Zullen wel weer klachten over komen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:52 schreef YokiKater het volgende:
Ik wilde er "pener in je hol" van maken.
Dat zou ik een beetje kinderachtig vinden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zullen wel weer klachten over komen.
Ik had iets met slang in je hol.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:52 schreef YokiKater het volgende:
Ik wilde er "peper in je hol" van maken.
[ afbeelding ]
Zo gaan die dingen, Yoki.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zou ik een beetje kinderachtig vinden.
Vindt Uccie leuk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had iets met slang in je hol.
Boybands.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het uitvogelen wat Uccie allemaal leuk vindt.
Ondoorgrondelijk type.
Alleen als er een camera aan zit.quote:
Ook....en Atari Teenage Riotquote:
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:11 schreef Tem het volgende:
Ik zit te wachten op DWHN maar zie alleen maar een seniele bejaarde en Robert ten Brink.
André we hoor.quote:
Harm moet zich weer gaan scheren.quote:
Had hij in elk geval zijn haar moeten kleuren in dezelfde kleur.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:17 schreef Specularium het volgende:
Staat hem echt niet, die pratende vagina.
Nee joh, die was toch 12 ofzo.quote:
Antoine is toch 103?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is Antoine, Penage is wel ouder dan 20!
Dat is Corrie.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Antoine is toch 103?
Ik gooi het allemaal door elkaar.
Die had ik moeten zien aankomen.quote:
Columnist op de FP dacht ik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, hij zat hier toch ook?
Welke username?
Het is toch sowieso geen maaltijd, lullig bordje met 3 happen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:28 schreef Specularium het volgende:
Alsof die studenten zo'n mooie gehaktbal kunnen maken.
Ik moet altijd wel 3 ballen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is toch sowieso geen maaltijd, lullig bordje met 3 happen.
Heb ik zelfs honger mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is toch sowieso geen maaltijd, lullig bordje met 3 happen.
Ik heb aan twee eigenlijk wel genoeg.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb aan twee eigenlijk wel genoeg.
quote:
Ken jij vrouwen met gevoel voor humor dan?quote:
Ging eigenlijk over die gast bij DWHN maar die van jou komt ook in aanmerking voor de Lenette van Dongen-award.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ken jij vrouwen met gevoel voor humor dan?
Raoulquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:55 schreef Specularium het volgende:
Ik heb geen kanker, dan heb ik wokkels.
.
Gaan ze de Mol ontgroenen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:59 schreef YokiKater het volgende:
Straks Meeuwis en de Mol bij No Surrender, dat is ook wel leuk.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:59 schreef YokiKater het volgende:
Straks Meeuwis en de Mol bij No Surrender, dat is ook wel leuk.
Ze gaan hem wel ontgroenen ja maar het stelt niets voor. Die echte members gingen veel verder.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gaan ze de Mol ontgroenen?
Als het bloederig en pijnlijk is ga ik kijken.
Dat heeft john van de Heuvel toch ook al laten zien?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze gaan hem wel ontgroenen ja maar het stelt niets voor. Die echte members gingen veel verder.
Ja, maar dit is wel een betere reportage.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heeft john van de Heuvel toch ook al laten zien?
Barend en van Dorp ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, die kreeg klappen van de Hells Angels.
Geen poep shirley.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, die kreeg klappen van de Hells Angels.
Ja, ik mis dat wel....misschien dat Pauw eens aangepakt kan worden.quote:
Dat een doorgedraaide Paul Witteman hem live klapt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik mis dat wel....misschien dat Pauw eens aangepakt kan worden.
Of al zijn exen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat een doorgedraaide Paul Witteman hem live klapt.
Loretta Schrijver, no joke.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie zijn dat allemaal, ik weet alleen Daphne.
Maar van Loretta kijk je niet opquote:
Hebben we het wel over 25jr geleden natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:31 schreef Tem het volgende:
Ik zou eerder Mieke doen dan Loretta, inderdaad.
Mijn collega liep weken op Eva te geilen, komen we haar tegen tijdens de lunchpauze, vindt hij haar ineens tegenvallen in het echtquote:
Want jullie komen gewoon even Eva tegen tijdens de lunchpauze.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn collega liep weken op Eva te geilen, komen we haar tegen tijdens de lunchpauze, vindt hij haar ineens tegenvallen in het echt
Ja, wij zaten in het centrum van Den Haag, bij nieuwspoort en de tweede kamer enzo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Want jullie komen gewoon even Eva tegen tijdens de lunchpauze.
Ze heeft wel een beetje een hoog voorhoofd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, wij zaten in het centrum van Den Haag, bij nieuwspoort en de tweede kamer enzo.
En ze was blijkbaar te klein en weinig indrukwekkend, ja ik herhaal maar wat hij zei, ik heb er geen kijk op.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje een hoog voorhoofd.
Voor jou is iedereen groot natuurlijk. Je collega is waarschijnlijk een enorme hunk die met allemaal hete chicks date dus hij zal er wel kijk op hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ze was blijkbaar te klein en weinig indrukwekkend, ja ik herhaal maar wat hij zei, ik heb er geen kijk op.
Take one for the team.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:41 schreef Specularium het volgende:
Jeroen heeft die Ingeborg ook gewoon gedaan.
Als een commando.
Nee een 40+ midlife-crisis-er met iets teveel volume behalve zijn haar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Voor jou is iedereen groot natuurlijk. Je collega is waarschijnlijk een enorme hunk die met allemaal hete chicks date dus hij zal er wel kijk op hebben.
Klinkt ook al als Antoine.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee een 40+ midlife-crisis-er met iets teveel volume behalve zijn haar.
Net was ie nog 12... ik snap het niet meerquote:
Hoor je niets van.quote:
Al draagt die wel minder make-up.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje die collega van Uccie.
Dat was toch met zijn taakstraf, ik zag hem pas op de BBC weer met.quote:
Ja, nu zullen de kleurtjes wel weer uit de kast getrokken zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was toch met zijn taakstraf, ik zag hem pas op de BBC weer met.
Morgen (vandaag dus).quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:05 schreef Specularium het volgende:
Over autisme gesproken, wanneer zat Kees nou bij Iv0?
Morgen? Yoki zei dat maar ik heb na-twaalven-alzheimer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:05 schreef Specularium het volgende:
Over autisme gesproken, wanneer zat Kees nou bij Iv0?
Kinderen doen niet aan wintertijd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:08 schreef Tem het volgende:
Ik ga naar bed, uur langer slapen vannacht...... not.
Peter Heerschop weet er meer van.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:10 schreef Specularium het volgende:
Oh het is echt wintertijd vannacht.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:10 schreef Specularium het volgende:
Back to the future shit en zo.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:10 schreef Specularium het volgende:
Zwarte Piet shit en alles.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:13 schreef YokiKater het volgende:
Wel fucked up, morgenavond is het dus om 1800u al donker
Ga ik vanavf maandag weer in het donker de deur uit en in het donker weer thuis...blegh.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:13 schreef YokiKater het volgende:
Wel fucked up, morgenavond is het dus om 1800u al donker
En zit je dan ook nog eens in de kelder? Lekker zonder daglicht?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga ik vanavf maandag weer in het donker de deur uit en in het donker weer thuis...blegh.
Nee, ik heb tegenwoordig weer ramen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En zit je dan ook nog eens in de kelder? Lekker zonder daglicht?
Alleen zit ik nu weer echt de hele dag binnen, maar ja je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt dan gelukkig. Anders is het echt pure ellende.
Daar ging je mee akkoord toen je je registreerde.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen zit ik nu weer echt de hele dag binnen, maar ja je kan niet alles hebben.
Als je maar daglicht hebt. Ik heb een tijd in een bunker gewerkt, gewoon geen daglicht in de winter.. daar ga je raar van worden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen zit ik nu weer echt de hele dag binnen, maar ja je kan niet alles hebben.
Het is al een stuk beter dan voetballen in elkaar zetten in de kelder.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar ging je mee akkoord toen je je registreerde.
Stond die bunker in Amstetten?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:20 schreef YokiKater het volgende:
Als je maar daglicht hebt. Ik heb een tijd in een bunker gewerkt, gewoon geen daglicht in de winter.. daar ga je raar van worden.
Maar wel goede muziekquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:22 schreef Specularium het volgende:
Ik weet nog goed toen ik in Vietnam zat in mijn helikopter dat dat ook geen pretje was.
Ow....dat is een stuk minder spannend.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:24 schreef YokiKater het volgende:
Nee, in de haven van IJmuiden. Schnellbootbunker.
Misschien zet de buurvrouw hem wel op centrifuge en gaat ze erop zitten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:25 schreef Uccie het volgende:
Of ik hoor nu een helicopter of de was van de buren wordt nu gecentrifugeerd.
Nou dan is ze verder wel erg stil.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien zet de buurvrouw hem wel op centrifuge en gaat ze erop zitten.
Politieheli, er is een straatroof gepleegd in Den Haag, politie start zoekactie.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:25 schreef Uccie het volgende:
Of ik hoor nu een helicopter of de was van de buren wordt nu gecentrifugeerd.
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Politieheli, er is een straatroof gepleegd in Den Haag, politie start zoekactie.
Ohquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Politieheli, er is een straatroof gepleegd in Den Haag, politie start zoekactie.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:29 schreef YokiKater het volgende:
Het is de PH-PXF, POLICE06. Op zoek naar 4 donkergetinte mannen.
quote:
In het donker....nou ik wil niet heel pessimistisch zijn....quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:29 schreef YokiKater het volgende:
Het is de PH-PXF, POLICE06. Op zoek naar 4 donkergetinte mannen.
FLIR..quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
In het donker....nou ik wil niet heel pessimistisch zijn....
Is een grote stad, daar heb je dat soms.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dichterbij Uccie is een steekpartij, gezellige omgeving hoor
Oh het is nog voor 3u, ze zijn er vroeg bij dit weekend.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dichterbij Uccie is een steekpartij, gezellige omgeving hoor
Is door de wintertijd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh het is nog voor 3u, ze zijn er vroeg bij dit weekend.
Ja, ze snappen natuurlijk ook niet goed welke kant die klok opgaat.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Gewoon drie keer in mijn kruis gegrepen
Nee, niet ok.quote:
Ja dat dacht ik eerst ook, maar drie keer per ongeluk lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 03:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dave Roelvink doet dit ook maar dat zijn ongelukjes.
Ik zit bij nieuwe topics te kijken en weet gewoon over welke film het gaat in die gare quiz van jullie.quote:
Dan geef je het antwoord, Henkie.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zit bij nieuwe topics te kijken en weet gewoon over welke film het gaat in die gare quiz van jullie.
Dacht je ook dat het taxi driver was?quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zit bij nieuwe topics te kijken en weet gewoon over welke film het gaat in die gare quiz van jullie.
Dat was inderdaad goed. Bij het eerste plaatje twijfelde ik tussen een paar andere films. Tweede was me duidelijk.quote:
Mijn kennis van films is echt nihil. Heel af en toe kom ik per toeval dat topic weleens tegen en 9 vd 10 keer echt geen flauw idee wat het antwoord moet zijn. Taxi Driver is dan zo'n film die ik vaker gezien heb en waarvan ook nog het eea is blijven hangen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:33 schreef Tem het volgende:
Dat was inderdaad goed. Bij het eerste plaatje twijfelde ik tussen een paar andere films. Tweede was me duidelijk.
Heb ik ook altijd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Gewoon drie keer in mijn kruis gegrepen, blijkbaar denken mannen dat dat mag als je een jurkje aan hebt
En dan geef je ze een hoek?quote:
Dacht dat jij alleen mooie vrouwen aantrok.quote:
Al 1 uur, heb nog helemaal niks gedaan.quote:
Waagaap ook niet?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Al 1 uur, heb nog helemaal niks gedaan.
Niet altijd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dacht dat jij alleen mooie vrouwen aantrok.
Heb jij wel eens iets met een vrouw gedaan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dacht dat jij alleen mooie vrouwen aantrok.
Die is al erg actief bezig geweest volgens mij.quote:
Je had het niet eens door?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die is al erg actief bezig geweest volgens mij.
Ben niet bij hem dit weekend.quote:
Nu al? Wat wordt dat wel niet voor maaltijd?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:36 schreef Tem het volgende:
Ik ook, ben al wezen fietsen en nu al bezig voor het avondeten.
Paella, voorbereidingen treffen. Krijgen eters vanavond.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu al? Wat wordt dat wel niet voor maaltijd?
Zo zo, klinkt goed hoor. Komen er pics in dat CUL topic?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Paella, voorbereidingen treffen. Krijgen eters vanavond.
Misschien, ik had laatst wel een pic gepost van Saag aloo met vis.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo zo, klinkt goed hoor. Komen er pics in dat CUL topic?
Volgens mij was daar een hete tetter te zien.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien, ik had laatst wel een pic gepost van Saag aloo met vis.
Nee, die was in pol sc. Had de foto nog niet bijgesneden en stond mijn vriendin er nog gedeeltelijk op.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij was daar een hete tetter te zien.
Wel ingepakt natuurlijk.
Moet je maar geen jurkje aandoen. Dan vraag je erom natuurlijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Gewoon drie keer in mijn kruis gegrepen, blijkbaar denken mannen dat dat mag als je een jurkje aan hebt
Hij zal wel een harige banaan hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij is Kingstown gewoon een account van Hans van Willegenburg.
Ja, dat had ik gezien, lekker interessante naam voor wat aardappelen en spinazie.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien, ik had laatst wel een pic gepost van Saag aloo met vis.
Ach, ik zeg allebei. Thuis ook opgegroeid met beide, want Rotterdamse vader en moeder uit het zuiden.quote:
Is gewoon een Indiaas gerecht. Duurt wel wat langer dan ff aardappels koken en spinazie erdoor te stampen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gezien, lekker interessante naam voor wat aardappelen en spinazie.
Was maar een grapje, Tem. Ik weet toch niks van zulke culinaire fratsen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Is gewoon een Indiaas gerecht. Duurt wel wat langer dan ff aardappels koken en spinazie erdoor te stampen.
Mweheh, vechten!quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gezien, lekker interessante naam voor wat aardappelen en spinazie.
Misschien kun je even uitleggen hoe ongezond spinazie kan zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was maar een grapje, Tem. Ik weet toch niks van zulke culinaire fratsen.
Guido zeker?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:49 schreef Tem het volgende:
Ik was van de week met twee Fokkers eten en één iemand wist niet wat hummus was. Dat vond ik wel apart.
Hm, is dat zo bekend dan? Ik heb het wel eens gekocht om op brood te doen maar vond het niet zo lekker.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:49 schreef Tem het volgende:
Ik was van de week met twee Fokkers eten en één iemand wist niet wat hummus was. Dat vond ik wel apart.
Is volgens mij wel gezond hoor. Maar volgend semester ga ik daar meer over leren.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kun je even uitleggen hoe ongezond spinazie kan zijn.
Krijg je dan een cursus spinazie?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is volgens mij wel gezond hoor. Maar volgend semester ga ik daar meer over leren.
Niet? Naja misschien niet. Ligt eraan waar je het koopt, sommige zijn niet lekker inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, is dat zo bekend dan? Ik heb het wel eens gekocht om op brood te doen maar vond het niet zo lekker.
Ik heb vorige week pasta met garnalen gemaakt. Het was culinair, dat wil je niet weten.quote:
Corrie?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:49 schreef Tem het volgende:
Ja zoiets.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg je dan een cursus spinazie?
Deze was gewoon van die gore supermarkt hier, dus zal daar wel mee te maken hebben ja. Waar koop jij het? Hebben ze lekkere bij de AH? Dan probeer ik het nog eens, schijnt wel gezond te zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet? Naja misschien niet. Ligt eraan waar je het koopt, sommige zijn niet lekker inderdaad.
Corrie wil alleen mee als er pensioner specials op het menu staan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vorige week pasta met garnalen gemaakt. Het was culinair, dat wil je niet weten.
[..]
Corrie?
Ik wist niet dat ze die hebben in snackbars in Amsterdam Zuid.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Corrie wil alleen mee als er pensioner specials op het menu staan.
Oh dat maakte ik ook vaak toen ik nog vis atquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vorige week pasta met garnalen gemaakt. Het was culinair, dat wil je niet weten.
[..]
Corrie?
Tegenwoordig is het knabbelen aan een koolraap.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat maakte ik ook vaak toen ik nog vis at
Ik had garnalen gebruikt en ook nog eens koolvis. Best duur allemaal, maar voor een groep kan je het wel bereiden. Smaakte prima.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat maakte ik ook vaak toen ik nog vis at
Ook lekker hoor, en goed voor de cholesterol.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het knabbelen aan een koolraap.
Bij de AH is die van de versafdeling lekker. Maar die van de lidl is trouwens ook erg goed.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze was gewoon van die gore supermarkt hier, dus zal daar wel mee te maken hebben ja. Waar koop jij het? Hebben ze lekkere bij de AH? Dan probeer ik het nog eens, schijnt wel gezond te zijn.
Hm, aparte combinatie. Zelf bedacht of uit een recept?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had garnalen gebruikt en ook nog eens koolvis. Best duur allemaal, maar voor een groep kan je het wel bereiden. Smaakte prima.
Alleen word je er een zure hippie van.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook lekker hoor, en goed voor de cholesterol.
Okee, thnx.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij de AH is die van de versafdeling lekker. Maar die van de lidl is trouwens ook erg goed.
Je bent zelf zuur.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen word je er een zure hippie van.
Recept. Ik had twee gerechten gemaakt aangezien er 6 personen kwamen. Eentje was met spinazielasagne, garnalen, koolvis, prei tomatensaus, de ander had een Grieks thema, fusilli, garnalen, feta, tomaat, peterselie, oregano, knoflook.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, aparte combinatie. Zelf bedacht of uit een recept?
Zo, flink uitgepaktquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Recept. Ik had twee gerechten gemaakt aangezien er 6 personen kwamen. Eentje was met spinazielasagne, garnalen, koolvis, prei tomatensaus, de ander had een Grieks thema, fusilli, garnalen, feta, tomaat, peterselie, oregano, knoflook.
Fel oranje Boskamp misschien?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:05 schreef Specularium het volgende:
Kunnen jullie niet even een kleuren UI nemen?
Ik denk de hele tijd dat Kingstown dit soort sensuele posts zit te maken.
Beetje een kookclubje, als je dan een simpele nasi maakt word je uitgelachen! Ook al is het de beste nasi van het hele universum.quote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Recept. Ik had twee gerechten gemaakt aangezien er 6 personen kwamen. Eentje was met spinazielasagne, garnalen, koolvis, prei tomatensaus, de ander had een Grieks thema, fusilli, garnalen, feta, tomaat, peterselie, oregano, knoflook.
quote:
quote:
Ik voel me opeens heel gewenst in dit topic.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:05 schreef Specularium het volgende:
Ik denk de hele tijd dat Kingstown dit soort sensuele posts zit te maken.
Iwanius is ook goed met nasi.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beetje een kookclubje, als je dan een simpele nasi maakt word je uitgelachen! Ook al is het de beste nasi van het hele universum.
Alleen maar liefde hierquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik voel me opeens heel gewenst in dit topic.
Als jij er bent wel.quote:
Zou downloaden.....hoewelquote:
Nou in die lederhosenquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet of Kingstown een hete boy is.
3/10quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:21 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet of Kingstown een hete boy is.
Nu of 30 jaar geleden?quote:
Hoeveel cm is er nog over?quote:
Ik vind hem helemaal niet zo goed met nasi.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iwanius is ook goed met nasi.
Ook al is het de goorste pan van het hele universum.
Dit is leeftijdsverschillen SC.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou in die lederhosen.
Maar ik ben te jong voor hem.
Zat ie vastgevroren in de Bonkervaart?quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
3,5.
Nooit meer goedgekomen nadat ik de elfstedentocht heb gereden.
Lullig.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
3,5.
Nooit meer goedgekomen nadat ik de elfstedentocht heb gereden.
quote:
Met ham en kaas? Eet smakelijksquote:
In elk geval leuker dan je schoonmoeder in een urn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Nadat de dooi intrad met een schepnet het restant eruit gevist en daarna op sterk water gezet.
Staat nu op de schoorsteenmantel.
Ik heb mijn lof graag wit, kan er niets aan doen....eet ik morgen wel een bruine boterham.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met ham en kaas? Eet smakelijks
Paella mucho bueno si?quote:
Si, soy curioso.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.belangrijkste gedeelte. Oftewel de hans klok 10 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindresultaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip
Chorizo
Garnalen
Kabeljauw.
En restmeuk natuurlijk.![]()
Dat ziet er goed uit![]()
Hoort kip in paella? Dacht dat het traditioneel alleen met vis en chorizo was.
Mooie keuken ook trouwens.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Eigenlijk is het origineel zelfs met konijn. In de kuststreken doen ze er vaak vis doorheen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat ziet er goed uit![]()
Hoort kip in paella? Dacht dat het traditioneel alleen met vis en chorizo was.
Mooie keuken ook trouwens.![]()
Jammer dat er vegetarisch niet zoveel aan is. Chorizo bijvoorbeeld vind ik er wel echt in horen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:25 schreef Tem het volgende:
Maar je kan er vanalles doorheen mikken uiteindelijk. Kentoet kan dit beamen.But while the earth sinks to its grave
Klopt. Mijn vriendin eet wel vis en schaaldieren dus dat scheelt. Die eet gewoon om het vlees heen maar pikt wel de smaak mee natuurlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jammer dat er vegetarisch niet zoveel aan is. Chorizo bijvoorbeeld vind ik er wel echt in horen.![]()
Oeh lekker paella
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Dat ligt er aan, ik benquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Johannes en ik zijn even oud geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:18 schreef Tem het volgende:
Bijna alle ingrediënten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.belangrijkste gedeelte. Oftewel de hans klok 10 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindresultaat.Lijkt me lekker. Voeg wat tekst toe en een Paella a la Tem topic is in de maak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip
Chorizo
Garnalen
Kabeljauw.
En restmeuk natuurlijk.![]()
Ja, dan proef je misschien alsnog wat chorizoquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt. Mijn vriendin eet wel vis en schaaldieren dus dat scheelt. Die eet gewoon om het vlees heen maar pikt wel de smaak mee natuurlijk.
But while the earth sinks to its grave
Maar dan krijg je weer allemaal van die kritische opmerkingen hoe het eigenlijk anders moet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lijkt me lekker. Voeg wat tekst toe en een Paella a la Tem topic is in de maak.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, ik benOh huh, ik dacht dat je ouder was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
Ja, is wel een echte smaakmaker in het gerecht. Inderdaad onmisbaar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, dan proef je misschien alsnog wat chorizo![]()
Gewoon deleten, machtsmisbruik.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer allemaal van die kritische opmerkingen hoe het eigenlijk anders moet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: