abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145924600
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:21 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Ze willen pas dat ik weg ga als ik zelfstandig genoeg ben qua financiën (studie afgerond en een baan).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee je ouders geven je advies op basis van hun ervaring omdat ze het beste voor je willen
jij wil het beste voor jezelf en daarom vragen ze jouw mening niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:24:43 #122
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145924602
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:22 schreef probeer het volgende:

[..]

Oooowww .. maar dan hoef je je toch nergens zorgen om te maken? Over 12 jaar gaat je broertje het huis uit, en kan jij weer in je oude kamer ..
_O-
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145924604
Als ik een zoon van 20 had die op deze manier zou reageren op zo'n situatie, dan zou ik hem voor de eerstvolgende 3enhalve dag het huis uit mieteren.
"Ja maar, waar moet ik dan heen? *jank*"
-"Figure it out" *klap* deur dicht
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_145924608
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat ben je inderdaad ook, ik had je al lang uit huis gezet met zo'n instelling, kijken hoe snel je het bij mammie weer zou gaan waarderen.
Ze hebben niks met jouw besproken omdat ze jou kennen en weten hoe je zou reageren.
Dat weten ze inderdaad, dat denk ik ook. Juist daarom even bespreken zou fijn zijn. Iets bespreken met iemand doe je toch altijd, ookal is diegene het wellicht niet eens. Juist dan is het de taak om te overtuigen en niet achter de rug om plannen en het mij alleen aankondigen na weet ik het hoe lang. Misschien speelt dit zich al een paar weken of misschien wel maanden af!
pi_145924632
TS, kan je dit topic aub aan je ouders laten lezen? Ik schaam me namelijk een beetje voor het gedrag van mijn generatiegenoot, en zou je ouders graag laten zien dat niet iedereen van deze generatie zo enorm idioot en onredelijk is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_145924640
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee je ouders geven je advies op basis van hun ervaring omdat ze het beste voor je willen
jij wil het beste voor jezelf en daarom vragen ze jouw mening niet
Waar maak je dat uit op?
pi_145924644
TS' ouders vinden dat TS het huis wel eens uit mag, en proberen hem voorzichtig die richting op te duwen. Maar TS verzet zich hier met hand en tand tegen.
Wat zielig voor de ouders dat hun zoon nog lang niet volwassen is ;(
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_145924645
Ik ben ook nooit thuis maar wee hun gebeente als mijn ouders mijn kamer in gebruik willen nemen :( :( :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145924657
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:24 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Dat weten ze inderdaad, dat denk ik ook. Juist daarom even bespreken zou fijn zijn. Iets bespreken met iemand doe je toch altijd, ookal is diegene het wellicht niet eens. Juist dan is het de taak om te overtuigen en niet achter de rug om plannen en het mij alleen aankondigen na weet ik het hoe lang. Misschien speelt dit zich al een paar weken of misschien wel maanden af!
Dus je weet van jezelf dat je enorm onredelijk bent, maar verwacht van je ouders dat ze daar op een redelijke manier mee omgaan?

Is dat niet ehh .. nogal onredelijk van je?
pi_145924658
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:24 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Dus, ook al hoeven ze dat niet te doen, hoe zouden jouw ouders jou kunnen overtuigen?
pi_145924660
quote:

[..]

Alsof jij ooit te overtuigen bent van andermans gelijk. Jouw bord voor je kop heeft een eigen postcode, zo groot is deze.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:27:54 #132
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145924675
quote:

[..]

Bespreken doe je als er kans is op diverse uitkomsten, in deze was de keuze al gemaakt dus bespreken zou geen toegevoegde waarde hebben in de uitkomst en zou alleen een lange discussie opleveren waarin jij je benadeeld voelt tegenover je 6 jarig broertje.

Een mededeling is dus voldoende.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145924681
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:26 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Waar maak je dat uit op?
omdat ze nu je broertje graag meer ruimte willen geven, jij bent er toch meer dan de helft van de tijd niet.

je bent nogal onredelijk. ik had het als ik jouw ouders was ook niet besproken. ze zijn je geen verantwoording schuldig, ook al denk jij van wel.
pi_145924686
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:26 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben ook nooit thuis maar wee hun gebeente als mijn ouders mijn kamer in gebruik willen nemen :( :( :(
Ik dring er bij mijn ouders al jaren op aan dat ze alsjeblieft mijn grotere slaapkamer in gebruik nemen, en ik die van hun krijg. Doen ze niet omdat ze niets willen veranderen aan mijn plaats in hun huis O+ O+ . Ik heb het zo enorm getroffen met die mensen.
pi_145924715
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:26 schreef spijkerbroek het volgende:
TS' ouders vinden dat TS het huis wel eens uit mag, en proberen hem voorzichtig die richting op te duwen. Maar TS verzet zich hier met hand en tand tegen.
Wat zielig voor de ouders dat hun zoon nog lang niet volwassen is ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145924729
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:26 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Waar maak je dat uit op?
Het feit dat ze je een goede start toe wensen als je het huis uit gaat
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145924731
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:29 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
Op je 20ste naar zo'n kleine kamer :')
Tip: ga het huis uit.
pi_145924736
Geweldig backfiretopic dit. Topic opgeslagen voor het nageslacht.

Verder: Je bent echt een dramaqueen.
(she/her)
pi_145924743
TS, zie je door de reacties in dit topic inmiddels al in dat je totaal onredelijk gedraagt, en je je ouders je excuses verschuldigd bent?
pi_145924746
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:27 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Dus, ook al hoeven ze dat niet te doen, hoe zouden jouw ouders jou kunnen overtuigen?
Met het volgende:

SPOILER
pi_145924750
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:28 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik dring er bij mijn ouders al jaren op aan dat ze alsjeblieft mijn grotere slaapkamer in gebruik nemen, en ik die van hun krijg. Doen ze niet omdat ze niets willen veranderen aan mijn plaats in hun huis O+ O+ . Ik heb het zo enorm getroffen met die mensen.
Zulke ouders heb ik ook. Maar ik ben dan ook een betere zoon dan TS, en ik neem aan dat jij dat ook bent.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145924773
TS:
pi_145924782
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:31 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Met het volgende:

SPOILER
Wacht, dus met de argumenten die ze gebruikt hebben ben jij te overtuigen? Maar je bent niet overtuigd?

Het is hun huis, zij bepalen, het is geen "we denken eraan om" kwestie. Ben je het daar niet mee eens, begin je eigen huishouden.
pi_145924784
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:30 schreef probeer het volgende:
TS, zie je door de reacties in dit topic inmiddels al in dat je totaal onredelijk gedraagt, en je je ouders je excuses verschuldigd bent?
Misschien heb ik het niet goed uitgelegd kan ook. Ik vind het eigenlijk nog steeds niet zo onredelijk. Een excuus is overrated in dit geval.
pi_145924791
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:31 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Met het volgende:

SPOILER
aangezien je stelt dat je er zo ongeveer recht op hebt, met ook nog een voor wat hoort wat principe, lijkt het me logisch dat ze wellicht enigszins vinden dat je egoistisch ingesteld bent. heb je weleens gedacht aan hoe fijn het voor je broertje zal zijn, een grotere kamer?
pi_145924794
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zulke ouders heb ik ook. Maar ik ben dan ook een betere zoon dan TS, en ik neem aan dat jij dat ook bent.
Ik waardeer je vertrouwen in het positieve van je medemens. Maar in dit geval lijkt het me inderdaad niet zo heel lastig om aan 'een betere zoon zijn dan TS' te voldoen.
pi_145924796
TS typt wel als een student die studeert aan een speciale basisschool zeg. Ik wordt, het hebt _O-
pi_145924810
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:32 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Wacht, dus met de argumenten die ze gebruikt hebben ben jij te overtuigen? Maar je bent niet overtuigd?

Het is hun huis, zij bepalen, het is geen "we denken eraan om" kwestie. Ben je het daar niet mee eens, begin je eigen huishouden.
SPOILER
pi_145924811
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:33 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik waardeer je vertrouwen in het positieve van je medemens. Maar in dit geval lijkt het me inderdaad niet zo heel lastig om aan 'een betere zoon zijn dan TS' te voldoen.
Mijn neefje is een mongooltje (true story) en die is nog minder kinderachtig dan TS (true story).
pi_145924812
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:29 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

SPOILER
Waarom zou dat raar zijn op je 20ste?

Snap eigenlijk niet dat hier (blijkbaar) niet op een normale manier over te praten is met je ouders.
pi_145924830
quote:

[..]

SPOILER
Het is ook een betere optie gekeken naar de kosten en baten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145924834
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:33 schreef bijdehand het volgende:
TS typt wel als een student die studeert aan een speciale basisschool zeg. Ik wordt, het hebt _O-
Ik typ het snel. Ik doe overigens wo econometrie.
pi_145924835
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:34 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
huis eerder uit (dus tijdens mijn studie) met een baan
Je bent 20. Waarom doe je dit zélf niet?
pi_145924842
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:32 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Misschien heb ik het niet goed uitgelegd kan ook. Ik vind het eigenlijk nog steeds niet zo onredelijk. Een excuus is overrated in dit geval.
Nee. Je hebt het prima uitgelegd. Jij bent onredelijk*. Bied je excuses aan

SPOILER
pi_145924849
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:35 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Ik typ het snel.
"Ik word" is minder typen dan "ik wordt".
pi_145924856
quote:

[..]

SPOILER
Dan ga je toch lekker op kamers, oh wacht dan krijg je een kamer die net zo groot is
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:35 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

fucking troll :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_145924858
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:34 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

SPOILER
Ze staan toch niet met een wegversperring je tegen te houden?
Ga gewoon het huis uit

(ik heb het gevoel dat ik in herhaling val...)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145924862
quote:

[..]

Ook bij WO econometrie moet je goed leren typen, lijkt me. En zoiets moet vanzelf gaan, snelheid moet niet uitmaken.
pi_145924868
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mijn neefje is een mongooltje (true story) en die is nog minder kinderachtig dan TS (true story).
Ik zie een huilende, gillende, stampvoetende TS voor me. Terwijl zijn 6-jarige broertje rustig met zijn blokken aan het spelen is, eens opkijkt, en hoofdschuddend een diepe zucht maakt.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:37:26 #160
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145924887
quote:

[..]

SPOILER
Wacht even, hoe moeten ze dat beschikbaar maken voor jou?
Je beseft dat je 20 bent en gewoon het huis uit kan gaan wanneer jij dat wil?
Ik was ook 19 toen ik op mezelf woonde, net als zo ontzettend veel anderen.
pi_145924889
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:37:58 #162
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145924899
Huillie :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145924961
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:36 schreef Seam het volgende:

[..]

Dan ga je toch lekker op kamers, oh wacht dan krijg je een kamer die net zo groot is

[..]

fucking troll :')
Ik volg daadwerkelijk de opleiding wo econometrie. Ik kan zo wat foto's plaatsen.
  Moderator zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:40:40 #164
42184 crew  DaMart
pi_145924966
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:42 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
Spoiler i.v.m. herkenbaarheid aangezien bekenden dit forum volgen (zonder acc):

SPOILER
Als die kamer lijkt op die van jou, dan is het natuurlijk terecht dat de 20-jarige het bed van de 6-jarige aan hem moet teruggeven :Y.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_145924971
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ook bij WO econometrie moet je goed leren typen, lijkt me. En zoiets moet vanzelf gaan, snelheid moet niet uitmaken.
Daar zijn we meer bezig met de Lagrange functie uit te kristalliseren dan met goed typen. :P
pi_145924984
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wacht even, hoe moeten ze dat beschikbaar maken voor jou?
Je beseft dat je 20 bent en gewoon het huis uit kan gaan wanneer jij dat wil?
Ik was ook 19 toen ik op mezelf woonde, net als zo ontzettend veel anderen.
SPOILER
pi_145924990
Succesvolle troll wel.
Feyenoord Rotterdam
pi_145924996
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:41 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
Autoritaire ouders.
Duss..?
Dan kun je niet het huis uit? :')
pi_145924998
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Succesvolle troll wel.
Ik ben bloedserieus.
pi_145925018
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:41 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

SPOILER
Wat een laf excuus
Als je echt zou willen kun je gewoon gaan. Maar jij wil ook niet want je hebt het wel prima zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145925057
quote:

[..]

SPOILER
Lees: ik kan de was niet doen en niet koken en durf eigenlijk nog niet de boze enge wereld in. Kom op man, als je een beetje intelligent bent (en dat hoop ik voor je, anders wens ik je veel succes met econometrie) kun je A) inzien dat je ouders eigenlijk wel gewoon gelijk hebben en/of B) met goede, onderbouwde argumenten komen waarom jouw optie beter is voor iedereen.

Bovendien, waarom antwoord je in spoilers? Vreselijk irritant.
pi_145925060
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:42 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Ik ben bloedserieus.
Hihi, ja.
Feyenoord Rotterdam
pi_145925139
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:45 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Lees: ik kan de was niet doen en niet koken en durf eigenlijk nog niet de boze enge wereld in. Kom op man, als je een beetje intelligent bent (en dat hoop ik voor je, anders wens ik je veel succes met econometrie) kun je A) inzien dat je ouders eigenlijk wel gewoon gelijk hebben en/of B) met goede, onderbouwde argumenten komen waarom jouw optie beter is voor iedereen.

Bovendien, waarom antwoord je in spoilers? Vreselijk irritant.
Ik kan wel koken en de was doen. Ik doe alles van mijzelf al zelf op het avondeten koken na. Dus dat heeft er niks mee te maken.
pi_145925210
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:47 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Ik kan wel koken en de was doen. Ik doe alles van mijzelf al zelf op het avondeten koken na. Dus dat heeft er niks mee te maken.
Zou je op jezelf willen wonen?
pi_145925213
Grow the fuck up en ga uit huis of stel je niet zo aan. Jij hebt altijd in de grote kamer gewoond, nu is het tijd voor je broertje. Dus niet zo egoistisch janken en doe wat met deze hint van je ouders. :{w
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_145925240
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:50 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Zou je op jezelf willen wonen?
Ja dolgraag.
pi_145925249
Zie dat je een nieuw topic heb aangemaakt. :)

WGR / Kansen vergroten op woningmarkt

Als je dit allemaal zo leest lijkt op jezelf gaan idd het beste.
pi_145925250
Zijn broertje heeft grotere ballen dan TS :')
pi_145925262
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:51 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Ja dolgraag.
Nou je andere topic zegt dat je eerst wil wachten tot alles precies 'klopt' en dat je dan wil dat er magisch een huis voor je is
WGR / Kansen vergroten op woningmarkt

Ga dan gewoon nu al! jezus
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145925283
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:50 schreef HostiMeister het volgende:
Grow the fuck up en ga uit huis of stel je niet zo aan. Jij hebt altijd in de grote kamer gewoond, nu is het tijd voor je broertje. Dus niet zo egoistisch janken en doe wat met deze hint van je ouders. :{w
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')