ah je had gezegd dat nooit te doenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand quoten die de gaap-smiley gebruikt
In principe doe ik dat niet, maar het ging per ongelukquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah je had gezegd dat nooit te doen
Ik doelde meer op de laatste van de komende tijdquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het wordt hier ook niet erg laat vermoedelijk
Ow, je wordt weer lid van de AA?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de laatste van de komende tijd
ah dus ook minder Fok?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Het mag wel weer wat minder imho, en ik heb wat andere dingen te regelen
Je post fors de laatste tijdquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Hoort er eigenlijk wel bij ja
Even kijken of dat ook lukt
niet slecht toch? Pas sinds vanmorgen kwart voor 7 onderweg, nu al thuisquote:
Hoiquote:
Nu alquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
niet slecht toch? Pas sinds vanmorgen kwart voor 7 onderweg, nu al thuis
quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
Maarrehm, het was mijn insteek.om even te komen kletsen, maar nu ik eenmaal stilzit gaat mijn lichaam over op standje slaap. Dus.![]()
![]()
![]()
oh echt?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoest?![]()
Vannacht werd je nog als vermist opgegeven
quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
oh echt?
Naja goed hoor, grwoon bezig met andere dingetjes
En candaag een lang dagje
Vanmorgen de trein gemist doordat mn fiets stuk was, daardoor meteen vanaf het station door naar werk ipv eerst even langs huis. En toen slechts even van 10 tot 22:45 gewerkt, nog even een drankje gedaan en nu heerlijk in bed genieten van mijn wxtra uurtje
Dag Ess. Hier heb je een fijn nummer om op te slapenquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
Maarrehm, het was mijn insteek.om even te komen kletsen, maar nu ik eenmaal stilzit gaat mijn lichaam over op standje slaap. Dus.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |