SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Fouten" bij anderen herken je makkelijk als deze je bekend voorkomen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest, met een andere chick. En een andere vrouw in de groep heeft twee dingetjes toegevoegd, die ik weggehaald heb omdat overbodig en nu gaat ze zitten zeiken op de conclusie die ik getypt heb.Dat het meer een samenvatting is ofzo. Wtf? Zelf kan ze het niet beter.
Ah, niemand voelt zich verantwoordelijk voor het geheel. Leuk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
"ja ik moest alleen X doen, dat heb ik gedaan, ik vind niet dat ik op moet draaien omdat pietje er met de pet naar gooit"
ja maar ik heb toch ook dingen moeten doen die ik eigenlijk niet had moeten doen?
"" ja maar dat is stom van je"
JA FUCKER WIE MOET HET ANDERS DOEN ALS IK EHT NIET DOE
Zal ik maar alvast 112 bellen om al het water op de vloer weg te pompen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan echt huilen nu. DWEILEN MET DE KRAAN OPEN
Echt, ik zou een voor een hun ogen eruit willen prikken met een vork. Stel kinderlijke achterlijke lijers.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Fouten" bij anderen herken je makkelijk als deze je bekend voorkomen.
[..]
Ah, niemand voelt zich verantwoordelijk voor het geheel. Leuk.
waar ga je fissa machen dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:57 schreef Montelly het volgende:
ik ga straks stad onveilig maken..
[ afbeelding ]
Blender of 1nul8, niks geksquote:
Ow woow jij bent de leukste thuis zekerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
1nul8 ja? goedzo jongen. ik dacht eerst dat je typetje hollywood was...
was ook niet grappig bedoeldquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ow woow jij bent de leukste thuis zeker
Dan je heb je mij goed begrepen.quote:
waar ken ik deze tekst vn?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:28 schreef Crip het volgende:
You got blood on your face, you big disgrace.
wasnt mequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Somebody better put you back in your place.
Wow. Gaat t meisje? Haal ff adem ok.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt, ik zou een voor een hun ogen eruit willen prikken met een vork. Stel kinderlijke achterlijke lijers.
Ging keertje uit in Rotterdam. Lastiggevallen door mannen en alles.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
1nul8 ja? goedzo jongen. ik dacht eerst dat je typetje hollywood was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |