SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
knjbquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Scheids zag het ook, maar deed niks.
Hamilton?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoop dat Lewis tenminste een hattrick maakt vandaag. Gewoon om Stijn te pesten.
Adriaan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoop dat Lewis tenminste een hattrick maakt vandaag. Gewoon om Stijn te pesten.
Joppie dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Oppassen voor de standaardsituaties van GAE.
Jopgod
Turuc
Vriends
en hij kan daadwerkelijk een bal terugleggenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Milik mist wel met meer klasse dan Sigthorsson.
Geeft Kolder een huisfeestje na de wedstrijd? hahaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga straks naar The Equalizer. Ik neem aan dit voor veel jellyness zorgt in dit topic.
Ben ik ook heen geweest, gave film. Veel plezierquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga straks naar The Equalizer. Ik neem aan dit voor veel jellyness zorgt in dit topic.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
Retteketet AZ gaat beter naar bedquote:
Wat een kolderquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geeft Kolder een huisfeestje na de wedstrijd? haha
Dankje broederquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:01 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ben ik ook heen geweest, gave film. Veel plezier
Bij een doelpunt van Groningen zal ik ook de Groningen vlag zwaaien, ik heb het er maar druk mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noem dit niet neutraal
Al gezien. Geen Jessica Alba helaas.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
heel ajax is zwakquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:01 schreef Adames het volgende:
veltman is zwak
snap niet zo goed wat LR in hem ziet
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:02 schreef Adames het volgende:
[..]
weer na een goede CL wedstrijd de ommekeer
ben jij tegenwoordig voor ajax?quote:
Heb je de rest van VBL ook al verteld dat er veel mensen zijn die bang zijn voor gaten?quote:
komt wel inderdaad, denk 1-2. die prutsers van ajax gaan het helemaal verkloten rond minuut 35quote:
nee maar ik snap niet waarom je dat nog hebtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je de rest van VBL ook al verteld dat er veel mensen zijn die bang zijn voor gaten?
Ik vond dat zeer interessant gisteravond.
-1 als dit expres zo ongelukkig is getypt #schande #datditkaninnederlandquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:02 schreef KingRoland het volgende:
Ajax lekker hoorGroningen kom op geef gas!
Ik ook. Hopelijk komt Kopsterk naar Alkmaar voor the equalizerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:03 schreef Paxcon het volgende:
KingRoland, johannes en ik zitten momenteel in grote spanning
Wat is dit nou weer danquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Hopelijk komt Kopsterk naar Alkmaar voor the equalizer
Nee, wel Noord-Holland.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Hopelijk komt Kopsterk naar Alkmaar voor the equalizer
Stijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geweldig. Vraag maar aan Scorpie.
Ik kan dit bevestigen. Beste 20 minuten van dit seizoen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geweldig. Vraag maar aan Scorpie.
Neenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Schone-Milik-El Ghazi is de beste aanval van de Eredivisie
Er was een pingel van AZ die ging op de paal en in de rebound was het een goal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
Kan iemand met beeld me vertellen wat er bij de goal van AZ gebeurde
eigen goal en gemiste penal in dezelfde minuut, maar wel in deze volgorde
het schijnt dat depay terug is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Schone-Milik-El Ghazi is de beste aanval van de Eredivisie
Bakali - Depay - De Jongquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neen
Kishna - Milik - El-Ghazi
Bohhhhh
Ooh...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was een pingel van AZ die ging op de paal en in de rebound was het een goal.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:06 schreef WeertGeeIders het volgende:
Kijk al die neusjes trots zijn dat Ajax goed speelt tegen Cambuur![]()
Godenzonen![]()
Cambuur, ja?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:06 schreef WeertGeeIders het volgende:
Godenzonen![]()
Jij zegt Cambuur.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:06 schreef WeertGeeIders het volgende:
Godenzonen![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:06 schreef WeertGeeIders het volgende:
Godenzonen![]()
Jij bent zo'n fan dat je de tegenstander niet weet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:06 schreef WeertGeeIders het volgende:
Kijk al die neusjes trots zijn dat Ajax goed speelt tegen Cambuur:')
Godenzonen![]()
Cambuurquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:06 schreef WeertGeeIders het volgende:
Godenzonen![]()
Ik probeer eigenlijk wat studiegerelateerde dingen te doen, maar dat lukt ook niet echtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom kijk jij niet dan?Maar wat Johannes zegt
Minst onsympathieke club van de traditionele top 3quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ben jij tegenwoordig voor ajax?
die spelen in de liga bbva noobquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
beste aanval van de eredivisie
Messi Suarez Neymar
Cambuurquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:06 schreef WeertGeeIders het volgende:
Kijk al die neusjes trots zijn dat Ajax goed speelt tegen Cambuur:')
Godenzonen![]()
Je blunderde, editte toen snel naar GAE en toen weer terug naar Cambuur zodat je kon zeggen dat het expres wasquote:
wat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Minst onsympathieke club van de traditionele top 3
Gewoon het laatste half uur kijken joh met zwaaivlag onder de control+vquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik probeer eigenlijk wat studiegerelateerde dingen te doen, maar dat lukt ook niet echt
Ik had ze niet echt op volgorde gezet, maar De Jong centraal natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet Depay - De Jong - Bakkali?
wat een jaloeziequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik trek de spanning van livescore.nl toch al niet meerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon het laatste half uur kijken joh met zwaaivlag onder de control+v
Tsja dat krijg je met al die lulletjes rozenwater.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Rechtsregel van Boze Buurman graagquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik probeer eigenlijk wat studiegerelateerde dingen te doen, maar dat lukt ook niet echt
Het leukste is dat Reitsma er nog altijd heilig in de veronderstelling is dat Rosheuvel scoordequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je blunderde, editte toen snel naar GAE en toen weer terug naar Cambuur zodat je kon zeggen dat het expres was
Liegen. Dit verdient een banquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je blunderde, editte toen snel naar GAE en toen weer terug naar Cambuur zodat je kon zeggen dat het expres was
Rickazio.quote:
Wet van overpad.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Rechtsregel van Boze Buurman graag
*pinhoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
beste aanval eredivise
robert de pinto de souza - romario - farfan
soms kan niet van je gevergd worden je te onttrekken aan een aanval, vb. als je de boel wil sussen. Tast dus niet noodzakelijkheid tot verdediging aan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Rechtsregel van Boze Buurman graag
met hem vanaf de start stonden we 12 punten los op psvquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:09 schreef iPat het volgende:
Die Milik heeft toch een lekkere traptechniek hoor.
Jammer dat deze niet definitief verdwenen is toen ik namens FC Groningen een klacht indiende bij imgur vanwege copyrightschending van het logoquote:
Je verdient zelf een ban.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:09 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Liegen. Dit verdient een ban
veel clubs die manquote:
Hee ouwe reusquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer dat deze niet definitief verdwenen is toen ik namens FC Groningen een klacht indiende bij imgur vanwege copyrightschending van het logo
Ik ook, kut FOXquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ik moet stoppen met lezen, ik loop zo ongeveer 1,5 minuut achter
twitter:Boerenmacht twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 21:09:26AZ vol op de aanval, hierdoor zal er ruimte ontstaan voor de FC. Koppie d'r bij boys! #azgro #bmlive #FCGroningen reageer retweet
Ik ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ik moet stoppen met lezen, ik loop zo ongeveer 1,5 minuut achter
Kwam door mensen als jouw opa'squote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel raar, vroeger lukte Joden dat maar zelden.
Kop dr veurrrquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:11 schreef KingRoland het volgende:
twitter:Boerenmacht twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 21:09:26AZ vol op de aanval, hierdoor zal er ruimte ontstaan voor de FC. Koppie d'r bij boys! #azgro #bmlive #FCGroningen reageer retweet
Misschien is het handig dat dit niet algemeen bekend raakt moch jij ooit naar Groningen komen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer dat deze niet definitief verdwenen is toen ik namens FC Groningen een klacht indiende bij imgur vanwege copyrightschending van het logo
ik wil graag een abo, maar kan hier helaas geen dtv kan krijgenquote:
ahahhahahahahahahahahahhahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel raar, vroeger lukte Joden dat maar zelden.
janlul doet het niet meer trouwens?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ookIk zit echt voor jan lul naar die stream te kijken.
Ja ik heb zelf nog iets met omstandigheden van het geval maar dat is verder niet zo rullevant, dus ja super gedaan paxconquote:
je kunt aan de directeur van je psychiatrische instelling vragen of die het wilt overwegen toch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wil graag een abo, maar kan hier helaas geen dtv kan krijgen
eerste wat ik doe als ik een eigen huisje heb is foxsports aanschaffen
jawel, daar kijk ik nu naarquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:12 schreef Adames het volgende:
[..]
janlul doet het niet meer trouwens?
Ik heb een stream zonder commentaar merk ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leukste is dat Reitsma er nog altijd heilig in de veronderstelling is dat Rosheuvel scoorde
toch jammer dat hij zijn grote bek niet kan waarmakenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha Muhren mist 2x voor open doel nadat er is afgefloten.
Wat een hulpvaardige moderator is het tochquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf nog iets met omstandigheden van het geval maar dat is verder niet zo rullevant, dus ja super gedaan paxcon
daarom werden ze in de kont gedaan zekerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die waren nog geen 10 tijdens de oorlog man
dankje tiesquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf nog iets met omstandigheden van het geval maar dat is verder niet zo rullevant, dus ja super gedaan paxcon
grappigquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je kunt aan de directeur van je psychiatrische instelling vragen of die het wilt overwegen toch?
Wordt ook wel heel beroerd aangespeeld in dit Az. Die Berghuis moet maar weer snel fit worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:12 schreef Adames het volgende:
[..]
toch jammer dat hij zijn grote bek niet kan waarmaken
foxsports.nlquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:13 schreef Paxcon het volgende:
heeft iemand een groningenstream met commentaar die niet van jan is want die heeft geen beeld?
en geen EL.nl
ik ga eens even kijken. Ik heb een stream maar geen commentaar. lekker rustig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:13 schreef Paxcon het volgende:
heeft iemand een groningenstream met commentaar die niet van jan is want die heeft geen beeld?
en geen EL.nl
Omg en dit is een moderatorquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:13 schreef Paxcon het volgende:
en geen EL.nl
De enige tegenstander waar Eagles nog nooit ook maar één punt tegen haalde buiten de Adelaarshorst boycotten, wat een heldhaftigheid.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is het uitvak van GAE zo leeg doordat de harde kern het boycotte.
Ja die heb ik ook, beetje irritant welquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga eens even kijken. Ik heb een stream maar geen commentaar. lekker rustig.
De eerste rij al bekeken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:13 schreef Paxcon het volgende:
en geen EL.nl
lachequote:
Veltman daarentegen vind ik wel goed spelen, wat jij?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:14 schreef Sunri5e het volgende:
Riedewald en Denswil zijn zo matig...
Ja die heeft geen commentaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De eerste rij al bekeken?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga eens even kijken. Ik heb een stream maar geen commentaar. lekker rustig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
backstabbersquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet lang meer als het aan ons ligt he![]()
Spel blijft leuk, daar gaat het om.. Nu heb ik toch liever goed fris aanvallend voetbal dan dat eeuwige getik achterin![]()
Ik maak wel even een topic reportquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet lang meer als het aan ons ligt heWie dit leest is gek![]()
Ik heb er eentjequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook, beetje irritant wel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is offline bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit niet echt op te letten, speelt Boilesen nou op het middenveld of is het Riedewald?Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Niet echt opgelet. Als hij net zoals de bekerfinale speelt dan is het niet zo best.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Veltman daarentegen vind ik wel goed spelen, wat jij?![]()
Vooral zijn terugspeelballetjes zijn genot.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Veltman daarentegen vind ik wel goed spelen, wat jij?![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:15 schreef Paxcon het volgende:
Bedankt johannes
toekomstig moderator gespotvriendjespolitiek
![]()
Kan je volgend jaar een goed woordje voor me doen als de Tour de France weer begint?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:15 schreef Paxcon het volgende:
Bedankt johannes
toekomstig moderator gespot![]()
Janlul bokte bij mij alleen tijdens de clasico, daarom geen Sierd gehoord
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Absoluutquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je volgend jaar een goed woordje voor me doen als de Tour de France weer begint?
Mortaxx en LR gaan dit ook doen.![]()
Misschien kunnen we een keer met Ties een drankje gaan drinken in Groningen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik beschouw jou ook als een vriendje dus niet getreurd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Wel een beetje raar dat Johannes nog steeds geen mod is.![]()
Hij heeft doping gebruikt dus hij mag geen mod meer wordenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Dan zet je die stream aan met het beeld van eersterij, probleem opgelost.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb daar alleen commentaar, maar zwart beeld![]()
Als je zoveel houdt van Jessica Alba zoals ik maak je nu eenmaal ook een paar vijanden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Volgens mij is Ties daar niet zo happig op, al zou het wel erg gezellig zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een keer met Ties een drankje gaan drinken in Groningen!![]()
Zo hier moet ik even van bijkomen..quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik beschouw jou ook als een vriendje dus niet getreurd![]()
In ruil voor een Brand bij de Tintelier welquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Absoluut
Zit hij weer aan de melk?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij heeft doping gebruikt dus hij mag geen mod meer wordenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dit is eigk best slimquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zet je die stream aan met het beeld van eersterij, probleem opgelost.Maar dan loopt het wss niet gelijk
maar johannes heeft al een goede gefixt![]()
Jij bent daar wel happig op, daarom is je naam een verwijzing naar Pacmanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij is Ties daar niet zo happig op, al zou het wel erg gezellig zijn![]()
![]()
Wat vinden jullie van Foeke Booylesen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als Etsu thuisblijft vind ik alles bestquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij is Ties daar niet zo happig op, al zou het wel erg gezellig zijn![]()
Mag ik er ook bij? Rond die tijd heb ik toch geen leven en post ik dus moeilijk veel. Ben gewaardeerde kracht daar. Mani steunt mij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Absoluut
PPintelier sahbiquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In ruil voor een Brand bij de Tintelier wel![]()
Ik vind het maar een matige grap. Sorry.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van Foeke Booylesen?![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent daar wel happig op, daarom is je naam een verwijzing naar Pacmanjezus
![]()
Etsu dringt zich doorgaans nogal op, dus dat wordt lastigquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als Etsu thuisblijft vind ik alles best![]()
Heracles degradeert.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja jeetje, ze zien me al aankomen met 15 namenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mag ik er ook bij? Rond die tijd heb ik toch geen leven en post ik dus moeilijk veel. Ben gewaardeerde kracht daar. Mani steunt mij.![]()
Ajax ontsnapt.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: