Ik kon moeilijk meer editen want het topic zat dichtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is altijd wel heel pijnlijk. Zo'n grap maken en dan te laat zijn
Niet op het veld.quote:
0.1/10quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is aan het Bale dat hij niet mee kan doen.
quote:
Ah, oke.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft au. Was er ook niet bij tegen Liverpool.
Die mocht niet meedoen, dat kon de speed average niet aan.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die is aan het Bale dat hij niet mee kan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGMM is het daar niet mee eens, dat spreekt voor zichquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu het toch rust is.Ik mis bony.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu het toch rust is.Het zit wel weer lekker vol daar, dat dan weer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:46 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moet koken maar ik heb er geen zin in #struggles
Ik ga zometeen vis etenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:46 schreef Kopsterk het volgende:
pizza in de oven en klaar is kees.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:46 schreef Kopsterk het volgende:
Bassie zal het weer zwaar krijgen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het zit wel weer lekker vol daar, dat dan weer wel
een soort van Bony Light?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dauda zou je kunnen zien als een, wat mindere versie van, bony.
Alleen omdat ie ook zwart is zekerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanwaar die onnodige komma's, Stinho?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was een leuke inkoppertje van mij héquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Dauda is net zo zwart als Bony.
Komma's beheersen mijn leven.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vanwaar die onnodige komma's, Stinho?
Worden zeker geen kaarten voor de hoofdtribune meer verkocht xDquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het zit wel weer lekker vol daar, dat dan weer wel
Zeker, jij bent een user met veel inzicht op het gebied van humor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat was een leuke inkoppertje van mij hé
Twente speelt morgen pasquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:46 schreef hafcfan het volgende:
Wat een saaie wedstrijd. Tijd voor echt voetbal.
20.45 Ajax - GAE, vorig seizoen topshowquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:46 schreef hafcfan het volgende:
Met Denswilgod.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
20.45 Ajax - GAE, vorig seizoen topshow
Dezelfde grappen als Davy maken. Daar ging het laatste beetje krediet wat je nog had.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:46 schreef hafcfan het volgende:
ohja, niks mis mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Vannacht wintertijd dus pas in feite om 13;30 cambuur feyenoord
3-0 voor de thuisploegquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
1 uur extraquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi, kom ik nog enigszins in mijn schoolritmequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelijkspel, frikandel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Feyenoord gaat dat winnen.
Neejoh, Lexie is er niet bij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Feyenoord gaat dat winnen.
Ik blijf volharden in mijn voorspelling voor Feyenoord.quote:
ook op mijn streamquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
lelijke hoer op mijn stream
Sylvia kom er maar ''in''quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
die heb ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
4 daarvan waren terecht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:53 schreef Nober het volgende:
Real Madrid kreeg al vijf penalty's in de Spaanse competitie dit seizoen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dezelfde grappen als Davy maken. Daar ging het laatste beetje krediet wat je nog had.
Hij had ook nog dezelfde grappen als ik kunnen maken, dus dat scheelt in elk geval nogquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dezelfde grappen als Davy maken. Daar ging het laatste beetje krediet wat je nog had.
Ik blijf mensen die claimen dat Barcelona een penalty verdiende ietwat treurig vinden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik blijf het showtje van Ronaldo na elk goal treurig vinden
twitter:Squawka twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 18:53:07Luis Suarez half by numbers:1 assist2 chances created4 take ons0 bites. http://t.co/BOj0HVnnYE reageer retweet
Pitt bierquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:55 schreef Kopsterk het volgende:
Wat zal ik nemen: een Schultenbrau'tje of een flesje Hoppenbier?
Bedankt. Heel duidelijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze analyseren nu de penalty van Real.
[ afbeelding ]
Ga dan bloemkool maken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:46 schreef Kopsterk het volgende:
Die nemen we niet serieus.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf mensen die claimen dat Barcelona een penalty verdiende ietwat treurig vinden.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Over Robben gesproken, dat wijf van hem zou ik ook wel geven ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik zou dat wijf echt keihard geven, serieus.
Bernadiengodinquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Over Robben gesproken, dat wijf van hem zou ik ook wel geven ja.
Slim van mij om die uit mijn team te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Enige van al de voetbalvrouwen die de aandacht niet opzoekt betreft showbizz en geen geldwolf is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Over Robben gesproken, dat wijf van hem zou ik ook wel geven ja.
Ik vind dat je erg respectloos over deze mevrouw praat voor iemand die nog nooit een kutje van dichtbij gezien heeft.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
SHITquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik vind dat je erg respectloos over deze mevrouw praat voor iemand die nog nooit een kutje van dichtbij gezien heeft.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik vind dat je erg respectloos over deze mevrouw praat voor iemand die nog nooit een kutje van dichtbij gezien heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
Dit is een schandaal.
Meestal naar vis, ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al is een kutje van dichtbij zijn niet altijd positief... je hebt wel eens dat de lucht die daarbij vrij komt niet altijd prettig is.
Mexicano is een actief poster op het SEX-forum. Hij weet dit soort dingen als geen ander.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al is een kutje van dichtbij zijn niet altijd positief... je hebt wel eens dat de lucht die daarbij vrij komt niet altijd prettig is.
Ik post vaak in CUL dus ik weet alles over vislucht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mexicano is een actief poster op het SEX-forum. Hij weet dit soort dingen als geen ander.
Of naar een pH-graad die lager ligt dan de gemiddelde post van Ambr0quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Meestal naar vis, ik spreek uit ervaring.
SEXquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mexicano is een actief poster op het SEX-forum. Hij weet dit soort dingen als geen ander.
Ik wist niet dat pH lager dan 0 kon zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of naar een pH-graad die lager ligt dan de gemiddelde post van Ambr0
omdat vitesse voor staat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom steeds die Vitesse updates waar niemand iets om geeft? #durfttevragen
Ik lees ze met plezierquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom steeds die Vitesse updates waar niemand iets om geeft? #durfttevragen
Dit is best wel een domme post.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat pH lager dan 0 kon zijn
Dat staat ook nergens.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat pH lager dan 0 kon zijn
Dat kan dan ook gewoon. Net als dat de temperatuur in celsius onder nul kan liggen.quote:
Niet weten dat Dikkedaniel een troll isquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
SEX / Me in mn reet laten raggen voor geld..
Mad?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:05 schreef Gramulanion het volgende:
Het leek alsof die bal achter ging bij die corner.
Dat wist ik allangquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet weten dat Dikkedaniel een troll is
Zit diep he?quote:
Ben je nu de commentator van BeInSports na aan het praten?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
pepe zijn eerste gol in de clasico.
#pepefeitjes
Frisse morgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, hebben we jou ook weer. Leuk man!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je nu de commentator van BeInSports na aan het praten?
Sorry gast dat ik niet de hele dag bij huis zit om alles te volgen.quote:
Ik moet even bijkomen van deze dissquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:08 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Sorry gast dat ik niet de hele dag bij huis zit om alles te volgen.
Waarom meld je het dan in een topic waar mensen zijn die allemaal kijken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:08 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Sorry gast dat ik niet de hele dag bij huis zit om alles te volgen.
Als je steun nodig hebt, kan je GGMM altijd dm'en.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik moet even bijkomen van deze diss
Ja die is in de DM altijd aardiger dan zijn act hier.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je steun nodig hebt, kan je GGMM altijd dm'en.
Krkic was ook wel een goede.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Suarez is de enige speler van niveau bij Barcelona.
Hij zal die steun naar alle waarschijnlijkheid alleen niet geven, maar who cares?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je steun nodig hebt, kan je GGMM altijd dm'en.
In het echt is hij ook best aardig, wel een beetje zwijgzaam.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja die is in de DM altijd aardiger dan zijn act hier.
GGMM speelt een act? nee joh! ga weg!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja die is in de DM altijd aardiger dan zijn act hier.
Bij Groningen gespeeld, logisch dus.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Suarez is de enige speler van niveau bij Barcelona.
Het viel mij gewoon op, normaal is het eerder Real dat zoveel kaarten krijgt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom meld je het dan in een topic waar mensen zijn die allemaal kijken.
Wanneer is de volgende vbl meetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In het echt is hij ook best aardig, wel een beetje zwijgzaam.
okequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Mathieu
WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT
Is ook geen links back.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Mathieu
WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT
Ben benieuwd. Ga binnenkort met de trein naar Amersfoort om samen de Pathe te bezoeken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In het echt is hij ook best aardig, wel een beetje zwijgzaam.
Vergeet Angelo Cijntjegod nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Groningen gespeeld, logisch dus.
Alle groten der aarde hebben dat... Robben, Suarez, van der Velden, van Wattum...
Hans, hou eens op met die overactingquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Mathieu
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook gezellig een keer met GGMM naar de bioscoop.
VI Oranje 2016quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende vbl meet
je vergeet Bombarda en Van Dijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alle groten der aarde hebben dat... Robben, Suarez, van der Velden, van Wattum...
Is nog bezig met het wassen van zijn krullen.quote:
Alleen naar de bioscoop gaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook gezellig een keer met GGMM naar de bioscoop.
Klinkt leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ga binnenkort met de trein naar Amersfoort om samen de Pathe te bezoeken.
Kluivertquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Zubizaretta ook al niet, en waar is Enrique, Koeman, Hagi?
Ja tuurlijk, het ligt weer aan de scheids.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:12 schreef trolley het volgende:
Die scheids had beter gewoon een wit shirtje aan kunnen trekken
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:12 schreef trolley het volgende:
Die scheids had beter gewoon een wit shirtje aan kunnen trekken
Je zat mij net nog te bashenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt leukMag ik ook komen?
Hopelijk geen overtreding van Leerdam of Dauda.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niks aan de hand inderdaad, prima scheids.
dauda glijdt de bal naast voor open doel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk geen overtreding van Leerdam of Dauda.
Ajax PSV en Groningen aan het werk zetten voor de talenten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh nee dat was Littlerabbit net.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet op een gemene manier, maar op een feitelijke manier: Pieters werd overklast door Tadic.
Zo'n bal mag je daar nooit kwijtrakenquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:52 schreef Seam het volgende:
Chames is sowieso beter dan Bale.
Gaat 3-2 worden voor Real
Drizzt belde, hij wil zn stream terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |