Die kan er geen ene kut vanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:18 schreef Syntix het volgende:
Waar is die blonde keeper van Barca eigenlijk?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi probeert Depay na te doen.
Hij faalt er behoorlijk in
There is only one Memphisquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi probeert Depay na te doen.
Hij faalt er behoorlijk in
Sommigen probeerden*quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sommige probeerde mij wijs te maken dat Neymar-Messi-Suarez beter is dan Ribery-Lewandowski-Robben of Ronaldo-Benzema-Bale
Lol iksdeequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:18 schreef JagerJanssen het volgende:
Lol hoe ze op mijn stream Mathieu uitspreken als Matthew.
I just met youquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:18 schreef JagerJanssen het volgende:
Lol hoe ze op mijn stream Mathieu uitspreken als Matthew.
Nms staat eigen voor niet meer (te) stoppen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sommige probeerde mij wijs te maken dat Neymar-Messi-Suarez beter is dan Ribery-Lewandowski-Robben of Ronaldo-Benzema-Bale
Ik snap niet dat GGMM daar een nieuwe Huntelaar in zag.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:19 schreef Groby het volgende:
Messi probeert Danny Hoesen na te doen daarom speelt hij zo kut
Terwijl hij gewoon Islamovic na moet doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:19 schreef Groby het volgende:
Messi probeert Danny Hoesen na te doen daarom speelt hij zo kut
Wat een kutzin.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nms staat eigen voor niet meer (te) stoppen.
Of michaelgodquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl hij gewoon Islamovic na moet doen.
4-3quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
de clasico van maart was ook geweldig.
Ik dacht dat hij onder een pingel vroeg.quote:
Ja mist hier en daar wat woordjes, mijn excuses rene. Ik zit mobiel te fokken en dat wil niet helemaal lukken.quote:
Wat een overacting.quote:
Wel jammer dat die rode kaart voor ramos de wedstrijd vertiefde, heerlijke pot was het.quote:
Dus bel me misschienquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SOOOO HERE'S MY NUMBERRRRRRRRRRRRRR
LOLquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:21 schreef Syntix het volgende:
Vanavond de echte topper: Ajax - Go Ahead
Of zou Amoah meedoen? Die kan Barca op het moment wel gebruiken.quote:
Misschien is het omdat je er niks van kunt. Denk jij dat je pech hebt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
Ik maak altijd die fout in die zin.Ik snap er niks van.
1-5quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:21 schreef Syntix het volgende:
Ouderdomquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
Ik maak altijd die fout in die zin.Ik snap er niks van.
Daarom is de Clasico nu al. Expres zo geprogrammeerd zodat het niet tegelijk is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:21 schreef Syntix het volgende:
Je moet niet zo'n grote bek hebben, anders heb jij straks een keertje pech.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Misschien is het omdat je er niks van kunt. Denk jij dat je pech hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Het zou zomaar kunnen dat Gramulanion binnenkort een voortand mist.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet niet zo'n grote bek hebben, anders heb jij straks een keertje pech.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:23 schreef KingRoland het volgende:
Ben je zijn tante?Moest nog gniffelen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je zijn tante?welke tante? tante lien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ben je zijn tante?2.8/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je zijn tante?LOL :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ben je zijn tante?Die gaat het straks in de kroeg vast goed doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
Ik geef niet meer punten voor goede grappen, met moppentappers zoals GGMM blijf je dan aan de gang.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:24 schreef KingRoland het volgende:
Kopsterk geeft tenminste nog punten voor de moeite. Dat waardeer ik.
Hij is zeker de leukste thuis.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef niet meer punten voor goede grappen, met moppentappers zoals GGMM blijf je dan aan de gang.
0,1/10quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dat nou Barney?
Nee dat Isco
Gelukkig haal je vaak genoeg ook hogerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:24 schreef KingRoland het volgende:
Kopsterk geeft tenminste nog punten voor de moeite. Dat waardeer ik.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dat nou Barney?
Nee dat Isco
Link naar die post?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mijn goede vriend Gramulanion.
xdquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dat nou Barney?
Nee dat Isco
Ging jij maar met FOK!pensioenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:26 schreef superniger het volgende:
Iniesta en Xavi moeten gewoon met pensioen gaan.
Heb je ook een vorkie? Nee alleen een Messi.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dat nou Barney?
Nee dat Isco
niet haten op superniger heequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ging jij maar met FOK!pensioen
welke post?quote:
Nou, vis Johannes 4 kan er ook wat van!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij is zeker de leukste thuis.
jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
welke post?
op jouw favoriete site negengag?
SHIT IS AANquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
welke post?
op jouw favoriete site negengag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |