Als ik mij in a'dam, utrecht e.d. wil inschrijven kost het geld.. Als ik zo 5 inschrijvingen doe, kost het mij al 150 euro jaarlijks.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:11 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Met woonnet-rijnmnd ga je echt niet binnen 2 jaar een woning vinden.
Overal kriskras inschrijven
[..]
Regel een leuke vriend(in) die al op zichzelf woont, wordt goed in sex en zorg ervoor dat ze meermalen per dag klaar wilt komen. Met een beetje geluk kun je dan bij dr intrekken
Is in deze steden ook een jaren wachttijd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:15 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
Als ik mij in a'dam, utrecht e.d. wil inschrijven kost het geld.. Als ik zo 5 inschrijvingen doe, kost het mij al 150 euro jaarlijks.
Welke? Ik zie het niet hoor..quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:16 schreef BloedendeVagina het volgende:
Dr zijn er genoeg die er gratis zijn..
Heb alleen woonnet rijnmond en vestia gevonden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:16 schreef BloedendeVagina het volgende:
Dr zijn er genoeg die er gratis zijn..
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=inschrijven+woningbouw+gratisquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:21 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
Welke? Ik zie het niet hoor..
Katendrecht is coolquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja, dat is niet slim dan.
Dan mag je achteraansluiten. Tegen 2020 heb je wel een huis twee hoog in Katenrecht.
Wat wil je nou? Kolere zeg! Blijf lekker thuiswonenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:15 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
Als ik mij in a'dam, utrecht e.d. wil inschrijven kost het geld.. Als ik zo 5 inschrijvingen doe, kost het mij al 150 euro jaarlijks.
Precies. Wat je ook moet doen is kijken naar anti-kraak panden, en advertenties lezen en plaatsen op bijv. dingen als marktplaats.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, maar wel wachttijd. In de grote steden oplopend tot een jaartje of zeven, of meer.
Vrije sector-huur dan weer niet; daarvoor wordt vaak wel een minimuminkomen van bijvoorbeeld vier keer de maandhuur gevraagd door de verhuurder. Daarvoor hoef je niet op de wachtlijst, maar moet je zorgen dat je wat vindt dat bij je past. Soms kan dat via een corporatie, soms via een makelaar, maar het beste nog altijd via-via. Dus als je daar nu wat aan wil doen, is het zorgen voor een netwerk.
Dit. Een hbo-bachelor is waardevol, een wo-bachelor niet, omdat je (hoewel sommigen je anders willen doen geloven) geen volwaardige opleiding hebt afgemaakt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef Janneke141 het volgende:
Nog los van dat alles: is het niet slimmer om ook je master te halen? Bachelor is, op de arbeidsmarkt, net-niks.
Ga op kamers ofzo?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:05 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
Verder nog iets wat het zelfstandig wonen proces kan versnellen? Ik voel alsof het té weinig is om alleen maar ingeschreven te staan bij woonnet rijnmond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |