Het werkwoord hiervoor is: rik-de-voestenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:58 schreef luckass het volgende:
straks verdedigt ie z'n parijs punten nog_! wat goedkoop
Het is inderdaad wel slim, maar het is niet de meest nobele manier om aan je punten te komen. Maar die regels zullen wel niet gelden in de topsport.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:48 schreef PippenScottie het volgende:
Haase in de halve finale!
We kunnen er lacherig over doen, maar in Parijs zou hij nooit de kwalificatie plus eerste ronde hebben overleefd.
Hier zijn toch makkelijke puntjes te halen.
James Ward is next. Dat is zowaar een semi-bekende speler!
Er zijn maar drie niet-nobele manieren om aan punten te komen:quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:19 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel slim, maar het is niet de meest nobele manier om aan je punten te komen. Maar die regels zullen wel niet gelden in de topsport.
Roowbin is op dit moment zeker qua ranking gewoon een challenger speler.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:19 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel slim, maar het is niet de meest nobele manier om aan je punten te komen. Maar die regels zullen wel niet gelden in de topsport.
Je zult je inschrijven, ticket boeken en dan vraagt Fedje een wild card aan....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zijn maar drie niet-nobele manieren om aan punten te komen:
1) regels breken om te winnen.
2) je tegenstander betalen om te verliezen
3) betalen voor een wilcard
Voor de rest is het fair game. Iedereen weet hoeveel punten elk toernooi waard is, het staat iedereen vrij om zich voor deze toernooien in te schrijven.
Speltheorie noemt dit een systeem met 'perfecte informatie'.
Kwam ie dan toch pas tegen in de finalequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:07 schreef XL het volgende:
[..]
Je zult je inschrijven, ticket boeken en dan vraagt Fedje een wild card aan....
Omdat het beter weer is dan in Parijs
Gelukkig kan dat niet, volgens mij mag je als je top 30 staat geen challengers spelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:07 schreef XL het volgende:
[..]
Je zult je inschrijven, ticket boeken en dan vraagt Fedje een wild card aan....
Omdat het beter weer is dan in Parijs
Denk het wel, Goffin speelde een maand geleden nog in Mons en die is 25# dacht ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:31 schreef Salamando het volgende:
[..]
Gelukkig kan dat niet, volgens mij mag je als je top 30 staat geen challengers spelen.
Toen was Goffin nog niet top 30quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:03 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Denk het wel, Goffin speelde een maand geleden nog in Mons en die is 25# dacht ik
Ja, mag het.. zo'n kuttoernooitjequote:Op zaterdag 1 november 2014 11:48 schreef luckass het volgende:
Hij gaat op voor z'n eerste titel sinds Kitzbuhel 2012
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:04 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
De andere foto's:Er zit zowaar publiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:04 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
De andere foto's:net die Not bad meme van ObamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |