Welk verzet blijft dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De beste oplossing is dat de joden oprotten naar waar ze vandaan komen. Ook al zouden de zionisten alle Palestijnen deporteren, het verzet blijft.
Er is geen genocide op de Palestijnen geweest. Zelfs een tenische zuivering is te betwisten, maar genocide is sowieso geen sprake van. Armeense is ander verhaal.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik zie anders dat er om het minste of geringste al antisemitisme wordt geroepen. Ook is het ontkennen van de holocaust strafbaar in tegenstelling tot het ontkennen van de genocide op Palestijnen of die op Armenen.
Ze zijn handig als dekmantel voor Jodenhaat. Niets meer, niets minder.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:17 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Idd. Je zou denken dat die paar honderd duizend Palestijnen wel een plekje weten te vinden in 22(!) Arabische landen, maar blijkbaar zijn hun taalbroeders niet zo loyaal.
Het verzet tegen Israel, niet alleen Palestijnen in Palestina zelf verzetten zich tegen Israel. Hezbollah is Libanees.quote:
Overvol.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Is Noord-Amerika en Europa vol dan?
Zelfs de EU noemt het een genocide.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:18 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Er is geen genocide op de Palestijnen geweest. Zelfs een tenische zuivering is te betwisten, maar genocide is sowieso geen sprake van. Armeense is ander verhaal.
Nee iets met PR en mediaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb niemand in het openbaar dit toe zien juichen of Netanyahu hen horen prijzen.
Waar haal je dat vandaan? Heb je een betrouwbare steekproef gedaan?
Dat zegt genoeg zeg je. Wat zegt het dan precies?
Dat zou kunnen ja, maar dat is een gekleurde aanname van jou. Er worden echter wel soldaten veroordeeld voor ontoelaatbare zaken.
En dan komen we weer op het punt dat Israël er wezenlijk anders op reageert en mee omgaat.
Oh ja? Laat eens zien dan. En sowieso, alsof alles wat de EU roept waar is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zelfs de EU noemt het een genocide.
1. genoeg gebied in rusland bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:16 schreef xodox het volgende:
[..]
1. Omdat die nergens naartoe kunnen
2. Zij hebben dat daar allemaal opgebouwd. Voor de Joden daartoe kwamen was het één en al dorre droge woestijn. De Joden hebben dat stuk land leefbaar gemaakt. Het zou oneerlijk zijn om hen dat af te pakken
3. Omdat het volk van God in het land van God moet wonen
paar honderd duizend = 5 miljoenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:17 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Idd. Je zou denken dat die paar honderd duizend Palestijnen wel een plekje weten te vinden in 22(!) Arabische landen, maar blijkbaar zijn hun taalbroeders niet zo loyaal.
Mja, die heb je ook nog inderdaad. Maar eens goed naar kijken of die Shebaa-boerderijtjes een reden of een alibi zijn dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:19 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het verzet tegen Israel, niet alleen Palestijnen in Palestina zelf verzetten zich tegen Israel. Hezbollah is Libanees.
Ik heb 't over Gaza, dombo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
paar honderd duizend = 5 miljoenen dan heb je het alleen over degenen die in palestina leven.
tering wat ben jij dom
daar leven ook iets van 2 miljoen palestijnenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:25 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik heb 't over Gaza, dombo.
http://www.presstv.ir/det(...)ed-genocide-in-gaza/quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:21 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Oh ja? Laat eens zien dan. En sowieso, alsof alles wat de EU roept waar is.
Waarom doen Palestijnse functionarissen dat dan wel?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee iets met PR en media, je denkt toch niet dat de premier van israel openbaar gaat juichen?
ik heb genoeg statements van israeli's/interviews/feitelijke documentaties/ gezien/gelezen om zo'n aanname te maken ja. Daarnaast al die foto's van israeli's die popcorn aten en op de heuvel zaten om naar de bombardementen van gaza te kijken zegt ook wel wat of kinderen die tekenen op raketten van het IDF![]()
Het zegt genoeg in de zin van dat een extreemrechtste flutpartij die nederzettingen verheerlijkt daar de populairste partij is.
Israel reageert er met blijdschap op ja. Dat ze zo nu en dan 'onderzoek' doen, wat overigens niet opweegt tegen alle terreursdaden zegt behoorlijk weinig ja.
An official European Parliament delegation that visited the besieged Gaza Strip after the recent Israeli onslaught on the blockaded area says Israel has committed “genocide” against the defenseless Palestinians, Press TV reports.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
http://www.presstv.ir/det(...)ed-genocide-in-gaza/
geen idee wat voor bullshit je quotequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:28 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Niet waar. Maar 500-600 duizend: "Localities in Gaza Governorate by Type of Locality and Population Estimates, 2007-2016". Palestinian Central Bureau of Statistics (PCBS). Retrieved 2013-10-20.
Wel grappig dat jij iemand een dombo noemt, terwijl je 't zelf bent.
Edit ging perongeluk, mijn feiten blijven staan. Maar 500-600 duizend. En domme kneus, mijn statistieken komen van de Palestijnse bureaus zelf af.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
geen idee wat voor bullshit je quote, maar hier
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/gz.html
Edit: Ah, je hebt geedit. Domme kneus
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:30 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Edit ging perongeluk, mijn feiten blijven staan. Maar 500-600 duizend.
Palestinian Central Bureau of Statistics (PCBS).quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oke en in nederland wonen 800 miljoen afrikanen leuk
Liegt Wikipedia ook?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:30 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Edit ging perongeluk, mijn feiten blijven staan. Maar 500-600 duizend. En domme kneus, mijn statistieken komen van de Palestijnse bureaus zelf af.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Liegt Wikipedia ook?http://en.wikipedia.org/wiki/Gaza_Strip
Ik zie nu idd dat ik verkeerd keek. Ik keek naar Gaza city, niet naar Gaza.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oke en in nederland wonen 800 miljoen afrikanen leuk
Ja welke Palestijnse functionarissen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom doen Palestijnse functionarissen dat dan wel?
Graag een verslag van een betrouwbare steekproef dan. Een paar popcornvreters zijn er ook maar een paar hè. En wat heeft dat te maken met toejuichen dan?
Reageren ze er met blijdschap op ja? Waar haal je dat vandaan dan? Dat ze onderzoek doen en bestraffen zegt niet behoorlijk weinig.
jij bent wel heel erg dom ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:32 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nu idd dat ik verkeerd keek. Ik keek naar Gaza city, niet naar Gaza.![]()
Excuses dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |