quote:
Dat heeft ie vervolgens binnen 6 minuten voor elkaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij lijkt me echt zo'n figuur die naar 'n kroeg gaat om daar te gaan lopen klieren
net zolang tot hij 'n klap voor z'n bek krijgt
Die van Nico....dan de opbrengst ook naar Nico vind ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:41 schreef Zeyina het volgende:
Nou die Patrick verkoopt zijn kroketten op een aparte manier:
Het is geen rundvlees kroket maar kroketten van de ganzen die bij Schiphol vliegen.
Zie hier bovenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij is dit één van de initiatiefneemsters van de Isa-fanclub.
[ afbeelding ]
Las zonet hier dat zij van Utopia gekte was hier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, Michelle van Utopia Gekte.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
welke de linker ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het wel een goed initiatief overigens. Zijn die beestjes niet totaal voor niets dood.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:41 schreef Zeyina het volgende:
Nou die Patrick verkoopt zijn kroketten op een aparte manier:
Het is geen rundvlees kroket maar kroketten van de ganzen die bij Schiphol vliegen.
ja ik ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vind het wel een goed initiatief overigens. Zijn die beestjes niet totaal voor niets dood.
Foie gras is al een no - go, laat staan als er een Boeing door de strot geduwd is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vind het wel een goed initiatief overigens. Zijn die beestjes niet totaal voor niets dood.
Hadden ze ook niet zoiets in secret story? (niet de Nederlandse)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:42 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik denk dat het een tweeling is en dat ze steeds wisselen als grap van 'het kamertje'. Wel mooie grap.
Ja, wat denk jij, een tweeling als grap van de programmamakers? Want een persoon zo lang op laten blijven is ongezond en kan gewoon niet.quote:
quote:
Svetlana?quote:
Ze lijkt op die waus van de anti-zwartepietenclubquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig dan maar dat deze niet tegen een vliegtuig gevlogen zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:46 schreef rico80 het volgende:
[..]
Foie gras is al een no - go, laat staan als er een Boeing door de strot geduwd is.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Is Charlaine al gesignaleerd?
[ afbeelding ]
Oh, hoe heet ze dan ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:46 schreef danilel het volgende:
[..]
van utopia fans nederland (naam zal ik ff niet noemen)
ieuw Rene dat wilde ik niet wetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:47 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
zet mijn laptop zo vast naast bed
is dat haar persfotoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Is Charlaine al gesignaleerd?
[ afbeelding ]
20.30quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:47 schreef Nutricia het volgende:
Hoe laat begint dit festijn van meesterlijke zang eigenlijk? Ik moet de honden nog uitlaten..
die gast vraagt gewoon om moeilijkheden, als die zich zo ook in t uitgaansleven gedraagt, die vraagt er om ,geef me alsjeblieft een klap voor m'n muil !quote:
Michelle Hoetmerquote:
dat liep niet zo lekker afquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:47 schreef Kijkertje het volgende:
Wilco doet me aan Robin Williams denken
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
La Cerda meurt naar Vodka...
Die heeft dus meer soorten drank gezopen, want vodka ruik je niet.
Lot gaat zowieso eerst dus doe maar een groot rondjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:47 schreef Nutricia het volgende:
Hoe laat begint dit festijn van meesterlijke zang eigenlijk? Ik moet de honden nog uitlaten..
ik wil wel eens zien wie hetmet wie gaat doen vandaag,wilco aan het flippenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:47 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ieuw Rene dat wilde ik niet weten
dan kan hij beter flink drinkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:48 schreef danilel het volgende:
lot mag van gio niet meer drinken, hij wil haar zuiver horen
Van de site van haar werkgever.quote:
Wat een spelbreker....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:48 schreef danilel het volgende:
lot mag van gio niet meer drinken, hij wil haar zuiver horen
Nee geen tweeling toch?. De man heeft gewoon enorm veel energie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:46 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij, een tweeling als grap van de programmamakers? Want een persoon zo lang op laten blijven is ongezond en kan gewoon niet.
nee echt!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee geen tweeling toch?. De man heeft gewoon enorm veel energie.
Energie voor 2quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee geen tweeling toch?. De man heeft gewoon enorm veel energie.
20,30 zeiden ze vanmiddagquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:47 schreef Nutricia het volgende:
Isa heeft net een wodkaatje op en die is gewoon lekker hyper, Lot heeft er al aardig wat naar binnen getikt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:48 schreef Zelus het volgende:
Isa en lot zijn nu al aangeschoten, als dat maar goed gaat straks
ff een heurluk breudje eten en ze trekt weer bijquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:50 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Eerst vodkA en dan wijn.
Nog drie kwartier volgieten en ze is ladderzat.
Verzin eens originele grappen.....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:47 schreef Nutricia het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als La Cerda begint te zingen, is het volgens mij toevallig net tijd om mijn hondje uit te laten.
Hij heeft ADSL, de snelle variant, zou Johan Vlemmix zeggen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Sorry dat ik vroeg of je ADHD had.. aan Wilco
[ afbeelding ]
precies datquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:50 schreef rico80 het volgende:
Of Wilco zit in een manische periode om daarna weer in maanden depressie te verkeren.
Welnee hij heeft gewoon een onsje natte roze speed in zijn onderbroek mee naar binnen gesmokkeldquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:50 schreef rico80 het volgende:
Of Wilco zit in een manische periode om daarna weer in maanden depressie te verkeren.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:53 schreef HaagscheCourant het volgende:
[..]
Welnee hij heeft gewoon een onsje natte roze speed in zijn onderbroek mee naar binnen gesmokkeld
die krijgen vast aanbiedingen van isa soppers veel geld in het laadjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:52 schreef Mirjam152 het volgende:
Producers tegen Isa: "Jezus, ik had je bijna niet herkent. Er staat ineens een enorme diva voor me."
Ze zeggen heel blij te zijn met de cd en met Isa.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |