TS dacht op hookers.nl te zijn, gelukkig bestaat kopiëren anders moest hij zijn recensie daar nog een keer volledig typen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Waarom deel je dit met ons?
Dat is toch geen date?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:05 schreef djakkaa3033 het volgende:
Al met al wel een redelijke date gehad,
Zelfs Marokkaanse vrouwen willen alleen Nederlandse mannenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:21 schreef Dimachaerus het volgende:
ALLEEN NEDERLANDSE MANNEN
Fucking hatelijk dit.
Denk je eindelijk een mooie schone blondine legit studente hollandse te hebben gevonden:
IK ONTVANG ALLEEN NEDERLANDSE MANNEN![]()
![]()
Ja omdat ze anders haar broer of neef tegenkomt tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zelfs Marokkaanse vrouwen willen alleen Nederlandse mannen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja omdat ze anders haar broer of neef tegenkomt toch
Haha, dat dus!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als die een heel klein beetje nadenken dan moet dat geen probleem zijn. Gewoon doen alsof je NL'er bent en afspreken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:05 schreef djakkaa3033 het volgende:
Al met al wel een redelijke date gehad, maar het klacchie wat ik toch hier mos droppen is als volgt: Klacht, Een hoer die maagd is zodat ze als vrome moslima kan trouwens en allah en de profeet mohammed (vrede zij met hem) niet boos zou worden.
Hee goossie had ik net mijn piele ingesmeerd met douche creme, zie ik opeens in m'n ooghoek staan tijdens het bekijken van de foto's besneden pik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:28 schreef Sapstengel het volgende:
Hey TS neem gewoon deze
http://www.kinky.nl/sex-a(...)nieten-/default.aspx
is ook Marokkaans
Ja goos en de Marokkaanse wijfies zijn nog het racistischquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Fucking hatelijk dit.
Denk je eindelijk een mooie schone blondine legit studente hollandse te hebben gevonden:
![]()
Een half uur pijpen voor 100 euro wat is dat voor onzinquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:39 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Ja goos en de Marokkaanse wijfies zijn nog het racistisch
http://www.kinky.nl/sex-a(...)xy-meid/default.aspx
''negers ''
Je hebt een Marokkanenfetisj?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:39 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Ja goos en de Marokkaanse wijfies zijn nog het racistisch
http://www.kinky.nl/sex-a(...)xy-meid/default.aspx
''negers ''
ik ben ook gek op mocro chimi's. Lekkere konten en het moet zo lekker sneaky allemaal.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik ben ook gek op mocro chimi's. Lekkere konten en het moet zo lekker sneaky allemaal.
Klopt haha, ik woon in Crooswijk en hier lopen veel van die wijffies rond helemaal in het zwart gesluierd, ook zie dagelijks 2 vrouwen in boerka voorbij waggelen die hun kroost ophaalt van de basisschoolquote:
Wat ben jij dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Fucking hatelijk dit.
![]()
zieke geestquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:01 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Klopt haha, ik woon in Crooswijk en hier lopen veel van die wijffies rond helemaal in het zwart gesluierd, ook zie dagelijks 2 vrouwen in boerka voorbij waggelen die hun kroost ophaalt van de basisschool
Laatst was ik nieuwe swagschoenen kopen bij de primark in Rotterdam en toen ik bij de dames afdeling was beneden liepen er 2 van dit soort vrouwen rond
[ afbeelding ]
En je raad het nooit, ze stonden bij de tijgerprint slipjes te kijken, van die golera lekkere slipjes![]()
![]()
Dat verwacht je toch niet van dat soort types haha
Dus ik zat al de hele dag te fantaseren dat ze helemaal naakt onder die boerka zijn met alleen een stringetje of een tijger slipje,
Ik heb hier zoveel over gefantaseerd en vond het zo'n mystrieus volk dat het me spannend leek als er een marokkaans wijfie met zwarte panty zonder verder niks aan met d'r kont op mn gezicht ging zitten en zo met d'r kont over m'n gezicht wrijft.
De fantasie is spannender dan als het daadwerkelijk gebeurd maar het was ook zekers te wetes wel erg lekker !
Verderss vind ik alles wel lekker behalve thaise of chinezen dames. haha
Hoezo nou weer dan? Genieten van het leven is toch niks mis mee !!quote:
zit er primark in alexandrium joh?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:25 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Hoezo nou weer dan? Genieten van het leven is toch niks mis mee !!
Ja zekerz dat zijn goeie schoenen 11 euro, en ken ik een jaar mee doen, net zoals me jas van leer 12 euro en die heb ik al sinds de primark in het alex geopend is haha de mazzels
Klopt mister maghrebi, als je geluk heb ben je voor 20 euro klaar, met de opening was de afprijsing nog groter haha!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:29 schreef Chemokuur het volgende:
[..]
zit er primark in alexandrium joh?
ik ga morge gelijk langs voor nieuwe jacka![]()
Oeeeeehhhlala, een mooi vrouw uit Nador daar zeg ik geen nee tegenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:53 schreef Crip het volgende:
Cool story bro. Zullen wij het samen nog eens proberen?
Ja ik persoonlijk niet bij elke prostitueequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:41 schreef Floccinaucinihilipilifica het volgende:
Wat ik mij afvroeg he, likken jullie zo'n wijffie dan ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |