abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145949430
TS, open een klacht-topic in KLB. Alsjeblieft? Ah toe?
"Pools are perfect for holding water"
pi_145950024
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:52 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Ik wacht op het juiste moment: studiegerelateerde bijbaan --> geen vmbo werk zoals AH, jumbo.
Jezus gast :')

Als je wacht op een baan krijg je er nooit eentje :')

Op jouw leeftijd is het heel normaal dat je je eigen broek ophoudt en gewoon een bijbaantje hebt om studie en leuke dingen te financieren. Toen ik begon met m'n studie ben ik meteen op kamers gegaan, had ik een kut bijbaan in een callcenter maar redde ik m'n eigen reet wel.

Ik had de grootste slaapkamer in huis en het sprak voor zich dat ik ruilde met m'n broertje die nog wel thuis woonde.

Wat een kinderachtig jong ben je.
pi_145982737
Lieve TS. Ik heb heel dit topic door gelezen en viel van de ene verbazing in de andere. Toch vind ik de manier hoe jij reageert hier in dit topic en t.o.v. je ouders niet heel apart als je bedenkt dat je waarschijnlijk flink aan het puberen bent. En, bewezen feit, pubers zijn nu eenmaal egoïstisch.
Je hebt het heus zo slecht nog niet thuis TS, je hebt lieve zorgzame ouders een leuk broertje en een mooie kamer waar je niks voor hoeft te betalen. Verder doe je ook nog een leuke, goede studie. Bedenk dat er heel erg veel mensen van jouw leeftijd zijn die dit allemaal niet hebben.
Mocht je verder nog het gevoel hebben dat je iets meer verantwoordelijkheid wil en iets meer 'stemrecht' als het ware bij je ouders in huis, dan is het zaak dat je aan hen laat zien dat je heel verantwoordelijk kan zijn. Puberen is lastig genoeg maar als je een wit voetje wil halen bij je ouders doe je dit het beste door je verantwoordelijk op te stellen.
Zoek een bijbaantje, dit kan best heel leuk zijn en het hoeft echt geen vakkenvullen te zijn. Je zult zien dat omgaan met leeftijdsgenoten en geld verdienen hartstikke leuk is! Als je een baantje hebt kun je geld gaan sparen voor dat wat jij graag wil: een eigen huisje.
Door het nemen van een bijbaantje laat je aan je ouders zien hoe verantwoordelijk en volwassen je bent! Daarnaast kun je eens met je ouders om tafel gaan. Als jij meer inbreng wil in zaken omtrent jouw levensstijl, is het misschien een goed idee om zelf ook wat meer bij te dragen. Vraag je ouders of je,zodra je een baantje hebt, hen met een kleine bijdrage per maand of per week kan ondersteunen. Zo betaal je voor de kost en inwoning, kweek je goodwill bij je ouders en kun je ook iets meer op je strepen staan als er iets staat te gebeuren waar jij het niet mee eens bent. Met de nadruk op iets, want je blijft nog steeds kind van je ouders natuurlijk.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het heel makkelijk is TS, als jij als volwassene behandeld wil worden door je ouders zul je je volwassen moeten opstellen en verantwoordelijkheid op je nemen.
Ik ben blij dat je in elk geval al met je ouders gesproken hebt. Hopelijk heb je iets aan mijn adviezen, ik was zelf ook altijd een hele moeilijke puber dus ik weet hoe het is. Het komt goed!
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
  maandag 27 oktober 2014 @ 00:23:51 #279
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_145982791
quote:
Ouders nemen ruimte in beslag
Zet ze op 'n dieet: dan vallen ze af en nemen ze vanzelf minder ruimte in beslag.

Hihaho.
Hallon!
pi_145982810
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2014 00:23 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Zet ze op 'n dieet: dan vallen ze af en nemen ze vanzelf minder ruimte in beslag.

Hihaho.
:')
pi_145984267
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
Dit topic is sowieso al een keer of 12 voorbij gekomen. Waarbij de TS nooit gelijk kreeg
Aangezien TS vandaag een account aan heeft gemaakt gok ik dat hij het al prima wist en het weer eens op fok komt proberen onder een andere naam
Inderdaad, dit topic kwam mij ook wel heel bekend voor.
  maandag 27 oktober 2014 @ 09:10:13 #282
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_145985995
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:15 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

Kinderachtig sowieso niet, want ik ben een hoogopgeleide, dus kinderachtigheid past daar niet tussen.

Lohoooool. Was het maar waar..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 27 oktober 2014 @ 10:21:34 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145987667
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:15 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
maar ik zei dat ik de wisseling volledig begrijp (wat ook zo is),
Volgens mij heb ik hier vaak gelezen dat je het niet begrijpt.. dus waarom is het zo logisch nu ineens dan?
pi_145988986
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 00:21 schreef Chocovloek het volgende:
Lieve TS. Ik heb heel dit topic door gelezen en viel van de ene verbazing in de andere. Toch vind ik de manier hoe jij reageert hier in dit topic en t.o.v. je ouders niet heel apart als je bedenkt dat je waarschijnlijk flink aan het puberen bent. En, bewezen feit, pubers zijn nu eenmaal egoïstisch.
Je hebt het heus zo slecht nog niet thuis TS, je hebt lieve zorgzame ouders een leuk broertje en een mooie kamer waar je niks voor hoeft te betalen. Verder doe je ook nog een leuke, goede studie. Bedenk dat er heel erg veel mensen van jouw leeftijd zijn die dit allemaal niet hebben.
Mocht je verder nog het gevoel hebben dat je iets meer verantwoordelijkheid wil en iets meer 'stemrecht' als het ware bij je ouders in huis, dan is het zaak dat je aan hen laat zien dat je heel verantwoordelijk kan zijn. Puberen is lastig genoeg maar als je een wit voetje wil halen bij je ouders doe je dit het beste door je verantwoordelijk op te stellen.
Zoek een bijbaantje, dit kan best heel leuk zijn en het hoeft echt geen vakkenvullen te zijn. Je zult zien dat omgaan met leeftijdsgenoten en geld verdienen hartstikke leuk is! Als je een baantje hebt kun je geld gaan sparen voor dat wat jij graag wil: een eigen huisje.
Door het nemen van een bijbaantje laat je aan je ouders zien hoe verantwoordelijk en volwassen je bent! Daarnaast kun je eens met je ouders om tafel gaan. Als jij meer inbreng wil in zaken omtrent jouw levensstijl, is het misschien een goed idee om zelf ook wat meer bij te dragen. Vraag je ouders of je,zodra je een baantje hebt, hen met een kleine bijdrage per maand of per week kan ondersteunen. Zo betaal je voor de kost en inwoning, kweek je goodwill bij je ouders en kun je ook iets meer op je strepen staan als er iets staat te gebeuren waar jij het niet mee eens bent. Met de nadruk op iets, want je blijft nog steeds kind van je ouders natuurlijk.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het heel makkelijk is TS, als jij als volwassene behandeld wil worden door je ouders zul je je volwassen moeten opstellen en verantwoordelijkheid op je nemen.
Ik ben blij dat je in elk geval al met je ouders gesproken hebt. Hopelijk heb je iets aan mijn adviezen, ik was zelf ook altijd een hele moeilijke puber dus ik weet hoe het is. Het komt goed!
Ga anders met elkaar daten. Dan zien zijn ouders helemaal dat hij volwassen begint te worden met een meisje aan zijn zijde ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145989981
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ga anders met elkaar daten. Dan zien zijn ouders helemaal dat hij volwassen begint te worden met een meisje aan zijn zijde ^O^
Nee ik zou niet kunnen daten met een jongen die drie jaar jonger is, nog thuis woont, geen baantje heeft. Niets voor mij.
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_145993683
Wat een hoop gejank in dit topic zeg :') (en dan doel ik niet alleen op de TS)

@TS: Jammer dat die wisseling gegaan is zoals die gegaan is. Je ouders hadden het idd handiger kunnen brengen maar als je ouders op hun strepen gaan staan (of laat ik zeggen de mensen die eigenaar zijn van de woning), dan heb je simpelweg niks in te brengen.

Soms is het leven kut en -dat- zal je moeten accepteren. Enige wat je hieraan kunt doen is proberen elders te gaan wonen (of onderhandelen, zodat ze niet op hun strepen gaan staan).

Waarom ze op hun strepen gaan staan, dat is aan jou om uit te zoeken, mocht je daar behoefde aan hebben (goeie kans dat je wel al een idee hebt waarom).
pi_145995168
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:45 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

Nee ik zou niet kunnen daten met een jongen die drie jaar jonger is, nog thuis woont, geen baantje heeft. Niets voor mij.
Ok.

Nouja, bedankt namens de TS :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145998482
Toen ik ging studeren sliep mijn broertje een week later al in mijn oude slaapkamer.
  maandag 27 oktober 2014 @ 17:19:50 #289
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_146000951
Haha, is TS nog steeds aan het janken? Op de kamer van z'n broertje zeker. :') Deur op slot alles
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_146326970
Hoe is het nu met je TS?
pi_146327028
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:45 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Drie.
Dus je zeurt.
pi_146327338
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:58 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Dit is niet mijn schuld, maar van mijn ouders door dit eigenlijk wel tegen te houden in mijn ontwikkeling. Vanuit mijn kant is onze band wel beschadigt omdat ik hun kwalijk neem dat ze mij niet die route hebben laten bewandelen.
Ik zou je echt laten onderzoeken of je niet narcistisch bent.
pi_146327369
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mijn neefje is een mongooltje (true story) en die is nog minder kinderachtig dan TS (true story).
volgens mij is dit verzonnen
pi_146327539
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:15 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
Weet je ze bekijken het maar lekker.. gewoon op mijzelf wonen na de opleiding. Dit is te belachelijk voor woorden. Na uren ben ik nog steeds behoorlijk geraakt. Nog kutter is dat het onderwerp nu al weer weggewuifd is, ik hoor er niks meer over. :') Het was alleen een aankondiging thats it. Take it or shove it up your ass achtig iets is het jegens mij. Bah bah bah.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kinderen van 5 hebben ook zo'n instelling
pi_146328062
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:52 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Ik wacht op het juiste moment: studiegerelateerde bijbaan --> geen vmbo werk zoals AH, jumbo.
Jij bent niet in de positie om naar beneden te trappen.

Zelf te belazerd voor een bijbaan maar wel een ander veroordelen? :N

quote:

[..]

Dat niet, maar ik zei dat ik de wisseling volledig begrijp (wat ook zo is), maar de manier waarop het ter sprake werd gebracht niet. Dus ik ben tevreden. :)

Kinderachtig sowieso niet, want ik ben een hoogopgeleide, dus kinderachtigheid past daar niet tussen.

Wellicht was mijn ontevredenheid wel triest idd... of toch wel kinderachtig.
Een hoogopgeleide kan dus niet kinderachtig zijn?

Misschien ben je wel niet zo intelligent als je jezelf inschat.. :z
pi_146328397
Ts :')
  woensdag 5 november 2014 @ 15:07:38 #297
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_146331806
20, ga gewoon op jezelf man
Thinking about thinking of you.
pi_146332839
Ik hoop dat je nooit meer thuis mag komen, triest figuur.
pi_146332955
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:57 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:

[..]

Wat is dit voor rare en stomme opmerking?
Inderdaad, sla hem dood dan kun je weer zijn kamer innemen.
pi_146333070
dus.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')