geheugen dan waarschijnlijk niet helemaal lekker.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:10 schreef .Neovo. het volgende:
Dan zou die pc dus gewoon onboard graphics moeten hebben als ik die lijst zo bekijk. Of ik snap het niet. Het werkt i.i.g niet.
Ik ben nog steeds van mening dat een pc gewoon hoort op te starten als er een nieuw geheugenbankje in geplaatst wordt. Of zijn de pc's van tegenwoordig zo kieskeurig dat ze alleen bepaalde merken/modellen slikken?
heb zojuist wel weer 5 bsod's gehad. Is ook een nieuwe bij gekomen: APC_ INDEX_MISMATCH
i3 540 heeft wel onboard video, net even gekeken. Dus, dat is echt fout hoor. Onboard moet gewoon werken.quote:
Dat krijg je niet voor elkaar zonder, met lomp geweld, e.e.a. mechanisch te slopen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:25 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Neovo, ik vermoed dat je namelijk DDR2 geheugen gebruikt i.p.v. DDR3? Bron
Bij DDR2 zit de inkeping in het midden en DDR3 heeft dit iets meer naar links zitten.
Ik ga dit ook even volgen. (ben ook benieuwd)
Oh ja,quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat krijg je niet voor elkaar zonder, met lomp geweld, e.e.a. mechanisch te slopen.
Daarbij; googlen op de typenummers van het geheugen op de foto's leert dat het inderdaad om DDR3 gaat.
Dit is gewoon DDR3.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:25 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Neovo, ik vermoed dat je namelijk DDR2 geheugen gebruikt i.p.v. DDR3? Bron
Bij DDR2 zit de inkeping in het midden en DDR3 heeft dit iets meer naar links zitten.
Ik ga dit ook even volgen. (ben ook benieuwd)
ongeveer 5 jaar oud . Condensatoren waren goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:46 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
Oh ja,dat is waar..
Hoe oud is het moederbord eigenlijk? 5 jaar of ouder? Check de condensatoren eens? (3 stuks op een dubbel rij geloof ik).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |