Die kan er geen ene kut vanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:18 schreef Syntix het volgende:
Waar is die blonde keeper van Barca eigenlijk?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi probeert Depay na te doen.
Hij faalt er behoorlijk in
There is only one Memphisquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi probeert Depay na te doen.
Hij faalt er behoorlijk in
Sommigen probeerden*quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sommige probeerde mij wijs te maken dat Neymar-Messi-Suarez beter is dan Ribery-Lewandowski-Robben of Ronaldo-Benzema-Bale
Lol iksdeequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:18 schreef JagerJanssen het volgende:
Lol hoe ze op mijn stream Mathieu uitspreken als Matthew.
I just met youquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:18 schreef JagerJanssen het volgende:
Lol hoe ze op mijn stream Mathieu uitspreken als Matthew.
Nms staat eigen voor niet meer (te) stoppen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sommige probeerde mij wijs te maken dat Neymar-Messi-Suarez beter is dan Ribery-Lewandowski-Robben of Ronaldo-Benzema-Bale
Ik snap niet dat GGMM daar een nieuwe Huntelaar in zag.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:19 schreef Groby het volgende:
Messi probeert Danny Hoesen na te doen daarom speelt hij zo kut
Terwijl hij gewoon Islamovic na moet doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:19 schreef Groby het volgende:
Messi probeert Danny Hoesen na te doen daarom speelt hij zo kut
Wat een kutzin.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nms staat eigen voor niet meer (te) stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |