Ik zou tijdens de misdaad die misdaad niet bekennenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:56 schreef karr-1 het volgende:
Wat een doos. Al zou ik er in het buitenland ook vanuit gaan dat ze de taal niet spreken.
Nee dat sowieso al niet. Doe dat lekker als je je geld binnen hebtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zou tijdens de misdaad die misdaad niet bekennen
Ze zitten overal...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:14 schreef mig72 het volgende:
Een Nederlands sprekende Amerikaan in Florida? Ik geloof er geen bal van.
Ik ken persoonlijk een Japanse, wonend in Tokyo, die zeer goed Nederlands spreekt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:14 schreef mig72 het volgende:
Al even afgezien van het feit dat nergens staat dat die winkelmedewerker een Amerikaan was, maar kennelijk hebben sommige mensen het idee dat als een Nederlander naar de VS vertrekt dat ze dan gegarandeerd een betere baan zullen hebben dan bij een warenhuis werken, of nog triester: verzekeringsfraude in een warenhuis proberen te plegen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ken persoonlijk een Japanse, wonend in Tokyo, die zeer goed Nederlands spreekt.
Is dus best mogelijk.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:38 schreef Leandra het volgende:
Lake Worth.... ik zit liever iets noordelijker in Palm Beach County.
http://www.sun-sentinel.c(...)-20141024-story.html
Zij zit (pun intended) ook in Palm Beach Countyquote:Dagniewska faces the charge of insurance fraud in the Target incident. She was held in Palm Beach County Jail in lieu of $6,000 bail.
Nederlanders zitten overal. Ik was laatst in Tanzania en binnen 15 minuten na aankomst bij mijn verblijfplaats hoorde ik al nederlands praten door iemand die ik niet ken. In Oeganda duurde dat 30 minuten en allerlei resorts waren in handen van NLers.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:14 schreef mig72 het volgende:
Niet meer, ze is 5½ uur na haar arrestatie alweer vrij gelaten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Zij zit (pun intended) ook in Palm Beach County
Dit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nederlanders zitten overal. Ik was laatst in Tanzania en binnen 15 minuten na aankomst bij mijn verblijfplaats hoorde ik al nederlands praten door iemand die ik niet ken. In Oeganda duurde dat 30 minuten en allerlei resorts waren in handen van NLers.
Echt overal zijn ze en je kan er zeker niet vanuit gaan dat als je nederlands praat niemand je begrijpt.
Iemand in mijn omgeving was eens met zijn familie in Oostenrijk. Zijn Duits was niet echt geweldigquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:56 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het in Florida (Palm Beach County) al eens gehad dat ik samen met een vriendin ergens iets te eten bestelde en tegen die vriendin zei "ze zijn wel een beetje zuinig met de saus", waarop vanachter de counter kwam: "had je wat meer saus willen hebben?"
NWS / Fraude mislukt door Nederlands te sprekenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:21 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Heeft iemand de oorspronkelijk Amerikaanse nieuwsbericht?
Heb het ooit eens in Luxemburg gehad, moest de pomp en sigaretten afrekenen voor m'n pa.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iemand in mijn omgeving was eens met zijn familie in Oostenrijk. Zijn Duits was niet echt geweldig
Hij was minutenlang bezig om een wijn te bestellen "ich muchte gern ein rode wein, aber nicht zu suus, blabla". Toen hij klaar was met zijn monoloog zei de serveerster "U mag het ook in het Nederlands zeggen".
Dat niet alleen. De schrijver maakt ook nog een seen spelfout.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |