SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Fouten" bij anderen herken je makkelijk als deze je bekend voorkomen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest, met een andere chick. En een andere vrouw in de groep heeft twee dingetjes toegevoegd, die ik weggehaald heb omdat overbodig en nu gaat ze zitten zeiken op de conclusie die ik getypt heb.Dat het meer een samenvatting is ofzo. Wtf? Zelf kan ze het niet beter.
Ah, niemand voelt zich verantwoordelijk voor het geheel. Leuk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
"ja ik moest alleen X doen, dat heb ik gedaan, ik vind niet dat ik op moet draaien omdat pietje er met de pet naar gooit"
ja maar ik heb toch ook dingen moeten doen die ik eigenlijk niet had moeten doen?
"" ja maar dat is stom van je"
JA FUCKER WIE MOET HET ANDERS DOEN ALS IK EHT NIET DOE
Zal ik maar alvast 112 bellen om al het water op de vloer weg te pompen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan echt huilen nu. DWEILEN MET DE KRAAN OPEN
Echt, ik zou een voor een hun ogen eruit willen prikken met een vork. Stel kinderlijke achterlijke lijers.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Fouten" bij anderen herken je makkelijk als deze je bekend voorkomen.
[..]
Ah, niemand voelt zich verantwoordelijk voor het geheel. Leuk.
waar ga je fissa machen dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:57 schreef Montelly het volgende:
ik ga straks stad onveilig maken..
[ afbeelding ]
Blender of 1nul8, niks geksquote:
Ow woow jij bent de leukste thuis zekerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
1nul8 ja? goedzo jongen. ik dacht eerst dat je typetje hollywood was...
was ook niet grappig bedoeldquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ow woow jij bent de leukste thuis zeker
Dan je heb je mij goed begrepen.quote:
waar ken ik deze tekst vn?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:28 schreef Crip het volgende:
You got blood on your face, you big disgrace.
wasnt mequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Somebody better put you back in your place.
Wow. Gaat t meisje? Haal ff adem ok.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt, ik zou een voor een hun ogen eruit willen prikken met een vork. Stel kinderlijke achterlijke lijers.
Ging keertje uit in Rotterdam. Lastiggevallen door mannen en alles.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
1nul8 ja? goedzo jongen. ik dacht eerst dat je typetje hollywood was...
Mn nieuwe favoriete PI.quote:
Ja heerlijk alle frustraties uiten door keihard op mn toetsenbord te rammen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wow. Gaat t meisje? Haal ff adem ok.
Waar in Rotterdam ging je uitquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ging keertje uit in Rotterdam. Lastiggevallen door mannen en alles.
Vagebond?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Waar in Rotterdam ging je uit![]()
Ik ga bijna nooit uit. Ik ben meer van de kroegen enzo
Spannendquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ging keertje uit in Rotterdam. Lastiggevallen door mannen en alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coconut ofzo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Waar in Rotterdam ging je uit![]()
Ik ga bijna nooit uit. Ik ben meer van de kroegen enzo
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:19 schreef Crip het volgende:
Ben ook een keer uitgegaan..Turn down for whattttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Cripquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:01 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Klopt haha, ik woon in Crooswijk en hier lopen veel van die wijffies rond helemaal in het zwart gesluierd, ook zie dagelijks 2 vrouwen in boerka voorbij waggelen die hun kroost ophaalt van de basisschool
Laatst was ik nieuwe swagschoenen kopen bij de primark in Rotterdam en toen ik bij de dames afdeling was beneden liepen er 2 van dit soort vrouwen rond
[ afbeelding ]
En je raad het nooit, ze stonden bij de tijgerprint slipjes te kijken, van die golera lekkere slipjes![]()
![]()
Dat verwacht je toch niet van dat soort types haha
Dus ik zat al de hele dag te fantaseren dat ze helemaal naakt onder die boerka zijn met alleen een stringetje of een tijger slipje,
Ik heb hier zoveel over gefantaseerd en vond het zo'n mystrieus volk dat het me spannend leek als er een marokkaans wijfie met zwarte panty zonder verder niks aan met d'r kont op mn gezicht ging zitten en zo met d'r kont over m'n gezicht wrijft.
De fantasie is spannender dan als het daadwerkelijk gebeurd maar het was ook zekers te wetes wel erg lekker !
Verderss vind ik alles wel lekker behalve thaise of chinezen dames. haha
Turk uit mijn klas lijkt echt op die middelste, zelfde facial aesthetics, knappe jonge (nohommo)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:57 schreef Montelly het volgende:
ik ga straks stad onveilig maken..
[ afbeelding ]
Ik zit onder mn cal. Men.. ik heb net een proteine reep naar binnen geduwd met moeite.. maar ik moet nog 200 nog wat cal. Ik ga appel eten ofzo :/quote:
Ik heb vandaag choco gegetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zit onder mn cal. Men.. ik heb net een proteine reep naar binnen geduwd met moeite.. maar ik moet nog 200 nog wat cal. Ik ga appel eten ofzo :/
15 jaar.. wut. Is het niet elk jaar voor jullie of deed je niet mee?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag choco gegeten
Morgen begint onzr vastenperiode. Voor het eerst in 15 jaar weer vasten
Deed nooit mee. Wil toch mee doen dit jaar. En overgaan naar elke donderdag vasten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:54 schreef Crip het volgende:
[..]
15 jaar.. wut. Is het niet elk jaar voor jullie of deed je niet mee?
Ahhh okay, succes.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deed nooit mee. Wil toch mee doen dit jaar. En overgaan naar elke donderdag vasten.As if.
Dit zei diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Love in a woman’s heart
I wanna have the whole and not a part
It’s strange that this feeling grows more and more
‘Cause I’ve never loved someone like you before
Ik denk dat je best wel leuk met mij zal hebben...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Coconut ofzo.
Had toen sjans met zo'n gymfanaat. Montelly was jij dat?
Hmm. Het lijkt alsof ze die koelie genes heeftquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:45 schreef AMAR420 het volgende:
Amal is wel mooi man, Clooney is one lucky nigga.
[ afbeelding ]
hou je bek eens je begint een beetje dom over te komen, seriously.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm. Het lijkt alsof ze die koelie genes heeft
Handelaren is een groot woord natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:47 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hou je bek eens je begint een beetje dom over te komen, seriously.
in het midden oosten zijn altijd en overal Indiase handelaren geweest, natuurlijk hebben ze hun genen daar gedropt..
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Handelaren is een groot woord natuurlijk.
Maar inderdaad, je ziet ze bij ons net als in de UAE veelal in parken armbandjes verkopen of bij stoplichten, hulppieten in de bouw etc.
Volgens mij ben jij nooit in de Emiraten geweest. Je hebt ze in alle klassen. De meeste juweliers zijn daar ook de Indiers.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar inderdaad, je ziet ze bij ons net als in de UAE veelal in parken armbandjes verkopen of bij stoplichten, hulppieten in de bouw etc.
En van een koe krijg je melk, vlees en leder.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:22 schreef AMAR420 het volgende:
En in Koerdistan wonen geen Indiers, sjaak. Wat moeten ze daar zoeken LOL. Van een kale kip kan je niks plukken.
Ze worden daar uitgekotst. Dat weet je.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:20 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nooit in de Emiraten geweest. Je hebt ze in alle klassen. De meeste juweliers zijn daar ook de Indiers.
hhhhhhhhquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
kurden in Turkije?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze worden daar uitgekotst. Dat weet je.
o zeker niet hoor anders zouden ze daar toch niet komen werken? die luie arabs prefereren Indiase arbeiders zelfs boven arme mensen van moslim landen als somalie of landen die kapot zijn door oorlogquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze worden daar uitgekotst. Dat weet je.
marokkanen in het midden oosten heb je ook. het zijn meestal vrouwen en je kan wel raden in welke branche ze werkenquote:
wtf@ huilie huiliequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:27 schreef Crip het volgende:
Amar doet altijd huilie huilie en noemt andere mensen dan gekrenkt en zegt dat ze personal issues hebben terwijl hij zelf wel altijd opmerkingen maakt over anderen.
Hypocrietje
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:29 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wtf@ huilie huilie
dit is louter entertainment voor mij begrijp dat eens
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:32 schreef AMAR420 het volgende:
crip vind je als ultieme marokkaanse moslima, saudi ook helemaal geweldig enzo? misschien moet je daar gaan wonen, zul je zien hoe ze over je volk denken en hoe ze daar mensen, waaronder marokkanen behandelen
Arabieren hebben het recht niet om andere uit te lachen, incompetente volk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:28 schreef AMAR420 het volgende:
echt jullie koerden en marokkanen die trots lopen te doen, arabieren uit het MO lachen jullie uit man. wake up
Is geen gelul. Jullie zijn de Polen van het M-O. Alleen kaste lager.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:30 schreef AMAR420 het volgende:
blah, slap gelul. losse flodders.
eet smakelijk btw. mr. koerd
Retweetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:45 schreef ChildishGambino het volgende:
Ik ben geen Turk voor de duidelijkheid, maar man man man wat houd ik van baklava zeg!
Ja vandaar dat ik waaaaaaat zei.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zes uur was ik al wakker, vrind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |