Daar zullen ze dan wel goede redenen voor gehad hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:42 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het ANC van Mandela stond ook op de terreurlijst.
De zionistische organisaties die de stichting van Israel hebben mogelijk gemaakt stonden ook op de terreurlijst.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:46 schreef xodox het volgende:
[..]
Daar zullen ze dan wel goede redenen voor gehad hebben
Aanslagen en slachtpartijen zijn er aan beide kanten geweestquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De zionistische organisaties die de stichting van Israel hebben mogelijk gemaakt stonden ook op de terreurlijst.
Wat jij zegt klopt niet. Mijn account was toen gehacked door de turkse inlichtingendienst omdat ik vaak negatief aan het praten was over turkije. Ze hadden toen met mijn account op fok reacties geplaatst die negatief waren tegenover Koerden. Ik steun de Koerden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:19 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Doe die vlag weg, gadverdamme, jij huichelaar. Jij haat Koerden overduidelijk.
[..]
[..]
Die Hafez is een Koerdenhater, voor het geval je dat niet weet. Tijdje geleden zat ie nog dingen te zeggen als ''Goed dat die Koerden eindelijk hun bek houden'' e.d., en nu probeert hij te doen alsof hij pro-Koerd is. In werkelijkheid is hij dit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:05 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Wat jij zegt klopt niet. Mijn account was toen gehacked door de turkse inlichtingendienst omdat ik vaak negatief aan het praten was over turkije. Ze hadden toen met mijn account op fok reacties geplaatst die negatief waren tegenover Koerden. Ik steun de Koerden.
Ik neem aan dat je je vraag beperkt tot de bijbel in de ene hand? Je hebt een punt omdat een aantal zionisten, waaronder Herzl, atheïsten waren. Toch hanteren zij ook de bijbel als argument, gewoon omdat ze er van uitgaan dat die grotendeels ook een historisch correcte beschrijving geeft. Of anders wel diep verankerd ligt in het joodse bewustzijn. Iets wat mij bevestigd werd door de serie van Simon Schrama.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:19 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Waar heb je deze onzin eigenlijk vandaan, wat zijn je bronnen?
Ook daar heb je een punt. Of punten.quote:[..]
Correctie: Israel, niet (voormalig) Palestina, want die gebieden verschillen.
Recht op zelfbeschikking, noodzaak, vinden dat Joden een veilige plek nodig hebben... dit zijn wel de meest voorkomende (overlappende) redenen.
En rihannaquote:
ja ze hebben allemaal zionistische fans maarja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:01 schreef Inspireme het volgende:
[..]
En rihanna
En doutzen
Maar die kregen bedreigingen en toen hadden ze het weggehaald.
Dit dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja ze hebben allemaal zionistische fans maarja.
Zayn is geen pussy tenminste.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:01 schreef Inspireme het volgende:
[..]
En rihanna
En doutzen
Maar die kregen bedreigingen en toen hadden ze het weggehaald.
Dat was in 2010. Ze is nu herstelt. Haar tweet was op 15 juli 2014.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:04 schreef xodox het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel mouvwegen bij de Joodse pers.
Je kan niet katholiek zijn en anti Israël. Lol. Dan heb je er niet veel van begrepen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:59 schreef Kees22 het volgende:
Niet vreemd voor mij: ik ben katholiek opgevoed in een katholiek dorp. En hoewel ik sinds ik kon denken agnost ben, heb ik gewoon katholieke wortels. En geen protestantse of islamitische wortels.
Denk dat ze de voorbije jaren wat teveel aan de coke heeft gehangen en hierdoor niet meer helder kon nadenken. Jammer. Hopelijk herstelt ze goed dat ze terug de ouwe wordt!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:05 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Dat was in 2010. Ze is nu herstelt. Haar tweet was op 15 juli 2014.
Dat maak ik zelf wel uit, ja!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:06 schreef xodox het volgende:
[..]
Je kan niet katholiek zijn en anti Israël. Lol. Dan heb je er niet veel van begrepen.
Pls.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:07 schreef xodox het volgende:
[..]
Denk dat ze de voorbije jaren wat teveel aan de coke heeft gehangen en hierdoor niet meer helder kon nadenken. Jammer. Hopelijk herstelt ze goed dat ze terug de ouwe wordt!
Ja. Dat is erger m.i.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, ja!![]()
En bovendien heb je niet goed gelezen.
Oh, en ter aanvulling: ik heb wel eens een redenering gezien waarin Dries van Agt afgeschilderd werd als crypto-antisemiet. Een absurde redenering, maar toch. Dat is nog erger dan antiïsrael, of niet soms?
Wie wind zaait, zal storm oogsten.quote:
Ach ja, dat soort kwalificaties degenereert waar je bijstaat. Vooral door de ijver van de verdedigers. Die zijn dus hun eigen ergste stigmatiseerders.quote:
Tussen de anti - Israël mensen zitten natuurlijk wel antisemieten. Niet allemaal uiteraard.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach ja, dat soort kwalificaties degenereert waar je bijstaat. Vooral door de ijver van de verdedigers. Die zijn dus hun eigen ergste stigmatiseerders.
1. Omdat Israël volgens de Oslo akkoorden de grens bewaakt met Jordaniëquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:17 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wie wind zaait, zal storm oogsten.
Waarom zou Israel de grens tussen de Palestijnse staat en Jordanië van belang vinden?
Heeft Nederland soms troepen aan de Belgisch-Franse grens?
beetje vergelijkbaar dus met de racisme schreeuwers in Europa wil je bedoelen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach ja, dat soort kwalificaties degenereert waar je bijstaat. Vooral door de ijver van de verdedigers. Die zijn dus hun eigen ergste stigmatiseerders.
Het is al heel wat dat je een verschil maakt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tussen de anti - Israël mensen zitten natuurlijk wel antisemieten. Niet allemaal uiteraard.
Sterker nog: Israel weet heel goed dat de Palestijnen fel tegen illegale nederzettingen op de bezette westoever zijn. Ze voelen zich existentieel bedreigd en niet zonder reden.quote:Ik vraag me ook weleens af waarom Israël "om van het gezeik af te zijn" niet bepaalde concessies doet, maar dat is constant wikken en wegen tussen de inschattingen of dat punt voor de tegenpartij een reden of een alibi is om in oorlog te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |