Goeiedag allemaal Djakkaa hierrrrr
Ik zit al een hele poos zonder meissie en ik heb een tijdje op badoo rond zitten kopieren plakken met de vraag of iemand vrijwillig sex wou hebben .
Als beloning zou het meissie met me mee gaan naar een heel erg mooi hotel. Drankies de hele nacht naar keuzen en dat ik eventueel ook een klein uur tarief zou willen betalen
Niet omdat ik zuinig ben maar omdat het geen ''prostitutie '' maar ook uit gemeende interesse zou zijn.
Toen ik een stuk of 10 berichies had gestuurd kreeg ik 3 terug waarvan alle 3 heel negatief
''Wat denk je wel niet kank** kneus, ik ben geen facking hoer zielig kneusje'' Was de eerste die aankwam, daarna een bericht met '' niemand wilt jou lelijke pinda indonees''
Ik schok me letterlijk de 3 dubbele ebola golera dus besloot maar om zoals een echte fokker een meissie te hosselen van de rode lampies
Ik heb via een site meerdere nummers gebeld waarvan al die wijffies niet konden en al vol geboekt waren vrijdag en zaterdag, dus besloot ik dit wijffie op te bellen:
![fns3zq.png]()
Ze nam meteen op, omdat ze alleen hollandse boykies wou (stond in haar profiel ) vroeg ik : Hallo ik ben javaans Indonesisch, maar ik spreek de taal niet weet niet eens waar indonesie ligt, mag ik toch komen ik heb veel respect voor meissies''.
Ze lachte een tijdje en zei met een heel zacht stemmetje ''uhmmm, jahoor'',
Aangekomen, het was een beetje een dikke trein, ik kreeg eerst een massage maar toen ik met mijn vinger de poezehut ik wou duiken veranderde de sfeer want ze bleek nog maagd te zijn en omdat de profeet mohammed (vrede zij met hem) en allah tegen der hadden gezegd dat seks met vreemde in de poezehut verboden was,en ze alleen gebeft en wou worden en ik alleen met m'n vingers in der kont mocht (wat ik heb afgewezen wat ze rook sowieso al niet zo fris)
Al met al wel een redelijke date gehad, maar het klacchie wat ik toch hier mos droppen is als volgt: Klacht, Een hoer die maagd is zodat ze als vrome moslima kan trouwens en allah en de profeet mohammed (vrede zij met hem) niet boos zou worden.