Jaquote:
ja... toen ik net wakker werd hoopte ik nog dat het een nachtmrrie was of zo... t nieuws komt nu pas echt binnen geloof ik...quote:
Hier ook, en ik heb een jongetje van 6 triest nieuws moeten brengen, dat was erg moeilijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 08:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja... toen ik net wakker werd hoopte ik nog dat het een nachtmrrie was of zo... t nieuws komt nu pas echt binnen geloof ik...
...quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:01 schreef Anne het volgende:
Bah en nog eens bah inderdaad.. Ik ben er even stil van.
Absoluut, maar verder heb ik ook geen zinnige toevoeging of zo. Sterkte, Alex.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij allemaal hier denk weet ik...![]()
![]()
!
quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Famous last wordsGisterochtend was zijn laatste, 2cv is gistermiddag overleden terwijl hij aan het sleutelen was.
2cv, ik ga je missenWij allemaal hier denk weet ik...
![]()
![]()
!
Ik blijf vanaf nu ook tot 12 uur in bed liggenquote:Op maandag 3 november 2014 10:29 schreef 2cv het volgende:
Het is nog geen 12:00u en ik ben m'n bed al uit. Dan is alles vervelend/raar/eng/oncomfortabel/onprettig.
Verwachten deed ik het niet, maar hij had ook niet het geluk een lichaam te hebben dat lang mee wilde gaanquote:Op dinsdag 4 november 2014 08:29 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou verwacht je veel... Maar dit zag niemand aankomen denk ik.
Hij was gister aan het klussen aan een van zijn auto's in de stalling. Toen de eigenaar van de stalling bij hem kwam om even te kijken hoe t ging, vond hij Elmer, niet wetende hoe lang hij er toen al lag. Er is ter plekke geprobeerd hem te reanimeren, in de ambulance en in het ziekenhuis, maar tevergeefs. Hartfalen dus.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:19 schreef lipje het volgende:
Ergens denk ik steeds dat je het over zijn lelijke eend hebt, en niet de persoon achter de nickname 2cv
Ik kan of wil het niet geloven.
Was zijn accu op geraakt?
Ter aanvulling. Oorzaak is nog niet geheel duidelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij was gister aan het klussen aan een van zijn auto's in de stalling. Toen de eigenaar van de stalling bij hem kwam om even te kijken hoe t ging, vond hij Elmer, niet wetende hoe lang hij er toen al lag. Er is ter plekke geprobeerd hem te reanimeren, in de ambulance en in het ziekenhuis, maar tevergeefs.Zijn ouders en zus zijn nu druk bezig de uitvaart te regelen en dergelijke
Het word geen besloten uitvaart, details post ik later. Maar voor wie behoefte heeft de uitvaart bij te wonen om hem een laatste groet te geven, dat kan dus.
wtfquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij was gister aan het klussen aan een van zijn auto's in de stalling. Toen de eigenaar van de stalling bij hem kwam om even te kijken hoe t ging, vond hij Elmer, niet wetende hoe lang hij er toen al lag. Er is ter plekke geprobeerd hem te reanimeren, in de ambulance en in het ziekenhuis, maar tevergeefs. Hartfalen dus.Zijn ouders en zus zijn nu druk bezig de uitvaart te regelen en dergelijke
Het wordt geen besloten uitvaart, details post ik later. Maar voor wie behoefte heeft de uitvaart bij te wonen om hem een laatste groet te geven, dat kan dus.
dit jaar waren we ruim op tijd. met halloween is de bult schimmel ingestortquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:05 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx
V&A / [GEZ] pompoen (omg. Leeuwarden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |