Klojo120quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:57 schreef BBQSausage het volgende:
Net getest LB, en volgens mij doet hij het nog.
Hij verdwijnt alleen af en toe wel, geen idee hoe en wanneer, maar nu is hij ook weer weg.quote:
Heb je er nog 2?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij verdwijnt alleen af en toe wel, geen idee hoe en wanneer, maar nu is hij ook weer weg.Als ik dan F5 staat 'ie er weer vrolijk.
Neenquote:
Appelbeignetsquote:
Nee, dat had ik opgelost, maar nu heb ik dus af en toe helemaal geen knop meer.quote:
Wat voor knopjes dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, dat had ik opgelost, maar nu heb ik dus af en toe helemaal geen knop meer.Even kijken of dat nog te fixen is.
![]()
En anders zet ik er gewoon weer twee neer, als er dan eentje weg gaat, heb ik er sowieso nog eentje.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, dat had ik opgelost, maar nu heb ik dus af en toe helemaal geen knop meer.Even kijken of dat nog te fixen is.
![]()
En anders zet ik er gewoon weer twee neer, als er dan eentje weg gaat, heb ik er sowieso nog eentje.
quote:
Ja meerdere pixels staan daarquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:05 schreef DrNick het volgende:
Wisten jullie al dat er een pixel staat rechtsonder in beeld?
Neenee, een zwarte, 5px van de zij- en onderkant.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja meerdere pixels staan daar
Jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neenee, een zwarte, 5px van de zij- en onderkant.
Twee verjaardagen? Lekker in een kring zitten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die is te druk met sociaal zijn tijdens één van de twee verjaardagen
Ik wist dit ook al veel langer, dacht dat het aan mn CSS lagquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Staat een topic over in FB, maar het blijkt al maanden zo te zijn
Ik kan wel als Geo doenquote:
Blijkbaar nier dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wist dit ook al veel langer, dacht dat het aan mn CSS lag
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:12 schreef LittleBrownie het volgende:
ik heb laatste een meisje getrapt xd xd
Ja, waarvan één z'n eigen verjaardag is, waar hij heel geheimzinnig over doet en dingen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Twee verjaardagen? Lekker in een kring zitten.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
Excuses voor het gespam in dit topic trouwens, maar heb 't nu wel mooi werkend.
Heeft hij ons niet eens uitgenodigd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, waarvan één z'n eigen verjaardag is, waar hij heel geheimzinnig over doet en dingen.
Wat was er danquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
Excuses voor het gespam in dit topic trouwens, maar heb 't nu wel mooi werkend.
Nee, durfde hij niet aan. Hij wil zich niet hechten aan FOK!, want hij is hier over twee jaar weg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heeft hij ons niet eens uitgenodigd?
Blijkbaar ging de knop weg als ik iemand quotete.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, durfde hij niet aan. Hij wil zich niet hechten aan FOK!, want hij is hier over twee jaar weg.
Oh, dus hij moet toch achteruit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:22 schreef Ro-ald het volgende:
Een uur langer slapen vannacht of een uur langer FOK!ken?
Fokken natuurlijk, slapen is zonde van de tijd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:22 schreef Ro-ald het volgende:
Een uur langer slapen vannacht of een uur langer FOK!ken?
Je hebt nooit in een SC gepost?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:25 schreef Nelvalhil het volgende:
Godverzo komen mensen dus aan 200K + posts..
Haha SC noobquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:25 schreef Nelvalhil het volgende:
Met 9 per dag gaat het lastig wordenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:25 schreef Nelvalhil het volgende:
Vooral in groepsgeprekkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:26 schreef DieselTank het volgende:
Sommige mensen gebruiken whatsapp als SC ipv een online forum
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:23 schreef LittleBrownie het volgende:
ik heb een @littlebrownie.nl emailadres
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:26 schreef DieselTank het volgende:
Sommige mensen gebruiken whatsapp als SC ipv een online forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |