziek van, gewoon overal kort op gvd.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Boilesen begon het seizoen als derde aanvoerder achter Moisander en Blind. Nu Moisander in de etalage staat mag hij de band dragen.. Alleen maar omdat ie al lang bij de selectie betrokken is en in principe alle kampioenschappen heeft meegemaaktquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:42 schreef truedestiny het volgende:
Waarom de fuck is Boilesen aanvoerder gemaakt?![]()
Gebrek aan kwaliteit heet zoietsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:31 schreef Smoofie het volgende:
Ajax moet ook echt elke wedstrijd meer geven. Meer energie erin steken, scherper, niet zo nonchalant etc. Ik word er ziek van, gewoon overal kort op gvd.RED ONS HENNIEGOD![]()
OP NAAR HET KRACHTHONKquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:31 schreef Smoofie het volgende:
Ajax moet ook echt elke wedstrijd meer geven. Meer energie erin steken, scherper, niet zo nonchalant etc. Ik word er ziek van, gewoon overal kort op gvd.![]()
Nee, als ze kwaliteit missen moeten ze er juist met volle overtuiging ingaan en overal kort op zitten. Dan falen ze maar, maar dan hebben ze wel alles gegeven. Kijk naar hoe een West-ham united speelt, lijkt nergens op maar zoveel energie steken ze erin.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gebrek aan kwaliteit heet zoietsAFCA
nee ze missen krachtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gebrek aan kwaliteit heet zoiets![]()
Schot op de paalquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso een paar prima doelpogingen en dan ook nog eens goeie combinaties. Dat heb ik Siggy nog niet zien doen.![]()
![]()
Die was uitstekend ja. Als El Ghazi bovendien nog wat efficiënter wordt dan komt het wel goed met scoren.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is stukje ervaring... Jongens op veld zijn gemiddeld 21 jaar.. Daarvan kan je niet direct verwachten dat ze 100% hele wedstrijd domineren![]()
Milik is niet geweldig maar alles beter dan Siggy natuurlijk. Verder Denswil>Moisanderquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:25 schreef Class het volgende:
Milik deed het lekker dus? Of iig lekkerder dan Siggy?
Hoe was het zonder Moisander?![]()
Lijkt me niet. Zo overtuigend was Denswil niet en Kishna is prima als invaller voor op de vleugels.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:31 schreef TIM-846 het volgende:
Inderdaad. Hoe was het zonder Moisander en Kishna? Adje exit voor deze boys?
Het is wel te hopen dat Frank Milik nu eens laat staan en niet weer gewoon Siggy er in zet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Kishna bleek geblesseerd te zijn. Doet tegen Urk wss wel weer meequote:Op zondag 26 oktober 2014 00:31 schreef TIM-846 het volgende:
Inderdaad. Hoe was het zonder Moisander en Kishna? Adje exit voor deze boys?![]()
Bij vlagen leuk spel gezien, als ze de kansen gewoon benutten was het een hele rustige 6-0 avond geworden, nu maken ze het zichzelf nog moeilijk.![]()
Ach, het is de eerste keer dat ze in deze formatie met elkaar spelen dus het is logisch dat er nog wat onwennigheden zijn, maar ik heb genoten.![]()
De bewegingen voorin in de eerste 10 minuten was echt heerlijk om te zien, niet dat eindeloze tikken, maar gewoon zo snel mogelijk iemand voor de goal krijgen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 08:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, het is de eerste keer dat ze in deze formatie met elkaar spelen dus het is logisch dat er nog wat onwennigheden zijn, maar ik heb genoten.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
ik heb liever dit dan 1-0 met tikkie breed en terugquote:Op zondag 26 oktober 2014 08:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, het is de eerste keer dat ze in deze formatie met elkaar spelen dus het is logisch dat er nog wat onwennigheden zijn, maar ik heb genoten.![]()
Moisander doet het niet zo goed de laatste tijd natuurlijk, maar zonder Moisander was het wel heel erg slecht haha.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:31 schreef TIM-846 het volgende:
Inderdaad. Hoe was het zonder Moisander en Kishna? Adje exit voor deze boys?![]()
wat was er slecht dan? Ik denk niet dat hij veel van die situaties had kunnen voorkomen dat is nu eenmaal inherent aan het op de helft van de tegenstander spelenquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Moisander doet het niet zo goed de laatste tijd natuurlijk, maar zonder Moisander was het wel heel erg slecht haha.![]()
Denswil vulde het gewoon prima in. Hopelijk laat Frank gewoon dezelfde formatie straks aantreden tegen Urk en Dordrecht![]()
Frank zei al dat Moisander terug zou zijn tegen Dordt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:36 schreef Gruisman het volgende:
Denswil vulde het gewoon prima in. Hopelijk laat Frank gewoon dezelfde formatie straks aantreden tegen Urk en Dordrecht![]()
Poeh Poeh...opzienbarend hoor...met 3-1 thuis winnen van GAE
Blij met winst, maar verder? Nietszeggend potje, snel vergetenLiever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.![]()
Over vier maanden kampioenquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:38 schreef joers1 het volgende:
Blij met winst, maar verder?![]()
Het gaat niet om de winst, maar om de manier waarop gespeeld werd. Natuurlijk moet er nog heel veel beter, maar ik zag voor het eerst dit seizoen weer leuk voetbal.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:38 schreef joers1 het volgende:
Blij met winst, maar verder? Nietszeggend potje, snel vergetenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Inderdaad, de spelopvatting was goedquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gaat niet om de winst, maar om de manier waarop gespeeld werd. Natuurlijk moet er nog heel veel beter, maar ik zag voor het eerst dit seizoen weer leuk voetbal.![]()
platte kar maar weer van stal dus.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nee, zolang Frank de Boer trainer is staat hij standaard al klaar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
platte kar maar weer van stal dus.
Bij Cocu zijn club niet, die is druk bezig al die negers tot en met mei 2015 geconcentreerd en in het gerails te houden.![]()
Je bedoelt denk ik 'in het gareel', of 'op de rails'.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, zolang Frank de Boer trainer is staat hij standaard al klaar.
Bij Cocu zijn club niet, die is druk bezig al die negers tot en met mei 2015 geconcentreerd en in het gerails te houden.![]()
Bij gebrek aan beter hoeft die niet de stal inquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
platte kar maar weer van stal dus.![]()
wel grappig gevonden gerails, Cruyff had het gezegd kunnen hebbenquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik 'in het gareel', of 'op de rails'.![]()
ik bedoelde gareel maar het kwam er wat anders uitquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel grappig gevonden gerails, Cruyff had het gezegd kunnen hebben![]()
autocorrectie is a bitchquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik bedoelde gareel maar het kwam er wat anders uit![]()
![]()
Eerste 20-25 minuten was puur genot. Riedewald deed t super voor een eerste keer als 6.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Je zag ook gelijk het verschil tussen iemand die al jaren bij Ajax speelt en iemand die er net 2 maanden is.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:13 schreef Catch22- het volgende:
Eerste 20-25 minuten was puur genot. Riedewald deed t super voor een eerste keer als 6.Dat deed Riedewald gisteren wel.quote:Ze liepen getweeën het trainingsveld op gistermorgen, Frank de Boer en Niki Zimling. De trainer sprak de Deen vervolgens uitvoerig, waarbij De Boer druk gebaarde, in de handen klapte en zelf een sprintje trok om het goede voorbeeld te geven. 'Het ging over een tactische situatie die ik hem en de hele groep wilde laten zien. Niki vroeg of hij zo hoog druk moet zetten. Ja, dus. Je moet ook risico's durven nemen', verklaarde De Boer later.![]()
Hoe zou dat nou zijn voor Milik? Hij lijkt goed te kunnen voetballen, doet het goed wanneer hij erin staat, scoort met Polen tegen Duitsland.
En dan sta je toch nog steeds in de pikorde achter de slechtste spits van de Eredivisie.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Weet niet of hij nog achter Siggy staat. De Boer zei over Moisander duidelijk dat hij er tegen Dordt weer in staat, dat wilde hij niet zeggen over Siggyquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:00 schreef DeJori het volgende:
Hoe zou dat nou zijn voor Milik? Hij lijkt goed te kunnen voetballen, doet het goed wanneer hij erin staat, scoort met Polen tegen Duitsland.
En dan sta je toch nog steeds in de pikorde achter de slechtste spits van de Eredivisie.![]()
Laten we hopen dat Milik volgende week weer in de basis staat. Lijkt me dat je anders ook het idee krijgt dat het niet uitmaakt wat er gebeurd, je toch nooit een basisspeler wordt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Weet niet of hij nog achter Siggy staat. De Boer zei over Moisander duidelijk dat hij er tegen Dordt weer in staat, dat wilde hij niet zeggen over Siggy
De Boer doet er altijd zo lang over dit soort stappen te zetten. Anderzijds durf ik daar ook niet te hard over zeuren want vier kampioenschappen op rij.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Riedewald passt in 1 keer ipv een aanname te doen. Hij versnelt het spel ipv te vertragen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:13 schreef Catch22- het volgende:
Eerste 20-25 minuten was puur genot. Riedewald deed t super voor een eerste keer als 6.![]()
Was redelijk terecht hoor, slotfase eerste helft bakte Ajax er niks meer van. Als Go Ahead dan de 1-1 binnen prikt vind ik het logisch dat er wat onvrede ontstaat.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar sloegen die fluitconcerten trouwens op? Man man man
Laat trouwens Riedewald voorlopig maar staan. Veel slechter dan Serero en Zimling kan niet, dus lekker laten ontwikkelen daar.![]()
Als het een beetje tegen had gezeten had het na 40 minuten 1-3 kunnen staan. Dus kon het wel begrijpen. Eerste 25 minuten waren echter wel puur genot. Andersen begint ook steeds beter te spelenquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar sloegen die fluitconcerten trouwens op? Man man man![]()
Tenminste gewonnen na een Europese (uit)duel, maakt niet zoveel uit hoe.
Urk en dan Dordrecht thuis, aan vertrouwen werken
hhhhh![]()
Denswil was nog erg wisselvallig, liet wel wat steekjes vallen, maar wisselde dat ook af met erg sterke momenten. Is gelijkwaardig aan Moisander in zijn huidige vorm.
Riedewald deed het ook prima, kan echt in deze rol gaan groeien. Met name verdedigend en in de lucht vond ik hem sterk en dat laten we dat nu precies nodig hebben.
Verder sprongen Klaassen en Milik er ook positief uit. Milik een paar keer ongelukkig met zijn passes, maar dat wijt ik eerder aan het gebrek van samenspel met de jongens om hem heen, dan aan gebrek aan techniek zoals bij Siggy.
El Ghazi heeft trouwens net zo'n oogkleppen als Kishna, alleen is de eerste net wat gelukkiger in de afronding.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Denswil kwam wel mee op, op een zinnige manier. Dat doet moisander nooit (gelukkig, one can only imagine what could happen)Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Van El Ghazi gaat wel veel meer dreiging uit, maakt alleen nog de verkeerde keuzes. Komt wel goed met hemquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:38 schreef Seam het volgende:
Denswil was nog erg wisselvallig, liet wel wat steekjes vallen, maar wisselde dat ook af met erg sterke momenten. Is gelijkwaardig aan Moisander in zijn huidige vorm.
Riedewald deed het ook prima, kan echt in deze rol gaan groeien. Met name verdedigend en in de lucht vond ik hem sterk en dat laten we dat nu precies nodig hebben.
Verder sprongen Klaassen en Milik er ook positief uit. Milik een paar keer ongelukkig met zijn passes, maar dat wijt ik eerder aan het gebrek van samenspel met de jongens om hem heen, dan aan gebrek aan techniek zoals bij Siggy.
El Ghazi heeft trouwens net zo'n oogkleppen als Kishna, alleen is de eerste net wat gelukkiger in de afronding.![]()
Op zich zie je dat laatste wel vaker bij jonge spelers. Het is alleen zaak om dat er snel uit te krijgen. Daarvoor zullen ze toch echter vooral ervaring moeten opdoen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:38 schreef Seam het volgende:
El Ghazi heeft trouwens net zo'n oogkleppen als Kishna, alleen is de eerste net wat gelukkiger in de afronding.
Ik ben in ieder geval wel fan van het middenveld Riedewald, Klaassen en Andersen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:'Manchester United volgt Sinkgraven'
Manchester United houdt Daley Sinkgraven in de gaten. Volgens Daily Mirror heeft Louis van Gaal zijn scouts de opdracht gegeven om de 19-jarige speler van sc Heerenveen te volgen.
De scouts van de Mancunians moeten Van Gaal uiteindelijk een rapport uitbrengen waarin de progressie van Sinkgraven staat benoemd. Mogelijk dat de Engelse topclub - afhankelijk van de uitkomst - zich in de winterwindow zich dan in Friesland meldt.
"Ik wil gewoon mijn best doen bij SC Heerenveen en dan hoop ik ooit de stap te kunnen maken naar een hogere club”, zei Sinkgraven eind september over de eerdere interesse van Ajax.
"Er is contact geweest met Ajax, maar dat is nu niet meer belangrijk", vervolgde Sinkgraven toen. "Ik focus me op SC Heerenveen. Bij het nemen van zo’n beslissing weeg je alles goed af. Daar moet je goed over nadenken. Mijn vader heeft me bij die beslissing goed geholpen. Daar heb ik geluk mee.”![]()
Dat Patrick Kluivert een geweldige voetballer was, zal niemand tegenspreken. De inmiddels 38-jarige oud-spits van onder andere Ajax, AC Milan en Barcelona heeft zijn geniale genen ook doorgegeven aan zijn zoontje.
'Patje' Kluivert plaatste op Instagram een filmpje van zijn voetballende oogappel, die een knappe dribbel uit zijn sloffen tovert. Ja, ja, de opvolging is verzekerd! Noteer de naam Shane Kluivert (7) maar in een boekje en bewaar het in u meest waardevolle kast.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dribbeltalent.dhtml
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Als dat kut Utrecht nou eens met hetzelfde fanacitisme ten strijde zou trekken als waarmee ze altijd tegen Ajax het veld opgaan3-1 achter tegen PSV
![]()
zijn oudere zoon doet t ook goed bij Ajaxquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:43 schreef tong80 het volgende:
Dat Patrick Kluivert een geweldige voetballer was, zal niemand tegenspreken. De inmiddels 38-jarige oud-spits van onder andere Ajax, AC Milan en Barcelona heeft zijn geniale genen ook doorgegeven aan zijn zoontje.
'Patje' Kluivert plaatste op Instagram een filmpje van zijn voetballende oogappel, die een knappe dribbel uit zijn sloffen tovert. Ja, ja, de opvolging is verzekerd! Noteer de naam Shane Kluivert (7) maar in een boekje en bewaar het in u meest waardevolle kast.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dribbeltalent.dhtmlHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Heeft al stage gelopen bij Ajax, is niet aangenomen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:43 schreef tong80 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dribbeltalent.dhtml![]()
Ik hoorde ze voor de wedstrijd al zeggen dat ze lekker gingen aanvallen, toen wist ik al genoeg.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:44 schreef BlauweSporttas het volgende:
Als dat kut Utrecht nou eens met hetzelfde fanacitisme ten strijde zou trekken als waarmee ze altijd tegen Ajax het veld opgaan3-1 achter tegen PSV
Begin nog even gekeken maar het was duidelijk, lekker open huis achterin bij Utrecht.
Maar goed, daar moeten wij ook kunnen winnen. Utrecht wordt met het jaar slechter.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tottenham ook weer op verlies thuis tegen Newcastle.
Iets zegt me dat De Boer daar volgend jaar trainer is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Moet hij niet aan beginnen, wordt nooit wat die clubquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:21 schreef Pedroso het volgende:
Tottenham ook weer op verlies thuis tegen Newcastle.
Iets zegt me dat De Boer daar volgend jaar trainer is.![]()
Ik weet ook niet of Ajax hem uberhaupt zou moet halen. We hebben wel genoeg jonge talenten op het middenveld.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Overmars.
Haalt de enige golden boy genomineerde van de huidige selectie voor een prikkie. Gewoon lekker wachten met veel betalen voor spelers tot Frank weg is. Tot die tijd worden we toch wel kampioen. En elke trainer na Frank wordt kampioen dankzij de jaarlijkse instroom van twee toptalenten plus een kwaliteitsinjectie met al onze miljoenen![]()
![]()
Ja, ze sparen voor de tijd na Frank.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overmars.
Haalt de enige golden boy genomineerde van de huidige selectie voor een prikkie. Gewoon lekker wachten met veel betalen voor spelers tot Frank weg is. Tot die tijd worden we toch wel kampioen. En elke trainer na Frank wordt kampioen dankzij de jaarlijkse instroom van twee toptalenten plus een kwaliteitsinjectie met al onze miljoenen![]()
![]()
![]()
Nu nog de rest van de selectie versterken. Overigens #ANTIKUNSTRGRAS#KNVB#verbiedenAFCA
De kans is groot dat Andrés Iniesta de Champions League-return tegen Ajax op 5 november in Amsterdam moet missen. Dat meldt FC Barcelona zondag via de officiële kanalen.![]()
Dat scheelt al heel watquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
De kans is groot dat Andrés Iniesta de Champions League-return tegen Ajax op 5 november in Amsterdam moet missen. Dat meldt FC Barcelona zondag via de officiële kanalen.![]()
![]()
Wil Suarez eigenlijk wel in de Arena zienquote:![]()
Als hij a la Zlatan rustig aan doet, maakt het niet zoveel uit.![]()
Suarez doet het nooit rustig aanquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wil Suarez eigenlijk wel in de Arena zien![]()
Als hij a la Zlatan rustig aan doet, maakt het niet zoveel uit.![]()
![]()
liefdesbijtjequote:Op zondag 26 oktober 2014 19:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Suarez doet het nooit rustig aan
AFCA
Qui audet adipiscitur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: