Je weet in ieder geval dat opa wintquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het kan me echt niet boeien hoor Koen.Nooit gekeken, maar prima logee-oppas. Die mij vast gezellig naast zich op de bank wil hebben en dan kijk ik wel wat wezenloos mee of zo. Kan ze me uitleggen wie wie is ook.
Robert Ten Brink maakt dan ook alleen maar programma's om (bij) te janken..quote:
En, wat kon ie?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval dat opa wint
Andere vorm van zingen (quote:
Vond jij het ook zo bloedstollend spannend?quote:
Welke Hollander?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vond jij het ook zo bloedstollend spannend?
Volgens de heren commentatoren kunnen we nu wel gaan slapen, de laatste hollander gaat er niks van bakken.
Die Belg dus.quote:
Je bent zijn grootste fanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die Belg dus.
Je merkt, ik zit er bovenop
Zeker, en ik ga nu van hem dromen.quote:
ah je had gezegd dat nooit te doenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand quoten die de gaap-smiley gebruikt
In principe doe ik dat niet, maar het ging per ongelukquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah je had gezegd dat nooit te doen
Ik doelde meer op de laatste van de komende tijdquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het wordt hier ook niet erg laat vermoedelijk
Ow, je wordt weer lid van de AA?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de laatste van de komende tijd
ah dus ook minder Fok?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Het mag wel weer wat minder imho, en ik heb wat andere dingen te regelen
Je post fors de laatste tijdquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Hoort er eigenlijk wel bij ja
Even kijken of dat ook lukt
niet slecht toch? Pas sinds vanmorgen kwart voor 7 onderweg, nu al thuisquote:
Hoiquote:
Nu alquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
niet slecht toch? Pas sinds vanmorgen kwart voor 7 onderweg, nu al thuis
quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
Maarrehm, het was mijn insteek.om even te komen kletsen, maar nu ik eenmaal stilzit gaat mijn lichaam over op standje slaap. Dus.![]()
![]()
![]()
oh echt?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoest?![]()
Vannacht werd je nog als vermist opgegeven
quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
oh echt?
Naja goed hoor, grwoon bezig met andere dingetjes
En candaag een lang dagje
Vanmorgen de trein gemist doordat mn fiets stuk was, daardoor meteen vanaf het station door naar werk ipv eerst even langs huis. En toen slechts even van 10 tot 22:45 gewerkt, nog even een drankje gedaan en nu heerlijk in bed genieten van mijn wxtra uurtje
Dag Ess. Hier heb je een fijn nummer om op te slapenquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
Maarrehm, het was mijn insteek.om even te komen kletsen, maar nu ik eenmaal stilzit gaat mijn lichaam over op standje slaap. Dus.![]()
![]()
![]()
Verschil moet er wezenquote:
Bedankt voor je bijdrage aan dit topicquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dag Ess. Hier heb je een fijn nummer om op te slapen
Op zondag 26 oktober 2014 00:10 schreef D. het volgende:
Als je daarvoor bent, volgende keer beter je best doenquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem daar ben ik voor.
Dit rijmt totaal niet met je vorige post. Erg verwarrend dit. Zo maak je het iemand wel heel moeilijk om aan je verwachtingen te voldoen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
Als je daarvoor bent, volgende keer beter je best doen
De eerste was sarcastisch, mijn excuses als dat niet duidelijk wasquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit rijmt totaal niet met je vorige post. Erg verwarrend dit. Zo maak je het iemand wel heel moeilijk om aan je verwachtingen te voldoen.
Jeetje. Ik ga altijd van het goede in de mens uit bij de eerste ontmoeting maar we kennen elkaar inmiddels dan alweer een stuk beterquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:18 schreef D. het volgende:
[..]
De eerste was sarcastisch, mijn excuses als dat niet duidelijk was
Ik ken jou verder niet, dus had niet zomaar moeten aannemen dat begrijpend lezen ook tot jouw vaardigheden zou behoren
wat een moeilijke teksten zo snachtsquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:18 schreef D. het volgende:
[..]
De eerste was sarcastisch, mijn excuses als dat niet duidelijk was
Ik ken jou verder niet, dus had niet zomaar moeten aannemen dat begrijpend lezen ook tot jouw vaardigheden zou behoren
Niet zomaar vanuit gaanquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje. Ik ga altijd van het goede in de mens uit bij de eerste ontmoeting maar we kennen elkaar inmiddels dan alweer een stuk beter
Mijn fles is leeg, en mijn glas, ook, dus veel moeilijker gaat het niet meer wordenquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat een moeilijke teksten zo snachts
mijn fles nog niet maar ik neig naar het eindequote:Op zondag 26 oktober 2014 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn fles is leeg, en mijn glas, ook, dus veel moeilijker gaat het niet meer worden
En da's de laatste fles?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn fles nog niet maar ik neig naar het einde
Ik had maar 1 fles meegenomenquote:
Ah, dan kun je nog even verderquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had maar 1 fles meegenomen![]()
En nee, ik heb geen stopplannen
grappig dat er soms mensen zetten doen die al zijn gaan 'slapen'quote:
Neuh, vrij 'normaal' zelfsquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
grappig dat er soms mensen zetten doen die al zijn gaan 'slapen'
ach, gedane zaakquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begon me er net aan te hechten
Zonde om 'm dan te gaan sluiten
_P-quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:58 schreef D. het volgende:
[..]
This is the end....
my only friend, the end
I'll never look into your eyes, again....
ze hadden een feest van de week dus je weet maar nooitquote:
Toen had ze hoofdpijnquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze hadden een feest van de week dus je weet maar nooit
goed ideequote:
De gevolgen zouden niet te overzien zijnquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:09 schreef Koen66 het volgende:
Wat gebeurt er met Fok eigenlijk...
Kan je 2x een post om 2:10 zetten straks
verwarring alom...quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:10 schreef D. het volgende:
[..]
De gevolgen zouden niet te overzien zijn
Ik snap het nu al niet meerquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verwarring alom...
Reageren op een nieuwere post enzo
RIP voor de nabestaanden?quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:13 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga er zo echt eens een einde aan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |