abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145924830
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:29 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook een betere optie gekeken naar de kosten en baten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145924834
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:33 schreef bijdehand het volgende:
TS typt wel als een student die studeert aan een speciale basisschool zeg. Ik wordt, het hebt _O-
Ik typ het snel. Ik doe overigens wo econometrie.
pi_145924835
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:34 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
huis eerder uit (dus tijdens mijn studie) met een baan
Je bent 20. Waarom doe je dit zélf niet?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_145924842
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:32 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Misschien heb ik het niet goed uitgelegd kan ook. Ik vind het eigenlijk nog steeds niet zo onredelijk. Een excuus is overrated in dit geval.
Nee. Je hebt het prima uitgelegd. Jij bent onredelijk*. Bied je excuses aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_145924849
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:35 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Ik typ het snel.
"Ik word" is minder typen dan "ik wordt".
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_145924856
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:29 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

SPOILER
Dan ga je toch lekker op kamers, oh wacht dan krijg je een kamer die net zo groot is
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:35 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

fucking troll :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_145924858
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:34 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

SPOILER
Ze staan toch niet met een wegversperring je tegen te houden?
Ga gewoon het huis uit

(ik heb het gevoel dat ik in herhaling val...)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145924862
quote:

[..]

Ook bij WO econometrie moet je goed leren typen, lijkt me. En zoiets moet vanzelf gaan, snelheid moet niet uitmaken.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145924868
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mijn neefje is een mongooltje (true story) en die is nog minder kinderachtig dan TS (true story).
Ik zie een huilende, gillende, stampvoetende TS voor me. Terwijl zijn 6-jarige broertje rustig met zijn blokken aan het spelen is, eens opkijkt, en hoofdschuddend een diepe zucht maakt.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:37:26 #160
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145924887
quote:

[..]

SPOILER
Wacht even, hoe moeten ze dat beschikbaar maken voor jou?
Je beseft dat je 20 bent en gewoon het huis uit kan gaan wanneer jij dat wil?
Ik was ook 19 toen ik op mezelf woonde, net als zo ontzettend veel anderen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145924889
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:37:58 #162
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145924899
Huillie :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145924961
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:36 schreef Seam het volgende:

[..]

Dan ga je toch lekker op kamers, oh wacht dan krijg je een kamer die net zo groot is

[..]

fucking troll :')
Ik volg daadwerkelijk de opleiding wo econometrie. Ik kan zo wat foto's plaatsen.
  Moderator zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:40:40 #164
42184 crew  DaMart
pi_145924966
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:42 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
Spoiler i.v.m. herkenbaarheid aangezien bekenden dit forum volgen (zonder acc):

SPOILER
Als die kamer lijkt op die van jou, dan is het natuurlijk terecht dat de 20-jarige het bed van de 6-jarige aan hem moet teruggeven :Y.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_145924971
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ook bij WO econometrie moet je goed leren typen, lijkt me. En zoiets moet vanzelf gaan, snelheid moet niet uitmaken.
Daar zijn we meer bezig met de Lagrange functie uit te kristalliseren dan met goed typen. :P
pi_145924984
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wacht even, hoe moeten ze dat beschikbaar maken voor jou?
Je beseft dat je 20 bent en gewoon het huis uit kan gaan wanneer jij dat wil?
Ik was ook 19 toen ik op mezelf woonde, net als zo ontzettend veel anderen.
SPOILER
pi_145924990
Succesvolle troll wel.
Feyenoord Rotterdam
pi_145924996
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:41 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
Autoritaire ouders.
Duss..?
Dan kun je niet het huis uit? :')
pi_145924998
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Succesvolle troll wel.
Ik ben bloedserieus.
pi_145925018
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:41 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

SPOILER
Wat een laf excuus
Als je echt zou willen kun je gewoon gaan. Maar jij wil ook niet want je hebt het wel prima zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145925057
quote:

[..]

SPOILER
Lees: ik kan de was niet doen en niet koken en durf eigenlijk nog niet de boze enge wereld in. Kom op man, als je een beetje intelligent bent (en dat hoop ik voor je, anders wens ik je veel succes met econometrie) kun je A) inzien dat je ouders eigenlijk wel gewoon gelijk hebben en/of B) met goede, onderbouwde argumenten komen waarom jouw optie beter is voor iedereen.

Bovendien, waarom antwoord je in spoilers? Vreselijk irritant.
pi_145925060
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:42 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Ik ben bloedserieus.
Hihi, ja.
Feyenoord Rotterdam
pi_145925139
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:45 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Lees: ik kan de was niet doen en niet koken en durf eigenlijk nog niet de boze enge wereld in. Kom op man, als je een beetje intelligent bent (en dat hoop ik voor je, anders wens ik je veel succes met econometrie) kun je A) inzien dat je ouders eigenlijk wel gewoon gelijk hebben en/of B) met goede, onderbouwde argumenten komen waarom jouw optie beter is voor iedereen.

Bovendien, waarom antwoord je in spoilers? Vreselijk irritant.
Ik kan wel koken en de was doen. Ik doe alles van mijzelf al zelf op het avondeten koken na. Dus dat heeft er niks mee te maken.
pi_145925210
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:47 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Ik kan wel koken en de was doen. Ik doe alles van mijzelf al zelf op het avondeten koken na. Dus dat heeft er niks mee te maken.
Zou je op jezelf willen wonen?
pi_145925213
Grow the fuck up en ga uit huis of stel je niet zo aan. Jij hebt altijd in de grote kamer gewoond, nu is het tijd voor je broertje. Dus niet zo egoistisch janken en doe wat met deze hint van je ouders. :{w
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_145925240
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:50 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Zou je op jezelf willen wonen?
Ja dolgraag.
pi_145925249
Zie dat je een nieuw topic heb aangemaakt. :)

WGR / Kansen vergroten op woningmarkt

Als je dit allemaal zo leest lijkt op jezelf gaan idd het beste.
pi_145925250
Zijn broertje heeft grotere ballen dan TS :')
pi_145925262
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:51 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Ja dolgraag.
Nou je andere topic zegt dat je eerst wil wachten tot alles precies 'klopt' en dat je dan wil dat er magisch een huis voor je is

Ga dan gewoon nu al! jezus
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145925283
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:50 schreef HostiMeister het volgende:
Grow the fuck up en ga uit huis of stel je niet zo aan. Jij hebt altijd in de grote kamer gewoond, nu is het tijd voor je broertje. Dus niet zo egoistisch janken en doe wat met deze hint van je ouders. :{w
SPOILER
pi_145925294
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou je andere topic zegt dat je eerst wil wachten tot alles precies 'klopt' en dat je dan wil dat er magisch een huis voor je is

Ga dan gewoon nu al! jezus
Zo eentje die niet kan leven in een studentenhuis omdat het dan een 'zooitje' is en dat ie niet op de wenken bedient wordt door zijn ouders. Lekker zelfstandig :')
pi_145925311
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:53 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

SPOILER
Nou en? Betaal jij de hypotheek? Niet zo aanstellen.
pi_145925330
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:53 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zo eentje die niet kan leven in een studentenhuis omdat het dan een 'zooitje' is en dat ie niet op de wenken bedient wordt door zijn ouders. Lekker zelfstandig :')
Ik ga toch niet andersmans rotzooi lopen opruimen en in een varkensstal leven. Ik heb behoefte aan privacy. ''Als iedereen aan zichzelf denkt, dan wordt er aan iedereen gedacht.''
pi_145925369
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:54 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Ik ga toch niet andersmans rotzooi lopen opruimen en in een varkensstal leven. Ik heb behoefte aan privacy. ''Als iedereen aan zichzelf denkt, dan wordt er aan iedereen gedacht.''
Kan allemaal prima in een studentenhuis, is gewoon allemaal wat minder luxe dan je gewend bent. Bouwt karakter enzulks :{w
pi_145925375
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:54 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Ja iedereen heeft behoefte aan een paleisje maar zo werkt het leven nou eenmaal niet :D
Tegen je ouders ingaan, leren communiceren, een tijdje in een vunzig studentenhuis wonen, dat soort dingen horen bij volwassen worden

Juist omdat jij dit soort fases skipt valt iedereen hier zo over je kinderachtige gedrag want je loopt duidelijk wat achter op je leeftijd. Dat soort stappen overslaan is niet goed voor je ontwikkeling
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145925407
Dit topic gaat over enkele jaren echt een schoolvoorbeeld zijn van triest gedrag.

"Weet je nog, dat ene topic over dat huilende 20-jarige kind?"
pi_145925423
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja iedereen heeft behoefte aan een paleisje maar zo werkt het leven nou eenmaal niet :D
Tegen je ouders ingaan, leren communiceren, een tijdje in een vunzig studentenhuis wonen, dat soort dingen horen bij volwassen worden

Juist omdat jij dit soort fases skipt valt iedereen hier zo over je kinderachtige gedrag want je loopt duidelijk wat achter op je leeftijd. Dat soort stappen overslaan is niet goed voor je ontwikkeling
In een studentenhuis wonen hoort bij volwassen worden? Wat een bullshit.
pi_145925430
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit is niet mijn schuld, maar van mijn ouders door dit eigenlijk wel tegen te houden in mijn ontwikkeling. Vanuit mijn kant is onze band wel beschadigt omdat ik hun kwalijk neem dat ze mij niet die route hebben laten bewandelen.
pi_145925454
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:58 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Dit is niet mijn schuld, maar van mijn ouders door dit eigenlijk wel tegen te houden in mijn ontwikkeling. Vanuit mijn kant is onze band wel beschadigt omdat ik hun kwalijk neem dat ze mij niet die route hebben laten bewandelen.
Kan toch nog steeds? Waarom zou je het ze kwalijk nemen als je blijkbaar een verwend jochie bent? Heb je iets geleden dan?
pi_145925459
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:58 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Het is allemaal de schuld van een ander ..

Goh, die reactie had ik niet verwacht zeg ...

:')
pi_145925461
quote:

[..]

Hoezo? Het is juist aan de puber om zich af te zetten, aan de adolescent om het huis uit te gaan etc
Er is nog nooit een ouder geweest die zei: ik zeg nu dat je om 1 uur thuis moet zijn maar kom alsjeblieft om 3 uur thuis want ook al heb ik gegronde redenen om je om 1 uur thuis te willen hebben is dat goed voor je ontwikkeling' :')
Je hebt een apart wereldbeeld TS
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145925462
quote:
Je ouders hebben je tegengehouden om tegen ze in te gaan? Gast... _O-
pi_145925525
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hoezo? Het is juist aan de puber om zich af te zetten, aan de adolescent om het huis uit te gaan etc
Er is nog nooit een ouder geweest die zei: ik zeg nu dat je om 1 uur thuis moet zijn maar kom alsjeblieft om 3 uur thuis want ook al heb ik gegronde redenen om je om 1 uur thuis te willen hebben is dat goed voor je ontwikkeling' :')
Je hebt een apart wereldbeeld TS
Zij proberen regels op mij op te leggen.

SPOILER
pi_145925543
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:01 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

SPOILER
Ja dat doen ouders
Pubers gaan dan ruzie zoeken, te laat komen, liegen etc. En als ze oud genoeg zijn en het beu zijn gaan ze op zichzelf
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145925552
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:01 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

SPOILER
Dan moet je op je zelf gaan wonen in een studentenhuis, dan heb je daar geen last van. En dan kom je toch een keer later thuis? Wat gaan ze doen dan? :') Doetje.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:03:24 #196
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_145925578
Zeg gewoon dat je het een goed plan vindt en doe vervolgens alsof het idee van jou afkomstig is. Vervolgens sleep je er nog een laptop uit met de smoes dat het met zo'n kleine ruimte wel handig is om wat mobieler te kunnen werken.

Als je je dan toch laat naaien, doe het dan in stijl.
pi_145925676
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:03 schreef Heremeteit het volgende:
Zeg gewoon dat je het een goed plan vindt en doe vervolgens alsof het idee van jou afkomstig is. Vervolgens sleep je er nog een laptop uit met de smoes dat het met zo'n kleine ruimte wel handig is om wat mobieler te kunnen werken.

Als je je dan toch laat naaien, doe het dan in stijl.
Heb ik al
pi_145926015
Verwend rot mens.

Wees blij dat je een eigen kamer hebt. Hoezo heb je zoveel ruimte nodig?
pi_145926605
Ik weet het allemaal niet meer hoor..
pi_145926659
Geeft niks. Over een paar jaar, als je volwassen bent, wordt het allemaal duidelijk.
pi_145926909
Alle zolderkamerautisten van FOK! hebben zich verzameld om een zolderkamerautist af te zeiken.
Topshow!
pi_145926937
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:48 schreef Kingstown het volgende:
Alle zolderkamerautisten van FOK! hebben zich verzameld om een zolderkamerautist af te zeiken.
Topshow!
Je hele 'ik ben de enige niet zolderkamerautist op fok' mantra word wat eentonig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145926955
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:48 schreef rhubarbje het volgende:

Je hele 'ik ben de enige niet zolderkamerautist op fok' mantra word wat eentonig
Je hebt helemaal gelijk!
pi_145927060
:')
pi_145927134
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Geeft niks. Over een paar jaar, als je volwassen bent, wordt het allemaal duidelijk.
Ik denk het niet.
pi_145927806
Weet je ze bekijken het maar lekker.. gewoon op mijzelf wonen na de opleiding. Dit is te belachelijk voor woorden. Na uren ben ik nog steeds behoorlijk geraakt. Nog kutter is dat het onderwerp nu al weer weggewuifd is, ik hoor er niks meer over. :') Het was alleen een aankondiging thats it. Take it or shove it up your ass achtig iets is het jegens mij. Bah bah bah.

SPOILER
pi_145927865
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:15 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
Weet je ze bekijken het maar lekker.. gewoon op mijzelf wonen na de opleiding. Dit is te belachelijk voor woorden. Na uren ben ik nog steeds behoorlijk geraakt. Nog kutter is dat het onderwerp nu al weer weggewuifd is, ik hoor er niks meer over. :') Het was alleen een aankondiging thats it. Take it or shove it up your ass achtig iets is het jegens mij. Bah bah bah.

SPOILER
Ga janken.
pi_145927891
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:17 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ga janken.
Waarom wordt er steeds zo grof en pissed off gereageerd jegens mij? 8)7 :?
pi_145927925
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:15 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

SPOILER
Je komt over als een 12-jarige jongen. Just saying.
pi_145927929
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:18 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Waarom wordt er steeds zo grof en pissed off gereageerd jegens mij? 8)7 :?
Waarom denk je? Ben je hier maar één iemand tegengekomen die voor jou begrip heeft? Aan wie zou het liggen, aan ons omdat we fout zitten of omdat jij een egotistisch kreng bent?
pi_145927951
quote:
Weet je ze bekijken het maar lekker.. gewoon op mijzelf wonen na de opleiding.
Dan al? Waarom niet tijdens de opleiding?
pi_145928006
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:19 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waarom denk je? Ben je hier maar één iemand tegengekomen die voor jou begrip heeft? Aan wie zou het liggen, aan ons omdat we fout zitten of omdat jij een egotistisch kreng bent?
Hoe zou jij je voelen met al die thuiskom tijden van max 22.00-22.30, wisseling kamer, buitengesloten worden bij beslissingen en alleen een aankondiging krijgen, geen financiële support '' zoek het maar uit'' attitude, terwijl ik geen eens een baan heb. Er wordt nooit gevraagd of ik iets nodig heb zoals kleding of dergelijke. Het wordt éénmaal per jaar gevraagd en dan zeggen ze er gelijk bij dat ze niet zoveel geld hebben en ik rekening moet houden en dan uiteindelijk krijg ik hooguit 50 euro kledinggeld... , maar puntje bij paaltje wel daarna een nieuwe led-tv aanschaffen en het huis vernieuwen. :')
pi_145928054
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:21 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
Hoe zou jij je voelen met al die thuiskom tijden van max 22.00-22.30, wisseling kamer, buitengesloten worden bij beslissingen en alleen een aankondiging krijgen, geen financiële support '' zoek het maar uit'' attitude, terwijl ik geen eens een baan heb. Er wordt nooit gevraagd of ik iets nodig heb zoals kleding of dergelijke. Het wordt éénmaal per jaar gevraagd en dan zeggen ze er gelijk bij dat ze niet zoveel geld hebben en ik rekening moet houden en dan uiteindelijk krijg ik hooguit 50 euro kledinggeld... , maar puntje bij paaltje wel daarna een nieuwe led-tv aanschaffen en het huis vernieuwen. :')
Seriously, dude... grow up. Jouw instelling en denkwijze is ongezond.
pi_145928114
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:21 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Hoe zou jij je voelen met al die thuiskom tijden van max 22.00-22.30,
Wellicht overdreven, inderdaad. Maar als je er zo mee zit, ga dan op kamers.

quote:
wisseling kamer, buitengesloten worden bij beslissingen
Jij bent maar 2 dagen per week daar thuis, waarom is jouw mening belangrijk bij het maken van beslissingen? Die mensen die daar in het huis wonen, wonen er 7 dagen per week en jij niet.

quote:
en alleen een aankondiging krijgen,
Zie hierboven. Ik zie niet in waarom jouw mening ertoe doet. Zoals gezegd weten je ouders dat je een egoïstisch, zeikend wicht bent, en hebben ze jou niet betrokken bij het maken van de keuzes.

quote:
geen financiële support '' zoek het maar uit'' attitude, terwijl ik geen eens een baan heb.
Ga lekker werken ipv te teren op het geld van je ouders. Je bent vdmme 20 jaar. Ik werk al vanaf m'n 15de. 8)7

quote:
Er wordt nooit gevraagd of ik iets nodig heb zoals kleding of dergelijke. Het wordt éénmaal per jaar gevraagd en dan zeggen ze er gelijk bij dat ze niet zoveel geld hebben en ik rekening moet houden, maar puntje bij paaltje wel daarna een nieuwe led-tv aanschaffen en het huis vernieuwen. :')
Ga werken voor je rotcenten en dan mag je uitgeven aan weetikveel waaraan jij wilt uitgeven. Zoals je ouders het doen. Je bent twintig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2014 17:25:50 ]
pi_145928116
Nog iets belachelijks, als ze ergens heen gaan vragen ze mij of ik mee wil.. Iedereen thuis weet dat er een uitje is, maar ik weet het niet en ik word dan gevraagd of ik mee wil. Als ik niet mee wil ben ik weer iemand die niks om het gezin geef en nooit wat wil doen, maar ik vind dat er van te voren gevraagd moet worden of ik mee wil in plaats van lopen plannen en alleen voordat je de deur uitgaat aankondigt of ik meekom of niet. Ik heb wellicht ook wel plannen? Belachelijk!

Het is ook letterlijk zowat 10 minuten voor ze vertrekken of ik mee wil. Allemaal al in de auto en ik zou mij dan snel moeten omkleden en als er al wat 5 minuten verstreken is, krijg ik al het geroep van: ''NIEMAND KAN HEEL ZIJN LEVEN OP JOU BLIJVEN WACHTEN! Wees niet egoistisch!''
pi_145928188
Je usernaam is wel een goede samenvatting eigenlijk.
pi_145928204
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:25 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
Nog iets belachelijks, als ze ergens heen gaan vragen ze mij of ik mee wil.. Iedereen thuis weet dat er een uitje is, maar ik weet het niet en ik word dan gevraagd of ik mee wil. Als ik niet mee wil ben ik weer iemand die niks om het gezin geef en nooit wat wil doen, maar ik vind dat er van te voren gevraagd moet worden of ik mee wil in plaats van lopen plannen en alleen voordat je de deur uitgaat aankondigt of ik meekom of niet. Ik heb wellicht ook wel plannen? Belachelijk!

Het is ook letterlijk zowat 10 minuten voor ze vertrekken of ik mee wil. Allemaal al in de auto en ik zou mij dan snel moeten omkleden en als er al wat 5 minuten verstreken is, krijg ik al het geroep van: ''NIEMAND KAN HEEL ZIJN LEVEN OP JOU BLIJVEN WACHTEN! Wees niet egoistisch!''
Ohja, vergeten te zeggen: alles wat je nu opsomt, staat los van wat in de OP staat.
pi_145928239
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ohja, vergeten te zeggen: alles wat je nu opsomt, staat los van wat in de OP staat.
Dat klopt, maar omdat ik de verwijtingen krijg dat ik egoistisch ben, zoals zij zeggen, maar dat is dus helemaal niet waar. Het is de druppel van frustratie dat ik mij niet lekker in mij vel voel.
pi_145928269
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:25 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wellicht overdreven, inderdaad. Maar als je er zo mee zit, ga dan op kamers.

[..]

Jij bent maar 2 dagen per week daar thuis, waarom is jouw mening belangrijk bij het maken van beslissingen? Die mensen die daar in het huis wonen, wonen er 7 dagen per week en jij niet.

[..]

Zie hierboven. Ik zie niet in waarom jouw mening ertoe doet. Zoals gezegd weten je ouders dat je een egoïstisch, zeikend wicht bent, en hebben ze jou niet betrokken bij het maken van de keuzes.

[..]

Ga lekker werken ipv te teren op het geld van je ouders. Je bent vdmme 20 jaar. Ik werk al vanaf m'n 15de. 8)7

[..]

Ga werken voor je rotcenten en dan mag je uitgeven aan weetikveel waaraan jij wilt uitgeven. Zoals je ouders het doen. Je bent twintig.
3 tot 3,5 dagen en niet 2!
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:31:14 #220
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_145928323
quote:

[..]

Hoe zou jij je voelen met al die thuiskom tijden van max 22.00-22.30,
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:25 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

Je bent er nooit, wanneer moeten ze dat vragen dan?
Prrrrr
pi_145928341
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:31 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

[..]

Je bent er nooit, wanneer moeten ze dat vragen dan?
In die 3 tot 3,5 dagen dat ik er ben. Ik ben die 3 tot 3,5 dagen altijd thuis.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:33:20 #222
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145928401
quote:

[..]

WTF!! Je moet wel een troll zijn, je bent 20!! je bent volwassen,je moeder is jou helemaal niks verschuldigd, je krijgt verdomme kledinggeld en je zit nog te zeuren als een tienerjochie.
Laat ze lekker die tv kopen, het is hun geld, en denk je echt dat bij hun inwonen, eten koken enz niks extra kost voor hun.

De meeste op jou leeftijd moeten of kostgeld betalen of wonen op zichzelf dus geloof me dat je niks te klagen hebt.
Ga een bijbaantje zoeken, ik heb vanaf mijn 12de een bijbaan gehad tot ik volledig aan de gang ging dus ga niet zeiken dat dat niet kan.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:34:10 #223
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_145928424
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:42 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

KNIP

Kleine addon: ik slaap alleen het weekend thuis en dit was mijn ouders hun 'sterkste' argument, je bent hier toch doordeweeks niet en dan zijn er in principe kosten voor een leegstaande kamer.

[quote
Onterecht omdat ik student ben en bijna altijd hier te vinden bent voor hw. Zo klein voelt niet fijn als je zo vaak in een bepaalde ruimte bevindt.[/quote]

Je bent thuis maar zit altijd op je kamer huiswerk te maken, toch?
Prrrrr
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:36:45 #224
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145928493
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:31 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

In die 3 tot 3,5 dagen dat ik er ben. Ik ben die 3 tot 3,5 dagen altijd thuis.
En als ze dat op maandag beslissen terwijl jij op zondag weg bent gegaan en op vrijdag weer thuis komt?
Je kan niet verwachten dat als je maar half thuis bent ze je overal bij kunnen betrekken, ze sluiten je niet buiten gezien ze je vragen om mee te gaan.
pi_145928675
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

En als ze dat op maandag beslissen terwijl jij op zondag weg bent gegaan en op vrijdag weer thuis komt?
Je kan niet verwachten dat als je maar half thuis bent ze je overal bij kunnen betrekken, ze sluiten je niet buiten gezien ze je vragen om mee te gaan.
Ik heb het eens voor de gein proberen te volgen: ik heb toevallig eens gehoord dat ze plande wat ze de volgende dag zouden gaan doen, maar ik was gewoon zowel de 'plan'dag als de dag dat ze wat zouden doen thuis..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')